Golf 5 Plus

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809

tempuser
Posts: 16359
Joined: 08/04/2015 10:35

#51 Re: Golf 5 Plus

Post by tempuser »

konektovan wrote:
tempuser wrote:Nista, sve je ok, jos samo da napises kakva ti konkretna iskustva sa 2,0 TDI imas (postedi me price iz 7. ruke o forumima, rodjakovim komsijama, amidzicima itd itd) da vidimo ko je poklopac, pa da se izljubimo za rastanak!
Mislim, sve je tu receno i napisano, zaista. Ja sam vise mislio na samo odrzavanje vozila s tim motorom prije svega, jer su pojedine komponente skuplje u odnosu na 1.9 tdi, veca registracija, potrosnja itd. a ako me bas vuces za neku stvar, znam jednog lika sa foruma, koji je moguce probleme s tim motorom rijesio, skracivanjem intervala za zamjenu ulja. Tako radi zamjenu ulja svakih 7 tisuca, cini mi se, a ulje mu je prava bagatela. :wink: :mrgreen:
Naravno kad pisu i pricaju znalci poput tebe. Jos samo da u istom duhu objasnis kako ce jaci auto trositi manje i biti jeftiniji za registraciju, odnosno koje su konkretno "komponente" za odrzavanje skuplje za 2,0 TDI?
User avatar
konektovan
Posts: 24031
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala

#52 Re: Golf 5 Plus

Post by konektovan »

nema sta, te vase jako pouzdane 2.0 tdi masine u skodi, jos pri brzini od preko 120 km/h promijene znak skode u audi, za potpuni dozivljaj. :mrgreen: :mrgreen:
530i
Posts: 8596
Joined: 08/12/2009 17:31

#53 Re: Golf 5 Plus

Post by 530i »

A i VW je džaba mijenjao glave na tim motorima, a, b, c, do kog je slova stigao?? To se neka djeca šalila??
zdruzdjo
Posts: 4051
Joined: 16/08/2009 00:27

#54 Re: Golf 5 Plus

Post by zdruzdjo »

Jao kako me nervira ova prica o malo ks-kw.
Niko se ne pita sta covjeku TREBA.

Ok hajmo ovako. Ja sam iz sarajeva.
Moja mjesecna kilometraza iznosi cca 1000-1200 km. Znaci godisnje to izadje cca14500 kilometara. Od te kilometraze mozemo oduzeti nekih cca 700 kilometara na godisnji odmor, odlazak do nekog u neki od gradova u bih sa brzinom koja je veca od neke gradske 100-160 km/h.
Znaci nekih cca13800 kilometara se provede u autu vozeci po gradu, ulicicama, sokacima, stajaje od semafora do semafora, trazenje parkinga, vozanje djece po skolama, trzni centri....i sl. I onda mi neko pocne pricati kako mi treba vozilo preko 105 ks za jednog prosjecnog bosanca(kao sto sam ja). Gdje bih kao ja opravdao razliku u registraciji i razliku u cjeni djelova. Ja imam 115 u svom autu ali su tu sa razlogom jer je auto karavan. Gledao sam i varijantu sa 90 ali je fakat premalo bilo za ovu tezinu auta.
Ali covjek hoce golfa plus koji je jedno fino polukompaktno udobno auto. Ne kupuje audi-6 ili passata sa kojim ce prelaziti 4000-5000 mjesecno po auto putevima i sl pa da mu treba vise i snage i klase.
Ovo malo jada od auto puta ne pravda to.

Recimo ja mislim da je pisanje uz vjetar npr kupovina audija a3 sa 2.0 tdi masinom ako ces se vozati kao ja. Jednostavno nema opravdanosti.
Osim ako nisi "kockastoglavi" ili neko ko ga voli "cepnuti" od semafora do semafora ili prziti od sarajeva do zenice malkice jace.
Jednostavno nadjes ono sto ces najbolje iskoristiti ekonomski u skladu sa svojim potrebama i biti zadovoljan.
Ja i dalje tvrdim da je best buy za neku gradsku prosjecno bosansku voznju 1.9 sa 105 ks. Imas snage za voziti po ovo malo otvorenijih puteva, nekih normalnih preticanja, ekonomicnost je tu za grada.....i to je to.

