ti dobro mislis,sjajno ti ide i nastavi tako..zateznistub wrote:@emko, ja mislim da ti ni biciklo nemas...
wickerman* dobro ti shlauf rece..a ko ima auto od 20 milja il vise ima vjerovatno i tu kucicu bar ja tako mislim..
Moderators: _BataZiv_0809, anex
ti dobro mislis,sjajno ti ide i nastavi tako..zateznistub wrote:@emko, ja mislim da ti ni biciklo nemas...
svaka cast, najjaci komentar do sad, ja tako i uradio, a ovi trkaci nek se ganjaju od semafora do semaforawickerman wrote:Ja da imam nekih 20.000KM fino bi kupio sebi auto od 6000KM ne mora biti punto a za ostalih 14000KM kupio dio zemlje i ako budes imao srece i neku kucicu,brvnaricu pa se s tim auticem jer svi autici samo sluze za prelazak puta sa tacke A do tacke B i kupis sebi gajbu pive i kliu svjeze ribe i uzivas na toj zemlji a ovaj sto ima to neko auto od 20.000KM nek kruzi po parkingu za to vrijeme ! Jedino kad bi kupio skuplje auto bi bilo kad bi imao 100.000KM na racunu,u suprotnom bi mi bilo zao para!
P.S.Zaboravih reci da kad imas zemlju ti za 10god ces vjerovatno nesto uloziti a cijena nece padati,cak sta vise samo ce rasti pa za 10 godina ces prodat za jedno 30.000KM a auto od 20.000KM ce za 10 godina vrijedit 10.000KM a jos ces dobiti po koju sjedu,jer ti ga je neko ogulio,obio,ukrao itd !!!
Punto rulzzz
wickerman wrote:Ja da imam nekih 20.000KM fino bi kupio sebi auto od 6000KM ne mora biti punto a za ostalih 14000KM kupio dio zemlje i ako budes imao srece i neku kucicu,brvnaricu pa se s tim auticem jer svi autici samo sluze za prelazak puta sa tacke A do tacke B i kupis sebi gajbu pive i kliu svjeze ribe i uzivas na toj zemlji a ovaj sto ima to neko auto od 20.000KM nek kruzi po parkingu za to vrijeme ! Jedino kad bi kupio skuplje auto bi bilo kad bi imao 100.000KM na racunu,u suprotnom bi mi bilo zao para!
P.S.Zaboravih reci da kad imas zemlju ti za 10god ces vjerovatno nesto uloziti a cijena nece padati,cak sta vise samo ce rasti pa za 10 godina ces prodat za jedno 30.000KM a auto od 20.000KM ce za 10 godina vrijedit 10.000KM a jos ces dobiti po koju sjedu,jer ti ga je neko ogulio,obio,ukrao itd !!!
Punto rulzzz
nemam ja nikakav beef prema audiju, ali ne mislim da je neko sveto slovo...jesam ja negdje napisao da je jatafi zlato?? nisam...savršeno znam koje auto vozim i kolika mu je vrijednost, na kraju krajeva, kupio sam ga radi sebe, a ne radi drugih...milion puta sam napisao, neće mi niko prodavati muda pod bubrege i pričati kako FIAT ne valja, bla bla, bla...a pritom pričati bez argumenata i na osnovu rekla-kazala priča...s druge strane, ja mogu pričati o ostalim autima, pogotovo novijim, jer ih mijenjam svakih 10 do 15 dana, takav mi je posao ustvari...tako ću svuda reći da VW-u skidam kapu za DSG, svaka čast..ali isto tako mogu tvrditi da je JTD bolja mašina od TDI-ja...plus za info: FIAT odavno ne posluje na marginama, a to što nemaju V12 dizel njih zaboli taki, a vrlo ga lako mogu napraviti, ali trenutno im ne treba, jer nemaju veće auto od 159 tako da je 2,4 petak sasvim dovoljan..i gle čuda, traje više od 15 godina na tržištu...emko1234 wrote:johtra* cemu ovoliki beef prema audiju i luksuznim poluproizvodima? pa ako je audi toliko los sto trosis energiju da mi to objasnis umjesto da me pustis da zivim u tom uvjerenju a ti nastavi da vozis italijansko zlato..zar nije tako lakse?osim toga ne znam koliko puta treba pomenut da je vw koncern taj koji i danas posluje u plusu dok je fiat na marginama..djaba tradicija,avioni i kamioni kad prodajni rezlutati kazu drugacije..kurcim se?sne bas..a imam li osnove?itekako.. jbg fiat je ostao na sjajni dizelima od 2.4 litra zapremine s 5 cilindara dok audi ima neku v12 dizel karinu..toliko o inovativnosti i tehnoglogiji..treba li reci da taj tenk s dizelom ide haman bolje od perjanice maseratija?
