Honda civic 00-06

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
User avatar
beco
Posts: 2326
Joined: 25/08/2004 14:22

Honda civic 00-06

Post by beco » 02/04/2007 23:13

Ok vec dugo se kanim da kupim sebi novo auto, i poslije dilema dacie ili polovno, skontao sam da ipak polovno vise klase bolje. Izbor je pao na 4 vozila ford focus onaj 2002 facelift, ford modneo 00-06, astra II, i honda civic 00-06. Tek u zadnje vrijeme malo sam poceo vise da se raspitujem oko ove honde i pada u ovu moju kupovnu zonu to je negdje 6000-7000 eura cijena u njemackoj. Sad ja bih da malo pricamo o hondi, jer za ove gore pare se moze dobiti model 2002-2003 sa nekim 1.4 benzicem 90 komnja euro 4. Sada ako posjetite stranice kao http://www.usedcarexpert.co.uk/ ili http://www.wisebuyers.co.uk/ vidjecete da se ta honda ono pravo hvali, ono sto je meni upalo u oci, da ona ima naprimjer 14 cestih gresaka, a s druge strrane focus ili mondeo preko 35. Mislim sigurno nije lijepa kao recimo focus ili mondeo, vozne karakrakteristike su tu negdje ali je izrada mnogo kvalitetnija, a samo je vozilo prostranije mnogo od recimo focusa ili astre. Ima tu jos sitnica recimo fordov i opelov 1.4 motor benzinac razvija 75 ks a hondin 90, odnosno 1,4 hondin =1.6 fordovom i opleovom a isto vazi za 1.6H=1.8 F+O. Ono trazim tuda misljenja posbno o ovoj hondi(vlanike hondi, najbolje bas ovog modela), jer nekako nas narod nema povjerenja u ta vozila. mislim jeste mozda malo manje atraktivna ali kazu da je izdrzljiva kao kamen doslovno. Evo slikica honde Image


whow
Posts: 2217
Joined: 11/11/2004 07:17
Location: Edmonton
Contact:

Post by whow » 03/04/2007 00:42

Honda Civic i Ford Foucs nisu u istom cjenovnom razredu pogotovo ne kada su rabljeni. Sto reci za Hondu , radi se o automobili koji ili volite ili mrzite. Je licno bih radije uzeo Focusa ili Mondea nego Civica iz vise razloga medu koje bih ubrojio: Hondini motori su uglavnom visokoturazni sto ce reci da postizu max na visokim obrtijima tako da te masine traze da se " vrte" sto je pozitivna osobina ako zelis da se utrkujes ,medutim ukoliko koristis automobil za normalnu voznju po gradu onda je automobil koji positize max snagu na nizem broju obrtaja ipak bolja opcija. Sto se tice same voznje ,udobnosti i osjecaja ponovo Civic kaska za klasom a za najnoviji Civic se govori da pruza brutalne vozne karakteristike sto posebno na BiH putevima moze biti lose po vozilo a bogami i vozaca. Udobnost ponovo i nije jaca strana a po pitanju izgleda bih se slozio sa tvojom ranijom konstatacijom. Ako se ne daj boze pokvari moras ici u HR da nades mehanicara koji zna Honde . Dakle do tebe.

BimmerX
Posts: 106
Joined: 10/09/2006 01:51
Location: Daleko

Post by BimmerX » 03/04/2007 06:04

Sto se tice civica 10 puta je kvalitetniji od fokusa, u svakom pogledu. Od plastike na instrumentalnoj tabli pa do motora itd. itd.. nazalost kod nas je problem servis, ali ako ne pretjerivas s hondom ne trebas ga skoro ni obilaziti.

Ovaj gore pise o nekoj neudobnosti kod civica, ko fol fokus udobniji aaa prije god dana vozo' sam jednog fokusa par sedmica bio 1.6 benzinac, koliko je "drndo" ni golf 2 dizel mu nije ravan,
Ja sam vozo' par godina dole kod nas CRX nikada ja nikakvih problrma nisam imo' a hondu nikad necu zaobilaziti, to ti je care svjestski "automaker" J*bo forda..... oni za pet god. idu u stecaj worldwide....

User avatar
beco
Posts: 2326
Joined: 25/08/2004 14:22

Post by beco » 03/04/2007 07:29

A koliko je stvarno problematican sevis, zar ne postoji ni jedan majstor u podrucju kantona sarajevo da zna honde popravljati, u ostalom kako honda nema predstavnistvo. A to sto je onaj predhodni prico za kvalitetu voznje slozio bih se stobom da se honde visoko vrte, ali ako si malo upoznat sa fordovima vidjeces da se i na focusu i na mondeo kao jedan od kljucnih problema istice vjesanje, te se navoodi da predstavlja drugi najcesci kvar poslije elektronike! :?

