Jewish Voice from Germany

TV i novinske vijesti, vaši komentari, vaše teme...
ljubav_aha

Post by ljubav_aha » 03/01/2012 06:06

Die englischsprachige Brücke zwischen Deutschland und den Juden in aller Welt

Jewish life has once again become an integral part of our society. Seven decades after the Shoah, many different branches of Judaism are again ordaining rabbis in Germany, synagogues are being built and Jewish schools and pre-schools opened. Germany's Jewish communities are highly diverse, and are among the most dynamic in the world today

:thumbup:

http://jewish-voice-from-germany.de/news.php

ideja o poboljsanju suzivota je odlicna , i novine su interesantne :-D

ljubav_aha

Re: Jewish Voice from Germany

Post by ljubav_aha » 03/01/2012 16:47

Jews in Germany have Mixed Feelings toward Israel

And there it is again, that old and never-ceasing dilemma. But we should not be kidding ourselves. There is a significant number of Jews living in Germany for whom Israel does not entail any kind of disruption of their intellectual or emotional comfort zone. For the people who emigrated to Germany from the former Soviet Union – and they are the ones, by sheer numbers alone, who dominate life in the German Jewish congregations and their culture, and who will soon be shaping their politics as well – for these people, the Jewish state has no particular attraction as a homeland. For some of them, Israel is as foreign a country as Morocco or Denmark is. You may find that regrettable. But after all, that is what makes emotions such a tricky thing. You cannot force them. And Jews are no exception to that rule.

http://jewish-voice-from-germany.de/new ... ticism.php

ljubav_aha

Post by ljubav_aha » 03/01/2012 23:42

Utopia and Reality: Leo Khasin's Film "Kaddish for a Friend" Sheds a Different Light on Immigration

Director Leo Khasin

People are people are people. Whether they are Jews, Christians, or Muslims. Whether they live in Israel, Lebanon, or Germany. But old conflicts remain, even when people move far away. From as far as the Middle East to Germany. They bring their hate with them. But they also bring their humanity. The message of Leo Khasin's film "Kaddish for a Friend" is that humanity can triumph over hate – even in a strange land. The film will open in German cinemas in 2012.

sarajevsko_pivo

Post by sarajevsko_pivo » 04/01/2012 16:02

Tema je nigdje veze!

ljubav_aha

Post by ljubav_aha » 04/01/2012 23:38

It is an irony of history that in the eyes of quite a number of Israelis, their currency, the New Israeli Shekel (NIS), is the most stable – and they are certainly right where the exchange rate is concerned. This will most likely be due to the fact that the shekel simply is too small a currency to play any particular role on the international finance markets. In that, it contrasts sharply with the Chinese Yuan, the currency of the largest nation on earth and biggest global exporter. But in this case the exchange rate is determined by the government in Beijing – much to the disapproval of the Americans. But that's another story.

luckylaka

Post by luckylaka » 05/01/2012 09:37

tema je bas nidje veze i za zakljucati sto prije.350 posjeta ,nidje komentara dovoljno govori koliko je napeto :run:

mrtva kokoš

Post by mrtva kokoš » 05/01/2012 09:42

sta amerika napravi od covjeka :-) :mrgreen:

ljubav_aha

Post by ljubav_aha » 05/01/2012 13:51

luckylaka wrote:tema je bas nidje veze i za zakljucati sto prije.350 posjeta ,nidje komentara dovoljno govori koliko je napeto :run:

šime.sparina wrote:sta amerika napravi od covjeka :-) :mrgreen:

koja ironija,magazin upravo pise o problemu koji je pristuan u vsm izjavama :lol: mrznja jevreja,stereotipi :D

cijeli zivot imam isto misljenje o jevrejima,kao i o prpadnicima drugih relgijskih i spiritualnih opredjeljenja :-D

PipiDugaDevetka
Location: Živim u nadi RBiH, druge adrese nemam. Uostalom, mislim da genocidne Kartagene treba demontirati.