Razlika u cjeni djelova. Konkretno zamajac je skuplji za 2.0 nego sto je za 1.9. Naravno ne mjenja se cesto ali eto skuplje je.
User avatar
konektovan
Posts: 24031
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala

#55 Re: Golf 5 Plus

Post by konektovan »

Jako dobar post zdruzdjo!!!! :thumbup:
tempuser
Posts: 16359
Joined: 08/04/2015 10:35

#56 Re: Golf 5 Plus

Post by tempuser »

zdruzdjo wrote:Jao kako me nervira ova prica o malo ks-kw.
Niko se ne pita sta covjeku TREBA.

Ok hajmo ovako. Ja sam iz sarajeva.
Moja mjesecna kilometraza iznosi cca 1000-1200 km. Znaci godisnje to izadje cca14500 kilometara. Od te kilometraze mozemo oduzeti nekih cca 700 kilometara na godisnji odmor, odlazak do nekog u neki od gradova u bih sa brzinom koja je veca od neke gradske 100-160 km/h.
Znaci nekih cca13800 kilometara se provede u autu vozeci po gradu, ulicicama, sokacima, stajaje od semafora do semafora, trazenje parkinga, vozanje djece po skolama, trzni centri....i sl. I onda mi neko pocne pricati kako mi treba vozilo preko 105 ks za jednog prosjecnog bosanca(kao sto sam ja). Gdje bih kao ja opravdao razliku u registraciji i razliku u cjeni djelova. Ja imam 115 u svom autu ali su tu sa razlogom jer je auto karavan. Gledao sam i varijantu sa 90 ali je fakat premalo bilo za ovu tezinu auta.
Ali covjek hoce golfa plus koji je jedno fino polukompaktno udobno auto. Ne kupuje audi-6 ili passata sa kojim ce prelaziti 4000-5000 mjesecno po auto putevima i sl pa da mu treba vise i snage i klase.
Ovo malo jada od auto puta ne pravda to.

Recimo ja mislim da je pisanje uz vjetar npr kupovina audija a3 sa 2.0 tdi masinom ako ces se vozati kao ja. Jednostavno nema opravdanosti.
Osim ako nisi "kockastoglavi" ili neko ko ga voli "cepnuti" od semafora do semafora ili prziti od sarajeva do zenice malkice jace.
Jednostavno nadjes ono sto ces najbolje iskoristiti ekonomski u skladu sa svojim potrebama i biti zadovoljan.
Ja i dalje tvrdim da je best buy za neku gradsku prosjecno bosansku voznju 1.9 sa 105 ks. Imas snage za voziti po ovo malo otvorenijih puteva, nekih normalnih preticanja, ekonomicnost je tu za grada.....i to je to.

Razlika u cjeni djelova. Konkretno zamajac je skuplji za 2.0 nego sto je za 1.9. Naravno ne mjenja se cesto ali eto skuplje je.
Druze NHF, ali prica ti ne drzi vodu tj imas dulpe standarde. Za tvoje potrebe tih 13800 km godisnje po gradu, ulicicama, sokacima, stajaje od semafora do semafora, trazenje parkinga, vozanje djece po skolama, trzni centri....i sl sa prosjecnom brzinom od 37 kmh ne da je 90 KS dovoljno nego bi te i 64/68 KS SDI motora pokrilo, ali ti procjenio da je malo pa si kupio 105 KS i sad kritiikujes nekog sto tvrdi da je 105 KS malo, da je 140 KS optimum. Da se razumijemo, moj auto ima 140 KS, realno i vise nego sto mi treba, ali ima svoje prednosti. Dozvoli da neko drugi drugi ima drugaciji omjer grad-otvoreno i da ima drugacije potrebe i ocekivanja.
zdruzdjo
Posts: 4051
Joined: 16/08/2009 00:27

#57 Re: Golf 5 Plus

Post by zdruzdjo »

I nije 105 nego 115.
Do prije par mjeseci sam imao benzinca koji je imao 80ks. Sto je sasvim zadovoljavalo moje potrebe. Cak i vise nego.
Nisam procjenio da mi je potrebno vise konja nego vece auto (karavan) sa vecom nosivoscu(veci gepek) i da je dizel. E sad ne moze veliko auto a malo ks i da si zadovoljan.

