Golf 5 Plus

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809

User avatar
konektovan
Posts: 24031
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala

#26 Re: Golf 5 Plus

Post by konektovan »

Ja taj 2.0 tdi ne bih uzeo u razmatranje, iz vise razloga, a pored verzije 1.9 tdi 105 KS, ne treba nista vise ni razmatrati.
condy
Posts: 7823
Joined: 22/09/2011 14:34

#27 Re: Golf 5 Plus

Post by condy »

I ja kad sam kupovao auto nisam htio uzeti u razmatranje automatik, pa sam se zajebo :D
tempuser
Posts: 16359
Joined: 08/04/2015 10:35

#28 Re: Golf 5 Plus

Post by tempuser »

Upravo sam na ovakve savjete i savjetnike mislio!
condy
Posts: 7823
Joined: 22/09/2011 14:34

#29 Re: Golf 5 Plus

Post by condy »

I mene su savjetovali nemoj automatika tiptronica ni pod razno. Kasnije kad sam malo proguglo i informisao se kod ljudi koji ga imaju, ispostavilo se da je veoma pouzdan mjenjač, bez mane.

Međutim, ako već neće 2.0 tdi, jel se u peticu ugrađivao 2.0 tsi kod gti izvedbe :D
User avatar
konektovan
Posts: 24031
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala

#30 Re: Golf 5 Plus

Post by konektovan »

tempuser wrote:Upravo sam na ovakve savjete i savjetnike mislio!
Sta ima svakom loncu poklopac, sta je sporno???
tempuser
Posts: 16359
Joined: 08/04/2015 10:35

#31 Re: Golf 5 Plus

Post by tempuser »

Nista, sve je ok, jos samo da napises kakva ti konkretna iskustva sa 2,0 TDI imas (postedi me price iz 7. ruke o forumima, rodjakovim komsijama, amidzicima itd itd) da vidimo ko je poklopac, pa da se izljubimo za rastanak!
Last edited by tempuser on 06/01/2016 12:27, edited 1 time in total.
tempuser
Posts: 16359
Joined: 08/04/2015 10:35

#32 Re: Golf 5 Plus

Post by tempuser »

condy wrote:I mene su savjetovali nemoj automatika tiptronica ni pod razno. Kasnije kad sam malo proguglo i informisao se kod ljudi koji ga imaju, ispostavilo se da je veoma pouzdan mjenjač, bez mane.

Međutim, ako već neće 2.0 tdi, jel se u peticu ugrađivao 2.0 tsi kod gti izvedbe :D
Meni ovakvi strucnjaci vec godinama prognoziraju/slute/najavljuju kako samo sto mi glava nije pukla, dizne crkle, a turbina prosvirala...
User avatar
konektovan
Posts: 24031
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala

#33 Re: Golf 5 Plus

Post by konektovan »

tempuser wrote:Nista, sve je ok, jos samo da napises kakva ti konkretna iskustva sa 2,0 TDI imas (postedi me price iz 7. ruke o forumima, rodjakovim komsijama, amidzicima itd itd) da vidimo ko je poklopac, pa da se izljubimo za rastanak!
Mislim, sve je tu receno i napisano, zaista. Ja sam vise mislio na samo odrzavanje vozila s tim motorom prije svega, jer su pojedine komponente skuplje u odnosu na 1.9 tdi, veca registracija, potrosnja itd. a ako me bas vuces za neku stvar, znam jednog lika sa foruma, koji je moguce probleme s tim motorom rijesio, skracivanjem intervala za zamjenu ulja. Tako radi zamjenu ulja svakih 7 tisuca, cini mi se, a ulje mu je prava bagatela. :wink: :mrgreen:
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#34 Re: Golf 5 Plus

Post by ado-šampion »

Mislim da se ni jedan problem s tim motorom ne rjesava kracim intervalima izmjene ulja.

Zenina kuma i njen covjek imaju A3 s tim famoznim 2.0 TDI, 2007. godiste, kupljen sa 150 k, sad je na 190-200 k, nikakvih problema apsolutno. Zenin rodjak kupio Passat 2.0 TDI 2005. godiste, 250 k na satu (nesigurnih) dosad s njim presao oko 30 k nikakvih problema.

Ja vozim auto koje ima problematican mehanizam lanca, buraz vozi auto koji ima problematicno sito ispred turbine, podloske dizni, FAP i slicno, njegov kupljen sa 125 k, sad ima preko 150 k, nikakvih problema.