LeKo
Posts: 1473
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: Alipasinsko

Post by LeKo » 03/04/2007 08:38

Ima Hota ;)

MRAVOJED
Posts: 5261
Joined: 03/12/2003 00:00
Location: temple of vtec

Post by MRAVOJED » 03/04/2007 09:23

moj najbolji drug ima baš ovog civica 1.6 vtec sa 110 KS, godište 2003. (ili 2004. nisam siguran).

nikad nije imao ni jedan kvar.

od serijskih grešaka zna se za letvu volana koja odlazi u garantnom roku i honda je izdala service info pa su sve letve morale biti zamijenje u ovlaštenim servisima. ako budeš kupovao pazi da je bivši vlasnik to napravio.
vo malo o problemima koje je ekipe iz kluba imala s njom:


> Civic 1,6 LS, Problemi


Laki1
post Dec 8 2005, 11:21 PM
Post #1


Ricer


Group: Members
Posts: 19
Joined: 8-December 05
Member No.: 666




Pozdrav svima! Na pisanje ovog posta nagnali me problemi s Civicom kojeg sam kupio nakon par godina sanjarenja. Kupio sam Hondu Civic 1,6 2003. od poznanika, uredno servisiranu (1 servis), pod garancijom i s predjenih 18900 km.
Nakon prve duze voznje (Osijek-Dubrovnik) pocinju moje nocne more. Lampica koja je nakon provjere u servisu signalizirala gresku u radu lambda sonde se palila svaki put kada motor predje 4800 rpm. U servisu objasnjenje da je u pitanju gorivo i reset svaki puta. Nakon 10-tak odlazaka u servis i inzistiranja ocitan je kod kvara i stavljena mi je nova sonda. Dalje, prije tjedan dana su mi zamjenili letvu volana zbog tvornicke greske - sva sreca pa je u garanciji. Jednostano je pocela skripiti i pucati i lampica od EPS se znala ponekad upaliti. Najnovije sto mi se dogadja od kada je zahladilo je da napon (najbolje se vidi po radu svjetala) kod odpustanja gasa pada. Objasnjenje u servisu je da je to normalno jer radi puno potrosaca. Nemogu vjerovati da je to moguce kod Honde. Mozda samo imam losu srecu, ali svejedno me je strah sto ce biti kada u 3-em mjesecu istekne garancija. Najgore je to sto sam ga toliko zelio a sada je u servisu svaki tjedan. Jel imao netko slicnih iskustava?

User is offlineProfile CardPM


KKK
post Dec 9 2005, 12:40 AM
Post #2


God of IPB
Group Icon

Group: HFC
Posts: 3,800
Joined: 26-March 05
From: Samobor
Member No.: 226
Vozilo: Civic sedan 1.6 VTi




Prijatelju, jedino što ti mogu reći jest da ti NEMA? PROBLEMA S AUTOM...

Letva volana... a jebga, doga?a se... zamijenili su ti je i to je to...

Lambda sonda... tako?er se doga?a a velik razlog je naše gorivo... i nisu te lagali u servisu... stvarno jest uzrok gorivo

A što se tiče pada napona... ja još nisam vidio auto kojem svjetla isto rade na lergasu i pod turažom...

To je normalna stvar kod svih automobila (izuzev možda ovih najnovijih) i zbo toga se ne treba zabrinjavati jer to NIJE KVAR... to je tako...

I bez uključenih trošila (radio, ventilator i sl.) će ti svjetla raditi manjim intenzitetom na lergasu nego na 4000 okretaja...

Ono što ti kao vlasnik možeš napravit je da potražiš sve "mase" na autu, odšerafiš, malo počistiš finim šmirgl papirom i ponovno zašerafiš...

Provjeri si kleme od akumulatora... moraju biti savršeno čiste i bez ikakvih naslaga...

Uvijek treba gledati da akumulator bude ispravan...

I ono što je najbitnije... što je moguće više izbjegavati kratke relacije vožnje tipa "skočit ću u dućan udaljen 100metara s autom"... auto se u 200 metara razdaljine upali i ugasi 2 puta... što je više moguće voziti auto najmanje 8km u komadu po ljeti i najmanje 12-16km po zimi...

Razlog... ako se vozi na kratke relacije, akumulator se jednostavno NE STIGNE NAPUNITI (ono što se potroši dok se upali auto)... ne stigne se dovoljno motor zagrijati i sve u svemu, kratke relacije su jedan od najnepovoljnijih režima vožnje... auto se jednostavno nakon nekog vremena počne brže habati nego što bi se habao u normalnim uvjetima...

A što se tiče tebe prijatelju... ponavljam... NE BRINI... TO NISU PROBLEMI... imaš super auto i samo se trudi održavat ga kako treba...

I nemoj gledat na svaku sitnicu jer nema auta bez mana... i najskuplji auto koji još stoji u salonu ima neku manu...

Znam da si vjerovatno dao puno novaca za auto i da gledaš na svaku sitnicu i tjeraš muhe s auta da ti slučajno ne useru lak... znam jer sam i sam takav ali razlika je u tome što se ja tako odnosim prema 10 godina starom autu koji još uvijek izgleda kao nov zbog mog takvog odnosa... onda samo mogu zamisliti kako je tebi...

Jednostavno se opusti i uživaj... a kad nai?u pravi problemi, onda reagiraj... mada su jako velike šanse da prave probleme nikad nećeš doživjeti s tim autom ukoliko ćeš se držati servisnih intervala i nekoliko slijedećih uputa...

