kategorija A

Podforum za motocikliste...

Moderator: Bobi

Post Reply
fejkz0r
Posts: 69
Joined: 15/07/2015 16:19
Location: Sarajevo

#1 kategorija A

Post by fejkz0r » 12/08/2015 20:06

Koliko godina moram imat ako hocu da polozim za A kategoriju? Naravno ako imam B da ne idem ponovo da ucim znakove.. :ljulja:


boky327
Posts: 76
Joined: 24/01/2012 20:50

#2 Re: kategorija A

Post by boky327 » 18/08/2015 10:49

fejkz0r wrote:Koliko godina moram imat ako hocu da polozim za A kategoriju? Naravno ako imam B da ne idem ponovo da ucim znakove.. :ljulja:
Moze sa 18

TheGodfather001
Posts: 1198
Joined: 24/05/2004 10:44
Location: Sarajevo

#3 Re: kategorija A

Post by TheGodfather001 » 20/08/2015 09:45

Da se nadovežem: koja autoškola ima kvalitetnu i kratku obuku za A kat. u Sarajevu?

User avatar
W0rM
Posts: 518
Joined: 26/11/2011 13:49

#4 Re: kategorija A

Post by W0rM » 20/08/2015 13:52

TheGodfather001 wrote:Da se nadovežem: koja autoškola ima kvalitetnu i kratku obuku za A kat. u Sarajevu?
Ja polagao u max line-u 15 casova, s tim sto ako imas "B" kategoriju ne moras polagati testove i prvu pomoc. Polaze se poligon i voznja. Poligon se sastoji od msm 50 m dugog i oko 50 cm uskog puta sa startnom i zaustavnom trakom, te drugi dio poligona od cik cak voznje. Nakon toga ide gradska voznja. Ako padnes poligon ne izlazsis na gradsku voznju, a ako prodjes poligon a padnes gradsku, onda naredni put radis samo gradsku voznju. Mene je sveukupno izaslo oko 800 KM jer sam padao jedanput. Nakon sto polozis mozes voziti i masine od 1000 ccm niko te ne pita.

Ako bude nekih pitanja, slobodno se obratite.

LP

User avatar
SAID5
Posts: 586
Joined: 11/06/2011 23:29
Contact:

#5 Re: kategorija A

Post by SAID5 » 20/08/2015 14:39

na kojem motru radis obuku? i kako 800, valjda placas novi izlazak, a ne obuku nanovo :)

User avatar
W0rM
Posts: 518
Joined: 26/11/2011 13:49

#6 Re: kategorija A

Post by W0rM » 20/08/2015 15:39

SAID5 wrote:na kojem motru radis obuku? i kako 800, valjda placas novi izlazak, a ne obuku nanovo :)
plaćaš oko 300 autoškolu, 60 ljekarsko, 150 izlazak, jedan dodatni cas je oko 20 KM cini mi se (uzeo vise dodatnih casova) i 150 ponovni izlazak nakon sto sam pao. Btw. radi se obuka na keeway-u 150 ccm

TheGodfather001
Posts: 1198
Joined: 24/05/2004 10:44
Location: Sarajevo

#7 Re: kategorija A

Post by TheGodfather001 » 20/08/2015 19:12

W0rM wrote:
TheGodfather001 wrote:Da se nadovežem: koja autoškola ima kvalitetnu i kratku obuku za A kat. u Sarajevu?
Ja polagao u max line-u 15 casova, s tim sto ako imas "B" kategoriju ne moras polagati testove i prvu pomoc. Polaze se poligon i voznja. Poligon se sastoji od msm 50 m dugog i oko 50 cm uskog puta sa startnom i zaustavnom trakom, te drugi dio poligona od cik cak voznje. Nakon toga ide gradska voznja. Ako padnes poligon ne izlazsis na gradsku voznju, a ako prodjes poligon a padnes gradsku, onda naredni put radis samo gradsku voznju. Mene je sveukupno izaslo oko 800 KM jer sam padao jedanput. Nakon sto polozis mozes voziti i masine od 1000 ccm niko te ne pita.