Ja pisem na forumu koji je vezan za bih i sarajevo z
Kritikujem prosjecne bosance:
koji prelaze kilometara kao ja ili manje a kazu kako im treba 140 ks
Ljude koji zive u zemlji koja ima 100-tinjak kilometara auto puta koji predju taj put mozda jednom godisnje i to ne brzinom preko 140 km/h.
Kojima je puno cjena putarine a voze auta od 140-160 ks
.....

Ako si svaki dan na auto putu, mjesecno potegnes jednom-dvaput do hrvatske ili srbije ili austrije njemacke....pa ok fino je imati 140 ks i vise. Cak mozes reci i da je potrebno.
Ali ovako....


Eto onako ti budi realan pa reci procentualno koliko je broj vozaca koji voze ispod 12000 godisnje kod nas u bih.
zdruzdjo
Posts: 4051
Joined: 16/08/2009 00:27

#58 Re: Golf 5 Plus

Post by zdruzdjo »

I jos nesto.
Da je covjek rekao da hoce audi a4, a6, passat, octaviu...sa 90 ili 105 ks ja bih mu prvi rekao da je to malo.
User avatar
basicm
Posts: 8266
Joined: 16/01/2012 21:38

#59 Re: Golf 5 Plus

Post by basicm »

Kolika je razlika u registraciji 1.9 i 2.0, i kolika je razlika u potrosnji?
User avatar
Nabucco
Posts: 1336
Joined: 13/06/2012 19:45

#60 Re: Golf 5 Plus

Post by Nabucco »

basicm wrote:Kolika je razlika u registraciji 1.9 i 2.0, i kolika je razlika u potrosnji?

Za 2.0 od 140 iznosi 580KM, za 1.9 od 105KS 530KM... Što se tice potrošnje, ti ne mogu reci, jer su dva motora u razlicitim autima. Otprilike je tu negdje, pola litra-litar max.. Oba auta su firmina, pa se stiskaju.. Vožnja uglavnom otvoreno.
condy
Posts: 7823
Joined: 22/09/2011 14:34

#61 Re: Golf 5 Plus

Post by condy »

Nije jedina prednost jace masine voznja autoputem vecim brzinama bez opterecenja masine vec i bolje ubrzanje auta, koje je jako korisno u svakodnevnoj voznji otvorenom cestom.
tempuser
Posts: 16359
Joined: 08/04/2015 10:35

#62 Re: Golf 5 Plus

Post by tempuser »

zdruzdjo wrote:I nije 105 nego 115.
Do prije par mjeseci sam imao benzinca koji je imao 80ks. Sto je sasvim zadovoljavalo moje potrebe. Cak i vise nego.
Nisam procjenio da mi je potrebno vise konja nego vece auto (karavan) sa vecom nosivoscu(veci gepek) i da je dizel. E sad ne moze veliko auto a malo ks i da si zadovoljan.

Ja pisem na forumu koji je vezan za bih i sarajevo z
Kritikujem prosjecne bosance:
koji prelaze kilometara kao ja ili manje a kazu kako im treba 140 ks
Ljude koji zive u zemlji koja ima 100-tinjak kilometara auto puta koji predju taj put mozda jednom godisnje i to ne brzinom preko 140 km/h.
Kojima je puno cjena putarine a voze auta od 140-160 ks
.....

Ako si svaki dan na auto putu, mjesecno potegnes jednom-dvaput do hrvatske ili srbije ili austrije njemacke....pa ok fino je imati 140 ks i vise. Cak mozes reci i da je potrebno.
Ali ovako....


