Jezik naš nasušni (pljuvanje bez granica)

TV i novinske vijesti, vaši komentari, vaše teme...

Moderator: anex

prleitihi

Post by prleitihi »

mIRCerka wrote:
prleitihi wrote:Pročitah! Odvadio je profesor. Ukratko - hvalospjev o sebi, pumpanje ega i nekoliko krajnje neduhovitih opaski. Ostaje žal što se nije, barem, očeš'o o reagovanje njegove bivše studentice, čije je pisanje iskoristio kada mu je to odgovaralo. Kada se očeš'o o sva ostala reagovanja, mogao je i o njeno. Al' eto - iskoristi i (od)baci, k'o kurton!
Sad me bas interesuje kako dani ili bosna ili bilo koje novine objave necije reagovanje, potpisano imenom i prezimenom...jel im se treba poslati kopija licne karte ili se ja mogu potpisati kao Prle I Tihi sa saxa, i da tako objave? Sto to pitam? Pa pitala sam profesora prije 4 dana za ovo reagovanje, i on mi je objasnio sve sta je i kako je bilo. Da, namjeravao je kontaktirati studenticu , ali u fri oko knjige i spremanja promocije nije stigao. I poslao je mail izvinjenja studentici, i na kraju se sve izgladilo.
A ispalo je na kraju da ona nije ni slala to reagovanje.
E sad, ko koga zajebava u svemu tome, niko vise ne zna.
:D:D:D:D:D:D
jezik nasušni se nastavlja..interesantno je kako su dani iznenada postali seljačka novina..za razliku od slobodne bosne..iako je uvaženi riđan svoje tekst prvo ponudio danima..čak je tada za pećanina imao i riječi hvale..kad je lovrenović odlučio obustaviti polemiku..riđan se seli na strane slobodne bosne..koja..je li..očekivana..postaje prava novina..iako im se uvaženi profesor riđan nikad ne bi obratio da lovrenović nije zamandalio polemiku u danima..(da nekažem polemikee :oops: :D )..anticipiram..ukoliko avdić zamandali polemiku (koju sada sam sa sobom :oops: :D ..evo me k'o lovrenović.. :D :D ..vodi điđi - riđi)..profesor bi svoja pisanja mogao nastaviti u san-u.. :oops: :D ..i u prvom tekstu napisati kako je AM (=Avdić malouman :oops: :D :D ) i da je daleko od PČ (=poštenog čovjeka.. :oops: :D :D ).. :D :D :D