Ako bude nekih pitanja, slobodno se obratite.

LP
Hvala ti puno na detaljnom odgovoru. :)

User avatar
Leon16v
Posts: 2996
Joined: 02/04/2015 13:27
Location: Ilidza إليدزا

#8 Re: kategorija A

Post by Leon16v » 29/08/2015 17:35

Zdravo, zdravo, da se nadovezem na temu, neko jutro komsija dovukao sebi motor Aprilia RS 125ccm,
medjutim u njegovim papirima pise da je to Aprilia RS 50ccm, covjek ima polozeno samo za B kategoriju, kakva je recimo procedura ili kazna kada ga zaustave nasi policajci, a taj motor izgleda dosta jace, kakve su kazne ili sl ?

User avatar
klaki
Posts: 1974
Joined: 15/02/2013 17:49
Location: 榛名山峠

#9 Re: kategorija A

Post by klaki » 29/08/2015 17:43

Leon16v wrote:Zdravo, zdravo, da se nadovezem na temu, neko jutro komsija dovukao sebi motor Aprilia RS 125ccm,
medjutim u njegovim papirima pise da je to Aprilia RS 50ccm, covjek ima polozeno samo za B kategoriju, kakva je recimo procedura ili kazna kada ga zaustave nasi policajci, a taj motor izgleda dosta jace, kakve su kazne ili sl ?
Pa ako u papirima pise 50ccm onda je ok. Jedino jbg ima policija pravo da to provjeri ja mislim onda mu ne bi bilo dobro pretpostavljam

esso_sa
Posts: 1591
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#10 Re: kategorija A

Post by esso_sa » 02/09/2015 12:40

Ako me sjecanje dobro sluzi, B kategorija moze voziti skutere/mopede do 49ccm zapremine, a ta Aprilia nit je skuter, nit moped, nego je pravi motor.
Sumnjam da ce kod policije proci ta suplja sa laznom kubikazom u papirima... Posebno ako ti komsija zivi u Sarajevu, gdje motoriste/skuterase kontrolisu uglavnom policajci na motorima. Vecina tih policajaca/motorista voze motore i privatno, kad nisu na duznosti, i nisu bas totalne neznalice u svijetu na 2 tocka ;-) U sekundi ce prepoznati o kojem motoru se fakat radi, a onda bi ti komsija mogao na*ebati ;-)

User avatar
Leon16v
Posts: 2996
Joined: 02/04/2015 13:27
Location: Ilidza إليدزا

#11 Re: kategorija A

Post by Leon16v » 04/09/2015 19:36

esso_sa wrote:Ako me sjecanje dobro sluzi, B kategorija moze voziti skutere/mopede do 49ccm zapremine, a ta Aprilia nit je skuter, nit moped, nego je pravi motor.
Sumnjam da ce kod policije proci ta suplja sa laznom kubikazom u papirima... Posebno ako ti komsija zivi u Sarajevu, gdje motoriste/skuterase kontrolisu uglavnom policajci na motorima. Vecina tih policajaca/motorista voze motore i privatno, kad nisu na duznosti, i nisu bas totalne neznalice u svijetu na 2 tocka ;-) U sekundi ce prepoznati o kojem motoru se fakat radi, a onda bi ti komsija mogao na*ebati ;-)
Sto posto si upravu, mislim ko bi pomislio da onakav motor koji pripada kao nekoj sport kategoriji ima 50ccm. Sad je sve na njemu nek radi sta hoce :lol:

fejkz0r
Posts: 69
Joined: 15/07/2015 16:19
Location: Sarajevo

#12 Re: kategorija A

Post by fejkz0r » 14/09/2015 00:06

Aa jos jedno pitanje imam ja... moze li se polagat na svom motoru ili moras bas na njihove kante da sjedas?

