Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
E hvala vam.
Jedino sam sada nesiguran da li su pragovi visoki ili je taj nut ili je oboje .
A biće i da jako stišćem (ali zašto druge žice nisu toliko osjetljive) jer godinama sviram jumbo gitaru sa žicama 13-56 ( zvuči moćno ) pa sam naviknut da stišćem.
Kad sam tek kupio ovog električnog ibaneza, žice su bile prenisko i neke su zvečale pa sam ja onu šipku u vratu malo nategao . Moguće da sam pretjerao i da trebam malo vratiti.
Neću ništa počinjati dok se dobro ne informišem i ne kupim odgovarajuće alate.
A možda i dam nekom profesionalcu da to uštima mada je to ovdje u Njemačkoj skupo a gitara je koštala 130 eura (možda je ovo razlog zašto je bila tako 'povoljna' ).
Da li bih smanjio problem ako bih stavio deblje žice?
ja71 wrote: ↑11/11/2021 08:12
E hvala vam.
Jedino sam sada nesiguran da li su pragovi visoki ili je taj nut ili je oboje .
A biće i da jako stišćem (ali zašto druge žice nisu toliko osjetljive) jer godinama sviram jumbo gitaru sa žicama 13-56 ( zvuči moćno ) pa sam naviknut da stišćem.
Kad sam tek kupio ovog električnog ibaneza, žice su bile prenisko i neke su zvečale pa sam ja onu šipku u vratu malo nategao . Moguće da sam pretjerao i da trebam malo vratiti.
Neću ništa počinjati dok se dobro ne informišem i ne kupim odgovarajuće alate.
A možda i dam nekom profesionalcu da to uštima mada je to ovdje u Njemačkoj skupo a gitara je koštala 130 eura (možda je ovo razlog zašto je bila tako 'povoljna' ).
Da li bih smanjio problem ako bih stavio deblje žice?
Pogledaj vrat po duzini je li uvijen.
Izmjeri visinu zica na 12.tom pragu
Izmjeri visinu nuta (kod glave gitare)
Provjeri nivo zica jesu li ravne she
Mozes li podesavati na sedlu (na tijelu gitare) visinu zica????
Mozda je neko postavio pragove a nije ih obradjivao.
U Njemackoj mozes kupiti sve sto ti je potrebno, al je znanje najbitnije.
Posalji gitaru u BiH ima odlicnih majstora. Ja imam druga za elektricne gitare i basove, covjek vise radi iz cejfa nego zbog para.
ja71 wrote: ↑11/11/2021 08:12
E hvala vam.
Jedino sam sada nesiguran da li su pragovi visoki ili je taj nut ili je oboje .
A biće i da jako stišćem (ali zašto druge žice nisu toliko osjetljive) jer godinama sviram jumbo gitaru sa žicama 13-56 ( zvuči moćno ) pa sam naviknut da stišćem.
Kad sam tek kupio ovog električnog ibaneza, žice su bile prenisko i neke su zvečale pa sam ja onu šipku u vratu malo nategao . Moguće da sam pretjerao i da trebam malo vratiti.
Neću ništa počinjati dok se dobro ne informišem i ne kupim odgovarajuće alate.
A možda i dam nekom profesionalcu da to uštima mada je to ovdje u Njemačkoj skupo a gitara je koštala 130 eura (možda je ovo razlog zašto je bila tako 'povoljna' ).
Da li bih smanjio problem ako bih stavio deblje žice?
Više ti se isplati skupljati za bolju gitaru nego raditi na lošoj. Ja sam imao dvije, jednog Jay Tursera koji je nov koštao 120 Eura i Ibanez AS73. Turser je bio iznenađujuće dobra gitara s obtirom na to koliko je jeftina. Prodao sam ga, zadržao sam AS. U Turser ne bih ulagao ni marke, prije bih kupio drugi za taj novac nego platio sređivanje pragova.
