Grbavica....Zar je moralo ovalo lose

Najbolji i najgori filmovi, serije, sve o sedmoj umjetnosti...
User avatar
legionarka
Posts: 814
Joined: 24/10/2005 21:24

#1 Grbavica....Zar je moralo ovalo lose

Post by legionarka » 14/06/2006 00:14

Znam da ce ovaj post naci osudu mnogih...Ali ne mogu da ne napisem osvrt na film koji sam sinoc gledala. Iako se radi o ostvarenju BH rediteljke koja je za svoj uradak dobila prestiznog Medu, ne mogu se oteti utisku koji je na mene ostavio ovaj film. Iskreno sam ocekivala nesto spektakularno, dramaturski i tehnicki. Suprug je sinoc donio film koji sma dugo ocekivala i sjeli smo prvo kao ljudska bica a tek onda kao profesionalci koji se slicnim poslom bave dugi niz godina.

Prvo ocjena obicnog covjeka koji je bio u BiH svo vrijeme rata. Naime, prica sama po sebi jako bitna za nasu istoriju i za protekle godine. Medjutim nacin na koji je ispricana, blijed i nadasve labav. Ne postoji prava prica. Dosta "okolnog" je zastupljeno u filmu i vise se tome dalo prostora osim pravoj fabuli o silovanoj zeni. Nekako me uvrijedilo malo sto je tako blijedo receno nesto tako surovo.

E sad, kao profesionalac, koji se godinama vec bavi postprodukcijom projekata poput ovoga. Film je cista fula. Pa zaboga, zar tolike godine pripreme i toliko potrosenog novca nisu mogli izroditi pristojnu filmsku tvorevinu. Jasmila je napravila film koji meni vise lici na TV dramu iz osamdesetih. Kamera, sturo i prejednostavno bez mnogo kreativnosti. Odabir lokacija da ne spominjem. Pa zar se u Sarajevu sve desava u jednoj kafani i dole na A. Polju kod dzamije. Ajd to i nije bitno. Tehnicki gledano, milion i jedan propust, laickih gresaka u kojima se u istoj sceni odredjeni predmeti pojavljuju i nestaju iz kadra. Stvari koje se njoj kao reditelju ili bar njenim asistentima nisu nikako smjele dogoditi.

Montaza u skladu sa kamerom. Koliko para toliko muzike. Imati pristup opremi i softwerima kojima je ona imala i ne iskoristiti to maksimuma je tuzno. Kolor korekcija koja je zaista jedan zavrsni dodir filmu i koji mu daje onu posebnu car kao da i nije uradjena. Jeb ga ne mogu si pomoc a da ne kazem sta mislim. Drago mi zbog nas i zbog Mede nam osvojenog. Zao mi para skrsenih u film koji izgleda prejeftino. Steta dobre price, koja se nije razvila, steta glumaca, steta brate filma.
Et.
ne zamjerite mi moradoh...


User avatar
taxi_driver
Posts: 3119
Joined: 26/09/2005 08:23
Location: taxi stand

#2

Post by taxi_driver » 14/06/2006 00:23

legionarka,promasila si profesiju.

User avatar
king31
Posts: 176
Joined: 27/03/2006 23:44
Location: Teotihuacán

#3

Post by king31 » 14/06/2006 00:25

A gdje mozemo pogledati vase radove?
Kad se vec bavite istim ili slicnim poslom !!
Asto se tice Jasmile bice bolje, vazan je entuzijazam...

User avatar
legionarka
Posts: 814
Joined: 24/10/2005 21:24

#4

Post by legionarka » 14/06/2006 00:35

Taxi-Driver.. kao sto rekoh nije mi namjera nikog uvrijediti...ali za onolike pare se mogao napraviti solidan film, narocito sa tako jakom pricom...