User avatar
W0rM
Posts: 518
Joined: 26/11/2011 13:49

#13 Re: kategorija A

Post by W0rM » 14/09/2015 08:59

fejkz0r wrote:Aa jos jedno pitanje imam ja... moze li se polagat na svom motoru ili moras bas na njihove kante da sjedas?
Mislim da moras da koristis njihove motore, jer su oni registrovani za obuku. Ono "L" mora imati reg. oznaku motora na kojem polazes, sto dakako tvoj motor nema, jos jedna stvar, ne moze se polagati na skuteru.

fejkz0r
Posts: 69
Joined: 15/07/2015 16:19
Location: Sarajevo

#14 Re: kategorija A

Post by fejkz0r » 16/09/2015 01:44

W0rM wrote:
fejkz0r wrote:Aa jos jedno pitanje imam ja... moze li se polagat na svom motoru ili moras bas na njihove kante da sjedas?
Mislim da moras da koristis njihove motore, jer su oni registrovani za obuku. Ono "L" mora imati reg. oznaku motora na kojem polazes, sto dakako tvoj motor nema, jos jedna stvar, ne moze se polagati na skuteru.
Hvala na informaciji druze ali ja se samo raspitujem... trenutno nemam ni jedan motor, ali imam u planu jednu hondu cbr600rr da nabavim kad krene iduca sezona.. lijep pozdrav

hugollino
Posts: 80
Joined: 13/03/2013 22:13

#15 Re: kategorija A

Post by hugollino » 16/09/2015 08:59

fejkz0r wrote:Aa jos jedno pitanje imam ja... moze li se polagat na svom motoru ili moras bas na njihove kante da sjedas?
Poštovani,

Čim tako razmišljate, Vi niste za motor i ne možete biti nikad Bajker. Tvrdite da su njihvoi motori kante i da polažete na svom. Da, od autoškola jesu motori kante (većinom Keeway od 150 ccm). Ali takav način da kažeš da polažeš na svom motoru, govori odmah da voziš bez vozačke, tj. želiš vozit bez vozačke i to Hondu cbr od 600 ccm (to je već starija honda) ili je to Honda Hornet od 600 ccm i 90+ konjskih snaga. Savjetujem ti da polažeš vozački odmah i da dobro svladaš i taj Keeway od 150 ccm i onda sjedaš na nešto laganije pa tek onda na R mašine. Motor je jako ozbiljna stvar i tu se greške ne opraštaju. Govorim ti iz prve ruke jer vozim motor 10+ godina i u komisiji sma za polaganje motora a i saobraćajno inženjerstvo i sigurnsot saobraćaja mi je struka. Sretno s polaganjem i kupnjom motoro. Malo drugačije razmišljaj o motoru, prvo vozački pa onda kubici od 250 ccm pa tek onda nakom 2-3 godine može ići preko 600 ccm. Ja sam vozio sve i R mašine, i Touring i Super moto a sad sam na Chopperu 1100 ccm. Mozor se vozi glavom i razumom a ne osjećajima i adrenalinom. Oprosti na psotu ali nisma mogao odoliti da ne ostavim pozitivnu kritiku. I ja sma mlad i razumijem sve ali ne kupuj motor radi drugih nego radi svog gušta. Samo ću ti reći da je ove godien na cestama u BiH poginulo 20+ motociklista. Jest da je većinom greška u vozačima drugih vozila ali ima tu dosta i nepotrebnog adrenalina i neiskustva!

Sretno i L&R

fejkz0r
Posts: 69
Joined: 15/07/2015 16:19
Location: Sarajevo

#16 Re: kategorija A

Post by fejkz0r » 23/09/2015 13:42

hugollino wrote:
fejkz0r wrote:Aa jos jedno pitanje imam ja... moze li se polagat na svom motoru ili moras bas na njihove kante da sjedas?
Poštovani,

