Islam, Krscanstvo i vino

Rasprave o vjerskim temama.
Comrad

#1 Islam, Krscanstvo i vino

Post by Comrad »

Ovako imam jedno pitanje, ne znam da li ga je vec neko postavljao na forumu. Po islamu alkohol je izricito zabranjen, medjutim Krscani piju vino ko vodu i nadaju se raju (dzenetu). Kako to sad, i oni se mole Bogu, vjeruju u njega, da li to znaci da ce u dzenet iako piju alkohol. Ne kontam, je li to Bog "segmentirao" svijet, pa ako si krscan ici ces u dzenet iako si cugnuo, a ako si musliman i gucnes koju pravac u dzehenem. :roll: Totalni sam laik oko tih vjerskih zakona, a i nisam vjernik, no ovo me bas zanima i nije u pitanju nikakva provokacija!
venera888

Post by venera888 »

pa radi se o dvije razlicite religije :-)

zavisi kojoj vjeri pripadas,,muslimani vjeruju da je to zabranjeno za sve,a krscani da nije nikome zabranjeno.Radi se o tome koju vjeru smatras ispravnom :-)
venera888

Post by venera888 »

sto se tice drugog dijela pitanja,,,pa po islamu krscani nece u raj iz razloga sto ne priznaju Kur'an a ne sto piju vino(covjek koji vjeruje u islam a pije vino on ce opet uci u dzennet,ali ce mozda morati provesti neko vrijeme u dzehennemu da "opere" sa sebe grijehe kao npr to s vinom,a ako umre kao nemusliman nikada nece izaci iz dzehennema-po islamskom vjerovanju
Last edited by venera888 on 19/10/2007 13:43, edited 1 time in total.
luciferino

#4 Re: Islam, Krscanstvo i vino

Post by luciferino »

Comrad wrote:Ovako imam jedno pitanje, ne znam da li ga je vec neko postavljao na forumu. Po islamu alkohol je izricito zabranjen, medjutim Krscani piju vino ko vodu i nadaju se raju (dzenetu). Kako to sad, i oni se mole Bogu, vjeruju u njega, da li to znaci da ce u dzenet iako piju alkohol. Ne kontam, je li to Bog "segmentirao" svijet, pa ako si krscan ici ces u dzenet iako si cugnuo, a ako si musliman i gucnes koju pravac u dzehenem. :roll: Totalni sam laik oko tih vjerskih zakona, a i nisam vjernik, no ovo me bas zanima i nije u pitanju nikakva provokacija!