Kao sto vec svi znamo cijene javnog prijevoza su poskupile, tako da jedna karta za tramvaj kosta 1.60KM.(kod vozaca 1.80KM)
Mislim da je to stvarno preskupo jer ako uzmemo npr. u prosjeku da se 100 putnika (minimalno) preveze Ilidza-Basc. zarada je 160KM u jednom pravcu. da li to stvarno toliko kosta i gdje ide extra profit koji je ocigledan.
Sigurno ne na odrzavnaj vozila ili nabavku novih a ono sto najvise boli i sto vjerovatno nigdje u svijetu nema a to je da karta kosta isto ako se vozite jednu-dvije stanice ili 20km razdaljine.
A inzinjera saobracaja na sve strane
Jesu li GRAS-ove cijene realne?
- Mahalac
- Posts: 2748
- Joined: 19/11/2002 00:00
- Location: Anarhija all over...
-
- Posts: 184
- Joined: 04/03/2005 09:50
- Location: Sarajevo
#2
Mislim da nije skupo obzirom na sve troskove koje imaju. Osim toga racunaj da velika vecina putnika ne placa kartu...imas penzionere i ostale "ugrozene" kategorije (u koje je nekako upao svak zivi) koji su ili oslobodjeni placanja ili placaju nesto malo za godisnju, odnosno mjesecnu kartu. Onda imas tonu ljudi koji ne placaju kartu i nesto malo koji zapravo plate kartu tako da nema sanse da 100 ljudi na jednoj relaciji plati kartu...mozda jedno vozilo tokom jednog dana (ne racunam komercijalu) uzme toliko...ostalo su tzv mjesecne, godisnje, subvencionirane i ostale ublehaste karte.
- lejlasa
- Posts: 1316
- Joined: 24/06/2005 11:53
- Location: sarajevo
#3
Ali ne zaboravi da za njih puni iznos cijene karata GRAS-u svaki mjesec placa Kanton.Elitni vojnik wrote:Mislim da nije skupo obzirom na sve troskove koje imaju. Osim toga racunaj da velika vecina putnika ne placa kartu...imas penzionere i ostale "ugrozene" kategorije (u koje je nekako upao svak zivi) koji su ili oslobodjeni placanja ili placaju nesto malo za godisnju, odnosno mjesecnu kartu. Onda imas tonu ljudi koji ne placaju kartu i nesto malo koji zapravo plate kartu tako da nema sanse da 100 ljudi na jednoj relaciji plati kartu...mozda jedno vozilo tokom jednog dana (ne racunam komercijalu) uzme toliko...ostalo su tzv mjesecne, godisnje, subvencionirane i ostale ublehaste karte.
Cijene su katastrofalno visoke, za ono nista sto nude putnicima...
Jos od aprila 2005. obecavaju uvodjenje vremenksih karata, a od toga i dalje nista. Tako i onaj sto putuje jednu stanicu, i onaj sto se vozi cijeli krug, placaju isto. Apsurd.
- Mahalac
- Posts: 2748
- Joined: 19/11/2002 00:00
- Location: Anarhija all over...
#5
Upravo tako, ne znam za penzionerske, al sve ostale mjesecne kupone neko financira tako da primjedba ne stoji a i ovih bez karte je sve manje jer (a da noooo) revizora je sve vise, u hordamalejlasa wrote:Ali ne zaboravi da za njih puni iznos cijene karata GRAS-u svaki mjesec placa Kanton.Elitni vojnik wrote:Mislim da nije skupo obzirom na sve troskove koje imaju. Osim toga racunaj da velika vecina putnika ne placa kartu...imas penzionere i ostale "ugrozene" kategorije (u koje je nekako upao svak zivi) koji su ili oslobodjeni placanja ili placaju nesto malo za godisnju, odnosno mjesecnu kartu. Onda imas tonu ljudi koji ne placaju kartu i nesto malo koji zapravo plate kartu tako da nema sanse da 100 ljudi na jednoj relaciji plati kartu...mozda jedno vozilo tokom jednog dana (ne racunam komercijalu) uzme toliko...ostalo su tzv mjesecne, godisnje, subvencionirane i ostale ublehaste karte.
Cijene su katastrofalno visoke, za ono nista sto nude putnicima...
Jos od aprila 2005. obecavaju uvodjenje vremenksih karata, a od toga i dalje nista. Tako i onaj sto putuje jednu stanicu, i onaj sto se vozi cijeli krug, placaju isto. Apsurd.
-
- Posts: 28084
- Joined: 20/08/2004 15:21
- Location: Bolje biti frustrirani mjesanac nego cistokrvni idiot.