Post by PipiDugaDevetka » 04/02/2012 08:30

ljubav_aha wrote:Jewish Voice from Germany
Die englischsprachige Brücke zwischen Deutschland und den Juden in aller Welt

Jewish life has once again become an integral part of our society. Seven decades after the Shoah, many different branches of Judaism are again ordaining rabbis in Germany, synagogues are being built and Jewish schools and pre-schools opened. Germany's Jewish communities are highly diverse, and are among the most dynamic in the world today

http://jewish-voice-from-germany.de/news.php

ideja o poboljsanju suzivota je odlicna , i novine su interesantne :-D

@ljubavi,
Hvala za ovu web. stranicu. Upravo sam im poslao e-mail poruku sa mojim slučajem protesta protiv prijema Dodick-a sa svim državničkim počastima i njegovog polaganja cvijeća ispod imenaa moga rahmetli babe i rahmetli amidže kao posmrtnih dobitnika ordena PRAVEDNIKA MEĐU NARODIMA YAD VASHEMA-MEMORIJALNOG CENTRA U IZRAELU.

Pa ako htjednu, neka informišu o ovome slučaju svoje slušaoce.

Zapravo sam samo forwardirao e-mail poruku koju sam uputio Nj. E. predsjedniku Izraela Shimonu Peresu u kojoj mu najavljujem da ću spakovati diplomu/certifikat i medalju, te zemaljskom poštom poslati nazad PRAVEDNIČKA dokumenta za moje pretke na adresu Yad Vashem Memorijalnog centra u znak protesta zbog Peresovog prijema Dodicka uz sve državničke počasti.
:kiss: :kiss:

ljubav_aha

Post by ljubav_aha » 04/02/2012 14:17

PipiDugaDevetka wrote:@ljubavi,
Hvala za ovu web. stranicu. Upravo sam im poslao e-mail poruku sa mojim slučajem protesta protiv prijema Dodick-a sa svim državničkim počastima i njegovog polaganja cvijeća ispod imenaa moga rahmetli babe i rahmetli amidže kao posmrtnih dobitnika ordena PRAVEDNIKA MEĐU NARODIMA YAD VASHEMA-MEMORIJALNOG CENTRA U IZRAELU.

Pa ako htjednu, neka informišu o ovome slučaju svoje slušaoce.

Zapravo sam samo forwardirao e-mail poruku koju sam uputio Nj. E. predsjedniku Izraela Shimonu Peresu u kojoj mu najavljujem da ću spakovati diplomu/certifikat i medalju, te zemaljskom poštom poslati nazad PRAVEDNIČKA dokumenta za moje pretke na adresu Yad Vashem Memorijalnog centra u znak protesta zbog Peresovog prijema Dodicka uz sve državničke počasti.
:kiss: :kiss:

sa zadovoljlstvmo PDD :-D imas moju podrsku ,bravo :thumbup: :-D molim te javi kako tece proces,nadam se da ces imati dobre vijseti :-D

ljubav_aha

Post by ljubav_aha » 04/02/2012 14:26

Wir brauchen engagierte Kenner der jüdischen Geschichte in Deutschland, mit einer Vision für die Zukunft, und wir brauchen Medien, die diese vermitteln und erklären.

Auswärtiges Amt -
Grußwort von Außenminister Guido Westerwelle
www.auswaertiges-amt.de, 03.01.2012

:thumbup: :-D

ljubav_aha

Post by ljubav_aha » 05/03/2012 15:56

http://bosniakandjewishfriendship.wordpress.com/
Angelina Jolie’s Bosnian Genocide Film in the United States Holocaust Museum

Posted: January 11, 2012 in Bosnian Muslims and Jews, Jews and Bosniaks, Jews and Bosnian Muslims
Tags: Angelina Jolie, bosnian genocide, Brad Pitt, genocide, In the Land of Blood and Honey (2011), United States Holocaust Museum

(US Holocaust Museum, Washington) — On January 10, 2012, the United States Holocaust Memorial Museum hosted the Washington, DC, premiere of In the Land of Blood and Honey, written and directed by Angelina Jolie.

Set against the backdrop of the Bosnian war of the 1990s, the film tells the story of Danijel and Ajla, two Bosnians from different sides of the ethnic conflict in the former Yugoslavia. As described on the film’s website, “Danijel, a Bosnian Serb police officer, and Ajla, a Bosnian Muslim artist, are together before the war, but their relationship is changed as violence engulfs the country….[The film] portrays the incredible emotional, moral and physical toll that the war takes on individuals as well as the consequences that stem from the lack of political will to intervene in a society stricken with conflict.” Read the rest of this entry »