Moji radovi ukljucuju rad na postprodukciji Tulse Luper cases, Peter Greenawaya koji je snimljen u Holandiji i Engleskoj. Lebenspornografie, Edwin Brienena, snimljen u Amsterdamu i Berlinu, Postproducija filma koji trenutno snima Bella Tarr i jos par za koje sumnjam da si cula.. Nije bitno sta je ko uradio vec kako..a Jasmila cini mi se moze i bolje

paauk
Posts: 190
Joined: 16/04/2003 00:00

#5

Post by paauk » 14/06/2006 00:37

e ovo cega tebi nedostaje u filmu je bas ono cega sam se plasio da ce biti previse......meni se bas zbog toga film i jako svidio.....sasvim dovoljno obradjena tema....pa zar nam bilo sto treba crtat...sasvim dovoljno je toga da covjek s prosjecnom ineteligcijom moze skontat sve sto treba skontat....

User avatar
legionarka
Posts: 814
Joined: 24/10/2005 21:24

#6

Post by legionarka » 14/06/2006 00:43

paauk, mozda je moj sojecaj za film preradikalan i mozda grub na neki nacin, ali svi imamo pravo na misljenje tako i ja..i nravno da ce uvijek biti ljudi sa oprecnim misljenjem...zato je i zdravo..diskutovati..

Tsunami
Posts: 55
Joined: 15/01/2005 02:16

#7

Post by Tsunami » 14/06/2006 00:44

Jasmila Žbanić je osvojila nagradu a ti se živa pojedi zbog toga :D

User avatar
strong69
Posts: 6814
Joined: 11/03/2005 20:02
Location: Beneath the Remains
Has thanked: 1 time
Been thanked: 9 times

#8

Post by strong69 » 14/06/2006 00:48

Znao sam ja da ziri u Berlinu nema pojma... :-) :-) :-) I da, u toj si bransi a tek sada pogledala film? Pirat pretpostavljam?

User avatar
legionarka
Posts: 814
Joined: 24/10/2005 21:24

#9

Post by legionarka » 14/06/2006 00:50

Beatrice
1. na koji nacin je prica "labava", mislim koji to dramaturski odnosi nisu ustimani? samo pitam, molim odgovori konkretno.

Prica je jaka sama po sebi, ali dramaturski nerazradjena,ne ostavlja tako jak dojam kroz slozene slike kao sto bi trebalo da cini jedan film, mozda kao sto rekoh sam ja ta koja ocekuje nesto "brutalnije" ali to je licni dojam. Likovi nisu razradjeni i nemaju proces sazrijevanja u filmu osim lika djevojcice.

2. koji konkretno "viska odnosi" remete film na tako katastrofalan nacin?

Ne bih ga nazvala katastrofalnim, jednostavno se previse paznje posvecuje cijeloj situaciji sa Emirom H. oko ubistva ono lika kojeg igra B. Diklic, koji nije bas virtuozno vezan za ostatak price, na takve propuste mislim.

3. znas li da i "Kum", osobito prvi dio, ima takvih gresaka (ono, suplja slusalica, ima cigare-nema cigare...), a ako hoces skupe filmove: ono majmunce iz Jacksonovog filma padne sa ESB-a na plocnik i nista mu. Zaista, objasni mi kako to konkretno utice na opsti dojam filma?

Meni kao nekom ko radi na poslu postprodukcije (montaze) u oko upada dosta sitnih gresaka, koje jednostavno smatram da se ne trebaj dogoditi (perfekcionista sam sto se tice slike)

4. za kolor korekciju se slazem.
drago mi je da se slazes, jer kako mi se cini i sama znas koliko je to bitan element filma.
5.molim te navedi milion i jedan tehnicki propust.
Svjetlo je poprilicno lose ili bolje receno staromodno, nije primjereno filmu vec TV drami, problem kontinuiteta, kamera nije docarala nikakvu emociju , nije iskoristila kinematografske prednosti da nam kaze u jeziku filma, slikom ...