Čim tako razmišljate, Vi niste za motor i ne možete biti nikad Bajker. Tvrdite da su njihvoi motori kante i da polažete na svom. Da, od autoškola jesu motori kante (većinom Keeway od 150 ccm). Ali takav način da kažeš da polažeš na svom motoru, govori odmah da voziš bez vozačke, tj. želiš vozit bez vozačke i to Hondu cbr od 600 ccm (to je već starija honda) ili je to Honda Hornet od 600 ccm i 90+ konjskih snaga. Savjetujem ti da polažeš vozački odmah i da dobro svladaš i taj Keeway od 150 ccm i onda sjedaš na nešto laganije pa tek onda na R mašine. Motor je jako ozbiljna stvar i tu se greške ne opraštaju. Govorim ti iz prve ruke jer vozim motor 10+ godina i u komisiji sma za polaganje motora a i saobraćajno inženjerstvo i sigurnsot saobraćaja mi je struka. Sretno s polaganjem i kupnjom motoro. Malo drugačije razmišljaj o motoru, prvo vozački pa onda kubici od 250 ccm pa tek onda nakom 2-3 godine može ići preko 600 ccm. Ja sam vozio sve i R mašine, i Touring i Super moto a sad sam na Chopperu 1100 ccm. Mozor se vozi glavom i razumom a ne osjećajima i adrenalinom. Oprosti na psotu ali nisma mogao odoliti da ne ostavim pozitivnu kritiku. I ja sma mlad i razumijem sve ali ne kupuj motor radi drugih nego radi svog gušta. Samo ću ti reći da je ove godien na cestama u BiH poginulo 20+ motociklista. Jest da je većinom greška u vozačima drugih vozila ali ima tu dosta i nepotrebnog adrenalina i neiskustva!

Sretno i L&R
Vidi drug, motor znam da vozim ali posto me interesuje "LEGALNA" voznja zato se I raspitujem...
Ja volim određeni tip motora... ne skutere, ne choppere niti bandite, a pogotove ne kruzere.. jer to nije moj ukus... ja volim sportske mašine i mašinu koja može offroad... zato kazem da su njihovi motori kante.. mozda ne razumis na sta mislim... vec sam savladao voznju motora jer sam prije mozda godinu dana prodao suzuki dr600 jer je dosao "vakat" da se polazu vozacki, i veoma sam svjestan sta I kako moze motor da ti uradi.. jer sam I ja imao padova zbog voznji u okolnim sumama... Između ostalog koji to bajker jos nije pao makar jednom sa motora?? Kad vec pisem ovo onda cu da postavim jos jedno pitanje.. jel moze odma da se polaze za A i B kategoriju ili mora odvojeno?

User avatar
bilic
Posts: 816
Joined: 25/07/2012 22:33

#17 Re: kategorija A

Post by bilic » 23/09/2015 13:54

Kad budeš polagao . mislim da češ trebat i osmice radit sa motorom , i dosta ti je to lakše uraditi sa 125 cubica nego 600 ili 1000 .
Ja sam polagao 1983 davne.
I tad je bio zakon da prvo polazeš B pa poslije 15 tak dana A... :izet:

hugollino
Posts: 80
Joined: 13/03/2013 22:13

#18 Re: kategorija A

Post by hugollino » 23/09/2015 23:37

fejkz0r wrote:
hugollino wrote:
fejkz0r wrote:Aa jos jedno pitanje imam ja... moze li se polagat na svom motoru ili moras bas na njihove kante da sjedas?
Poštovani,

