TheGodfather001 wrote: ↑05/01/2021 09:56
Žale se, meni jednostavno je neshvatljivo da neko ko ima primanja 3000+ KM, dopusti sebi akumulaciju duga od po 18-20KM mjesečno. Čovjek uči dok je živ. Dotad, svi imamo kasicu solidarnosti pa iz te kasice finansiramo mnoge stvari. Ali ni upravitelji nisu cvjećke, neki dan za senzorsku svjetiljku, halogenu, htjeli naplatiti 72KM. A radi komparacije - LED takva svjetiljka u OBIu 13KM. I naravno da smo je kupili od našeg novca.
Kod moje mame neboder, sve kao pišta. Lift servisiran, videonadzor, poštanska sandučat i ulazna vrata nova, ali je to jedan ulaz bez većih demografskih promjena. Kod mene, manja zgrada, a većina mentalne divljine.
Naravno da nisu cvjećke. Presvuku svaku naivnu budalu. Ali je mnogo teže kad je više ljudi involvirano, nego neki senilni penzioner ili lik koji se voli taliti sa njima. Uz domaćinski odnos može štošta.
Chmoljo wrote: ↑05/01/2021 09:48
Ja odnedavno živim u ulazu sa malo stanova. Uz sve ljepote takvog življenja, održavanje zgrade je tu loša stvar, jer ne može se od redovnih uplata gotovo ništa veće odraditi. Da ne spominjem kako sam na zadnjem spratu, i da u slučaju curenja ću imati veliki problem. Ali to je jednostavno tako, i cijena života u zgradi gdje poznaješ sve komšije i stana gdje ti niko ne tutnji nad glavom..
Ja odnedavno živim u ulazu sa malo stanova. Uz sve ljepote takvog življenja, održavanje zgrade je tu loša stvar, jer ne može se od redovnih uplata gotovo ništa veće odraditi. Da ne spominjem kako sam na zadnjem spratu, i da u slučaju curenja ću imati veliki problem. Ali to je jednostavno tako, i cijena života u zgradi gdje poznaješ sve komšije i stana gdje ti niko ne tutnji nad glavom.
zivio sam i ja u takvoj zgradi, isto na zadnjem spratu, haustor uredjen, komsije ok, redovno se placalo, nekakvog duga je bilo od nekada prije ali i pored toga na racunu se skupila fina cifra vise vec dovoljna za npr zamjenu krova, tako da se ne bi bas slozio sa tim da je cijena mala, kada svi placaju skupi se para, naravno to zavisi u kakvom je stanju haustor, ako je godinama odrzavan kako treba onda nece usisavati puno para sa racuna, dizanje cijene ne bi nista rijesilo.
naravno slazem se ja da ima svakakvog naroda ali to ne mjenja cinjenicu da su upravitelji, malo je reci, bezobrazni, evo vec par godina smo u drugom stanu, haustor je u ocajnom stanju, niti jednog pp aparata, hidrant nula itd. iza cistacice, koja nekad proleti, opet se ima sta uraditi, mjenjam sijalice, krecim itd.
mislim da nas samo nekoliko placa a to je izgleda kao da bacis pare u miljacku, predpostavljam da bi na bilo kakav upit verglali istu pricu kao i ostali, kako ne placaju svi i kako nema para na racunu, hetig je upravitelj
Znaš kako, ljudi zaboravljaju da upravitelji bolju lovu izmu kada se radi nego kada se ne radi. Dakle, oni će jedva dočekati krečenje i ostale stvari koje oni mogu naplatiti ako je zgrada solventna. Ako nije, to imke samo zakrhavanje u dug, za koji će oare uzeti boga pitaj kad.
Ako imate nedoumica koliko se uplaćuje i iznos novca na računu zahtijevajte od peva da kači mjesečne izvještaje. Ali opet se dođe do onoga, da se sve sredi ako ima više ljudi koji su spremni da malo više zanovijetaju. Nije dovoljno samo platiti i reći to je to.
Chmoljo wrote: ↑05/01/2021 09:48
Ja odnedavno živim u ulazu sa malo stanova. Uz sve ljepote takvog življenja, održavanje zgrade je tu loša stvar, jer ne može se od redovnih uplata gotovo ništa veće odraditi. Da ne spominjem kako sam na zadnjem spratu, i da u slučaju curenja ću imati veliki problem. Ali to je jednostavno tako, i cijena života u zgradi gdje poznaješ sve komšije i stana gdje ti niko ne tutnji nad glavom..
Zavidim ti
Fala
nema nista ljepse. kod mene u zgradi ukupno 8 stanova. Stvarno ljepota.