User avatar
legionarka
Posts: 814
Joined: 24/10/2005 21:24

#10

Post by legionarka » 14/06/2006 00:51

Za nagradu mi je rago da ne bude zabune...
A kopija koju sam gledala je kopija koju je Jasmila poslala u Berlin, sa svim Time kodovima...znaci nije pirat nego original...produkcijski

alek
Posts: 2853
Joined: 11/08/2004 17:34

#11

Post by alek » 14/06/2006 00:52

Tsunami wrote:Jasmila Žbanić je osvojila nagradu
i ne samo ona, nego svi koji su radili na filmu. nagrada je za najbolji film, a ne za najbolju reziju ili najbolji scenario.
jasno, to nije tema ovog razgovora, ali ljudi cesto ne prave razliku.

User avatar
daduli_sa
Posts: 2043
Joined: 02/04/2005 23:16
Location: Sarajevo

#12

Post by daduli_sa » 14/06/2006 00:57

Odmah mi se postavilo jedno pitanje:

kad se vec i Ti bavis slicnim zanimanjem odnosno postprodukcijom - zasto si cekala toliko dugo da pogledas taj film?! Izvini, meni to nema nikakvo opravdanje, cisto sa profesionalnog aspekta.

Drugo, nije li malo prearogantno davati ovakvu jednu ocjenu o filmu koji kako tako je uspio da izvuce samo pozitivne kritike od profesionalaca, bez uvrede, koji su mnogo veci kalibar i od Tebe i od imenovane rediteljke.

Trece, muz donio snimak?! Nije mi jasno kakav snimak, ukradeni nemontirani materijal?! Osoba koja se bavi postprodukcijom trebala bi da zna sta je film bez montaze... O uzimanju pirata da ne govorim...

Cetvrto - zaista si pretjerala, i ova ocjena nema nikakve veze sa mojim licnim stavom o datom filmu; ni meni se ne svidja film "izgubljeni u prevodu" ali mi niko ne daje za pravo da kazem da je film "...cista fula. Pa zaboga, zar tolike godine pripreme i toliko potrosenog novca nisu mogli izroditi pristojnu filmsku tvorevinu..." Kopola "... je napravila film koji meni vise lici na TV dramu iz osamdesetih." i slicno...

Ok, u najmanju ruku ocekujem da ce ovako jedno otvaranje teme koje nema veze sa objektivnoscu ponukati i samu autoricu da razmisli o svemu iznesenom i da ce isto onako kako je nasla nadahnuca da sroci ovakav jedan nonsens naci i nadahnuca da se lijepo izvine za svoju, slobodno mogu reci, aroganciju i blacenje necijeg dokaznog uspijeha!

Hvala!

User avatar
legionarka
Posts: 814
Joined: 24/10/2005 21:24

#13

Post by legionarka » 14/06/2006 01:24

daduli

ranije nisam imala priliku da pogledam film jer sam bila prezauzeta, a nisam imala pristup originalnoj kopiji. Suprug mi je selektor jednog od festivala i ima mogucnost da dobije kopiju svakog filma prostiglog na festival.
Stojim pri stavu da je za pare koje je dobila i za vrijeme koje je provela na projektu mogla napraviti puno vise. odnosno morala je...ali sta cemo sad.

Beatrice, slazem se s tobom da postoji mogucnost da je to sve bila namjera, ali iipak mislim da je moglo biti bolje vezano i komponovano u film.

Podsjeti me na Dancer in the dark....u pravu si

I jos jednom nije mi namjera uvrijediti nikoga, jednostavno iznosim svoje misljene..a sad laku vam noc zelim..sutra je novi dan...
Last edited by legionarka on 14/06/2006 01:26, edited 1 time in total.

semso poplava
Posts: 297
Joined: 15/04/2006 00:35
Location: Tunguzija

#14 Re: Grbavica....Zar je moralo ovalo lose

Post by semso poplava » 14/06/2006 01:25

legionarka wrote:Znam da ce ovaj post naci osudu mnogih...Ali ne mogu da ne napisem osvrt na film koji sam sinoc gledala. Iako se radi o ostvarenju BH rediteljke koja je za svoj uradak dobila prestiznog Medu, ne mogu se oteti utisku koji je na mene ostavio ovaj film. Iskreno sam ocekivala nesto spektakularno, dramaturski i tehnicki. Suprug je sinoc donio film koji sma dugo ocekivala i sjeli smo prvo kao ljudska bica a tek onda kao profesionalci koji se slicnim poslom bave dugi niz godina.

