Koliko smo mi u stvari nepismeni i zašto (zbog koga) ?!?!?!?
-
sure_alma
ma da ti iskreno kazem ne znam...bezveze sad da pametujem jest ili nije, ne znam...dinchy84 wrote:znaci, ti mislis da je rjesenje otici?sure_alma wrote:dok sam studirala u sarajevu bila sam student koji je isao na predavanja svaki dan i provodila sate na kafi kod Davora...nista nisam naucila sto bi bilo vazno za moju profesiju...bilo je samo sjebavanje i padanje na razno raznim ispitima pa cak i nakon mjeseci i sati ucenja...priznajem da nisam bila napametnija ili najjaca studentica al sam bila zlatna sredina...ma napatila se sto se tice skolstva na mom faxu...sto se tice raje i faxa to je uvijek bilo gotiva al onda me pocelo ubijati u pojam sto dane i svoj zivot bacam tek tako a mogu mnogo vise...
evo dodjoh u Usa i ovdje sam student...ovdje rintam svaki dan al makar znam zasto ga rintam...i ovdje nisam najpametnija al sam opet zlatna sredina...ucim ono sto ce mi trebati u mojoj struci i ako znam nema padanja...ako ne znam onda se skupe profe da naprave sastanak kako da mi pomognu jer vide da nisam mentalno zaostala...znaci ili je do njih ili nisam shvatila gradivo...i onda se i to rijesi...
sad znam da dosta moje raje je zavrsilo isti taj fax na koji sam ja isla...oni sretnici imaju neki poslic za 300 maraka i super su zadovoljni s time...ne do Bog gore...oni nesretnici i dalje kukaju i pricaju kako su fakultetski obrazovani a niko im neda posao...kako su sandze i albanci pokupili sva radna mjesta...a oni ni guzom da mrdnu da apliciraju za posao...pa Boze moj ako se ne dobije posao nakon prve aplikacije...ili ima drugih varijanti kako izaci iz bosne i kako mozda napraviti nesto u drugim EU-zemljama...
eh to je to sto mene nervira...i ako bosna nema perspektive, imaju druge zemlje...pa jeb ga pokusat se nekako izvuci i napraviti nesto od zivota...a ne mazati oci raji i sebi kako si fakultet zavrsio a niko ti ne da posla, dok ti se plazas na stolicama strosmajerove...
pozdrav...