1. ujutro ne odmah garit auto do kraja nego kad ga upališ, pusti ga nek odradi malo na mjestu (barem minutu)... ne pretjerivati i ostavljat auto da se zagrijava na mjestu nego samo ga malo ostavit da si uzme zraka nakon što je cijelu noć bio ugašen... sve će se lijepo podmazat i malo ugrijat i onda treba lagano krenut... prvih 5 kilometara nemoj prelazit 3000okretaja a nakon toga ga deri koliko hoćeš...

2. mijenjaj ulje i filtere onako kako propisuje proizvo?ač i uzimaj samo originalni Hondin filter i obavezno pregledavaj razinu ulja... nemožeš PREčESTO provjeravat ulje... jednom tjedno je preporučljivo

3. mijenjaj antifriz NAJMANJE JEDNOM U 2 GODINE

4. mijenjaj filter goriva pod obavezno i to svakih 30-40 tisuća kilometara

5. mijenjaj ulje u getribi svakih 40.000 km

6. kad ti je klima uključena, nemoj auto derat ko da si na trkama... preko 5000 okretaja s klimom uključenom je već onak malo "too-much"... to ne znači da ga nesmiješ stisnut ili preticat nekog... samo nemoj recimo vozit po autoputu s full gasom i upaljenomklimom jer bi se vrlo brzo mogao susrest sa promjenom kompresora (neki proizvo?ači čak imaju sustav da se klima sama isključuje ukoliko motor prije?e odre?eni broj okretaja ili ako se naglo optereti stiskanjem papučice gasa do kraja kako bi se što manje nprezao kompresor)

7. kad mijenjaš svjećice uzmi samo one svjećice koje propisuje Honda

8. nemoj šlajsat s autom i pogotovo ne sa okrenutim volanom u lijevu ili desnu stranu

9. nikad nemoj okretat volan do graničnika u lijevu ili desnu stranu jer to oštećuje letvu volana

10. redovito provjeravaj manžete

11. nemoj palit auto s upaljenim svjetlima ili radijom... kad pališ auto nek ti sva trošila budu isključena (radio, svjetla, ventilacija itd.) i NIKAD, AMA BA? NIKAD NEMOJ PALIT AUTO S UKLJUčENOM KLIMOM

12. u vožnji na?i najbolji režimkoji paše tvom autu... Honde se vole vrtit i shodno tome NE VOLE NISKE OKRETAJE... na preniskim okretajima auto štuca, javljaju se detonacije i sve u svemu, nije dobro za motor... nakon nekoliko godina s Hondama, usudim se reći da ih poznajem u dušu i da najviše vole raspon od 3000-6000 okretaja osim u slučaju ganjanja kad se ide do blokade... znači probat auto vozit u tom režimu (3000-6000) i izbjegavat mučenje auta s preniskimokretajima (2000 i ispod toga)... na uzbrdici radije prešaltat u nižu brzinu i "zdravo" vozit auto nego ići nekom dokazivat kak se tvoj auto može na Sljeme popenjat u 5. brzini... nema veze što će auto malo više potrošit, zato će puno duže ići...

13. nemoj drukat po mjenjaču i pretvarat se da voziš forumulu jer ipak je to samo Honda od 100+ KS... mjenjačem treba brzo ali NE PREBRZO jer onda jako voli krčat... a krčanje nije dobro za sinhrone

14. općenito se drži servisnih intervala

I to je ukratko to... možda se čini ovak na prvi pogled da je to pun kufer stvari i sve, ali nije... jednom kad u?eš u rutinu, na te stvari uopće nećeš morat mislit nego će dolazit automatski...

User is offlineProfile CardPM


Oggy
post Dec 9 2005, 08:47 AM
Post #3


Razbijač tišine
Group Icon

Group: HFC
Posts: 2,962
Joined: 29-August 04
From: Velika Gorica/Krusak
Member No.: 14
Vozilo: Honda Civic




Mrak post, samo iz iskustva bi htio prispomenuti da oko zagrijavanja motora (do 3000 okr/min) da priceka bar 10tak km (kad je vani hladno) jer stvarno se ne stigne ulje zagrijati u 5km da bi bilo peri-deri s gasom. Kad su ljetni uvijeti kilometraza opada, ali ne rapidno smile.gif



--------------------
IPB Image
by Kresoooooooo
Daj mi VR-a da mu zemem meru
User is offlineProfile CardPM


Bozo
post Dec 9 2005, 09:52 AM
Post #4


Member
**

Group: Members
Posts: 458
Joined: 28-January 05
Member No.: 130




Laki1: Kupi 8mm zice za muziku i slozi si ground vires. To ti je ulog od 200kn a dobit ces bolje uzemljenje i neces imat problema sa strujom. Problemi su ugl. sa - polom jer je na sasiju masa spojena u 3ili 4 tocke.
Uzmes 5m zice i razrezes na dijelove da mozes povezat glavu motora, zaklopku snage (TB), usisnu granu, termostat itd.
Dobit ces stabilniji napon.
A sto se tice ostalih stvari to je to kaj ti je KKK reko. Ko zna di je i na koju grabu naletio bivsi vlasnik ili je mozda negdje lupio kotacom. Letva odlazi i sva sreca da je otisla u granciji jer je skupa ko vrag.
Naj bitnije ne ganjat Hondu prvih 5-10min da se temp. digne i mjenjat ulje i filter na vrijeme ili cesce ako si jak na gasu.

