Kupovina automobila - molim za savjet :)

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Locked
Adara87

#1 Kupovina automobila - molim za savjet :)

Post by Adara87 »

Evo sam se prijavio na forum da upitam za savjet vezano za kupovini automobila. Vjerujem da ovdje ima onih koji mogu posavjetovati, pružiti informaciju pomoći itd...

Raspolažem budžetom od 14-15 000 KM. Volio bih da auto bude pouzdano, da se minimalno kvari, da ne troši ni puno goriva (dizel dakle, pretpostavljam? :) )..., pošto živim u jednoj mahali na brdovitom djelu Sarajeva, dakle i neki ne prevelik auto (tipa passat, octavia...), koji nije nizak jer osim što je brdovito i cesta je užasna...

Nejse, osim ovoga, reći ću i da sam položio vozački prije 6-7 godina, i iako sam odmah poslije toga aktivno vozio nekih god dana i bio vrlo dobar vozač, nisam aktivno vozio nekih 4 godine, tako sam haman pa početnik opet :). Namjeravao sam uzeti par časova u nekoj auto školi, ali sve ovo govorim jer bi mi vjerovatno više pasalo da kupim i auto koje nije teško za voziti.

Gledajući na internet i novinskim oglasima, vidim da je velik izbor za ove pare - peugeor, renoult, VW..., šta dakle, uzimajuću u obzir sve navedeno, možete preporučiti??

Hvala :)
citroen xm

#2 Re: Kupovina automobila - molim za savjet :)

Post by citroen xm »

Ma bilo koje novije auto je lako voziti. Imaš servo, ABS......
Za taj novac možeš mnogo toga kupiti i to dobar primjerak.
Nije važno koje ćeš auto kupiti, važno je da kupiš dobar primjerak, redovno održavan i sa što manjom originalnom kilometražom.

Zato, ne zalijeći se i nemoj da te sjaj nekog našminkanog auta prevari pa da ne gledaš šta je ispod kože i da li je na toj koži kilo pudera. ;-)
milojicabrzi

#3 Re: Kupovina automobila - molim za savjet :)

Post by milojicabrzi »

...u takvoj situaciji, najbolje je da trazis auto koje je novo oko 20 000 KM, pa da uzmes neki dobar primjerak star 2-3 godine.