I u tome je poenta. Sređivanje gitare je skupo i zato sređuješ samo kvalitetne i skupe gitare tako da ih daš profesionalcu. Ne bih ja bilo kome dao recimo Martin Jeftine gitare samo otpišeš i kupiš drugu.
Upravo tako. Jeftinu gitaru sredjujes samo ako ne zelis iz sentimentalnih razloga da je bacis. Potrosices na nju vise nego sto vrijedi. Ja sam upravo iz tog sentimentalnog razloga dao svojoj staroj gitari novi izgled, ali i zbog kvalitete zvuka koji je prije imala. Dok sam kupio sve dijelove mogao sam kupiti solidnu gitaru. Masinica 17 KM, pragovi 24 KM, sedlo 15 KM, nut 15 KM, pinovi 20 KM, most 15 KM. Turpija za krunisanje 25 KM, Kutija lazure 8 KM, prajmer 10 KM, Lak bezbojni 10 KM, limunovo ulje 7 KM, rozeta 10 KM, razni brusni papiri, tri razlicite polir paste.... Plus moj rad....
Nekad...
Sad...
ja71 wrote: ↑11/11/2021 08:12
E hvala vam.
Jedino sam sada nesiguran da li su pragovi visoki ili je taj nut ili je oboje .
A biće i da jako stišćem (ali zašto druge žice nisu toliko osjetljive) jer godinama sviram jumbo gitaru sa žicama 13-56 ( zvuči moćno ) pa sam naviknut da stišćem.
Kad sam tek kupio ovog električnog ibaneza, žice su bile prenisko i neke su zvečale pa sam ja onu šipku u vratu malo nategao . Moguće da sam pretjerao i da trebam malo vratiti.
Neću ništa počinjati dok se dobro ne informišem i ne kupim odgovarajuće alate.
A možda i dam nekom profesionalcu da to uštima mada je to ovdje u Njemačkoj skupo a gitara je koštala 130 eura (možda je ovo razlog zašto je bila tako 'povoljna' ).
Da li bih smanjio problem ako bih stavio deblje žice?
Često zna biti problem ta navika kad si dugo svirao samo akustičnu gitaru, jednostavno se navikneš da jako pritišćeš žice (i sam sam takav)
Naravno uvijek imaš mogućnost da daš profesionalcu da uradi setup, ali ako te to već zanima i imaš vremena, a gitara svakako nije bila skupa, što ne bi pokušao sam?
Ovaj problem koji si ti spomenuo u velikoj većini slučajeva se javlja kad je nut previsok.
Ovdje imaju diskusije o tome: https://www.tdpri.com/threads/getting-s ... ets.10648/ https://www.tdpri.com/threads/notes-sha ... ts.952003/
A i ja sam imao identičnu stvar sa nekom jeftinom LP kopijom.
Ako se to javlja na svim žicama, onda je kompletan nut previsok. Ako samo na jednoj ili par žica, onda usjek za tu žicu u nutu nije dovoljno narezan. Ja sam imao to na G žici i sam narezao (nakon što sam pregledao milion stranica i videa )
Nikakvog iskustva u tome nisam imao, a ispalo je odlično.Kasnije sam i mijenjao kompletan nut na 2 gitare, nije to ništa posebno problematično.
I još jedna stvar, šipka u vratu ne treba da bude primarno sredstvo za podešavanje actiona. Njome štimaš samo koliko želiš da ti vrat bude ravan, odn. zakrivljen. Idealno bi trebalo biti što ravnije, sa minimalnim lukom. Ali i to je individualno, neko voli više zakrivljen, neko nikako. Ako je vrat potpuno ravan onda žice zveče i zuje na pragovima.
A kad namjestiš vrat kako želiš, action podešavaš zavisno od gitare, individualno za svaku žicu na bridgeu ili tako što se podiže kompletan bridge. Ne znam tačno kakav je bridge na toj gitari, ali trebala bi da ima šarafčiće na sedlu za svaku žicu da možeš po želji dizati ili spuštati.