User is offlineProfile CardPM


KKK
post Dec 9 2005, 01:36 PM
Post #5


God of IPB
Group Icon

Group: HFC
Posts: 3,800
Joined: 26-March 05
From: Samobor
Member No.: 226
Vozilo: Civic sedan 1.6 VTi




QUOTE(Oggy @ Dec 9 2005, 05:47 AM)
Mark post, samo iz iskustva bi htio prispomenuti da oko zagrijavanja motora (do 3000 okr/min) da priceka bar 10tak km (kad je vani hladno) jer stvarno se ne stigne ulje zagrijati u 5km da bi bilo peri-deri s gasom. Kad su ljetni uvijeti kilometraza opada, ali ne rapidno smile.gif
*



To se podrazumijeva biggrin.gif

?to je vani hladnije, ta kilometraža se povećava...

Ali 5 km + 1 minuta na mjestu čim se upali auto je DONJI MINIMUM I ISPOD TOGA NE TREBA IćI... možda sam to trebao napomenuti, ali pošto sam imao u glavi puno informacija koje sam htio napisat, očito mi promaklo...

User is offlineProfile CardPM


STI
post Dec 9 2005, 03:09 PM
Post #6


Advanced Member
***

Group: Members
Posts: 1,334
Joined: 27-February 05
From: Rijeka
Member No.: 176




Kod Civica 7. generacije najviše je pritužbi na letvu volana i ona je u kvarovima broj 1. Potpuno su fulali sa njom i mislim da je jako malo Civica koji je nisu zamijenili u garanciji (pa i više puta). Pokušali su dobiti na udobnosti, ali su napravili kontraefekt jer je osjećaj ceste na volanu smanjen što recimo sportski nastrojenim Hondašima nikako ne odgovara, a pogotovo vozačima Sport i Type R modela. Ne znam kako je kod tvog modela, ali kod Type R-a druga greška je potisni ležaj na kvačilu koji zuji dok se auto malo ne zagrije. Meni ga upravo mijenjaju što je na 23.000 km sramota za jednu Hondu, ali jako puno vozača Type R-a ima identične probleme. To je uglavnom to. Drugih (većih) problema ne bi trebalo biti. Za problem sa strujom ti je netko iznad ponudio o.k. rješenje, a ako si nevičan takvim poslovima postoje kompleti za naručiti i problemi će nestati, a nezamjetno će se popraviti i performanse automobila (naglasak na nezamjetno). Pozdrav



--------------------
Honda fan!
User is offlineProfile CardPM


Laki1
post Dec 9 2005, 05:43 PM
Post #7


Ricer


Group: Members
Posts: 19
Joined: 8-December 05
Member No.: 666




Hvala svima na savjetima, moram priznai da su mi svi poznati da ih se pridrzavam. Malo sam ipak bio u komi jer s prijasnjim autima (Hyundai Accent i Toyota Yaris) nisam znao sto je ici u servis osim redovitih servisa. Sto se tice strujepad napona je strasno izrazen. Npr kad dodam gas ventilator provjetravanja ubrza, a kod odpustanja gasa kao da dodje do kratkog prekida napajanja. Priznam da sam malo skloniji picajzliranju ali sta cu kada napokon imam auto koji sam dugo zelio.
Hvala jos jednom svima. Usput pitanje, na proljece trebam mjenjati ljetne gume pa moze neka preporuka?! Nisam gradski trkac ali cesto putujem na duze relacije i volim malo brzu voznju na otvorenoj cesti.

User is offlineProfile CardPM


KKK
post Dec 9 2005, 06:29 PM
Post #8


God of IPB
Group Icon

Group: HFC
Posts: 3,800
Joined: 26-March 05
From: Samobor
Member No.: 226
Vozilo: Civic sedan 1.6 VTi




QUOTE(Laki1 @ Dec 9 2005, 02:43 PM)
Hvala na savjetima, moram priznai da su mi svi poznati da ih se pridrzavam. Malo sam ipak bio u komi jer s prijasnjim autima (Hyundai Accent i Toyota Yaris) nisam znao sto je ici u servis osim redovitih servisa. Sto se tice strujepad napona je strasno izrazen. Npr kad dodam gas ventilator provjetravanja ubrza, a kod odpustanja gasa kao da dodje do kratkog prekida napajanja. Priznam da sam malo skloniji picajzliranju ali sta cu kada napokon imam auto koji sam dugo zelio.
Hvala jos jednom svima. Usput pitanje, na proljece trebam mjenjati ljetne gume pa moze neka preporuka?! Nisam gradski trkac ali cesto putujem na duze relacije i volim malo brzu voznju na otvorenoj cesti.
*



?to se tiče napona... možda su nešto zaboravili spojit kad su vadili letvu volana... ili su negdje precvikali masu... ko bi ga znao... najbolje je provjerit sve mase na autu i ZAMIJENIT IH DEBLJIM I NOVIM ?ICAMA...