Čim tako razmišljate, Vi niste za motor i ne možete biti nikad Bajker. Tvrdite da su njihvoi motori kante i da polažete na svom. Da, od autoškola jesu motori kante (većinom Keeway od 150 ccm). Ali takav način da kažeš da polažeš na svom motoru, govori odmah da voziš bez vozačke, tj. želiš vozit bez vozačke i to Hondu cbr od 600 ccm (to je već starija honda) ili je to Honda Hornet od 600 ccm i 90+ konjskih snaga. Savjetujem ti da polažeš vozački odmah i da dobro svladaš i taj Keeway od 150 ccm i onda sjedaš na nešto laganije pa tek onda na R mašine. Motor je jako ozbiljna stvar i tu se greške ne opraštaju. Govorim ti iz prve ruke jer vozim motor 10+ godina i u komisiji sma za polaganje motora a i saobraćajno inženjerstvo i sigurnsot saobraćaja mi je struka. Sretno s polaganjem i kupnjom motoro. Malo drugačije razmišljaj o motoru, prvo vozački pa onda kubici od 250 ccm pa tek onda nakom 2-3 godine može ići preko 600 ccm. Ja sam vozio sve i R mašine, i Touring i Super moto a sad sam na Chopperu 1100 ccm. Mozor se vozi glavom i razumom a ne osjećajima i adrenalinom. Oprosti na psotu ali nisma mogao odoliti da ne ostavim pozitivnu kritiku. I ja sma mlad i razumijem sve ali ne kupuj motor radi drugih nego radi svog gušta. Samo ću ti reći da je ove godien na cestama u BiH poginulo 20+ motociklista. Jest da je većinom greška u vozačima drugih vozila ali ima tu dosta i nepotrebnog adrenalina i neiskustva!

Sretno i L&R
Vidi drug, motor znam da vozim ali posto me interesuje "LEGALNA" voznja zato se I raspitujem...
Ja volim određeni tip motora... ne skutere, ne choppere niti bandite, a pogotove ne kruzere.. jer to nije moj ukus... ja volim sportske mašine i mašinu koja može offroad... zato kazem da su njihovi motori kante.. mozda ne razumis na sta mislim... vec sam savladao voznju motora jer sam prije mozda godinu dana prodao suzuki dr600 jer je dosao "vakat" da se polazu vozacki, i veoma sam svjestan sta I kako moze motor da ti uradi.. jer sam I ja imao padova zbog voznji u okolnim sumama... Između ostalog koji to bajker jos nije pao makar jednom sa motora?? Kad vec pisem ovo onda cu da postavim jos jedno pitanje.. jel moze odma da se polaze za A i B kategoriju ili mora odvojeno?

Poštovani,

Drago mi je da donekle razumiješ situaciju. Znam, mlad si, i ja sam još uvijek :). Voliš sportske mašine, Ok a s godinama i iskustvom shvatiš da su prave mašine ipak chopperi i kruzeri :D. I ja sam vozio Yamahu R1 4 godine (iz mladalačkog hira) ali mi je uvijek san bio "autobus na 2 točka" i sada vozam choppere i kruzere. Još samo jedan savjet, nikad nemoj tvrditi da znaš voziti motor, ili voziti oupće. Kada misliš da znaš tada i padaš. Nisam ni ja zlatan, daleko od toga, ali se trudim biti 100% ispravan na cesti s motorom i opet svaki dan uhvatim sebe s barem jednom situaciojom koja je bila ili kritična, ili opasna ili rizična. Da, postoji izreka da se bajkeri dijele na one koji su pali i one koji će pasti. I ja sam imao jedan pad tj. udes kada sam se isključivao s glavne ceste, na semaforu (s regularnim lijevim žmigavcem i motor bio stanju mirovanja) čekajući zeleno svjetlo i lik iza mene s Golfom 2 naletio punom brzinom (oko 70 km/h) i odnio i mene i motor (čovjek od 65 godina, s 1,7 promila alkohola pola 3 poslije podne). Sreća full oprema (i kad idem do granapa) bila i prošao samo s ozlijedom noge. To je to, kod nas nema apsolutno prometne kulture a kulture za bajkere da ne pričam. Mnogi ih mrze, namjerno prave rizičnu situaciju, ne gledaju retrovizore, nisu svjesni da kada bjakera ugroziš da si ga u 50% slčaja i ubio.

Što se tiče polaganja, ne postoji institucija bilo kakvog zajedničkog polaganja (kao što je to recimo ilo položiš C i dobiješ i B kategoriju). Sad, pitanje je malo ne jasno. Ne može se zajedno polagati ali se može u vrlo kratkom roku položiti za obje kategorije. Polaganje za A uključuje testove, poligon i gradsku vožnju kao i polaganje za B. Kako god okreneš moraš imati obuku i za jednu i drugu kategoriju tj. obuku i za motor i za auto. Jedino testovi ti važe od ove prve kategorije za drugu dok i ljekarski mora ići novi bez obzira na razmak polaganja. Tako da ti je nebitno možeš i prvo B pa A ili A pa B. U najboljem slučaju možeš položiti za jednu i drugu kategoriju u razmaku od mejsec dana.


