KAKO NAJBOLJE PREGLEDATI AUTO PRILIKOM KUPOVINE

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
ninja-san
Posts: 406
Joined: 11/01/2007 11:04
Location: Sarajevo

KAKO NAJBOLJE PREGLEDATI AUTO PRILIKOM KUPOVINE

Post by ninja-san » 07/08/2007 13:59

Svi mi se , prije ili kasnije, odlucimo za kupovinu polovnog auta, jer za nove nemamo para. Kada kupujemo polovnjake stare od 5-15 god. svjesni smo da je kupovina "macak u vreci".

Kako najbolje pogledati auto, da li je dovoljno samo izmjeriti kompresiju i provjeriti trapove? Kako se cuvati od dilera koji umjesto ulja naspu aditive , pa auto prede kao maca ,1000-2000 km a nakon toga motor atrofira u potpunosti.

Kako se zastititi od podvala sa autima sa neurednim papirima i sl.

Iskreno, prijatelji dragi, cudi me da se neko nije sjetio pa se osnovao servis ili agenciju kojoj ce primarni cilj biti pregled auta?

Sta mislite, bi li to moglo funkcionirati?

-Automobilsko znalci , sta mislite, moze li se pregledom od pola sata utvrditi stvarno stanje automobila?

-Kako izbjeci skupe kompjuterske testove u ovlastenim servisima (nije lako platiti 100-300 KM a nisi siguran hoces li kupiti auto ili baciti pare?

I kraju, koji je najbolji nacin pregleda auta prilikom kupovine (savrsen sigurno ne postoji).


User avatar
Citizen-X
Posts: 1533
Joined: 27/04/2007 13:42
Location: Niodaklevci, BlackField - Nidjezemska

Post by Citizen-X » 07/08/2007 14:15

Tema jest na mjestu, a i mozda bi se stvarno bilo dobro pozabavit time i u sferi biznisa, medjutim zazore na motoru (klipovi, karike, bregasta itd) je tesko provjeriti a da motor ne raspakujes...

Tako da ne bih znao vise od toga reci! U svakom slucaju interesantno.

Forza!

RPM
Posts: 1028
Joined: 11/01/2004 00:00

Post by RPM » 07/08/2007 15:50

ono nasto svako moze obratiti paznju jeste:

-PAPIRI

-zazori izmedju vrata, haube, petih vrata itd moraju biti isti, npr ako na prednjem dijelu cosak haube viri koji milimetar iznad blatobrana sigurno je udarano,

-unutrasnjost sigurno pokazuje navike vozaca i kilometrazu, ako su sjedista, volan i rucica mjenjaca poderani sigurno je vozilo puno preslo,

-obrati paznju na tapacirung s unutrasnje strane koji mora svuda cvrsto nasjedati, ako se na pojedinim dijelovim odvaja znaci da je vozilo doradjivano,

-ako ispod haube primjetis sjajne shelne ili neki drugi dio poprilicno sjajniji od ostalih dijelova znaci da je nesto radjeno.

-najbolje je ako mozes povesti iskusnog autolimara, on ce itekako znati prepoznati radove na autu.

-pregled vozila vrsi svaki ozbiljniji servis, naravno najbolje ako ides preko nekoga koga znas.

User avatar
Anell
Posts: 835
Joined: 17/03/2005 20:37
Location: Sarajevo

Post by Anell » 07/08/2007 19:11

Upotrebom ociju!

suncokret
Posts: 125
Joined: 27/03/2004 22:49

Post by suncokret » 08/08/2007 20:26

imaju ljudi koji su se dosjetili tog pregleda
uglavnom stave neku spravu koja vidi greske
sto se tice svega
taj pregled kosta 23 km
i kaze ti je je li udarano auto, sta radi sta ne radi itd...

Post Reply