Ko zna što su u servisu napravili... ali 95% sam siguran da ima veze sa masom... a onih 5% pripisujem neispravnoj instalaciji/akumulatoru/alternatoru ili kratkom spoju...

?to se tiče guma, to ću prepustit nekom drugom da ti savjetuje...

Ja mogu ovak okvirno dati mišljenje a nek ti dečki koji se bolje razumiju u jurnjavu biggrin.gif preporuče konkretni model...

Yokohama/Toyo/GoodYear/Dunlop

A sad nastupaju trkači biggrin.gif

User is offlineProfile CardPM


Rogi
post Dec 19 2005, 04:33 PM
Post #9


Newbie
*

Group: Members
Posts: 192
Joined: 23-May 05
From: Pesca
Member No.: 327
Vozilo: Honda Civic 1.6 2003.g.




Meni se isto nekad javlja cviljenje letve volana, bio na servisu i pitao za to al su mi rekli kao to je normalni plastika cvili. Kaj mislite bi morao ici inzistirati da mi to pogledaju i zamijene jer ne javlja mi se to stalno.

User is offlineProfile CardPM



Ricer


Group: Members
Posts: 19
Joined: 8-December 05
Member No.: 666




Reci da znas da postoji serijska greska na letvi volana kod Civica i inzistiraj da ti ju pregledaju i zamjene dok ti traje garancija. U svakom slucaju je dobro imati radni nalog gdje si to prijavio!

User is offlineProfile CardPM


vlado
post Mar 23 2006, 12:13 AM
Post #11


Ricer


Group: Members
Posts: 5
Joined: 22-March 06
Member No.: 913




QUOTE(Laki1 @ Dec 9 2005, 05:43 PM)
Hvala na savjetima, moram priznai da su mi svi poznati da ih se pridrzavam. Malo sam ipak bio u komi jer s prijasnjim autima (Hyundai Accent i Toyota Yaris) nisam znao sto je ici u servis osim redovitih servisa. Sto se tice strujepad napona je strasno izrazen. Npr kad dodam gas ventilator provjetravanja ubrza, a kod odpustanja gasa kao da dodje do kratkog prekida napajanja. Priznam da sam malo skloniji picajzliranju ali sta cu kada napokon imam auto koji sam dugo zelio.
Hvala jos jednom svima. Usput pitanje, na proljece trebam mjenjati ljetne gume pa moze neka preporuka?! Nisam gradski trkac ali cesto putujem na duze relacije i volim malo brzu voznju na otvorenoj cesti.
*



znaš onu kad te pitaju koji je bolji japanac honda ili nissan a ti mu kažeš TOYOTA,..Uglavnom svi koji kupe novi auto imaju nekakvih dječijih bolesti ništa za zabrinjavanje ali gdje god se na?em u priči o novima ponavljeju se greške i neki problemi...a mi što vozimo 10-godišnjake smo super povlašteni kupiš dobar polovnjak iz te generacije i nemaš brige.....

User is offlineProfile CardPM


marincivic
post Mar 23 2006, 10:42 AM
Post #12


Newbie
Group Icon

Group: HFC
Posts: 276
Joined: 21-March 06
Member No.: 912




Topic je vrhunski pa ipak imam i ja nešto za dodati, frendica kupila prije mjesec dana zadnju 1.6 Civičicu u HR i kako to biva sa zadnjim modelima stvarno su usavršeni do bola auto je milina e da mi je ta getriba i mjenjač u auto ufff, inače ni traga ničemu napisanom....!

p.s. jedino bih želio nadodati da zagrijavanje na mjestu duže od minute nije pametno jer su na leru pre niski okretaji za pumpu ulja koja stvara premali pritisak da bi se podmazali dobro svi djelovi motora tj. jednostavno nemože nadrukati kroz one najmanje kanaliće kojima treba prolaziti, zato upališ i kad se zavežeš namjestiš itd cca 30 sec vozi i u početku kao što je kolega rekao - ne iznad 3 soma....
Last edited by MRAVOJED on 03/04/2007 13:49, edited 1 time in total.

MRAVOJED
Posts: 5261
Joined: 03/12/2003 00:00
Location: temple of vtec

Post by MRAVOJED » 03/04/2007 09:24

potrošnja 1.6 vtec

Pozdrav....

evo mali privatni izvještaj o potrošnji civica 1.6 v-tec 3D 2003. god. (cca 25.000 km);

18.03. točeno Tifon: BMB 98 - 39,130 lit - doseg: 370 km = 10,6 lit/100 km!

vožnja po gradu + eventulno po ZG obilaznici i sticajem okolnosti stajanje na mjestu više sati.

05.04. točeno Tifon: BMB 98 - 41,740 lit - doseg: 462,5 km = 9,03 lit/100 km

čisti grad - kratke relacije

09.04. točeno OMV RI: BMB 98 - 32,570 lit - doseg: 416 km = 7,83 lit/100 km

grad cca 80 km + autoput ZG-RI-Istarski Y-RI(OMV)

23.04. točeno OMV: BMB 100 - 41,410 lit - doseg: 482 km = 8,6 lit/100 km

relacija RI-Crikva-ZG + grad.