Uglavnom, action je kombinacija visine nuta, zakrivljenosti vrata i visine bridgea.
Na kraju kad to podesiš, trebaš uraditi intonaciju žica i onda bi sve trebalo biti perfektno.
I još jedna stvar, šipka u vratu ne treba da bude primarno sredstvo za podešavanje actiona. Njome štimaš samo koliko želiš da ti vrat bude ravan, odn. zakrivljen. Idealno bi trebalo biti što ravnije, sa minimalnim lukom. Ali i to je individualno, neko voli više zakrivljen, neko nikako. Ako je vrat potpuno ravan onda žice zveče i zuje na pragovima.
I još jedna stvar, šipka u vratu ne treba da bude primarno sredstvo za podešavanje actiona. Njome štimaš samo koliko želiš da ti vrat bude ravan, odn. zakrivljen. Idealno bi trebalo biti što ravnije, sa minimalnim lukom. Ali i to je individualno, neko voli više zakrivljen, neko nikako. Ako je vrat potpuno ravan onda žice zveče i zuje na pragovima.
A zašto se namješta zakrivljenost vrata?
Ma znaš ti to dobro, ali hajde...
Žice konstantno povlače vrat prema gore, i zato s vremenom dolazi do zakrivljenosti vrata od vrha prema gore. A i zbog drugih okolnosti, temperatura, vlaga itd.
Zato postoji šipka da se povremeno može uraditi korekcija te zakrivljenosti.
Ma znaš ti to dobro, ali hajde...
Žice konstantno povlače vrat prema gore, i zato s vremenom dolazi do zakrivljenosti vrata od vrha prema gore. A i zbog drugih okolnosti, temperatura, vlaga itd.
Zato postoji šipka da se povremeno može uraditi korekcija te zakrivljenosti.
Da, ali, to direktno utiče na action.
Tako da se truss rodom namješta udaljenost žica od fretboarda.
Ali, to ako je geometrija gitare ispravna. Dakle, staviš linijar ivicom na fretboard. Kraj linijara bi trebao na bridgeu da ćoškom dotiče gornju ivicu bridgea ako je više od toga, žice će biti previsoko koliko god turpijao ureze za žice na nutu na vratu.
Ako je geometrija ispravna, sa zakrrivljenosti vrata, truss rodom, rješavaš fret buzz ako gitara ima fiksiran bridge.
Ma znaš ti to dobro, ali hajde...
Žice konstantno povlače vrat prema gore, i zato s vremenom dolazi do zakrivljenosti vrata od vrha prema gore. A i zbog drugih okolnosti, temperatura, vlaga itd.
Zato postoji šipka da se povremeno može uraditi korekcija te zakrivljenosti.
Da, ali, to direktno utiče na action.
Tako da se truss rodom namješta udaljenost žica od fretboarda.
Pa jeste ali u smislu da se time koriguje vrat koji je vremenom otišao prema gore, i pod pretpostavkom da je bridge dobro podešen tj na pravilnoj visini. Ako je prenisko ili previsoko nema te zakrivljenosti vrata koja će dati dobar action.
Imam osjećaj da govorimo isto, samo iz različite perspektive
Slab sam sa objašnjavanjem, a kako kažu slika govori više od riječi:
Otprilike, ako se action podešava pomoću šipke, neće biti podjednak dužinom cijelog vrata. Na sredini će možda biti ok, ali na nižim i na višim poljima će zujati, ili će tu biti ok a na sredini će biti previsok.
Podizanjem (ili spuštanjem) bridgea dobija se pravilan action na vratu koji je relativno ravan.
U svakom slučaju odosmo u dubioze, a čovjek pitao za konkretan problem...
"geometrija" gitare je dobra. U tom slučaju, action se rješava truss rodom, iako truss rod nije tome namijenjen.