#6
Malo ti je racunica losa...cuj nije skupo obzirom da mnogi ne placaju....Elitni vojnik wrote:Mislim da nije skupo obzirom na sve troskove koje imaju. Osim toga racunaj da velika vecina putnika ne placa kartu...imas penzionere i ostale "ugrozene" kategorije (u koje je nekako upao svak zivi) koji su ili oslobodjeni placanja ili placaju nesto malo za godisnju, odnosno mjesecnu kartu. Onda imas tonu ljudi koji ne placaju kartu i nesto malo koji zapravo plate kartu tako da nema sanse da 100 ljudi na jednoj relaciji plati kartu...mozda jedno vozilo tokom jednog dana (ne racunam komercijalu) uzme toliko...ostalo su tzv mjesecne, godisnje, subvencionirane i ostale ublehaste karte.
cijena je malo iznad realne, ono 1 KM ili 1,20 je bilo i podnosljivo, ali ovo je previse... a nece da placaju jer nemamo nove tramvaje....
a nove tramvaje nemamo, jer niko nece da palti kartu a GRAS nema od cega da ih kupi....
-
- Posts: 28084
- Joined: 20/08/2004 15:21
- Location: Bolje biti frustrirani mjesanac nego cistokrvni idiot.
#8
ovako, prije PDV je bilo ovakoZadig wrote:koliko je mjesecna za radnika (bez povlastica) i kolika je ona jednokratna, i sta se sve moze sa tom jednokratnom.
napisite mi cjene te i reci cu vam sta kaze magicna lampa
ne ozbiljno
hva'
la
Jedna karta / jedna voynja 1,70 KM (kod voyaca)
Dnevna Karta (voznje neogranicene, ali vrijedi za kombi, trolu i traJVAn ČD ) 5 KM
Mjesecni radnicki kupon 45 KM
STudentski 25 KM
a Djacki cini mi se 12...
eto...
-
- Posts: 5755
- Joined: 25/02/2005 19:39
- Location: British Columbia
#10
ovako, prije PDV je bilo ovako
Jedna karta / jedna voynja 1,70 KM (kod voyaca)
Dnevna Karta (voznje neogranicene, ali vrijedi za kombi, trolu i traJVAn ČD ) 5 KM
Mjesecni radnicki kupon 45 KM
STudentski 25 KM
a Djacki cini mi se 12...
eto...
Jedna karta skoro EURO!!!!!!!!!!!!
PLJACKA. U ceskoj za manje od eura (i to jedno vrijeme bilo ono manje od 5o centi) imas 60 minuta bilo koji prijevoz bilo koliko stanica, mjenjaj pravac sta hoces. Metro, tramvaj bus, sve ljepo cisto novo, SA RASPOREDOM na svakoj stanici i sa pridrzavanjem istog.
Dakle pljacka
Mjesecni kupon u ceskoj je bio oko 18-20 eura...opet vidim skuplji (jel ono euro 2 marke) nego kod nas. Pa jesul ti ljudi mormalni???
Pa to je nevidjeno.
s obzirom da je puno skuplje u jednom pragu odrzavati prijevoz od plata do metroa (vrlo skup) i da su subvencije ili iste ili manje nego grasovske (proporcionalno na velicinu firme) zakljucujem da je gras:
LOPOVSKA FIRMA ciju politiki cjena i usluga vodi moron. I samo na osnovu tih cijena mi je dovoljno da to kazem.
A sada se odoh vratiti brijati u kupatilu
hva
la
Jedna karta / jedna voynja 1,70 KM (kod voyaca)
Dnevna Karta (voznje neogranicene, ali vrijedi za kombi, trolu i traJVAn ČD ) 5 KM
Mjesecni radnicki kupon 45 KM
STudentski 25 KM
a Djacki cini mi se 12...
eto...
Jedna karta skoro EURO!!!!!!!!!!!!
PLJACKA. U ceskoj za manje od eura (i to jedno vrijeme bilo ono manje od 5o centi) imas 60 minuta bilo koji prijevoz bilo koliko stanica, mjenjaj pravac sta hoces. Metro, tramvaj bus, sve ljepo cisto novo, SA RASPOREDOM na svakoj stanici i sa pridrzavanjem istog.
Dakle pljacka
Mjesecni kupon u ceskoj je bio oko 18-20 eura...opet vidim skuplji (jel ono euro 2 marke) nego kod nas. Pa jesul ti ljudi mormalni???
Pa to je nevidjeno.
s obzirom da je puno skuplje u jednom pragu odrzavati prijevoz od plata do metroa (vrlo skup) i da su subvencije ili iste ili manje nego grasovske (proporcionalno na velicinu firme) zakljucujem da je gras:
LOPOVSKA FIRMA ciju politiki cjena i usluga vodi moron. I samo na osnovu tih cijena mi je dovoljno da to kazem.
A sada se odoh vratiti brijati u kupatilu
hva
la
- Lady Saray
- Posts: 1237
- Joined: 13/05/2005 13:53
- Location: Sarajevo
#15
bio je 31 do nove a koliko je sad znal neko?Zadig wrote:ovako, prije PDV je bilo ovako
Jedna karta / jedna voynja 1,70 KM (kod voyaca)
Dnevna Karta (voznje neogranicene, ali vrijedi za kombi, trolu i traJVAn ČD ) 5 KM
Mjesecni radnicki kupon 45 KM
STudentski 25 KM
a Djacki cini mi se 12...