Prvo ocjena obicnog covjeka koji je bio u BiH svo vrijeme rata. Naime, prica sama po sebi jako bitna za nasu istoriju i za protekle godine. Medjutim nacin na koji je ispricana, blijed i nadasve labav. Ne postoji prava prica. Dosta "okolnog" je zastupljeno u filmu i vise se tome dalo prostora osim pravoj fabuli o silovanoj zeni. Nekako me uvrijedilo malo sto je tako blijedo receno nesto tako surovo.

E sad, kao profesionalac, koji se godinama vec bavi postprodukcijom projekata poput ovoga. Film je cista fula. Pa zaboga, zar tolike godine pripreme i toliko potrosenog novca nisu mogli izroditi pristojnu filmsku tvorevinu. Jasmila je napravila film koji meni vise lici na TV dramu iz osamdesetih. Kamera, sturo i prejednostavno bez mnogo kreativnosti. Odabir lokacija da ne spominjem. Pa zar se u Sarajevu sve desava u jednoj kafani i dole na A. Polju kod dzamije. Ajd to i nije bitno. Tehnicki gledano, milion i jedan propust, laickih gresaka u kojima se u istoj sceni odredjeni predmeti pojavljuju i nestaju iz kadra. Stvari koje se njoj kao reditelju ili bar njenim asistentima nisu nikako smjele dogoditi.

Montaza u skladu sa kamerom. Koliko para toliko muzike. Imati pristup opremi i softwerima kojima je ona imala i ne iskoristiti to maksimuma je tuzno. Kolor korekcija koja je zaista jedan zavrsni dodir filmu i koji mu daje onu posebnu car kao da i nije uradjena. Jeb ga ne mogu si pomoc a da ne kazem sta mislim. Drago mi zbog nas i zbog Mede nam osvojenog. Zao mi para skrsenih u film koji izgleda prejeftino. Steta dobre price, koja se nije razvila, steta glumaca, steta brate filma.
Et.
ne zamjerite mi moradoh...
Vala sefice pravo si ga ukenjala sa ovim komentarom :-?

User avatar
daduli_sa
Posts: 2043
Joined: 02/04/2005 23:16
Location: Sarajevo

#15

Post by daduli_sa » 14/06/2006 01:33

legionarka wrote:daduli

ranije nisam imala priliku da pogledam film jer sam bila prezauzeta, a nisam imala pristup originalnoj kopiji. Suprug mi je selektor jednog od festivala i ima mogucnost da dobije kopiju svakog filma prostiglog na festival.
Stojim pri stavu da je za pare koje je dobila i za vrijeme koje je provela na projektu mogla napraviti puno vise. odnosno morala je...ali sta cemo sad.

Beatrice, slazem se s tobom da postoji mogucnost da je to sve bila namjera, ali iipak mislim da je moglo biti bolje vezano i komponovano u film.

Podsjeti me na Dancer in the dark....u pravu si
Uzasno me ovo podsjeca na onu nasu kustosicu / arheologa iz Zemaljskog muzeja koja APSOLUTNO osporava svaku mogucnost postojanja necega na/u/pod Visocici/om.
Pokusavam da proniknem u cemu je fol, zasto uvijek ima iznova ljudi koji jednostavno moraju da daju kritike a da pri tome su miljama daleko od toga da budu kompetentni za to, ili u najmanju ruku da imaju neke licne uspijehe u datoj oblasti pa da im se nekako raskalasenost i narcisoidnost ako ne oprosti onda barem sazvace...