*Iz čega slijedi da je ukupno potočeno 154,85 litre uz doseg 1730,5 km uz potrošnju od 8,95 lit/100 km!

Način vožnje u gradu ovisi o prilikama i relaciji, kada je motor zagrijan dajem mu oduška, uprotivnom ne prelazim 3.500 rpm (4.000).
Vožnja po otvorenom (autoput - Y ) je u granicama zakona na riskantnim mjestima (vijadukti, suženja cesta), u odre?enim prilikama suprotno.

toliko za sada....baš me zanima kako će proči ova 100-tka koju sam utočio?

pozdrav,
s.

User avatar
beco
Posts: 2326
Joined: 25/08/2004 14:22

Post by beco » 04/04/2007 20:34

ej mravojed ovo je za tebe pitanje znam da si ti fan veliki honde i vlasnik honde nego iz tvog iskustva reci kakva je honda je li izdrzljiav tipa tojote kakva je na putu i recimi imali gdje mator za njih, da ne znam zbog nekog senzora u motoru moram u hrvatsku ici?

User avatar
chuchumbamayumbe
Posts: 11050
Joined: 20/10/2006 22:02

Post by chuchumbamayumbe » 04/04/2007 21:25

beco wrote:ej mravojed ovo je za tebe pitanje znam da si ti fan veliki honde i vlasnik honde nego iz tvog iskustva reci kakva je honda je li izdrzljiav tipa tojote kakva je na putu i recimi imali gdje mator za njih, da ne znam zbog nekog senzora u motoru moram u hrvatsku ici?

Hota u Nedjaricima je doktor za Honde sto se tice motora i elektronike. Sve ostalo moze (krajnice, kugle, lezajevi) moze popraviti bilo koji majstor, ako zeli. Za dijelove nije problem, ja imam covjeka koji sve dovozi iz hrvatske (bio je predstavnik Honde ovdje ali nije islo - Zeljko).
Moja zamjerka (imam Civica 1990) je da je previse niska, a ostalo sve je OK. Unutra ima nevjerovatno mnogo prostora, obzirom na vanjski izgled i velicinu.
Nisam vozio Toyotu pa ne mogu da je poredim sa Hondom, ali sam vozio Opela i Forda. Honda pruza daleko vise za manje para, mnogo je pouzdanija, bolje lezi, da ne spominjem performanse motora, nisku potrosnju i savremeniju tehnologiju.
Naravno, dijelovi nisu jeftini ko za dvojku, ali se i ne kvare kao ostala auta. Vazno je da joj sipate dobro ulje i redovno mijenjate filtere.
Ja sam prezadovoljan svojim Civicom, mada je dosla beba tako da moramo uzimati nesto vise porodicno, trenutno razmisljam o Renault Kangoo, Scenic ili Opel Vektra karavan, mozda i Volvo V40...Vidjecemo.
p.s Honda jos nije na prodaju! :)

MRAVOJED
Posts: 5261
Joined: 03/12/2003 00:00
Location: temple of vtec

Post by MRAVOJED » 04/04/2007 23:28

za majstore u bosni ti je rekao čungalunga :D

pogledaš statistike unazad par godina i jasno ti je da je honda pri samom vrhu po kvaliteti...to onako generalno



ja imam 1.4 90 konja iz 2000. godine (to je 6. generacija, inače ova koju ti tražiš se počela proizvoditi 2001.) koja je po satu prešla nešto manje od 100000 km...e sad jel skidano nemam pojma....ja je imam nešto preko dvije godine


u te dvije godine nisam imao ni jedan kvar ako se izuzme mijenjanje krajnice koja je imala malo lufta (ja nisam ništa osjetio dok mi meštar nije rekao) i koju sam zamijenio pošto sam morao špur uraditi...znači to je to...e da...posao+krajnica 300 kuna


osim ovog neplaniranog izdatka....napravio sam veliki servis sa zamijenom zupčastog, španera i vodene pumpe (treba sve odjednom napravit jer je kod hondi to tako složeno da moraš pola motora raskopat, pa kad je već sve raskopano onda se sve i mijenja...a i interval zamijene je isti), svo remenje, tekućine (antifriz, ulje motor i getriba) i to je sipalo sa rukama nekih 3000 kuna

radim male servise svakih 10000 kilometara što se poklapa s godišnjom pređenom kilometražom...znači prešao sam oko 25000 km do sad s njom


