Jedva pali...

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
Majjah
Posts: 672
Joined: 01/04/2004 02:26
Location: Iza choska

Jedva pali...

Post by Majjah » 26/05/2007 01:43

Silom prilika sam se preko noci morao poceti baviti i zanimati za porodicnog cetverotockasa.. :roll: ..i odmah se po baksuzluku pocelo nesto nepredvidjeno desavati!

Naime, rjec je o Polo2 1.4 dizelu! Do danas sa njim nisam imao nikakvih problema. Problem mi se javlja prilikom paljenja. Nece da ,,kresne'' iz prve kao prije. Sada nakon duzeg ,,verglanja'' jedva upali, ali nece odmah da mi primi gas, vec mu treba malo vremena i ,,pumpanja'' gas pedale da konacno normalno proradi. Ovo se sve desava kada je motor hladan. Nakon sto je ugasen nakon voznje i ako se ponovo upali u kracem roku, radi normalno! Namjeravam ga ionako voziti na jednu generalku ali trenutno nemam novca za takvo nesto pa me interesuje vase misljenje gdje bi mogao biti problem?? Ko ima Golfa 2 dizela se mozda susretao sa ovim istim problemom jer su ova dva auta prakticno ispod haube ista???


kirk13
Posts: 118
Joined: 23/04/2005 21:19
Location: Ljubljana

Post by kirk13 » 26/05/2007 11:03

Vjerovatno ti se ne upale grijači nafte ili kako se tome već kaže, pa pali samo na kompresiju. :-) Znači provjeri kod majstora (ili sam):
- osigurače
- osigurač paljenja (metalni, ispod haube)
- rele paljenja
- i grijače, naravno :)

Ja ti nisam nikakav stručnjak ali sam imao potpuno isti problem 2 puta na G2.

Eto!

-direktor-
Posts: 15
Joined: 18/05/2007 16:54

Post by -direktor- » 26/05/2007 12:26

nisu to isti motori. taj motor je iz škode i takvih međumodela je jako malo.nešto su i jeftiniji. mogu ti samo reći da oduvijek ti motori nisu bili kvalitetni i jednostavno nije kvar do nekog senzora ili slično. u pitanju je motor. prvo kao što ovaj kaže provjeri grijače i kompresiju a ako je sve u redu onda ti negine generalka. i to ga pični na 1. specijalu i bićeš miran neko vrijeme.

User avatar
chuchumbamayumbe
Posts: 11050
Joined: 20/10/2006 22:02

Post by chuchumbamayumbe » 26/05/2007 14:17

Filter goriva?

Majjah
Posts: 672
Joined: 01/04/2004 02:26
Location: Iza choska

Post by Majjah » 26/05/2007 14:27

chuchumbamayumbe wrote:Filter goriva?


Jos par ljudi mi je sugerisalo da je ovo u pitanju, u ponedjeljak cu ga promjeniti pa cemo vidjeti! Mene je samo strah bilo da ovo mozda nema veze sa Bosh pumpom jer je ta popravka koliko sam cuo najskuplja i tesko se uopste moze naci majstor za to!
U svakom slucaju hvala!

Any
Posts: 278
Joined: 19/06/2006 02:07
Location: Bosna

Post by Any » 29/05/2007 16:17

chuchumbamayumbe wrote:Filter goriva?


nemoze biti :D
ako je polo2 to neznaci da sipas samo 2 litra 8)
naspi nekad i vise pa ce pumpa povuci :P

Mislilac
Posts: 270
Joined: 21/08/2004 21:42

Re: Jedva pali...

Post by Mislilac » 29/05/2007 19:34

Majjah wrote:Silom prilika sam se preko noci morao poceti baviti i zanimati za porodicnog cetverotockasa.. :roll: ..i odmah se po baksuzluku pocelo nesto nepredvidjeno desavati!

Naime, rjec je o Polo2 1.4 dizelu! Do danas sa njim nisam imao nikakvih problema. Problem mi se javlja prilikom paljenja. Nece da ,,kresne'' iz prve kao prije. Sada nakon duzeg ,,verglanja'' jedva upali, ali nece odmah da mi primi gas, vec mu treba malo vremena i ,,pumpanja'' gas pedale da konacno normalno proradi. Ovo se sve desava kada je motor hladan. Nakon sto je ugasen nakon voznje i ako se ponovo upali u kracem roku, radi normalno! Namjeravam ga ionako voziti na jednu generalku ali trenutno nemam novca za takvo nesto pa me interesuje vase misljenje gdje bi mogao biti problem?? Ko ima Golfa 2 dizela se mozda susretao sa ovim istim problemom jer su ova dva auta prakticno ispod haube ista???