Da li neko zna koje ministarstvo i koja inspekcija je nadlezna za upravitelje u Kantonu Sarajevo? Evo vec 10 dana krov prokisnjava, jedan dio plafona u haustoru je pao i sada jos voda ide na osigurace jednog stana. 10 dana se borim sa sarajevo stanom da se to rjesi i evo jos uvijek nista!
pajero wrote: ↑09/01/2021 10:49
Da li neko zna koje ministarstvo i koja inspekcija je nadlezna za upravitelje u Kantonu Sarajevo? Evo vec 10 dana krov prokisnjava, jedan dio plafona u haustoru je pao i sada jos voda ide na osigurace jednog stana. 10 dana se borim sa sarajevo stanom da se to rjesi i evo jos uvijek nista!
i ako neko zna , postoji li negdje da se prijavi nerad prinudnih predstavnika zgrade? zvao ga stalno da prijavim a on nije nikad obavjestio upravitelja.
Za sve navedeno obratite se ministarstvu prostornog ks. Moguce da im je sad haoticno jer su se spojili sa drugim ministarstvom, ali oni su adresa za zalbe na upravitelje i prinudne pevove.
Budite dosadni i uporni.
Okrecite onaj sektor koji se nalazi u ulici hamida dizdara.
Pitanje:
Poslovni prostori koji se nalaze u zgradama, da li su oni vlasništvo zgrade i ako jesu kome ide novac od iznajmljivanja istih, odnosno s kim potpisuju ugovor o iznajmljivanju. Ako su isti u privatnom vlasništvu, da li onda vlasnici tih prostora imaju ista prava i obaveze što se tiče održavanja zajedničkih dijelova zgrade, odnosno da li su i oni dužni da plaćaju održavatelju i po kojoj tarifi (KM/m2)
Zar ima poslovni prostor koji nije u necijem vlasnistvu? I da nema vlasnika, valjda ce to pripasti nadleznoj opstinskoj upravi.
Uglavnom, ako si mislio na zajednicke dijelove zgrade koji se mogu pretvoriti u PP, prihod od rentanja ide naravno na racun zgrade ilitiga rezervu.
Isti slucaj je i sa rentanjem fasade za reklamu ili krova za antenu.
Vlasnici PP su takodjer duzni placati istu naknadu kao i etazni vlasnici, po tarifi koju placaju osrali etazni vlasnici i imaju ista prava i obaveze. Znam da su u jednoj zgradi u kojoj sam zivio zalili sto placaju 0,38 po kvadratu sto je naknada za zgrade koje imaju lift (0,25 je za one koje nemaju) jer bilesi "oni ne koriste lift". Jedino sto, ruku na srce nisu u stubistu pa im se ne cisti. Ali kako god, odvajanje je po meni glupo, jer ce u slucaju problema u poslovnom prostoru, tipa izbijanja vode iz kanalizacije, cijela zgrada platiti womu.
Chmoljo wrote: ↑07/01/2021 09:57
Ako pev nije znao i nije kačio obavijesti, treba odgovarati
Kod mene pev drzi na oglasnoj ploci iz 2019 godine 4 papira od kojih je
Jedan sa telefonima VIKa za hitne kvarove
Predracun za popravak lifta tj pretpostavka sta treba uraditi
Treci i cetvrti su pretpostavka utrosenja sredstava za 2019
Ostalo nista
Najradije bi ubila seljacica toljagom na vratima pa nek se vrati u selenduru pa tamo nek bude povjerenik
Chmoljo wrote: ↑12/01/2021 09:47
Zar ima poslovni prostor koji nije u necijem vlasnistvu? I da nema vlasnika, valjda ce to pripasti nadleznoj opstinskoj upravi.
Uglavnom, ako si mislio na zajednicke dijelove zgrade koji se mogu pretvoriti u PP, prihod od rentanja ide naravno na racun zgrade ilitiga rezervu.
Isti slucaj je i sa rentanjem fasade za reklamu ili krova za antenu.
Vlasnici PP su takodjer duzni placati istu naknadu kao i etazni vlasnici, po tarifi koju placaju osrali etazni vlasnici i imaju ista prava i obaveze. Znam da su u jednoj zgradi u kojoj sam zivio zalili sto placaju 0,38 po kvadratu sto je naknada za zgrade koje imaju lift (0,25 je za one koje nemaju) jer bilesi "oni ne koriste lift". Jedino sto, ruku na srce nisu u stubistu pa im se ne cisti. Ali kako god, odvajanje je po meni glupo, jer ce u slucaju problema u poslovnom prostoru, tipa izbijanja vode iz kanalizacije, cijela zgrada platiti womu.
Chmoljo wrote: ↑11/01/2021 14:52
Za sve navedeno obratite se ministarstvu prostornog ks. Moguce da im je sad haoticno jer su se spojili sa drugim ministarstvom, ali oni su adresa za zalbe na upravitelje i prinudne pevove.
Budite dosadni i uporni.
Okrecite onaj sektor koji se nalazi u ulici hamida dizdara.