što se tiče voznih karakteristika....znaš da sve honde zbog male kubikaže i filozofije atmosferskih motora max snagu razvijaju na višim okretajima...i to im se uzima kao neki minus...to može reći samo neko ko nikad nije vozio hondu jer lakoća kojom se ti okretaji postižu je famozna...uz kratki period prilagodbe na nove uvjete :D zaljubit ćeš se u vožnju na 5000+ okretaja...pogotovo ako kupiš ovaj 1.6 koji ima vtec

do negdje 2000. znači zaključno s ovom 6. generacijom honda je jako pazila na power/weight omjer. tako da recimo moj auto s klimom i full opremom ima manje od 1000 kila...u službenim podacima je ta težina nešto veća jer japanci to računaju s čovjekom i 50 kila prtljage unutra...isto tako računaju i ubrzanja....e sad kad sam to spomenuo...a u ovisnosti s malom kilažom...auto po službenim podacima ubrzava do 100 za 10.8 sekundi što je odličan rezulatat za tu kubikažu...u stvarnosti ide možda čak i sekundu brže, u što sam se uvjerio mnogo puta..ko god ju je vozio kaže da se doima puno jače od 90 konja...

ovjes je osjetno tvrđi od ostalih automobila koje sam vozio i prelazak preko rupa zna biti drndav ali kad vidiš koliko ti dobra donosi u zavojima odmah zaboravljaš na minuse...ko karting ... ja često putujem relaciju zagreb-dubrovnik u raznim autima...od moje honde do službenih 407ice i c4...i u hondi se najmanje umorim...kad idem sam vozim u jednom komadu bez stajanja...sjedišta su stvarno udobna i položaj za volanom je odličan

gore ti je tip napisao kakva je potrošnja za taj model koji ti gledaš.

ne znam šta više da ti kažem...ako je uspiješ naći u dobrom stanju sigurno nećeš požaliti..osjećaj koji honda pruža u vožnji je poseban...i brzo se navučeš

jebote...ko da o mladoj djevi pričam

:D ah ..idem bacit pogled na nju kroz prozor :D


evo malo pročitaj o VTEC sistemu http://www.sarajevo-x.com/forum/viewtopic.php?t=25766&highlight=vtec

User avatar
beco
Posts: 2326
Joined: 25/08/2004 14:22

Post by beco » 05/04/2007 00:25

A je li klima mislim rucna dolazila u standardnoj opremi u ovoj generaciji? Recite i ovo pozitivno i totalno cu se zaljubiti u ova kola :-)

MRAVOJED
Posts: 5261
Joined: 03/12/2003 00:00
Location: temple of vtec

Post by MRAVOJED » 05/04/2007 09:12

to dal je dolazila klima u serijskoj opremi valjda ovisi od zastupnika...znam sigurno da je za typeR klima bila dodatna oprema al typeR je posebna priča...tamo se skidala svaka kila pa je zato klima bila opcija

evo šta je nudio hrvatski Ruting:



Civic 1.6 ES
Serijska oprema

* ABS + EBD + BAS
* alarmni uređaj
* bočni zračni jastuci
* branici u boji karoserije
* brave u boji karoserije
* brisač stražnjeg stakla
* centralni naslon za glavu
* daljinsko centralno zaključavanje
* djeljiva stražnja klupa 60/40
* dva stražnja naslova za glavu
* električni grijani retrovizori u boji karoserije
* električni podizači prednjih stakala
* električni podizači stražnjih stakala
* elektronska blokada motora
* isofix - sidrište sjedalice za djecu
* klima uređaj - automatski
* kodirani ključ
* maglenke
* mikro antena
* naplatci od lake legure 15"
* pokazivači smjera integrirani u vanjske retrovizore
* progresivni servo upravljač podesiv po visini
* putno računalo
* radio CD s RDS-om
* ručica mjenjača obložena kožom
* sigurnosni pojasevi sa tri točke zatezanja
* sjedalo vozača podesivo po visini
* upravljač obložen kožom
* zračni jastuk za vozača i suvozača

Opcije

* metalizirana ili perla boja




Civic 1.6 LS
Serijska oprema

* ABS + EBD + BAS
* bočni zračni jastuci
* branici u boji karoserije
* brisač stražnjeg stakla
* centralni naslon za glavu
* daljinsko centralno zaključavanje
* djeljiva stražnja klupa 60/40
* dva stražnja naslova za glavu
* električni grijani retrovizori u boji karoserije
* električni podizači prednjih stakala
* elektronska blokada motora
* isofix - sidrište sjedalice za djecu
* klima uređaj - automatski
* kodirani ključ
* mikro antena
* progresivni servo upravljač
* radio CD s RDS-om
* sigurnosni pojasevi sa tri točke zatezanja
* sjedalo vozača podesivo po visini
* upravljač podesiv po visini
* zračni jastuk za vozača i suvozača

Opcije

* električni podizači stražnjih stakala
* metalizirana ili perla boja




Civic 1.6 Sport
Serijska oprema

* ABS + EBD + BAS
* aerodinamični spojleri na karoseriji
* bijela podloga kontrolne ploče
* bočni zračni jastuci
* branici u boji karoserije
* brave u boji karoserije
* brisač stražnjeg stakla
* daljinsko centralno zaključavanje
* djeljiva stražnja klupa 60/40
* dva stražnja naslova za glavu
* električni grijani retrovizori u boji karoserije
* električni podizači prednjih stakala
* elektronska blokada motora
* imobilizator
* isofix - sidrište sjedalice za djecu
* klima uređaj - automatski s filterom peludi
* kodirani ključ
* maglenke
* mikro antena
* naplatci od lake legure 16"
* pokazivači smjera integrirani u vanjske retrovizore
* progresivni servo upravljač podesiv po visini
* radio CD s RDS-om
* ručica mjenjača obložena kožom
* sigurnosni pojasevi sa tri točke zatezanja
* sjedalo vozača podesivo po visini
* upravljač obložen kožom
* zračni jastuk za vozača i suvozača