Ako treba savjeta za obuku i polaganja za A ili za B, koja Autoškola i slično javi se PP. A možda se i vidimo u komisiji :D :D

esso_sa
Posts: 1591
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#19 Re: kategorija A

Post by esso_sa » 29/09/2015 08:47

hugollino wrote:

Poštovani,

Drago mi je da donekle razumiješ situaciju. Znam, mlad si, i ja sam još uvijek :). Voliš sportske mašine, Ok a s godinama i iskustvom shvatiš da su prave mašine ipak chopperi i kruzeri :D. I ja sam vozio Yamahu R1 4 godine (iz mladalačkog hira) ali mi je uvijek san bio "autobus na 2 točka" i sada vozam choppere i kruzere. Još samo jedan savjet, nikad nemoj tvrditi da znaš voziti motor, ili voziti oupće. Kada misliš da znaš tada i padaš. Nisam ni ja zlatan, daleko od toga, ali se trudim biti 100% ispravan na cesti s motorom i opet svaki dan uhvatim sebe s barem jednom situaciojom koja je bila ili kritična, ili opasna ili rizična. Da, postoji izreka da se bajkeri dijele na one koji su pali i one koji će pasti. I ja sam imao jedan pad tj. udes kada sam se isključivao s glavne ceste, na semaforu (s regularnim lijevim žmigavcem i motor bio stanju mirovanja) čekajući zeleno svjetlo i lik iza mene s Golfom 2 naletio punom brzinom (oko 70 km/h) i odnio i mene i motor (čovjek od 65 godina, s 1,7 promila alkohola pola 3 poslije podne). Sreća full oprema (i kad idem do granapa) bila i prošao samo s ozlijedom noge. To je to, kod nas nema apsolutno prometne kulture a kulture za bajkere da ne pričam. Mnogi ih mrze, namjerno prave rizičnu situaciju, ne gledaju retrovizore, nisu svjesni da kada bjakera ugroziš da si ga u 50% slčaja i ubio.

Što se tiče polaganja, ne postoji institucija bilo kakvog zajedničkog polaganja (kao što je to recimo ilo položiš C i dobiješ i B kategoriju). Sad, pitanje je malo ne jasno. Ne može se zajedno polagati ali se može u vrlo kratkom roku položiti za obje kategorije. Polaganje za A uključuje testove, poligon i gradsku vožnju kao i polaganje za B. Kako god okreneš moraš imati obuku i za jednu i drugu kategoriju tj. obuku i za motor i za auto. Jedino testovi ti važe od ove prve kategorije za drugu dok i ljekarski mora ići novi bez obzira na razmak polaganja. Tako da ti je nebitno možeš i prvo B pa A ili A pa B. U najboljem slučaju možeš položiti za jednu i drugu kategoriju u razmaku od mejsec dana.


Ako treba savjeta za obuku i polaganja za A ili za B, koja Autoškola i slično javi se PP. A možda se i vidimo u komisiji :D :D
Da nisi malo-previse subjektivan vezano za ovo boldano ? Svako vozi ono sto voli, a sto se tice same funkcionalnosti (prevoz, duza putovanja, performanse na cesti), ima dosta boljih motora od choppera :thumbup:

User avatar
W0rM
Posts: 518
Joined: 26/11/2011 13:49

#20 Re: kategorija A

Post by W0rM » 30/09/2015 09:19

hugollino wrote:

