Haram im bilo.....

Rasprave na razne teme... Ako ne znate gdje poslati poruku, pošaljite je ovdje.

Moderators: Benq, O'zone

Locked
biscanka2

#2126 Re: Haram im bilo.....

Post by biscanka2 »

Ja predpostavljam onaj sa zebrastim carapama da je Havana :lol: onaj sa crvenim licem :oops: Kurty
a cure nikako da razaberem :roll: :skoljka: :razz: :razz: :sax:
Bandierra Rossa

#2127 Re: Haram im bilo.....

Post by Bandierra Rossa »

Gazija80 wrote:Hmm nisam bio u toku sto se tice ovoga...slucajno na Facebook-u naletim na ovu temu..jos kad sam pogledo video..pa j...te, ko ne bi zaplako..eeej HLJEBA DA SE NAJEDE!!!!! strasno majke mi.... zivim i radim u austriji(jos sam student stomatologije, pri kraju...)..ali tokom gledanja, x-puta mi prodje recenica "zeljan sam hljeba da se najedem"...ooo Boze mili...
Cim sam doso malo prije kuci, odma sam zvao oca i mater da pogledaju video...i hajmo svako pare na sto..sestru, zeta i rodbine sto imam...pa cu ako Bog da poslati nesto para na onaj racun..

Da li ko zna, je li se momku nesto prikupilo?? Nesto citam uvezi motokultivatora/freza...je li sta dobio momak?
Buraz,toliko se ljudi diglo na noge da sam siguran da ćemo riješiti probleme barem jedne porodice u BiH.Tebi u svakom slučaju hvala što nam se pridružuješ.

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
detroit-mercy

#2128 Re: Haram im bilo.....

Post by detroit-mercy »

Svaka cast na ovoj akciji i svima koji su uzeli ucesce u istoj, ovoj je bio jako dobar pokazatelj da ljudskost i moralnost nije propala stvar i da jos uvijek ima jako mnogo moralnih ljudi.