Opcije

* metalizirana ili perla boja





Civic Type-R
Serijska oprema

* ABS + EBD + BAS
* aerodinamični spojleri na karoseriji
* anatomska sportska sjedala
* bijela podloga kontrolne ploče
* bočni zračni jastuci
* branici u boji karoserije
* brave u boji karoserije
* brisač stražnjeg stakla
* daljinsko centralno zaključavanje
* djeljiva stražnja klupa 60/40
* dva stražnja naslova za glavu
* električni grijani retrovizori u boji karoserije
* električni podizači prednjih stakala
* elektronska blokada motora
* isofix - sidrište sjedalice za djecu
* kodirani ključ
* mikro antena
* naplatci od lake legure 17"
* pokazivači smjera integrirani u vanjske retrovizore
* progresivni servo upravljač podesiv po visini
* ručica mjenjača obložena kožom
* sigurnosni pojasevi sa tri točke zatezanja
* sjedalo vozača podesivo po visini
* sportski upravljač
* upravljač obložen kožom
* upravljač podesiv po visini
* zračni jastuk za vozača i suvozača

Opcije

* klima uređaj - manualni
* metalizirana ili perla boja




Civic 1.6 ES

Motor
Vrsta 4-taktni SOHC VTEC
Karakteristike cilindara: 4 cilindra, redno, vodeno hlađenje
Karakteristike ventila: 16 ventila, 1 bregasto vratilo
Promjer x hod (mm) 75 x 90
Zapremina ( cm3 ) 1.590
Omjer kompresije 10,4 : 1
Maksimalna snaga
(kW/KS / o/min) 81(110)/5.600
Maksimalni moment (Nm / o/min) 152/4.300
Prijenos 5 MT (manualni)
Ovjes
Prednji Mac Pherson sa stabilizatorom
Stražnji dvostruki potpornji sa stabilizatorom
Upravljanje električni servo volan (EPS)
Kočioni sustav
Sustav četverokanalni ABS + EBD + BAS
Sprijeda samoventilirajući diskovi, 262 mm
Straga samoventilirajući diskovi, 260 mm
Potrošnja goriva
Norma EURO IV
Zaštita od emisije štetnih plinova recirkulacija ispušnih plinova (EGR) + katalizator
Gorivo bezolovni benzin RON 95 ili 98
Gradska vožnja (lit.) 8,7
Vangradska vožnja (lit.) 5,5
Kombinirana vožnja (lit.) 6,7
Emisija CO2 (g/kg) 159
Brzina
Maksimalna brzina (km/h) 187
Ubrzanje 0-100 km/h (sec) 9,9
Dimenzije vozila
Dužina (mm) 4.140
Širina (mm) 1.695
Visina (mm) 1.440
Međuosovinski razmak (mm) 2.575
Trag kotača sprijeda (mm) 1.472
Trag kotača straga (mm) 1.490
Visina podvozja (mm) 140
Masa neopterećenog vozila (kg) 1.192 - 1.253
Maksimalna dozvoljena masa vozila (kg) 1.605
Volumen prtljažniika (lit.) 315
Volumen spremnika goriva (lit.) 50
Naplaci i gume
Gume 195/60 R15 88H
Naplaci 15 X 6 J, aluminijski

ins
Posts: 2585
Joined: 12/05/2005 10:50

Post by ins » 05/04/2007 09:43

Ja u familiji imam Hondu Civic 11 godina.
To je bilo 11 godina bez ijednog jedinog kvara.
Servis: Split, Osijek, Zg.

User avatar
VR6
Posts: 1215
Joined: 28/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

Post by VR6 » 08/04/2007 02:18

Ne brini za Hondu, ti auti su superkvalitetni. Imam jednog Civica, star je dosta, al se ne kvari. Super slusa i ide, iako je presao preko 200 km, sto nije malo za 1.3 masinicu. Na tom Civicu kojeg ti gledas, mene bi jedino izgled mogao odbiti, ak ti to ima prolaznu ocjenu, ne brini za ostalo...

bonsai
Posts: 357
Joined: 25/05/2006 20:32

Post by bonsai » 09/04/2007 10:16

Vozo sam tri Honde i prezadovoljan sam, HONDA je najbolje auto na svijetu. Od Jazz pa do Legende sve su dobre pravo za svoju kategoriju,kvarova skoro pa da nema .Kvalitetom je jednaka sa Tojotom samo je Honda vise sportska a Tojota je vise porodicno auto.Moj jedini savjet ,ne stavljati na Hondu felge i gume koje nisu propisani standardima Honde(mislim na dimenzije).

MRAVOJED
Posts: 5261
Joined: 03/12/2003 00:00
Location: temple of vtec

Post by MRAVOJED » 12/04/2007 09:03

bećo jesi kupio :? :D

Post Reply