Eto onako ti budi realan pa reci procentualno koliko je broj vozaca koji voze ispod 12000 godisnje kod nas u bih.
Postujem tvoje potrebe, ali i dalje sjedis na 2 stolice. Sve sto si napisao za prosjecne Bosance sto sto im u BiH treba 140-160 KS vazi i za tebe kojem u Sarajevu treba 115 KS u velikom karavanu. Zasto ti je potrebno 115 KS za voznju po gradu pri cemu je prosjecna brzina manja od 40 na sat? Sve potrebe u tih 13800 km ce ti jednako pokriti i SDI od 64 KS, ali ti si procjenio da je 90 KS malo.
tempuser
Posts: 16359
Joined: 08/04/2015 10:35

#63 Re: Golf 5 Plus

Post by tempuser »

Nabucco wrote:
basicm wrote:Kolika je razlika u registraciji 1.9 i 2.0, i kolika je razlika u potrosnji?

Za 2.0 od 140 iznosi 580KM, za 1.9 od 105KS 530KM... Što se tice potrošnje, ti ne mogu reci, jer su dva motora u razlicitim autima. Otprilike je tu negdje, pola litra-litar max.. Oba auta su firmina, pa se stiskaju.. Vožnja uglavnom otvoreno.
Konkretno potrosnja na 2,0 TDI na otvorenoj cesti i autocesti je manja nego na 1,9 TDI zbog 6. brzine.
zdruzdjo
Posts: 4051
Joined: 16/08/2009 00:27

#64 Re: Golf 5 Plus

Post by zdruzdjo »

tempuser wrote: Postujem tvoje potrebe, ali i dalje sjedis na 2 stolice. Sve sto si napisao za prosjecne Bosance sto sto im u BiH treba 140-160 KS vazi i za tebe kojem u Sarajevu treba 115 KS u velikom karavanu. Zasto ti je potrebno 115 KS za voznju po gradu pri cemu je prosjecna brzina manja od 40 na sat? Sve potrebe u tih 13800 km ce ti jednako pokriti i SDI od 64 KS, ali ti si procjenio da je 90 KS malo.

Pa karavan ne trebam zato sto volim da mi auto bude dugacko ili da mogu staviti velike subwoofer-e u veliki gepek. treba mi zato sto cesto natovarim puno nekih stvari u njega i onda ide lakse. Pogotovo kad krenes uz kakvo brdo. A sam od sebe je tezak tako da bi sa 90 ks fakat se mucilo auto. da mi ne treba karavan, 90 ks bi bilo vise nego dovoljno za mene.

Nije isto kad konj vuce praznu kociju. i kad vuce kociju punu nekih stvari za odbor i skolu plus pijanog latifa i senadu koja se vraca iz skole a mogao je i otoman samo da latif nije popio pare od prodatih jabuka.
Lipsa konj nakon par takvih tura. Tako i autu bude tesko kad ga opteretis a nema snage.
tempuser
Posts: 16359
Joined: 08/04/2015 10:35

#65 Re: Golf 5 Plus

Post by tempuser »

Sve to stoji ali u uslovima gradske voznje u Sarajevu koje si opisao i sa vrlo malom prosjecnom brzinom sve se to moze i sa manje KS, ali je, upravo kako si napisao, lakse sa 115 KS, jednako kao sto je za putovanje Bosnom dovoljno 90-115 KS, ali je puno lakse sa 140-160 KS! U tome je fol. Ja se 3-4 sedmicno pentram uz Hrid prema Jarcedolima, bez pravila vozim auta sa 75, 80 i 140 KS, sa 140 KS puno lakse, ali me jednako dovezu svi za isto vremena jer kroz mahale, stani-kreni i mimolizaleznja sa kombijima ne mogu da iskoristim ni onih 75 KS kao treba.
User avatar
Nabucco
Posts: 1336
Joined: 13/06/2012 19:45

#66 Re: Golf 5 Plus

Post by Nabucco »

tempuser wrote:
Nabucco wrote:
basicm wrote:Kolika je razlika u registraciji 1.9 i 2.0, i kolika je razlika u potrosnji?

Za 2.0 od 140 iznosi 580KM, za 1.9 od 105KS 530KM... Što se tice potrošnje, ti ne mogu reci, jer su dva motora u razlicitim autima. Otprilike je tu negdje, pola litra-litar max.. Oba auta su firmina, pa se stiskaju.. Vožnja uglavnom otvoreno.
Konkretno potrosnja na 2,0 TDI na otvorenoj cesti i autocesti je manja nego na 1,9 TDI zbog 6. brzine.

