Iznajmljivanje stana

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
Rayleigh

#1 Iznajmljivanje stana

Post by Rayleigh »

Pozdrav

Planiram u augustu doći u Sarajevo i ostati mjesec dana (sigurno) pa tražim smještaj za taj period.
Da li znate nekoga da iznajmljuje ili možda vi iznajmljujete kakav stan?

Može biti garsonijera, može biti jednosoban, da ima kuhinjicu i da ima fino kupatilo, blindirana vrata po mogućnosti.
Voljan sam platiti 300KM (s režijama) za tih mjesec dana, i plaćam odmah kešom na ruke nakon što vidim stan i ako naravno zadovolji.

Ne mora ni biti cijeli stan za mene, pošto sam i sam student, ne bi mi ni smetalo dijelit stan s nekim studentom na mjesec dana. Naravno ako je neka normalna osoba :)
U ovom slučaju je važno da imam vlastitu sobu.

Eto, ako znate išta, ili imate kakav prijedlog, molio bih vas da mi napišete.

Hosteli, hotel, itd. ne dolaze u obzir jer mislim da mi nije bas isplativo.
Eventualno ako ima kakav hostel/hotel da je dobar, da je soba do 10KM dnevno pa bi to eto izašlo tih nekih 300KM za mjesec dana.

Unaprijed hvala :)
Rayleigh

#2 Re: Iznajmljivanje stana

Post by Rayleigh »

I nitko ne zna ništa??

:sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad:
BlueBlood

#3 Re: Iznajmljivanje stana

Post by BlueBlood »

Code: Select all

http://www.pik.ba/?trazilica=stan+sarajevo&sort_order=ASC&sort_po=cijena
Rayleigh

#4 Re: Iznajmljivanje stana

Post by Rayleigh »

BlueBlood wrote:

Code: Select all

http://www.pik.ba/?trazilica=stan+sarajevo&sort_order=ASC&sort_po=cijena

hvala
stidljiv

#5 Re: Iznajmljivanje stana

Post by stidljiv »

300 KM sa rezijama, finim kupatilom, blindiranim vratima??

Tesko ces to naci mada generalno sve zavisi od lokacije, ali iz iskustva ti govorim da vrlo tesko.
Rayleigh

#6 Re: Iznajmljivanje stana

Post by Rayleigh »

stidljiv wrote:300 KM sa rezijama, finim kupatilom, blindiranim vratima??