KOJI NOTEBOOK DA UZMEM
Moderator: Benq
-
stanibal
#1 KOJI NOTEBOOK DA UZMEM
eto ljudi imam 700-800 eura i preporucite mi koji da uzmem
ja sam laik al ne namjeravam to ostati sa kompjuterima
ocu i filmove da gledam divx
da radim u office-u
a da ga mogu i na TV prikljucit i da mi onda na TV-u nije slika mutna i da mi je net brz download brz i stavicu 10 000 pjesmi na njega,dal se na njega moze printer prikljucit i zvucnici 5.1 dolby?????
kako se u njega brzina mjeri jesu li zaista 2put sporiji od desktopa iste cijene.posto studiram u turskoj kontam da ga nosim tamo pa zato laptop a ne o naj desktop tower.
da li mogu dje bez poreza kupit
dje je to najpovoljnije il trebam iz inostranstva uzet??
na ono NTCHS computers ima happy hour to jest 2. jula u merkatoru prodaju po nabavnim cijenama ima po 1543 marke?
jel to OK
zahvalan sam na svim ozbiljnim komentarima.
uzmite u obzir i da zivim u banovicima i da bih radije u tuzlu iso u kupnju neg u sarajevo
da radim u office-u
a da ga mogu i na TV prikljucit i da mi onda na TV-u nije slika mutna i da mi je net brz download brz i stavicu 10 000 pjesmi na njega,dal se na njega moze printer prikljucit i zvucnici 5.1 dolby?????
kako se u njega brzina mjeri jesu li zaista 2put sporiji od desktopa iste cijene.posto studiram u turskoj kontam da ga nosim tamo pa zato laptop a ne o naj desktop tower.
na ono NTCHS computers ima happy hour to jest 2. jula u merkatoru prodaju po nabavnim cijenama ima po 1543 marke?
jel to OK
uzmite u obzir i da zivim u banovicima i da bih radije u tuzlu iso u kupnju neg u sarajevo
-
kub lajkan
#2 Re: KOJI NOTEBOOK DA UZMEM
Koji model? Imas li kakve karakteristike?stanibal wrote:na ono NTCHS computers ima happy hour to jest 2. jula u merkatoru prodaju po nabavnim cijenama ima po 1543 marke?
jel to OK
-
Panasonic