Ako je geometrija poremećena action se namješta na bridge. Što je na Stratocasteru lako, ali na akustičnoj može značiti mijenjanje bridgea, a to je "malo" teže.
Jer, šta radiš kada staviš deblje ili tanje žice od onih za koje je gitara setovana? Debljima smanjuješ udaljenost dna žice od pragova, a tanjima povećavaš. Dakle, mijenjaš action. A šta se radi uvijek kada se mijenja debljina žica? Namješta zakrivljenost vrata, gitara "kotira".
U stvari, ne namještaš truss rodom sami action, samo ga malo "dotjeruješ" kada je već ispravan da izbjegneš zujanje na pragovima (frett buzz).
Hakiz wrote: ↑11/11/2021 20:00
Znači, ako stavimo linijar ovako:
I linijar na bridge "padne" ovako:
"geometrija" gitare je dobra. U tom slučaju, action se rješava truss rodom, iako truss rod nije tome namijenjen.
Ako je geometrija poremećena action se namješta na bridge. Što je na Stratocasteru lako, ali na akustičnoj može značiti mijenjanje bridgea, a to je "malo" teže.
Na akusticnoj bridge se mjenja samo ako je unisten i neuporebljiv. Za postizanje odgovarajuce vise brusi se sedlo, ako se pretjera onda se zamjeni sedlo, sto je mnogo jednostavnije od mjenjanja bridge-a. U mom slucaju morao sam brusiti i bridge da bih mogao postici ciljani action. Da belaj bude veci nema sipke u vratu, e tada jada nema sipke vidis koliko je prednost gitare sa sipkom, upravo zbog action. Najbolji action se postize kombinavim podesavanjem uz pomoc sipke, i brusenjem nuta i sedla. Na nut nikad ne produbljujem utore za zice, odvojim nut od vrata, obrusim donji dio nut-a koliko treba I ponovo zaljepljim.
Pozdrav raja, ja sam novi na temi i treba mi savjet oko kupovine gitare u BiH. Sviram dosta dugo, samouk i naucen "po uhu", otprilike kad znam melodiju mogu i da je sviram. Koristim neku obicnu staru klasicnu gitaru Montana (u rangu yamahe c40), na kojoj obicno sviram pop-rock pjesme ili neke fingestyle melodije i slicno. Elektricne gitare me nisu nikad zanimale, a svojevremeno sam kupio i probao i neku akusticnu Ibanez (bila cca. 500-600 KM) koja mi nikad nije legla i bila ćejf ko klasična (tvrda, bare akordi na prvom polju tipa F - cista patnja, itd).
Sad sam u potrazi za novom gitarom, sa budžetom od 400-500 KM volio bih opet neku klasicnu, pa imam neke dileme, a nemam iskustva da ih znam rijesiti
- Prva dilema mi je da li uzimati ozvucenu gitaru. Iako najvise sviram sam sebi i najcesce mi ne treba ozvucenje, nekako mi se cini da bi mi cejf bio i ustekat se nekad u pojacalo, dobit malo ljepsi zvuk bez puno patnje ili da imam opciju ozvucenja kad hocu zasvirat s rajom. Vidim da je vecina takvih klasicnih cutaway, pa me interesuje da li zapravo cutaway na gitarama znacajno utice na zvuk kad se gitara koristi bez ozvucenja?
- Druga dilema mi je da li mozda kupiti crossover gitaru? Nasao sam u ovom cjenovnom rangu CORT CEC3 gitaru, pa razmisljam da li je to mozda rjesenje, plasticne zice, malo uzi vrat, ozvucena... Jel neko imo iskustva sa ovim gitarama? Najbolje bi bilo da covjek moze otici u neki guitar shop pa malo duze zasjest, probavat i slicno kao sto se to moze vani, ali kod nas nekako uvijek prodavac visi za vratom, pa nisam opusten da probam i lagano se opredijelim (tako nekad kupih na brzinu i ovu akusticnu i pokajah se, prinese mi covjek mikrofon uz nju i na nekom skupom pojacalu ja mislio nista bolje ne postoji, dok nisam doso kuci i sjeo sa njom...hehe...).
