Ford Focus 1,6 TDCI

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
AdnanSA
Posts: 1406
Joined: 31/01/2007 20:45
Location: City

Ford Focus 1,6 TDCI

Post by AdnanSA » 18/02/2011 15:57

Imam priliku povoljno nabaviti Forda Focusa 1,6 TDCI sa 80 KW motorom. Godište je 2006.
Ima oko 200 000 na satu a ne kao svi ostali 120. Znaći sat nije vraćan. Servisna knjiga postoji. Svi servisi rađeni u F-AC.
Ima li kakvih iskustava kod forumaša vezano za taj model.


User avatar
johntra
Posts: 11570
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Ford Focus 1,6 TDCI

Post by johntra » 18/02/2011 16:12

Imao ga službenog, još je prije nas bio službeni Coca-Cole...auto je odlično i motor ima dosta snage, iako na papiru po kubikaži ne izgleda tako....super leži na cesti i nismo imali nikakvih problema sa njim, a ista je godina bio...unutrašnjost manje-više, nije bila toliko očuvana, pogotovo sjedišta, ali ništa nije krckalo ni lupkalo...

User avatar
Zvek
Posts: 1382
Joined: 16/10/2010 19:58

Re: Ford Focus 1,6 TDCI

Post by Zvek » 18/02/2011 16:51

Ovako Dr. Marušić priča o tom motoru

Ali, u eksploataciji se pokazao problematičnim i rijetko bez problema prelazi više od 150.000 km (ponekad strada i na pola te kilometraže). A problem je u podmazivanju, odnosno sklonošću stvaranja katrana u unutrašnjosti motora, koji blokira uljne kanale i sito ispod uljne pumpe, zbog čega se najprije oteža dovod ulja do turbopunjača, koji prvi strada, a potom i ostatak motora. Za sve je, u tom kontekstu, kriv predugački interval izmjene ulja, koje nikako ne smije biti 20.000 km, kako je propisano. Ima lijeka za to. Ulje 5W 40, zajedno s filtrom, treba mijenjati nakon 7500 do 10.000 km, ovisno o udjelu gradske vožnje, a na 30.000 km treba skidati poklopac kartera i očistiti, odnosno izmijeniti sito ispod pumpe. Tada s motorom neće biti nikakvih problema.


Kupio sam Citroën Xsaru Picasso 1.6 HDi, 92 KS, iz 2007. Zanima me trajnost tog motora i razlika između njega i ovoga od 90 KS te da li ovaj od 92 KS ima dDPF filter čestica?


Za razliku od verzije tog motora sa 109 KS, ova nema nikakvih većih problema. Ipak, preporučljivo je voditi računa o onome što muči snažniju verziju. Mijenjajte ulje na 10.000 km, zajedno s filtrom, a na 30.000 km preporučljivo je skinuti karter i očistiti sito ispod uljne pumpe. Naime, kod snažnije je verzije to sito sklono začepljenju uljnim talogom, što najprije otežava cirkulaciju ulja do turbopunjača, a potom kroz cijeli sustav podmazivanja. Obje verzije, 90 i 92 KS (radi se samo o drukčijoj deklaraciji snage) potpuno su iste te nemaju filtar čestica čađe. U našim je uvjetima to čak i bolje, jer nemate bonusa na davanja, a bez sklopa DPF ima manje problema.

User avatar
daxon
Posts: 1590
Joined: 13/12/2010 12:10

Re: Ford Focus 1,6 TDCI

Post by daxon » 18/02/2011 21:07

Taj dr. Marušić, čije članke i sugestije inače pratim i nije neka referenca, on je obični salonac koji nema nikakvu praksu, niti je u realnom kontaktu sa vozilima i automehanikom, osim što sjedi za računarom i mudruje.
Što se tiče tih motoro to su izuzetno iizdrživi motori, dovoljno je vidjeti šta taxisti i nekoj zemlji voze i sve je jasno, zar mislite da bi taxisti u francuskoj vozili vozila čiji motori ne prelaze više od 150 tkm!?
Ja vozim vozilo sa motorom 1.4 hdi, 50 kw prešao skoro 190 tkm, u njemu su svi fabrički dijelovi, nikad ni najmanjeg kvara, čak mu ni lamela nikad nije mjenjana, a exploatiše se kao auto za obuku.

User avatar
frngla
Posts: 2572
Joined: 30/05/2009 14:29
Location: Manila

Re: Ford Focus 1,6 TDCI

Post by frngla » 18/02/2011 22:38

ma ja ba, sta papak zna :D

User avatar
Zvek
Posts: 1382
Joined: 16/10/2010 19:58

Re: Ford Focus 1,6 TDCI

Post by Zvek » 19/02/2011 09:27

Marušić pretjera, ali 1.6 HDI ima problema sa uljnim sitom, o tome se dosta piše na Peugeot forumima. Sad sipaju ulje 5W30 i navodno imaju puno manje problema.

Post Reply