Ljudi koji nemaju taj auta nego procitaju na forumu kontaju koja god tipicna boljka od toga treba bjezat, jer ce se eto manifestovati na svakom mogucem primjerku. Realnost je da se danas ne moze kupiti auto bez tipicnih boljki. Jeste, taj 2.0 TDI na glasu kao problematican, ali zaboga to ne znaci da ni jedan primjerak qrcu ne valja i da ce mu cim izadje na cestu riknuti glava, pumpa ulja, zacepiti dizne,... Kramar je prodao pun klinac auta s tim famoznim 2.0 TDI motorom, rijetko ko da se javi na nekom forumu da mu se desila havarija motora.
User avatar
madner
Posts: 52538
Joined: 09/08/2004 16:35

#35 Re: Golf 5 Plus

Post by madner »

konektovan wrote:
tempuser wrote:Nista, sve je ok, jos samo da napises kakva ti konkretna iskustva sa 2,0 TDI imas (postedi me price iz 7. ruke o forumima, rodjakovim komsijama, amidzicima itd itd) da vidimo ko je poklopac, pa da se izljubimo za rastanak!
Mislim, sve je tu receno i napisano, zaista. Ja sam vise mislio na samo odrzavanje vozila s tim motorom prije svega, jer su pojedine komponente skuplje u odnosu na 1.9 tdi, veca registracija, potrosnja itd. a ako me bas vuces za neku stvar, znam jednog lika sa foruma, koji je moguce probleme s tim motorom rijesio, skracivanjem intervala za zamjenu ulja. Tako radi zamjenu ulja svakih 7 tisuca, cini mi se, a ulje mu je prava bagatela. :wink: :mrgreen:
Nikad nista mu nije bilo, ali razmislja da mjenja svakih 3400 km. :D
citroen xm
Posts: 12020
Joined: 17/04/2012 22:57

#36 Re: Golf 5 Plus

Post by citroen xm »

I sad čovjek treba da izvali 13-14000 i da baca grah da vidi da li će biti srećan i ubosti dobar primjerak veoma problematičnog motora? A to da je problematičan je davno dokazano i pokazano, ne treba tu lično iskustvo. Ali jok, gdje će VW-ov motor biti problematičan. Ma jok, gdje će oni varati. :-)

Kupiš jarane dobar primjerak sa 1.9 TDI motorom i znaj da što se motora tiče nećeš imati problema.
NediM17
Posts: 11722
Joined: 05/11/2009 11:49

#37 Re: Golf 5 Plus

Post by NediM17 »

citroen xm wrote:I sad čovjek treba da izvali 13-14000 i da baca grah da vidi da li će biti srećan i ubosti dobar primjerak veoma problematičnog motora. A to da je problematičan je davno dokazano i pokazano, ne treba tu lično iskustvo. Ali jok, gdje će VW-ov motor biti problematičan. Ma jok, gdje će oni varati. :-)
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
User avatar
basicm
Posts: 8266
Joined: 16/01/2012 21:38

#38 Re: Golf 5 Plus

Post by basicm »

2.0 tdi Octavia- 233 hiljade dusmanske voznje za 2,5 godine, sluzbena,nikad ama bas nikad nista nije kahnulo. Bila druga 1.9 fl verzija, razlika nebo i zemlja u snazi i voznji. Mozete loziti Gorana, ali ja se ne slazem da je 1.9 bolji.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#39 Re: Golf 5 Plus

Post by ado-šampion »

Pa ja to gledam ovako... Ako da 14-15 hiljada nije mu problem dati 500 za novu turbinu. Ako mu je problem onda nek kupi rudimentalno auto za 5-6 hiljada i nek uziva.

Nije u pitanju VW, evo buraz je dao 14 za Pezo koji ima isto pun klinac tih problema, od sita, preko podloski dizni, do FAPa (kojeg on sreca nema), isto milion puta nabrojani i "dokazani" problemi. Sad je svako ko kupi to auto lud?

Ja sam dao 21 hiljadu za auto kojem navodno pucaju lanci na sve strane, havarije motora. Odes malo kod Kramara pa ga pitas kako mu idu ta auta, koliko ih je prodao i koliko mu se ljudi javilo da mu je lanac napravio havariju.

Ko kupuje sebi polovno auto iole novije, dizel, zna da kad progugla malo po forumima naci ce da to auto ima dosta skupih potencijalnih popravaka, tzv. tipicnih mana. Nema ga da ih nema.

Polovno auto je polovno auto, i kad dajes 30 k uvijek mozes dobiti macka u vreci. Razlika je samo izmedju onih sto daju 30 k, 15 k, i onih sto daju 5 k, 3 k i slicno. Ne gleda onaj za 5 k i onaj za 30 k isto na potencijalni kvar od 500 maraka. Kad to imamo na umu onda mozemo pricati. Ako mislimo da je drugacije, nemamo sta pricati.
citroen xm
Posts: 12020
Joined: 17/04/2012 22:57

#40 Re: Golf 5 Plus

Post by citroen xm »

Problem je što je turbina kod tog 2.0 najmanji problem.