Uglavnom, sorry za dug post, nisam bas iskusan pa je svaki savjet i preporuka je dobrodosla. Ako neko ima preporuku za gitaru u tom rangu, molim vas pisite, u protivnom odoh ja kupit Yamahu C40 crnu, bar cu izgledat cool
SundanceKid wrote: ↑05/01/2022 23:25
Pozdrav raja, ja sam novi na temi i treba mi savjet oko kupovine gitare u BiH. Sviram dosta dugo, samouk i naucen "po uhu", otprilike kad znam melodiju mogu i da je sviram. Koristim neku obicnu staru klasicnu gitaru Montana (u rangu yamahe c40), na kojoj obicno sviram pop-rock pjesme ili neke fingestyle melodije i slicno. Elektricne gitare me nisu nikad zanimale, a svojevremeno sam kupio i probao i neku akusticnu Ibanez (bila cca. 500-600 KM) koja mi nikad nije legla i bila ćejf ko klasična (tvrda, bare akordi na prvom polju tipa F - cista patnja, itd).
Sad sam u potrazi za novom gitarom, sa budžetom od 400-500 KM volio bih opet neku klasicnu, pa imam neke dileme, a nemam iskustva da ih znam rijesiti
- Prva dilema mi je da li uzimati ozvucenu gitaru. Iako najvise sviram sam sebi i najcesce mi ne treba ozvucenje, nekako mi se cini da bi mi cejf bio i ustekat se nekad u pojacalo, dobit malo ljepsi zvuk bez puno patnje ili da imam opciju ozvucenja kad hocu zasvirat s rajom. Vidim da je vecina takvih klasicnih cutaway, pa me interesuje da li zapravo cutaway na gitarama znacajno utice na zvuk kad se gitara koristi bez ozvucenja?
- Druga dilema mi je da li mozda kupiti crossover gitaru? Nasao sam u ovom cjenovnom rangu CORT CEC3 gitaru, pa razmisljam da li je to mozda rjesenje, plasticne zice, malo uzi vrat, ozvucena... Jel neko imo iskustva sa ovim gitarama? Najbolje bi bilo da covjek moze otici u neki guitar shop pa malo duze zasjest, probavat i slicno kao sto se to moze vani, ali kod nas nekako uvijek prodavac visi za vratom, pa nisam opusten da probam i lagano se opredijelim (tako nekad kupih na brzinu i ovu akusticnu i pokajah se, prinese mi covjek mikrofon uz nju i na nekom skupom pojacalu ja mislio nista bolje ne postoji, dok nisam doso kuci i sjeo sa njom...hehe...).
Uglavnom, sorry za dug post, nisam bas iskusan pa je svaki savjet i preporuka je dobrodosla. Ako neko ima preporuku za gitaru u tom rangu, molim vas pisite, u protivnom odoh ja kupit Yamahu C40 crnu, bar cu izgledat cool
Imam akustičnu ozvučenu. Nije klasična, metalne žice. Samo jednom sam je prikopčao na pojačalo. Čuo kako zvuči i od tada isključivo mikrofon. Možda bi pickup u zvučnoj rupi bolje zvučao, ali nisam imao priliku probati. Kažu da je ovaj dobar: https://www.thomann.de/gb/seymour_dunca ... ref=mobile
U svakom slučaju, za mene je jedini pravi način "ozvučavanja" gitare koja nije električna korištenje mikrofona. Sve ostalo mi zvuči "neprirodno", nije mi "pravi" zvuk gitare.
A to daje i puno veći izbor gitara, sa mikrofonom svaka radi.
Što se tiče cutawaya, ako ti se zvuk gitare sviđa, oblik joj je nebitan.
A da bi odabrao gitaru, moraš je probati. Isuviše je to subjektivna odluka.
