jezik nasušni se nastavlja..interesantno je kako su dani iznenada postali seljačka novina..za razliku od slobodne bosne..iako je uvaženi riđan svoje tekst prvo ponudio danima..čak je tada za pećanina imao i riječi hvale..kad je lovrenović odlučio obustaviti polemiku..riđan se seli na strane slobodne bosne..koja..je li..očekivana..postaje prava novina..iako im se uvaženi profesor riđan nikad ne bi obratio da lovrenović nije zamandalio polemiku u danima..(da nekažem polemikeemIRCerka wrote:Sad me bas interesuje kako dani ili bosna ili bilo koje novine objave necije reagovanje, potpisano imenom i prezimenom...jel im se treba poslati kopija licne karte ili se ja mogu potpisati kao Prle I Tihi sa saxa, i da tako objave? Sto to pitam? Pa pitala sam profesora prije 4 dana za ovo reagovanje, i on mi je objasnio sve sta je i kako je bilo. Da, namjeravao je kontaktirati studenticu , ali u fri oko knjige i spremanja promocije nije stigao. I poslao je mail izvinjenja studentici, i na kraju se sve izgladilo.prleitihi wrote:Pročitah! Odvadio je profesor. Ukratko - hvalospjev o sebi, pumpanje ega i nekoliko krajnje neduhovitih opaski. Ostaje žal što se nije, barem, očeš'o o reagovanje njegove bivše studentice, čije je pisanje iskoristio kada mu je to odgovaralo. Kada se očeš'o o sva ostala reagovanja, mogao je i o njeno. Al' eto - iskoristi i (od)baci, k'o kurton!
A ispalo je na kraju da ona nije ni slala to reagovanje.
E sad, ko koga zajebava u svemu tome, niko vise ne zna.
:D:D:D:D:D
i da..mircy..gore boldirano je demantov'o điđi-riđi..studentica je poslala taj mail..i..u kojem ga je..kako nam to otkriva điđi-riđi..oslovila sa "babo"..(odmah mi na um pada osmićeva pjesma.."mali se poče derat' - baaaaaaaboooo..eno ga pjobudio ce..icti cokojada"..