encian wrote:ja vise nisam student (barem ne dodiplomac i u bosni) ali se uvrijedih od prvog posta. zavrsila sam ekonomiju u SA i sad sam na postdipl u japanu.
1. to sto se nisi ti izdvajao iz mase, ne znaci da niko drugi nije
2. uvijek me bolilo **** da li drugi misle da se izdvajam i sta ti je znam sve ne. svadjala sam se i sa profesorima i asistentima i usutila sam jedini put jedino kad mi je krava iz razvoja otvoreno pred rajom rekla da nikad necu poloziti njen ispit
3. ne bih izasla da protestiram sa njima za onaj rok taman da je i meni trebao. razlog: rokovi se na tom faksu uvijek znaju i uvijek se postuju, a takodjer su nepotrebni studentu koji uci.
4. nisam pala nijedan ispit i nisam nijedan polozila na stelu
5. trebao si sam podici raju umjesto da ovdje pricas to sto pricas. istina je da smo pasivni, ali ti sjedis iz fotelje i nista ti ne valja
6. na cetvrtoj godinu prije 3 godina ta ista tvoja ekonomija je promijenila plan i program za 4 cetvrtu godinu jer se naslo 25 studenata koji su se skupili i zahtijevali jos predmeta. isti taj grozni dekan nasao je nacin da udovolji produktivnom zahtjevu.
prema tome, da ste trazili sta produktivno mozda biste i dobili.
sto se tice bolonje, znam koliko su se trudili jer su nas maltretirali da im dajemo savjete (studenti daju savjete profesorima, pa gdje to jos ima). znam da to ne ide kako treba, ali trudili su se.
sto se tice zakona, ... no comment. za zakon si upravu. ali reci cu ti da su nam davali kredit i "pomoc" za zakon cije pare uglavnom odu stranim organizacijama "za podrsku", a mi otplacujemo duplo. prema tome, nije sve onako kako hayat preprica.
izvinjavam se ako je malo zbrdazdola, ali nasekirah se pravo.
mislim da ono sto hocu reci moze da se sroci u sljedece:
BEZ OBZIRA KAKVA JE SITUACIJA, TI SI TAJ KOJI IPAK MOZE IZVUCI NAJBOLJE IZ NJE. kad to ne uspijes ne svaljuj na pasivnost drugih.
japanko... prvo poštovanje i sve skupa za japan... mislim svaka čast...