Poštovani,

Drago mi je da donekle razumiješ situaciju. Znam, mlad si, i ja sam još uvijek :). Voliš sportske mašine, Ok a s godinama i iskustvom shvatiš da su prave mašine ipak chopperi i kruzeri :D. I ja sam vozio Yamahu R1 4 godine (iz mladalačkog hira) ali mi je uvijek san bio "autobus na 2 točka" i sada vozam choppere i kruzere. Još samo jedan savjet, nikad nemoj tvrditi da znaš voziti motor, ili voziti oupće. Kada misliš da znaš tada i padaš. Nisam ni ja zlatan, daleko od toga, ali se trudim biti 100% ispravan na cesti s motorom i opet svaki dan uhvatim sebe s barem jednom situaciojom koja je bila ili kritična, ili opasna ili rizična. Da, postoji izreka da se bajkeri dijele na one koji su pali i one koji će pasti. I ja sam imao jedan pad tj. udes kada sam se isključivao s glavne ceste, na semaforu (s regularnim lijevim žmigavcem i motor bio stanju mirovanja) čekajući zeleno svjetlo i lik iza mene s Golfom 2 naletio punom brzinom (oko 70 km/h) i odnio i mene i motor (čovjek od 65 godina, s 1,7 promila alkohola pola 3 poslije podne). Sreća full oprema (i kad idem do granapa) bila i prošao samo s ozlijedom noge. To je to, kod nas nema apsolutno prometne kulture a kulture za bajkere da ne pričam. Mnogi ih mrze, namjerno prave rizičnu situaciju, ne gledaju retrovizore, nisu svjesni da kada bjakera ugroziš da si ga u 50% slčaja i ubio.

Što se tiče polaganja, ne postoji institucija bilo kakvog zajedničkog polaganja (kao što je to recimo ilo položiš C i dobiješ i B kategoriju). Sad, pitanje je malo ne jasno. Ne može se zajedno polagati ali se može u vrlo kratkom roku položiti za obje kategorije. Polaganje za A uključuje testove, poligon i gradsku vožnju kao i polaganje za B. Kako god okreneš moraš imati obuku i za jednu i drugu kategoriju tj. obuku i za motor i za auto. Jedino testovi ti važe od ove prve kategorije za drugu dok i ljekarski mora ići novi bez obzira na razmak polaganja. Tako da ti je nebitno možeš i prvo B pa A ili A pa B. U najboljem slučaju možeš položiti za jednu i drugu kategoriju u razmaku od mejsec dana.


Ako treba savjeta za obuku i polaganja za A ili za B, koja Autoškola i slično javi se PP. A možda se i vidimo u komisiji :D :D
Koliko ja znam, ne mora se novi ljekarski raditi, jer su meni kad sam vadio ostavili upisano na ljekarskom da mogu polagati A i B kategoriju s tim.
Nek me neko ispravi ako griješim, a najbolje još jednom provjeriti sa autoškolomu.

User avatar
aurora313
Posts: 2050
Joined: 10/10/2010 12:47

#21 Re: kategorija A

Post by aurora313 » 26/10/2015 08:29

esso_sa wrote:...U sekundi ce prepoznati o kojem motoru se fakat radi, a onda bi ti komsija mogao na*ebati ;-)
Slabo da se u ovom gradu moze naHebati zbog bilo čega izuzev krajnjih gluposti… možda kao nisi dao žmigavac na samom raskršću, prestrojen si i skrećeš desno (a koga to u saobraćaju dovodi u opasnost?). A ako već pola vozača A kategorije u Sarajevu nema obaveznu kacigu na glavi, ili 'šnira' kroz saobraćaj iz linije u liniju, ne vidim da je u zemlji nereda bilo šta nemoguće. Zato vjerujem da ta frizirana Aprilia može proći bez problema.

User avatar
heat
Posts: 16983
Joined: 30/01/2013 10:58
Location: N.Grad
Contact:

#22 Re: kategorija A

Post by heat » 15/06/2019 15:55

Raja,

Gdje polagati, koliko kosta i iskustva? (posjedujem B)

Hvala i lijep pozdrav

User avatar
heat
Posts: 16983
Joined: 30/01/2013 10:58
Location: N.Grad
Contact:

#23 Re: kategorija A

Post by heat » 17/06/2019 15:17

Image
Hvala

Post Reply