2.0 TDI je nakacen stalno na klimu ( neki hepek se pokvario, nece da se ugasi) i nalazi se u passatu. Dok je 1.9 u Golfu i vecina voznje je bez klime :)
A kad smo vec kod 6. ne pamtim kad sam ga ja u nju ubacio, a cisto sumnjam da je i neko od kolega koji djelimo auto.. Više je vremena proveo u crvenom nego u 6. brzini :D
tempuser
Posts: 16359
Joined: 08/04/2015 10:35

#67 Re: Golf 5 Plus

Post by tempuser »

Sluzbeni 2,0 TDI bi trebao ici u najmanju ruku kao RS! :D
User avatar
semirsar
Posts: 6685
Joined: 24/08/2008 22:53
Location: raj'voSa
Contact:

#68 Re: Golf 5 Plus

Post by semirsar »

tempuser wrote:
Nabucco wrote:
basicm wrote:Kolika je razlika u registraciji 1.9 i 2.0, i kolika je razlika u potrosnji?

Za 2.0 od 140 iznosi 580KM, za 1.9 od 105KS 530KM... Što se tice potrošnje, ti ne mogu reci, jer su dva motora u razlicitim autima. Otprilike je tu negdje, pola litra-litar max.. Oba auta su firmina, pa se stiskaju.. Vožnja uglavnom otvoreno.
Konkretno potrosnja na 2,0 TDI na otvorenoj cesti i autocesti je manja nego na 1,9 TDI zbog 6. brzine.
Ovo Goranovo mogu potvrditi iz licnog iskustva, s tim da je meni i u gradskoj voznji board pokazivao manju prosjecnu potrosnju. Prije Oktavije 2.0 sa 103kw sam vozio passata sa 85kw i osjetna je razlika izmedju ta dva auta, u svemu a u upravljivosti najvise. Nije mi se jednom desilo da, dok sam vozio passata, ruka mi krene presaltati u sestu koja je zaista nedostajala. Meni su takodje govorili da ni za zivu glavu ne uzimam 2.0 motor i zaista ga nisam trazio, ali kad sudbina pise drugo djaba se boriti, i nisam se ni sekunde pokajao sto sam uzeo 2.0, mada imam i dan danas ponude 1.5-2milje vise nego sto sam ga sam platio.
User avatar
basicm
Posts: 8266
Joined: 16/01/2012 21:38

#69 Re: Golf 5 Plus

Post by basicm »

Nabucco wrote:
basicm wrote:Kolika je razlika u registraciji 1.9 i 2.0, i kolika je razlika u potrosnji?

Za 2.0 od 140 iznosi 580KM, za 1.9 od 105KS 530KM... Što se tice potrošnje, ti ne mogu reci, jer su dva motora u razlicitim autima. Otprilike je tu negdje, pola litra-litar max.. Oba auta su firmina, pa se stiskaju.. Vožnja uglavnom otvoreno.
Hvala na odgovoru, sad je jasno da argument registracije, a i potrosnje jer trose isto pa 2.0 cak mozda i manje, idu macku o rep.
Generalno kod nas sporo prolazi vrijeme, g2 je jos dobar pogotovo retrovizor naprijed, i samo on. Neki su ubrzali, ali ne dovoljno, pa im je 1.9 zakletva, ali ne mogu svariti egr, plivajuci, dpf, 2.0 iz najdraze im firme...
2025. ce biti dobar, a psovace elektromotore i kers sisteme.
tempuser
Posts: 16359
Joined: 08/04/2015 10:35

#70 Re: Golf 5 Plus

Post by tempuser »

Jedino su kod nas mana aktivni zamajac FAP/DPF isto kao sto je prije 15-17 god mana bio airbag, klima, ABS, el. servo itd isl... Sta ce ti to, bjez od toga, to ako se pokvari cifra da se popravi!
User avatar
Sodom1
Posts: 4886
Joined: 15/05/2013 02:00
Location: zivot je sranje