110% grijači. cca 15-ak maraka komad.

User avatar
janje_
Posts: 1441
Joined: 05/04/2007 14:05

Post by janje_ » 30/05/2007 11:49

ako su grijaci, pomaze jednostavna stvar da to utvrdis. das kontakt i cekas da ti se ugasi ona zuta lampica za grijanje nafte. ugasis kontakt, pa ga opet das i ako drugi put normalno upali garant je do grijaca.

Mislilac
Posts: 270
Joined: 21/08/2004 21:42

Post by Mislilac » 30/05/2007 15:03

Grijači najčešće otkazuju jedan za drugim. Čisto logičan razlog je taj što pri pregorijevanju jednog grijača ostali više "rade", griju se, pregrijavaju i slično.

Probaj "grijati" nekoliko puta kada je hladan, pa ako pomogne znat ćeš da su oni u pitanju.

zlatan01
Posts: 1176
Joined: 23/08/2006 16:29
Location: Halmstad

Post by zlatan01 » 30/05/2007 15:55

Ja isto mislim da su grijaci razlog losem startu. Ako si imalo od tehnike sam mozes skinuti jedan po jedan i drazti ih "u zraku" dok neko okrene kljuc na kontakt. Ako je ispravan grijac ce se uzariti. Provjeris sva cetiri tako, ako je je barem jedan neispravan mozes imati opisani problem. Metoda je pomalo primitivna ali pali. Drugi, malo napredniji metod je da mjeris struju koju grijac vuce. Za to ti treba ampermetar (univerzalni mjerac) i malo znanja iz elektrotehnike...

LeKo
Posts: 1473
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: Alipasinsko

Post by LeKo » 31/05/2007 07:41

Ja imam jos primitivniji nacin ispitivanja grijača koji takodjer daje tacne podatke, skines veze izmedju grijaca (one bakarne) uzmes + sa akumulatora i dodirnes grijač, ako varniči dobar, a ako ne nevalja :) i tako jedan po jedan bez odvrtanja :)

Majjah
Posts: 672
Joined: 01/04/2004 02:26
Location: Iza choska

Post by Majjah » 25/06/2007 17:03

Zaboravih napisat sta je bilo :D
Kupio sam naftni filter, promijenio ga i sad pali ko nov!
Hvala svima na sugestijama! :)

sulesavic
Posts: 3460
Joined: 22/01/2003 00:00
Location: apatrid

Post by sulesavic » 25/06/2007 19:52

Ne bi bilo lo¹e ni da filter zraka pogleda¹ i promijeni¹. Onako, ja to iz svog gorkog iskustva...

Mislilac
Posts: 270
Joined: 21/08/2004 21:42

Re: Jedva pali...

Post by Mislilac » 25/06/2007 23:48

Majjah wrote:Silom prilika sam se preko noci morao poceti baviti i zanimati za porodicnog cetverotockasa.. :roll: ..i odmah se po baksuzluku pocelo nesto nepredvidjeno desavati!

Naime, rjec je o Polo2 1.4 dizelu! Do danas sa njim nisam imao nikakvih problema. Problem mi se javlja prilikom paljenja. Nece da ,,kresne'' iz prve kao prije. Sada nakon duzeg ,,verglanja'' jedva upali, ali nece odmah da mi primi gas, vec mu treba malo vremena i ,,pumpanja'' gas pedale da konacno normalno proradi. Ovo se sve desava kada je motor hladan. Nakon sto je ugasen nakon voznje i ako se ponovo upali u kracem roku, radi normalno! Namjeravam ga ionako voziti na jednu generalku ali trenutno nemam novca za takvo nesto pa me interesuje vase misljenje gdje bi mogao biti problem?? Ko ima Golfa 2 dizela se mozda susretao sa ovim istim problemom jer su ova dva auta prakticno ispod haube ista???



E da mi "iskusni" pročitamo do kraja.... :lol: :lol: :lol:

Ej, kad si već promijenio taj filter, flešuj i bios. :D :D :D

Post Reply