Koji su simpotmi bruh(k)a ili kile???

Kulturna dešavanja, predstave, izložbe, festivali, obrazovanje i budućnost mladih...
Post Reply
Bosanac sa dna kace

#1 Koji su simpotmi bruh(k)a ili kile???

Post by Bosanac sa dna kace » 26/08/2005 14:50

Da li iko zna koji su simptomi bruha ili kile???
Evo vec jedno 10 dana na lijevoj strani stomaka u visini slijepog crijeva koje sam davno operisao, stalno me nesto ko pecka i žiga nešto, osjećam da mi taj dio kao raste ili da je začeplejen...da li je moguće da je to bruh ili kila...ili je to neko unutrašnje začepljenje???? na izgled kad pogledam nema ništa da je iskočilo....da li je moguće recimo da su mi banane naškodile pošto ih stalno jedem i jednom baš prije jedno 10 dana sam pojeo jedno kilu u roku od sat vremena....kad kad me ko žigen a kad kad ni ne osjećam...bolovi inače nisu veliki....da li je moguće da mi je ostala hrana naškodila pošto sam na raspustu i duplo više jedem nego što sam jeo u studentskom domu...
Bez začetavnja i šprdnje molim!!!

dugi

Post by dugi » 26/08/2005 15:07

Ako nema nikakve kvrgice ili da je nateceno, mislim da nije bruh.
Ili kad dugo stojis i setas ako ne osjetis pritisak iznutra dobro je.

kalesijski slavuj

#3 Re: Koji su simpotmi bruh(k)a ili kile???

Post by kalesijski slavuj » 26/08/2005 15:09

Bosanac sa dna kace wrote:Da li iko zna koji su simptomi bruha ili kile???