#71 Re: Golf 5 Plus

Post by Sodom1 »

johntra wrote:Moj buraz ima Golfa V sa 1,9 TDI motorom i taj motor je sasvim dovoljan za to auto...jedina mana je nedostatak šeste brzine...
Ako zivi u Bosni taj nedostatak je tesko nadoknadiv :D
530i
Posts: 8596
Joined: 08/12/2009 17:31

#72 Re: Golf 5 Plus

Post by 530i »

2.0 TDI - savršenstvo. Pa još i službeni. Nema dalje.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#73 Re: Golf 5 Plus

Post by ado-šampion »

tempuser wrote:Jedino su kod nas mana aktivni zamajac FAP/DPF isto kao sto je prije 15-17 god mana bio airbag, klima, ABS, el. servo itd isl... Sta ce ti to, bjez od toga, to ako se pokvari cifra da se popravi!
Meni tu nije nista cudno kad tako pricaju ljudi koj daju 3-5 k maraka za auto, ali mi je cudno kako ljudi ne shvataju da ne gleda isto onaj koji daje 3-5 k, i onaj koji daje 15-20 k. Jbt kod nas se i dan-danas prica o turbini ko da je turbina 10 hiljada.
condy
Posts: 7823
Joined: 22/09/2011 14:34

#74 Re: Golf 5 Plus

Post by condy »

Kasnije kad ode turbina i kad ustanove kvarove onda im ne valja auto, ne valja proizvođač. Uzrok kvaru kod polovnjaka propadanju turbine, zamajca..., je najčešće nemar vlasnika, koji ga je loše održavao i koji je imao loše navike u vožnji, mrsko mu bilo prebaciti u šestu kao kod službenog vozila, grubo šaltao, svašta prevozio i trpao u auto vreće cjementa i sl., po rupama brzo vozio, penjo se na ivičnjake, skidao led lopatom strugao po staklima, limu, i sl. idealna kombinacija da se razvali auto.

Kad se kupuje polovno auto poput ovog Golfa Plus, koji nije jeftin, i svakog vozila sa kojim namjeravaš da ga voziš duže vrijeme, treba temeljito pregledati vozilo. To je obaveza svakog marljivog kupca. Pregledati servisnu historiju. Uzeti broj šasije i provjeriti servisnu knjižicu u ovlaštenom servisu da li se slažu sa njihovom evidencijom. Ako je nema, tražiš dalje a ne da vjeruješ vlasniku kako je mjesec dana prije prodaje uradio sve moguće servise a da nema nikakvog dokaza. Pregledati tehničku ispravnost vozila u servisu ili kod svog mehaničara, uraditi dijagnostiku vozila. Ne žuriti sa kupovinom, sve pregledati detaljno u vozilu, serijske brojeve na staklima, pojasevima, probati sve od elektronike, pregledati auto kad je čisto, limariju posebno bez žurbe, probnu vožnju uraditi ali ne na parking prostoru. Pogledati koliko je vlasnika vozilo imalo, i da li je vozilo bilo voženo kao poslovno tj. službeno i sl. Nakon toga, imaš puno jasniju sliku o vozilu, i smanjuješ znatno rizik, jer mnogo stvari možeš na taj način otkloniti ali i uvidjeti o vozilu koje namjeravaš kupiti. Najlakše je iskeširat pare, ali što to radit kad ih ima na cesti koliko hoćeš. Ako je najjeftinije ili među jeftinijim, nemoj ni gledati, gubiš vrijeme.
User avatar
basicm
Posts: 8266
Joined: 16/01/2012 21:38

#75 Re: Golf 5 Plus

Post by basicm »

tempuser wrote:Jedino su kod nas mana aktivni zamajac FAP/DPF isto kao sto je prije 15-17 god mana bio airbag, klima, ABS, el. servo itd isl... Sta ce ti to, bjez od toga, to ako se pokvari cifra da se popravi!
Znaci vrijeme kod nas sporije prolazi. 1.9 otisao u penziju davno, ali dzaba, najbolji i gotovo. A tako i ovo sto smo naveli sve stoji.
Post Reply