Hvala puno. Pisao sam i njima i inspekciji KS i opcine Stari Grad. Jedino iz opcine STG su za sada izasli i napravili zapisnik. Ovo je za krivicnih prijava! Jos niko nista na zgradi nije uradio. Sreca u nesreci sto je trenutno minus pa je sve zaledilo. Kad dodju vece temperature ima da nastane haos!!!
Imamo u zgradi lika koji ne plaća upravitelju već dvije godine.
Pokrenuli su izgleda tužbu protiv njega.
To me nešto ne zanima, jer je tip šupak, ali me zanima sljedeće.
PEV mi je pokazao spisak naših uplata i tu su prihodi i rashodi svi iz prošle godine.
1. Vidim da su od naših para sa računa platili neku sudsku taksu od 20 KM vezano za ovog stanara. Vjerovatno u vezi te tužbe. Šta je to i kako mogu to?
2. A vidim i da nam uzimaju lovu za neko osiguranje?
Zna li ko šta je u pitanju? Od čega smo osigurani?
Nedzada wrote: ↑18/01/2021 21:03
Imamo u zgradi lika koji ne plaća upravitelju već dvije godine.
Pokrenuli su izgleda tužbu protiv njega.
To me nešto ne zanima, jer je tip šupak, ali me zanima sljedeće.
PEV mi je pokazao spisak naših uplata i tu su prihodi i rashodi svi iz prošle godine.
1. Vidim da su od naših para sa računa platili neku sudsku taksu od 20 KM vezano za ovog stanara. Vjerovatno u vezi te tužbe. Šta je to i kako mogu to?
2. A vidim i da nam uzimaju lovu za neko osiguranje?
Zna li ko šta je u pitanju? Od čega smo osigurani?
Mogu, i nama su uzeli 20,00KM. Kao to je trosak zgrade. A to o osiguranju bih i ja volio da znam. Cim se vratim u sa idem i do upravitelja i do osiguranja da vidis sta to pokriva. Ako neko zna bilo bi super da podjeli sa nama. Jel pokriva ako je krov procurio u stanove i hastor?
Nedzada wrote: ↑18/01/2021 21:03
Imamo u zgradi lika koji ne plaća upravitelju već dvije godine.
Pokrenuli su izgleda tužbu protiv njega.
To me nešto ne zanima, jer je tip šupak, ali me zanima sljedeće.
PEV mi je pokazao spisak naših uplata i tu su prihodi i rashodi svi iz prošle godine.
1. Vidim da su od naših para sa računa platili neku sudsku taksu od 20 KM vezano za ovog stanara. Vjerovatno u vezi te tužbe. Šta je to i kako mogu to?
2. A vidim i da nam uzimaju lovu za neko osiguranje?
Zna li ko šta je u pitanju? Od čega smo osigurani?
mogu uzeti taksu i ona ide na trošak zgrade. po meni ništa sporno, jer upravitelj ne može učiniti ništa ako ljudi ne žele plaćati, osim tužbe. a za tužbu se plaća taksa.
to za osiguranje ne znam. znam samo da su osiguravajuće kuće slabo nagodne da osiguraju zgrade od curenja vode, prokišnjavanja i sl. požar i ostale stvari da, ali ovo teško.
Nedzada wrote: ↑18/01/2021 21:03
Imamo u zgradi lika koji ne plaća upravitelju već dvije godine.
Pokrenuli su izgleda tužbu protiv njega.
To me nešto ne zanima, jer je tip šupak, ali me zanima sljedeće.
PEV mi je pokazao spisak naših uplata i tu su prihodi i rashodi svi iz prošle godine.
1. Vidim da su od naših para sa računa platili neku sudsku taksu od 20 KM vezano za ovog stanara. Vjerovatno u vezi te tužbe. Šta je to i kako mogu to?
2. A vidim i da nam uzimaju lovu za neko osiguranje?
Zna li ko šta je u pitanju? Od čega smo osigurani?
mogu uzeti taksu i ona ide na trošak zgrade. po meni ništa sporno, jer upravitelj ne može učiniti ništa ako ljudi ne žele plaćati, osim tužbe. a za tužbu se plaća taksa.
to za osiguranje ne znam. znam samo da su osiguravajuće kuće slabo nagodne da osiguraju zgrade od curenja vode, prokišnjavanja i sl. požar i ostale stvari da, ali ovo teško.
Kako ništa sporno?
Ne tužimo mi komšiju nego oni.
Neka od svoje zarade uzmu 20 KM i plate a ne s našeg računa.
Nedzada wrote: ↑18/01/2021 21:03
Imamo u zgradi lika koji ne plaća upravitelju već dvije godine.
Pokrenuli su izgleda tužbu protiv njega.
To me nešto ne zanima, jer je tip šupak, ali me zanima sljedeće.