Iskreno, svojim odgovorom na moje pitanje si samo jos vise pokazala svoju strucnost i upucenost u desavanja iz svoje branse, jer, ako do sada nisi imala prilike da pogledas film zbog "zauzetosti" kao ni mogucnost da budes u Zetri na premijeri (mislim, muz selektor a nema vas medju pozvanima...) onda bi se neko trebao ovdje da zapita koliko je zaista u svojoj struci ostavio iza sebe...
Jasmila, srecom za nju, to je vec donekle uspjela, eto, barem tim trecerazrednim filmom koji je "pojeo" tolike pare... Ma neka je vala! Halal joj svaka konvertibilna!

p.s. Ostalo je jos neodgovorenih pitanja i tacaka...

semso poplava
Posts: 297
Joined: 15/04/2006 00:35
Location: Tunguzija

#16

Post by semso poplava » 14/06/2006 01:41

Uzasno me ovo podsjeca na onu nasu kustosicu / arheologa iz Zemaljskog muzeja
Odlicno!
Izgleda da je otkriven identitet legionarke previse slicnosti da bi bilo cajnoslu!
legionarka=gđa. kustosica

User avatar
legionarka
Posts: 814
Joined: 24/10/2005 21:24

#17

Post by legionarka » 14/06/2006 02:11

Daduli..
Iskreno, imala sam bitnija i pametnija posla nego biti na premijeri u Zetri, u Berlinu nisam bila zbog istih obaveza.. A sumnjam da su svi eminentni ljudi iz svijeta filma jedva docekali da svoje uvazeno dupe dovuku na premijeru...a cisto sumnjam i da su svi pozvani...Marco Muller, Philippe Bober, Karl Baumgartner, sve uvazeni ljudi a nijedan nije bio u Sarajevu na premijeri...ako neko nije bio ne znaci da nije kompetentnan...ali neka ti bude...ogranicenost ti ne mogu osporiti..TVOJU..
A sto se tice poredjenja sa kustosicom...ne bih komentarisala...osim male opaske da je doticna dama u pravu...opet moje skromno misljenje...

Semso...semso...ne ofiraj me :)

ObiVan
Posts: 143
Joined: 11/06/2005 20:49
Location: Sehen Sie diese Stadt...