SundanceKid wrote: ↑05/01/2022 23:25
Pozdrav raja, ja sam novi na temi i treba mi savjet oko kupovine gitare u BiH. Sviram dosta dugo, samouk i naucen "po uhu", otprilike kad znam melodiju mogu i da je sviram. Koristim neku obicnu staru klasicnu gitaru Montana (u rangu yamahe c40), na kojoj obicno sviram pop-rock pjesme ili neke fingestyle melodije i slicno. Elektricne gitare me nisu nikad zanimale, a svojevremeno sam kupio i probao i neku akusticnu Ibanez (bila cca. 500-600 KM) koja mi nikad nije legla i bila ćejf ko klasična (tvrda, bare akordi na prvom polju tipa F - cista patnja, itd).
Sad sam u potrazi za novom gitarom, sa budžetom od 400-500 KM volio bih opet neku klasicnu, pa imam neke dileme, a nemam iskustva da ih znam rijesiti
- Prva dilema mi je da li uzimati ozvucenu gitaru. Iako najvise sviram sam sebi i najcesce mi ne treba ozvucenje, nekako mi se cini da bi mi cejf bio i ustekat se nekad u pojacalo, dobit malo ljepsi zvuk bez puno patnje ili da imam opciju ozvucenja kad hocu zasvirat s rajom. Vidim da je vecina takvih klasicnih cutaway, pa me interesuje da li zapravo cutaway na gitarama znacajno utice na zvuk kad se gitara koristi bez ozvucenja?
- Druga dilema mi je da li mozda kupiti crossover gitaru? Nasao sam u ovom cjenovnom rangu CORT CEC3 gitaru, pa razmisljam da li je to mozda rjesenje, plasticne zice, malo uzi vrat, ozvucena... Jel neko imo iskustva sa ovim gitarama? Najbolje bi bilo da covjek moze otici u neki guitar shop pa malo duze zasjest, probavat i slicno kao sto se to moze vani, ali kod nas nekako uvijek prodavac visi za vratom, pa nisam opusten da probam i lagano se opredijelim (tako nekad kupih na brzinu i ovu akusticnu i pokajah se, prinese mi covjek mikrofon uz nju i na nekom skupom pojacalu ja mislio nista bolje ne postoji, dok nisam doso kuci i sjeo sa njom...hehe...).
Uglavnom, sorry za dug post, nisam bas iskusan pa je svaki savjet i preporuka je dobrodosla. Ako neko ima preporuku za gitaru u tom rangu, molim vas pisite, u protivnom odoh ja kupit Yamahu C40 crnu, bar cu izgledat cool
CORT CEC3 je fina gitara s tim da nije puno glasna bez jer je slim. Kad je ukljucis piezzo zvuk, ne znam da li to volis.
Jeftinija a nimalo losija je Tanglewood Enredo Madera DC1 u Artistu na akciji 385 KM
Alhambra mi je od klasicnih omiljena, ali se ne uklapa u tvoj budzet, oko 650-700 najjeftinija...
Cort AC200 NAT je u tom rangu i trebalo bi da zadovolji tvoje kriterije
Ne sviđa mi se zvuk, tanak je, slim, tanka i mala gitara, iako je ugodna za sviranje i ima full size vrat. Kupio sam je jer nisam bio siguran da li fizički mogu da sviram gitaru sa većim tijelom, desna ruka mi je "u kvaru".
Sada, kada znam da mogu, kupio bih dreadnough tip. Nešto sa dubljim, ozbiljnijim tonom.
Naravno, i ne pomišljajte na Neumann mikrofone. Cijena, prava sitnica Ali kako pozicionirati mikrofone, da li dinamički ili kondenzatorski itd, to ovi klipovi odgovaraju.
Ja bih uvijek prije ovako nego sa pickupom na gitari, ne samo snimao, nego i ozvučio za nastup, svirku. Ako se kupi poseban nosač mikrofona može se i hodati, ne biti "osuđen" na sjedenje ili stajanje ispred mikrofona na klasičnom stalku.