ljubav_aha

Post by ljubav_aha » 06/03/2012 01:52

vratnik

Post by vratnik » 06/03/2012 09:46

Ne kontam svrhu postavljanja teme kad su sva Glasila u Njemackoj (u kojoj zivim, i radim, i citam, i pisem...) jewish voice?
A pogotovo ne znam sta ova tema radi na Sarajevo-x-u? Nisam ni pogledao link, niti trebam, dovoljno mi je smece koje svake sedmice u der Spiegelu ostavi Leon de Winter (dobro, istina umanjilo je otkad Breijvik pobi onu djecu), ali imaju dovoljno novinara koji direktno iz "matice" pisu. (Gil Yaron, da ne nabrajam, samo prati..).
Samo sto su ovaj put pretjerali, povodom najnovijeg susreta cionistickog vodje sa Predsjednikom su povukli poredjenja izmedju Irana i nacisticke Njemacke. A kad se MI (nadam se da jos uvijek znas ko smo mi?) usudimo da kazemo da se u Srebrenici desio genocid od strane srpskih fasista, onda nas optuze kako bagatelizijumo holocaust? Tako da polako ali sigurno prave smijuriju sami od sebe, ono sto novinarima, ma koliko objektivni bili, dosad nije uspjelo.
Dalje, vidim gore spominjes "potentnog" ministra vanjskih poslova, koji bi da ima imalo obraza davno dao ostavku (ako ti treba objasnjavati zasto, onda ti treba oduzeti pravo da postavljas teme na forumu, sem mozda na bez cenzure.). Koja bruka i sramota za sve liberale svijeta, ali covjek ima jak lobi, i nikakav obraz. (da mi se ne gadi, koliko mi se gadi, uradio bih analizu lika). Ali ako ti treba istina, mozda se natjeram, prije nego sto povjerujes sve sto ti novinari (vidi uvod) :D serviraju.
Sad, prije nego sto ti pomislis da ja mrzim jevreje: jok. Ja sam ti potomak oni koji su krili LJUDE koji nam dodjose iz Spanije. Ja sam onaj koji zna da su im zabranili da se bave zanatom, i tako ih natjerali u bankarstvo, kasnije lihvarstvo. Ja sam onaj koji zna da su predugo patili, i da su kad tad morali naci strategiju da se brane. Ali isto tako znam da sad ponovo pustaju da ih vode losi, nekad cak mislim i gori od onih koji su ih progonili. Ali, posto vec cujem tvoj krik, kako to ja, i otkud mi pravo da poredim: Pa , 1992 - .., moj holocaust.
A ako pitas otkud mi pravo da kazem "cak i gori": pa vidis, lobi koji jevreji imaju, i sveukupni kvalitet (intelekt, novac) je sad tako valik, da se oni ne moraju nikog bojati. To ti je kao tuca prvacica i siledzije iz osmog razreda. Sta mislis ko ce pobjediti? Izrael je u osmom razredu, i maltretira malu djecu. A iz svoje istorije bi trebao da zna kako je kad si slabiji, a tuku te jaki. Zato kazem gori.
jewish voice from Germany, kao, nasla sam nesto posebno sto bih s vama da podijelim.. :-)

ljubav_aha

Post by ljubav_aha » 06/03/2012 16:11

vratnik,hvala za post,a s obzirm da spominjes lobizam; Lobizam ne mozes eliminirati is politckog zivota,naravno svaka grupa posjeduje svoj lobi ,nacin djelovanja na drustvo,i lobizam nema odredjena zakone i sl. jednostavno je sistem uticaja na javnost,istina,pojedine grupe koriste i korupciju.Velicina lobija jevreja je razumljiva,medjusobna srudanja i podrska su uslovili takav rezultat. Ali doticna vlecinina nema veze sa , kako kazes "gorim" kvalitetom djelovanja. :)

ljubav_aha

Post by ljubav_aha » 07/03/2012 01:31

MUZEJ NARODA KOJIH VIŠSE NEMA
Dnevnik sarajevske Jevrejske opštine, u kojem su upisivane sve bitne informacije i dogaðaji, nestao je u prvim danima ustaško-njemaèke okupacije Bosne i Hercegovine. Mnogi smatraju da je ovo vrjedniji dokument nego Sarajevska hagada - postoje indicije da je ovaj stari dnevnik odnesen u Prag, jer je u ovome gradu Adolf Hitler želio sagraditi Muzej naroda kojih više nema. Godine 1945., kada je Crvena armija oslobodila Èehoslovaèku, ovaj nemjerljivo vrijedan dokument, kao i mnogo drugo jevrejsko blago, specijalnim pošiljkama odneseno je u SSSR. Ni dan-danas ne zna se gdje se ova kulturna baština nalazi i da li je uopšte više “u životu”.