#18

Post by ObiVan » 14/06/2006 02:22

Necu uopste da zauzimam ulogu Jasmilinog advokata, jos manje fana, ali ipak se ne slazem sa tobom, pogotovo ne sa naslovom teme. Jer sve sto si rekla za film moze biti i tacno, ali vjerovala ili ne i pored toga film moze biti dobar. Pokusati cu objasniti. Jasmila je mozda napravila los izbor lokacija za sam film, ali ovdje govorimo o Jasmili koja je birala lokacije, ne tebi i meni. Ona je birala boje, ambijente, koji ce preslikati i uokviriti njenu pricu, ne ti ili ja. Naravno da je bilo atraktivnijih lokacija, u svrhu reklamiranja potencijalnih buducih produkcija na nasim prostorima ili uljepsavanja samog filma, ali da li je Jasmila osjetila potrebu za takvim necim i da li joj je to bio prvobitni cilj. Da li bi bilo kontraproduktivno u jednoj nadasve SIVO_CRNOJ prici igrati se sa svim sarenim bojama, radi zadovoljavanja tehnicke,kreativne i ko zna koje kritike. Jer upravo koliko osudjujes pricu tj.nacin na koji je ispricana, pa lokacije itd. je savrsena prilika za OBJASNJENJE. Siguran sam da je Jasmila nakitila film sa svim onim sto Sarajevo ima (sto ruzno,sto lijepo), da ne bi ni prisla trotuaru Berlina, a kamo li uzela nagradu. Upravo je ona simplficiranost, koliko boja,lokacija i svega drugoga ostavilo prostor za dubok i osjecajan dozivljaj filma. Bez uvrede, koji je kod tebe porpilicno nedostajao. To cu lako opisati na nacin pjesme koju pjeva jedna od zena u filmu, koja je bez popratne muzike. Hej da li bi s muzikom bila bolja, bogatija i sta vec. Da li bi?! Upravo na onaj "suhi" nacin se ostvaruje dubina, a ne holivudskim kichevima i ispunjavanjem ocekivanja publike i kritike. Film sigurno ima gresaka, ali ne po cijenu takvog gubitka kvaliteta. Jer upavo kada ljudi citaju ZENA SILOVANA; RAT U BIH ITD. svi misle da prije nego sto udju u kina da znaju sta ce biti. Ili ce biti retrospektivno kako je silovana i kako cetnici upadaju itd. ili ce to na pocetku biti....onako klasicno. Ali Jasmila je prevazisla to, tu velicinu nisi prepoznala. To se u njenoj prici ne pojavljuje. Ti moras to da pronadjes, da osjetis, a toga nema u dramama 80ih, a u slucaju da ima onda su te drame dobre i kvalitetne. Godina proizvodnje i zanr ne iskljucuju kvalitet. Kao sto rekoh, ne trebas da nacrtas,podvuces,ukrasis i zalijepis svakom na oko nesto, da bi to isto bilo vidjeno i da bi ti neko rekao da si to dobro uradio. I tek tada je svima jasno. Naprotiv. Film pronalazi put do srca, put do mozga, iznad, i izvan, pa i unutar razuma. Ima sigurno gresaka, milion stvari koje bih ja drugacije uradio, ali to ja u ovoj prici ne igra nikakvu ulogu. Jer ono sto bih ja ili ti uradio NIJE GRBAVICA, moze biti Grbavica II ili neka druga. Ona Grbavica sigurno ima kvalitet. Mozes se pozivati na iskustvo i poznavanje bilo cega, ali za ove stvari treba mnogo vise da se spoznaju. Ne prikazati rat, osjetiti rat, ne prikazati bol, a osjecati je svakim djelicem. Za mene se film prelomio poslije one pjesme, svaku scenu dozivis hipersenzitivno. To se zove uspjesno uradjen film, a ne usavrsavanje boje, savrsene lokacije, slikanje urbanog. Neprijatelj sam neprofesionalizma i moze se naci pogresaka, ali CITAV FILM NAZVATI JADNIM.....FATALNA GRESKA.
Ljudi cesto misle da je film dobar kada im pruzi sve ono, sto su ocekivali prije nego sto su ga pogledali, a onda kazu da film ne valja, jer je sve bilo za ocekivati. A kad se ne desi ono ocekivano, kazu da nije bilo sto je trebalo biti i tako mozes u nedogled. Ali film ne prave LJUDI, nego pojedinci. Ljudi gledaju, neki radi HLJEBA I IGARA, neki iz nekih drugih razloga...

ulicar
Posts: 443
Joined: 27/02/2004 00:00

#19 Re: Grbavica....Zar je moralo ovalo lose

Post by ulicar » 14/06/2006 05:37

Nisam gledao Grbavicu i sumnjam da cu, nemam vise zeludac jak za tako teske filmove, ali jesam duge isjecke i sto se tice tehnike, a takodje sa polja covjeka koji je u profesiji bio dugo, dugo, ja mislim da si ti fulila sta je filmadzija htio reci.

Nisam neki ljubitelj pristupa koji je primijenjen u ovom filmu, ali reci da je zastario i neprimjeren, to bi bilo malo pretesko. Film jeste "retro" sniman i montiran, sve je uradjeno da scene budu retro, i u dobroj mjeri "socrealisticke". Ona to nije mogla napraviti savrsenom tehnikom. Pogledaj "Zbogom Lenjin", pa ces vidjeti da to nije nesto nevidjeno. LJudi jednostavno prikazuju Socijalisticku Federativnu Republiku Jugoslaviju upravo kao Socijalisticku Federativnu Republiku Jugoslaviju, a ne kao Las Vegas. Korekcija boja bi ucinila stetu, jer je feeling trebao biti dokumentaristicki, tako je barem meni u glavi stvorilo sliku.
legionarka wrote:E sad, kao profesionalac, koji se godinama vec bavi postprodukcijom projekata poput ovoga. Film je cista fula. Pa zaboga, zar tolike godine pripreme i toliko potrosenog novca nisu mogli izroditi pristojnu filmsku tvorevinu. Jasmila je napravila film koji meni vise lici na TV dramu iz osamdesetih. Kamera, sturo i prejednostavno bez mnogo kreativnosti.

