Frizure, sve što ste željeli,a nemate, kakve volite, savjeti

Sve o kulinarstvu, o uređenju stana, o modi...

Moderator: anex

Post Reply
ALexis
Location: Moj dom je dole u predgradju od centra prema zapadu,gdje sunce sja samo kad zalazi.

#276 Re: Frizure, sve što ste željeli,a nemate, kakve volite, savjeti

Post by ALexis »

khm... posto sam ja laik sto se farbanja tice a sinulo mi je nesto u glavi :idea:

ja bih da izvucem par sto sitnijih pramencica, malo svjetlijih od moje kose.
e sad, ideja je da to uradim COLOR SAMPONOM :D
zasto bas time? :-D zasto sto se on, kako sam citala postove, najbolje ispire, pa ako ne bude valjalo, bar znam da ce se isprati....

pitanje je: koliko je pametno i moguce to izvesti?

(i da, imam jako dugu kosu, da li da kompletnu kosu izvucem sa pramenovima ili samo ovo s prijeda i par unuranjih pramenova, isto naprijed?)

:sax:
Gospoda Ministarka

#277 Re: Frizure, sve što ste željeli,a nemate, kakve volite, savjeti

Post by Gospoda Ministarka »

Da li je neko koristio tablete koje su dodatak prehrani za rast kose?
Ma.Le.Na

#278 Re: Frizure, sve što ste željeli,a nemate, kakve volite, savjeti

Post by Ma.Le.Na »

pitanje laika :D

nikada se nisam farbala ...jesam izvlacila pramenove ali full farbanje nikada
sada razmisljam da se ofarbam...da napravim malo drasticniju promjenu :-) :D
koliko znam o sminci toliko ne znam o farbama :D pa bih zamolila za neka pojasnjenja

mislim se farbati u salonu..
posto mi kosa brzo raste...izrastak ce se pojavljivati svakih 15-20 dana
kada ponovo idete na farbanje...da li vam farbaju samo izrastak ili opet svu kosu?
i kako se to naplacuje?
koji salon je najpovoljniji za farbanje (a da nisu fuš)?
znam da neki kupe farbu i ponesu svoju...kako to funkcionise?

hvala znalcima :D
ladyblue18
Location: You don't have to like me, I'm not a facebook status

#279 Re: Frizure, sve što ste željeli,a nemate, kakve volite, savjeti

Post by ladyblue18 »