Naravno, i ne pomišljajte na Neumann mikrofone. Cijena, prava sitnica Ali kako pozicionirati mikrofone, da li dinamički ili kondenzatorski itd, to ovi klipovi odgovaraju.
Ja bih uvijek prije ovako nego sa pickupom na gitari, ne samo snimao, nego i ozvučio za nastup, svirku. Ako se kupi poseban nosač mikrofona može se i hodati, ne biti "osuđen" na sjedenje ili stajanje ispred mikrofona na klasičnom stalku.
Kondezatorski je najbolji recimo at2020, zvuk gitare je fenomenalan. Medjutim ako gitarista pjeva na drugom kanalu kondezatorski ce pokupiti I njegov glas. Tu dolazi u obzir neki pickup recimo Neo-D single coils Fishman, daje extra zvuk.
Ja za snimanje covera koristim piezzo, na klasicnoj super zvuci, na akusticnoj losije. Trecu akusticnu nisam uspio jos ozvuciti kako treba, pokusao sam sa obicnim Shure SM57, ali nije to to, skracuje mi tonove, recka... Mada na mikseti nemam dovoljno opcija za stimovanje, mala je.
Naravno, i ne pomišljajte na Neumann mikrofone. Cijena, prava sitnica Ali kako pozicionirati mikrofone, da li dinamički ili kondenzatorski itd, to ovi klipovi odgovaraju.
Ja bih uvijek prije ovako nego sa pickupom na gitari, ne samo snimao, nego i ozvučio za nastup, svirku. Ako se kupi poseban nosač mikrofona može se i hodati, ne biti "osuđen" na sjedenje ili stajanje ispred mikrofona na klasičnom stalku.
Kondezatorski je najbolji recimo at2020, zvuk gitare je fenomenalan. Medjutim ako gitarista pjeva na drugom kanalu kondezatorski ce pokupiti I njegov glas. Tu dolazi u obzir neki pickup recimo Neo-D single coils Fishman, daje extra zvuk.
Ja za snimanje covera koristim piezzo, na klasicnoj super zvuci, na akusticnoj losije. Trecu akusticnu nisam uspio jos ozvuciti kako treba, pokusao sam sa obicnim Shure SM57, ali nije to to, skracuje mi tonove, recka... Mada na mikseti nemam dovoljno opcija za stimovanje, mala je.
To za kupljenje glasa mikrofonom koji snima instrument, pa valjda se zbog toga prave "kutije" u kojima je pjevač. Ili se posebno snima instrument, posebno glas, pa se spajaju pri miksanju. Možeš pokušati staviti akustičnu izolaciju između usta i mikrofona koji snima instrument. Ili ovo:
Shure SM 57 je legendaran za ozvučavanje/snimanje pojačala, da se stavi ispred zvučnika, on je "industrijski standard" za tu namjenu, teško je naći bolji za to. Većina pjesama koje volimo svjetski legendarnih grupa su njim snimane. Možda je problem u tome da je dinamički. Za ozvučavanje akustične/klasične gitare direktno, same gitare, bolji je kondenzatorski mikrofon. Ja nisam puno ulagao, pa su kod mene Behringer B1 i Electro Voice PL 37. Za cijenu EV 37 mogu se kupiti uparena dva Behringer C2 ili C4. Moja "mikseta", u stvari interfejs, je Alesis IO4.
Za one koji ne znaju: Upareni mikrofoni se prodaju kao dva mikrofona koja su uparena zbog frekventnih odziva koji su komplementarni. To znači da ne može neko kupiti pojedinačna dva mikrofona koja su isti model, recimo dva C4, jedan danas, drugi sutra, neće biti komplementarni. U fabrici se izmjere frekventni odzivi i dva mikrofona koja su komplementarna se pakuju u istu kutiju.