Ma u stvari neka kupuje ko šta hoće, nije sporno. Njegove pare i gotovo.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#41 Re: Golf 5 Plus

Post by ado-šampion »

Mah fazon je sto nije sve u kvarovima i popravcima. Prva stvar koju cujes o odredjenom autu u Bosni je "ma nemoj to kvari se".

Da covjek uzima obicnog Golfa, rekao bi mu uzmi 1.9 TDI, na glasu je kao pouzdaniji, a za peticine gabarite ima sasvim dovoljno snage, posebno sto PD motori tegle ko ludi.

Ali za auto koje je vecih gabarita od Golfa, vjerovatno i znacajno teze, mozda ce neko rizikovati s 2.0 TDI da dobije pristojnu motorizaciju. Kolega ima Audi A4 TDI, 2003. godiste, s tim PD motorom od stotinjak konja, za tu karoseriju taj motor je preslab. A ne vjerujem da je Golf Plus nesto znacajno laksi.
User avatar
johntra
Posts: 11782
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#42 Re: Golf 5 Plus

Post by johntra »

Moj buraz ima Golfa V sa 1,9 TDI motorom i taj motor je sasvim dovoljan za to auto...jedina mana je nedostatak šeste brzine...
citroen xm
Posts: 12020
Joined: 17/04/2012 22:57

#43 Re: Golf 5 Plus

Post by citroen xm »

Pa dobro, eto neka kupi 2.0. Ja se ne protivim, samo savjetujem.
condy
Posts: 7823
Joined: 22/09/2011 14:34

#44 Re: Golf 5 Plus

Post by condy »

Nesto ce kupit i njemu ce biti extra :mrgreen:
esso_sa
Posts: 1591
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#45 Re: Golf 5 Plus

Post by esso_sa »

tempuser wrote:Nista, sve je ok, jos samo da napises kakva ti konkretna iskustva sa 2,0 TDI imas (postedi me price iz 7. ruke o forumima, rodjakovim komsijama, amidzicima itd itd) da vidimo ko je poklopac, pa da se izljubimo za rastanak!
Rijetko se slazem sa Goranom, ali sada moram. :thumbup:
90% prica o 2.0 TDI se zasniva na mahalskom naprdzivanju i rekla-kazala pricama, a najmanje na licnom iskustvu...

I tuspas jos jednog 2.0 TDI vlasnika ! Kupljen sa 190k na satu, do sad sa njim presao 40k i jos nista da crkne...
A tvrdnje kako je razlika u snazi izmedju 1.9 i 2.0 TDI motora "nebitna", moze samo laik lupati, ili neko od ovih vec pomenutih naprdzivaca koji nisu sjeli za volan ni jednog ni drugog...
User avatar
klaki
Posts: 1985
Joined: 15/02/2013 17:49
Location: 榛名山峠

#46 Re: Golf 5 Plus

Post by klaki »

Ja kako znam navjeci je problem bio sa simens diznama... Ako su stavljene boschove onda je motor ko i svaki drugi i ide kolko ga pazis :-?
User avatar
KB9
Posts: 8359
Joined: 26/10/2014 08:20

#47 Re: Golf 5 Plus

Post by KB9 »

cuj golf da ne valja, pa to je prosto nemoguce :mrgreen:
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#48 Re: Golf 5 Plus

Post by ado-šampion »

Evo ja sam probao i jedan i drugi, 1.9 TDI 105 KS u Golfu 5, i 2.0 TDI 140 KS u bratskom A3. Nije da taj Golf ne ide ali razlika izmedju tih auta sto se tice ubrzanja je prilicna. Ovaj A3 je vec mini-raketa. :) Kako to cudo povuce sa srednjih obrtaja, bruka. :-)
tempuser
Posts: 16359
Joined: 08/04/2015 10:35

#49 Re: Golf 5 Plus

Post by tempuser »

Osim "tricavih" 35 KS razlike u snazi i 70 Nm razlike u o. momentu postoji jos jedna "sitnica", a to je 6-brzinski mjenja. Ko vozi auto sa 6 brzina zna o cemu pisem.
tempuser
Posts: 16359
Joined: 08/04/2015 10:35

#50 Re: Golf 5 Plus

Post by tempuser »

basicm wrote:2.0 tdi Octavia- 233 hiljade dusmanske voznje za 2,5 godine, sluzbena,nikad ama bas nikad nista nije kahnulo. Bila druga 1.9 fl verzija, razlika nebo i zemlja u snazi i voznji. Mozete loziti Gorana, ali ja se ne slazem da je 1.9 bolji.
2,0 TDI sluzbena, 2006 god. ne da je dusmanski vozena nego unistavana, slijetala sa ceste, vucarila gradj, materijal, gazena po autoputu k'o i svaka sluzbena, par puta serv. interval od 15 000 km preskocen ili je uradjen na 20k km, trenutno 205 000 presla, od kvarova EGR ventil prislo ljeto na 190k km.
Post Reply