Montaza u skladu sa kamerom. Koliko para toliko muzike. Imati pristup opremi i softwerima kojima je ona imala i ne iskoristiti to maksimuma je tuzno. Kolor korekcija koja je zaista jedan zavrsni dodir filmu i koji mu daje onu posebnu car kao da i nije uradjena.

User avatar
repeater
Posts: 1636
Joined: 04/07/2005 04:59
Location: Yoknapatawpha County
Contact:

#20

Post by repeater » 14/06/2006 06:29

legionarka - dobar dio tvoje kritike je opravdan. no, nije mi jasno zasto istices sredstva ulozena u film kad se ovdje radi o budzetu malo vecem od jednog milijona. broj producentskih kuca sto potpisuju jasmilin film je stovise znak da se ovdje doslovno islo od vrata do vrata u potrazi za novcem. na njenu srecu, austrijanski coop 99 je najvise toga ucino da se ovaj film uopste pojavi na berlinalu. i sama znas da izbor dp-a i postprodkcije ovisi o novcu, u ovom slucaja jasmila je radila sa ljudima sa tankom radnom istorijom, jel't to bio njen izbor ili diktat producenata o tome mozemo samo nagadjati.
jos nesto, sve vise sticem dojam da se u bosni filmovi snimaju za raju. jedan od primjera, uz jasmilin film, je zalicin gori vatra. nemam namjeru da poredim ova dva filma, ali po pitanju tehnickog i emotivnog karaktera dosta imaju zajednickog.
legionarka wrote:Moji radovi ukljucuju rad na postprodukciji Tulse Luper cases, Peter Greenawaya koji je snimljen u Holandiji i Engleskoj. Lebenspornografie, Edwin Brienena, snimljen u Amsterdamu i Berlinu, Postproducija filma koji trenutno snima Bella Tarr ...
drago mi je sto ima ovakvih ljudi na forumu. da li radis kao intern na ovim filmovima ili imas malo vecu kontrolu nad materijalom?

ztluhcs
Posts: 3377
Joined: 28/04/2006 09:17
Location: Life isn't fair. It's just fairer than death, that's all.
Contact:

#21

Post by ztluhcs » 14/06/2006 08:00

Normalno je da se ne sla¾ete po pitanju filma a pogotovo ako se radi o nekome ko to posmatra sa profesionalno-tehnièke strane i o nekome ko to posmatra kao obièni gledalac.

U svakoj profesiji je tako. Imate ljude koji su pola ¾ivota posvetili neèemu i to relativno dobro poznaju i ljude kojima je to hobi ili ne¹to usputno. Te¹ko da æe se stavovi naæi u zajednièkoj taèki jer obje strane prestaju biti objektivne u nekom trenutku - jedna strana radi "vi¹ka znanja" druga strana radi "manjka znanja". Jedna strana gleda da to bude profesionalno - tehnièki besprijekorno druga strana ¾eli ne¹to ¹to æe biti besprijekorno prihvaæeno...