PEV mi je pokazao spisak naših uplata i tu su prihodi i rashodi svi iz prošle godine.
1. Vidim da su od naših para sa računa platili neku sudsku taksu od 20 KM vezano za ovog stanara. Vjerovatno u vezi te tužbe. Šta je to i kako mogu to?
2. A vidim i da nam uzimaju lovu za neko osiguranje?
Zna li ko šta je u pitanju? Od čega smo osigurani?
mogu uzeti taksu i ona ide na trošak zgrade. po meni ništa sporno, jer upravitelj ne može učiniti ništa ako ljudi ne žele plaćati, osim tužbe. a za tužbu se plaća taksa.
to za osiguranje ne znam. znam samo da su osiguravajuće kuće slabo nagodne da osiguraju zgrade od curenja vode, prokišnjavanja i sl. požar i ostale stvari da, ali ovo teško.
Kako ništa sporno?
Ne tužimo mi komšiju nego oni.
Neka od svoje zarade uzmu 20 KM i plate a ne s našeg računa.
u pravu si. a ono što naplate od utuženog sve sebi onda da uzmu, jel tako?
PEV daje saglasnost da se tuži u ime ulaza ili to po automatizmu upravitelj radi svake 2,5 godina... Troškove tužbe snosi ulaz tako da praktično ulaz tuži stanara.
Naravno kada dobijete spor ta sredstva što ste uložili u tužbu plaća tuženi stanar i vraćaju se na račun zgrade.
Imam jedno pitanje u vezi prijedloga godišnjeg izvještaja koji upravitelji moraju dostaviti do 31.12.
Da li ovaj prijedlog upravitelj i PEV zajedno sastavljaju (obostrana komunikacija) i ona upravitelj tako usaglašen dostavi PEV-u ili upravitelj radi šta hoće i piše u tom prijedlogu bez da konsultira PEV-a sta treba dodati, izmijeniti, izbaciti.
Mnoga iskustava jesu da upravitelj samo dostavi prijedlog bez konsultiranja PEV-a.
Kakva su vaša mišljenja?
Nedzada wrote: ↑18/01/2021 21:03
Imamo u zgradi lika koji ne plaća upravitelju već dvije godine.
Pokrenuli su izgleda tužbu protiv njega.
To me nešto ne zanima, jer je tip šupak, ali me zanima sljedeće.
PEV mi je pokazao spisak naših uplata i tu su prihodi i rashodi svi iz prošle godine.
1. Vidim da su od naših para sa računa platili neku sudsku taksu od 20 KM vezano za ovog stanara. Vjerovatno u vezi te tužbe. Šta je to i kako mogu to?
2. A vidim i da nam uzimaju lovu za neko osiguranje?
Zna li ko šta je u pitanju? Od čega smo osigurani?
Član 50.
(Odlučivanje etažnih vlasnika)
(1) Etažni vlasnici o upravljanju zajedničkim dijelovima zgrade odlučuju na skupu etažnih vlasnika ili prikupljanjem potpisa.
(2) Etažni vlasnici u skladu sa ovim zakonom i ugovorom o uzajamnim odnosima odlučuju o:
f) obimu osiguranja zajedničkih dijelova zgrade (osiguranje od požara, odgovornosti trećim licima i sl.) i izboru osiguravajuće kuće,
Prema članu 50, tačka f), Zakona o upravljanju zajedničkim dijelovima zgrade, etažni vlasnici između ostalog odlučuju i o mogućem osiguranju i stepenu osiguranja dijelova zgrade kod osiguravajućih kuća. Sredstva za uplatu osiguranja se izdvajau iz zajedničke rezerve (Član 33).
eeeeeee wrote: ↑02/02/2021 09:42
PEV daje saglasnost da se tuži u ime ulaza ili to po automatizmu upravitelj radi svake 2,5 godina... Troškove tužbe snosi ulaz tako da praktično ulaz tuži stanara.
Naravno kada dobijete spor ta sredstva što ste uložili u tužbu plaća tuženi stanar i vraćaju se na račun zgrade.
Imam jedno pitanje u vezi prijedloga godišnjeg izvještaja koji upravitelji moraju dostaviti do 31.12.
Da li ovaj prijedlog upravitelj i PEV zajedno sastavljaju (obostrana komunikacija) i ona upravitelj tako usaglašen dostavi PEV-u ili upravitelj radi šta hoće i piše u tom prijedlogu bez da konsultira PEV-a sta treba dodati, izmijeniti, izbaciti.
Mnoga iskustava jesu da upravitelj samo dostavi prijedlog bez konsultiranja PEV-a.
Kakva su vaša mišljenja?
Da ne mislis na plan?
Koliko znam, plan je taj koji se usaglasava, ali realno je vise presjek stanja i nije obavezujuci. Pogotovo sto se kvarovi ne mogu predvidjeti.