Ovih dana nigdje nikoga na trasi.
Fakat je kriminal koliko se sve ovo razvlači.
Ovih dana nigdje nikoga na trasi.
Nije jos blizu ta faza koliko znam, sada ide valjda do grasa samo? Pa je kod grasa koliko znam planiran kruzni tok, kod elpija nece biti sigurno
Cuo sam neke price a pisalo se i ovdje na nekoj od tema vezano za ovu transferzalu, da ce kruzni biti negdje kod Elpija (ne znam jel mahalska al cuo sam i da ce se Elpi mozda rusiti jer je ilegalan objekt).JavierBosnia wrote: ↑07/12/2020 00:01Nije jos blizu ta faza koliko znam, sada ide valjda do grasa samo? Pa je kod grasa koliko znam planiran kruzni tok, kod elpija nece biti sigurno
Od kruznog na otoci kod pijace, do buduceg kruznog kod grasa ima ravno 500m
1. Elpi ima uredno uknjiženu kući i zgradu površine 462m2 + 47m2 dvorišta (onaj trotoar uz Džemala Bijedića) - drugo je pitanje koje dozvolio ovakvu izgrađenost parceleprankster wrote: ↑07/12/2020 00:31Cuo sam neke price a pisalo se i ovdje na nekoj od tema vezano za ovu transferzalu, da ce kruzni biti negdje kod Elpija (ne znam jel mahalska al cuo sam i da ce se Elpi mozda rusiti jer je ilegalan objekt).JavierBosnia wrote: ↑07/12/2020 00:01Nije jos blizu ta faza koliko znam, sada ide valjda do grasa samo? Pa je kod grasa koliko znam planiran kruzni tok, kod elpija nece biti sigurno
Zavisi kakvu cestu dalje naprave. Ako bude dvije trake, moze bez problema.
U pravu si. Nedžarići donekle i zadovoljavaju. Kod RTV doma je kriza, baš kao i Malta, Otoka, Alipašino i Energoinvest.sime_cipol wrote: ↑09/12/2020 14:09 U Nedzaricima je prosirena prije par godina, jedino ako treba jos, ali onda cemo dobiti jos jednu traku
Za Maltu, Otoku, Alipasino i Energoinvest se slazem. Dodao bih i onu kod RTV doma
Treba ukinuti skretanje lijevo i da se ide na tim raskrsnicama desno i polukruzno i taman dodjes na pravac i taman ti se otvori zeleno za pravoHaris033 wrote: ↑09/12/2020 13:13
Da li će iko od ovih nesposobnih ljudi u KS, tj. Ministarstvu saobraćaja, donijeti odluku o izgradnji proširenja skretanja prema naseljima Buća potok, Alipašinom, Nedžarićima, kod Energoinvesta (Ilidža).
Svakog dana se vozim i najveće gužve se stvaraju baš zbog kratkih proširenja za isključne trake.
Proširenjem postojećih isključnih traka ubrzao bi se saobraćaj u špicama za min. 3-5 min.
Kod energoinvesta ima prostora da produzi iskljucna traka, a tu najvise skreću stanovnici Tibre, Bulevara i oni koju izbjegavaju gužvu na stupskoj pa dobrinjskom ulicom dodju do Binga na Stupu.Prostora ima da se napravi i nova iskljucna traka za energoinvest,jer je i ta strana opterećena onim koji skrenu desno pa se onda vraćaju na glavnu u pravcu grada.Haris033 wrote: ↑09/12/2020 13:13
Da li će iko od ovih nesposobnih ljudi u KS, tj. Ministarstvu saobraćaja, donijeti odluku o izgradnji proširenja skretanja prema naseljima Buća potok, Alipašinom, Nedžarićima, kod Energoinvesta (Ilidža).
Svakog dana se vozim i najveće gužve se stvaraju baš zbog kratkih proširenja za isključne trake.
Proširenjem postojećih isključnih traka ubrzao bi se saobraćaj u špicama za min. 3-5 min.
Neki dan sam trazio, ali nisam mogao da nadjem... gdje je uopste nulta transverzala?Vitezanin wrote: ↑09/12/2020 12:37 Šta je s toliko spominjanom nultom transverzalom? Zadnje vijesti su iz osmog mjeseca 2019. godine.
I čija je nadležnost brza cesta Ilidža - Blažuj? Ono je horor živi, da ne govorim da vozači jedva čekaju da brže voze (jer taman izađu tu sa zagušenih magistrala) što dodatno doprinosi nesrećama ondje. Ali stanje brze ceste je katastrofa.
To je ona cestica kod Parlamentarne skupštine, ulica Vrbanja i prema Uniticu.the_stick wrote: ↑09/12/2020 22:02Neki dan sam trazio, ali nisam mogao da nadjem... gdje je uopste nulta transverzala?Vitezanin wrote: ↑09/12/2020 12:37 Šta je s toliko spominjanom nultom transverzalom? Zadnje vijesti su iz osmog mjeseca 2019. godine.
I čija je nadležnost brza cesta Ilidža - Blažuj? Ono je horor živi, da ne govorim da vozači jedva čekaju da brže voze (jer taman izađu tu sa zagušenih magistrala) što dodatno doprinosi nesrećama ondje. Ali stanje brze ceste je katastrofa.
Vrbanja most, ulica Vrbanja, ulica Fra Anđela Zvizdovića.the_stick wrote: ↑09/12/2020 22:02Neki dan sam trazio, ali nisam mogao da nadjem... gdje je uopste nulta transverzala?Vitezanin wrote: ↑09/12/2020 12:37 Šta je s toliko spominjanom nultom transverzalom? Zadnje vijesti su iz osmog mjeseca 2019. godine.
I čija je nadležnost brza cesta Ilidža - Blažuj? Ono je horor živi, da ne govorim da vozači jedva čekaju da brže voze (jer taman izađu tu sa zagušenih magistrala) što dodatno doprinosi nesrećama ondje. Ali stanje brze ceste je katastrofa.
A gdje bi stavili taj kruzni? Upravo na skretanju za Vlakovo koji se sada koristi za spoj na autoput ispod brze ceste ide rijeka. Odmah tu je i skola i zeli se ukinuti promet tom cestom, osim za naselje.Haris033 wrote: ↑09/12/2020 17:36 https://www.klix.ba/biznis/potpisan-ugo ... /201209058
JP Autoceste FBiH i firma Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo potpisali su ugovor o izgradnji poddionice Sarajevske obilaznice LOT 3B. Ugovor uključuje izvođenje radova na izgradnji gradske ceste LOT 3B između petlje Vlakovo i Mostarskog raskršća.
Dužina poddionice LOT 3B je 1,44 kilometara, a vrijednost ugovora je 23.283.000 KM sa PDV-om i finansira se iz vlastitih sredstava JP Autoceste FBiH.
Hoće li iko ovim mafijašima stati u kraj?!
Zar se nije mogao napraviti veliki kružni tok (poput onog kod Energoinvesta u Pofalićima) na mjestu skretanja sa "brze ceste" prema Vlakovu, umjesto što se pravi ta dionica, tj. štela za mafijaške firme?