Lijep pozdrav,

novel
Posts: 1071
Joined: 21/03/2006 10:24
Location: PM
Contact:

#22

Post by novel » 14/06/2006 09:02

:( mrzi me citati komentare ali ja sam za peticiju da se medo vrati :D :oops:
Znam da ce ovaj post naci osudu mnogih...

foucault
Posts: 242
Joined: 24/06/2005 16:42

#23

Post by foucault » 14/06/2006 09:37

legionarka,

pricas gluhima. film je dobio zlatnog medvjeda i to je za ovu drzavu dokaz vrhunskog kvaliteta. sad cete optuzivati da si ti jedna od onih koji stalno pljuju po svojima, po onome sto je bosansko jer si ti zaboga iskompleksirana sto si odavde. u bosni, ako si kriticar bilo cega bosanskog koje ima nekakvo priznanje u svijetu (Grbavica, Nicija zemlja, piramide) ti si neprijatelj. pogotovo zbog toga sto nase zlobne komsije (iz sasvim drugih pobuda) napadaju ta ista ostvarenja i "ostvarenja"

drugo, ovo je forum na kojem komentarise ko god hoce. pricati ovdje o tome da likovi dramaturski nisu razradjeni da je izbor lokacija los, da je nejasno na sta su pare potrosene je pogresno. ljudi ne znaju kako se nalaze pare za film, sta uopce rade producentske kuce, ali ne znaju ni kako nas odabrani krug rezisera dijeli pare sa producentima i kako su zapravo nevjerovatno bogati i kako samo dragi Bog zna kako se trose pare. Refresh ce se zbog takvih stvari uskoro naci pred sudom. Ali koga boli kurac, vazno je da nam hajvani optoceni plemenitim metalima dolaze u drzavu.

User avatar
Meshtar
Posts: 1921
Joined: 04/02/2006 17:08
Location: Sarajevo

#24

Post by Meshtar » 14/06/2006 09:57

U pravu si bolje bi bilo da nam hajvani ne dolaze u drzavu, najbolje bi bilo da nas poznaju kao malu primitivnu zemlju. Uopšte mi nije jasno kako neko može uporediti onu glupost koja se naziva piramidama i jedan nadasve legitiman i opštepriznat uspjeh. Stvarno bi neki ljudi trebali da počnu brinut svoju brigu.


PS: Za Legionarku, mislim da su Mueller i Bober ipak pogledali film...kad ih već uzimaš za primjere, i to mnogo mnogo prije tebe.

rumenko
Posts: 1485
Joined: 24/07/2002 00:00

#25

Post by rumenko » 14/06/2006 10:00

mislim da je i maloj djeci jasno da se ispod nick-a legionarka...krije... emir kusturica :D ...odnosno milojko ili kako se vec zove bre...nego legionarka se jeste kriticki osvrnula na film...i nije nikog vrijedjala..to postujem....ali na kraju je to ipak samo tvoje misljenje...film svako dozivi na svoj nacin...i svako moze o filmu dati svoju licnu ocjenu...s druge strane sve ove "nedostatke" koje ti spominjes je morao da vidi i ziri koji je dodijelio nagradu filmu....ili ti mislis da si vise komprtentna sa tvojim radovima tipa...
Moji radovi ukljucuju rad na postprodukciji Tulse Luper cases, Peter Greenawaya koji je snimljen u Holandiji i Engleskoj. Lebenspornografie, Edwin Brienena, snimljen u Amsterdamu i Berlinu
.......od zirija koji je bio na festivalu u Berlinu?...tebi svaka cast...ali mi se cini da malo imas previsoko misljenje o sebi (sto je cesto u zivotu dobro)....ali realno mislim da nisi kompetentna da strucno ocjenjujes film koji je dobio ovakvu nagradu...sto bi nas pametni bosanski narod rekao ...moras jos pure pojesti .....zelim ti uspjeh u tvom daljem umjetnickom angazmanu.....

a foucault ti ....si sve rekao/la sa ovim komentarom...
Ali koga boli kurac, vazno je da nam hajvani optoceni plemenitim metalima dolaze u drzavu
...tipican komentar veoma iskompleksiranog tipa...koji zbog svoje nesposobnosti...mrzi sve oko sebe i zavidi svakome na uspjehu...

Evo ja upravo slusam Tifu i pjesmu Grbavica....
"Zbog ove pjesme nazad se ne smije ....Nikom te nedamo"

Post Reply