-
- Posts: 28084
- Joined: 20/08/2004 15:21
- Location: Bolje biti frustrirani mjesanac nego cistokrvni idiot.
#16
zene, nemojte sad mene tuci sto ne znm tacne cijene...
ja se ipak vrlo malo vozim, jer su mi svi bitni objekti na 5 - 10 min pjeske od kuce....a kad moram hitno ugrad, radije idem taxijem
ja se ipak vrlo malo vozim, jer su mi svi bitni objekti na 5 - 10 min pjeske od kuce....a kad moram hitno ugrad, radije idem taxijem
- lejlasa
- Posts: 1316
- Joined: 24/06/2005 11:53
- Location: sarajevo
#18
Studentski kupon, koliko je kostao, tolika ce mu cijena i ostati
Studentske, djacke, penzionerske... kupone i dalje subvencionira Kantonalna vlada, tako da ce i ovo poskupljenje biti na njihovom trosku
Samo radnicki kuponi i karte (za jednu voznju, dnevne, trodnevne, desetodnevne...) poskupljuju, i to za sve zone.
Ooooo, Stitch_.... djes' ba?
Studentske, djacke, penzionerske... kupone i dalje subvencionira Kantonalna vlada, tako da ce i ovo poskupljenje biti na njihovom trosku
Samo radnicki kuponi i karte (za jednu voznju, dnevne, trodnevne, desetodnevne...) poskupljuju, i to za sve zone.
Ooooo, Stitch_.... djes' ba?
Last edited by lejlasa on 04/01/2006 15:11, edited 1 time in total.
- lejlasa
- Posts: 1316
- Joined: 24/06/2005 11:53
- Location: sarajevo
#20
Obecali, pa slagali, moj Z, nista novo za njihStitch__ wrote:brao shefka, a sta je sa vremenskim? obecali su dok sam ja jos bio tamo pa nista zapravo je to harbaska jos radila
Ne daju se ni upitat, sto im nije po volji, na to nikad nece ni odgovoriti, koliko god da ih pitamo... al gdje se sjeti Harbaskinih zlatnih vremena...
- Mahalac
- Posts: 2748
- Joined: 19/11/2002 00:00
- Location: Anarhija all over...
#22
Koliko god to nevjerovatno zvucalo ali recimo u Holandiji se u nekim gradovima vrse testiranja i uvode dani besplatne voznje gradskim prevozom u cilju ustede na gorivu, smanjenja zagadjenja, smanjenje guzve i naravno tacnijeg dolaska na posao.
Al eto mozda su oni glupi...vejrovatno jesu...sta oni znaju, nis oni vidjeli naseg saob. fakulteta
Al eto mozda su oni glupi...vejrovatno jesu...sta oni znaju, nis oni vidjeli naseg saob. fakulteta
-
- Posts: 10
- Joined: 04/01/2006 12:09
- Location: Sarajevo
#24
Mala digesija nisu "Pirotehničari" nego nego BOMB TIM MUP-a, pirotehničari su sasvim druga kategorija zanimanja.mraVOjed wrote:nije skupo, treba sad i pirotehničare plaćat
A da pretjeruju sa cjenama u potpunosti se slažem i isto tako mislim da cijena karte nesmije biti ista za sve relacije. Ali na žalost to je jedan i jedini svemogući Jusufranić direktor!
-
- Posts: 1576
- Joined: 29/06/2005 15:52
#25
Mene zanima, jel' postoji neki zakon koji GRAS postuje, a koji regulise maksimalan broj putnika koji se moze voziti u nekom njihovom prevoznom sredstvu. Da budem konkretan, veoma cesto u komercijalnom autobusu gledam vozaca kako dok jedan dio putnika pokusava uci u ionako prepun autobus, ustaje sa svog mjesta, prebaci glavu preko one ogradice i mangupski zagalami na putnike koji ni glavu ne mogu okrenut', da se pomjere prema zadnjim vratima da udje jos putnika. Koliko znam, u svakom njihovom vozilu uredno pise za koliko putnika je predvidjeno to vozilo. U praksi, svi smo bili svjedoci da to niko od Grasovih vozaca ne postuje, a ni sam Gras ne vodi racuna o ovome. Imaju svoje interne kontrole koje ontrolisu vozace i saobracaj, ali na oveaj detalj niko i ne obraca paznju. Koliko znam, niti jedno vozilo koje vozi vise putnika od onog broja za koliko je registrovano, ne moze ucestvovati u saobracaju. Treba li da se desi neka nesreca, da bi neko i o ovome poveo racuna. Ja licno, vece zamjerke ima u vezi pretrpavanja autobusa cak i preko onog broja za koji je autobus registrovan, nego protiv cijena karte. Postoji li neka institucija u BiH koja se moze efikasno pozabaviti ovim problemom, jer se istovremeno krsi zakon o saobracaju, a putnici direktno dovode u vecu opasnost.