chelo* mogu samo narezat mladi travnicki..fetu ne jedem..posto je toplo ovdje gdje sam sad za raliku od doline..ipak cu japanke zadat veceras g2 4ever
il je obrnuta situacija..samo su u italiji u plusu..respo wrote:fiat je samo u italiji u minusu u ostalim zemljama profitiraju
FIAT-u, Alfi i Lanciji dobro ide i svi su u plusu a samo nama penzionerima ostaju iste visine penzijajohntra wrote:koliko znam, a znam dobro, FIAT je trenutno na svim jačim tržištima u plusu...malo zeznutije ide u Italiji zato što su prestale subvencije za kupovinu novih vozila, ali na ostalim tržištima je ok...čak Alfi i Lanciji je krenulo na bolje...uglavnom, FIAT je u plusu oko 90 miliona eura, nije neka lova, ali tek je gotov prvi kvartal poslovanja, dok se drugi blži...
Istina je ovo sto respo kaze, samo su u Italiji u minusu, 100%...emko1234 wrote:il je obrnuta situacija..samo su u italiji u plusu..respo wrote:fiat je samo u italiji u minusu u ostalim zemljama profitiraju
Ma ne znam bas, koliko vidim na italijanskim cestama i nije bas, vecinom ko je prije kupovao novo kupuje i sad, neka velika kriza u Italiji se bas i ne osjeti, najgore je Rumunima, Albancima i Moldavcima, rade vecinom na crno na gradjevini i na farmama i plantazama, a sad su ti poslovi oslabili...johntra wrote:U Italiji je došlo do drastičnog pada prodaje novih auta, ne samo vezano za FIAT, ali pošto oni drže 40 posto tržišta, najviše osjete te probleme....a što se tiče FIAT-a Marchionne je podigao prašinu sa najavljenom selidbom nekih pogona i modela van Italije, pa ga malo zezaju sindikati...
OK...mada u zadnje vrijeme sam na par mjesta cuo da su poceli malo fuseriti...olensoner wrote:
@Kurty, zamjeni slijedece: filtere ulja, goriva i zraka, remen, spaner i vodenu pumpu
Cijenu ne znam koliko je, nego ako si odande odakle mislim da jesi (iz Breze) odi do Jakare, zakazes kad hoces, sta hoces, mozes sam nabaviti dijelove a moze i on, ja u Bosni samo njemu od mehanicara vjerujem .
Sto se tice fuserenja moguce je, ima dosta i posla, pa onda je tesko, zato kazem trebas otici pa dogovoriti unaprijed, a posto vidim da ne zuris onda vidi kad momcima u servisu odgovara i da se to uradi kad budu imali vremena, onda nece nista fuseriti sigurno.kurty wrote:OK...mada u zadnje vrijeme sam na par mjesta cuo da su poceli malo fuseriti...olensoner wrote:
@Kurty, zamjeni slijedece: filtere ulja, goriva i zraka, remen, spaner i vodenu pumpu
Cijenu ne znam koliko je, nego ako si odande odakle mislim da jesi (iz Breze) odi do Jakare, zakazes kad hoces, sta hoces, mozes sam nabaviti dijelove a moze i on, ja u Bosni samo njemu od mehanicara vjerujem .
Uglavnom, sve ovo navedeno cu uraditi
provjeri informaciju pa onda pisi ne lupaj bezvezeemko1234 wrote:il je obrnuta situacija..samo su u italiji u plusu..respo wrote:fiat je samo u italiji u minusu u ostalim zemljama profitiraju
Zato fino u servis i na jednom mjestu zavrsis...dobijes garancijuAdmir_1984 wrote:Naravno oboje ti papreno naplate.
Mogu misliti tamo ludnice od cijenachelo wrote:Zato fino u servis i na jednom mjestu zavrsis...dobijes garancijuAdmir_1984 wrote:Naravno oboje ti papreno naplate.
mislim da nije ta ajnspric dizna, sve zivo smo zvali i da je toliko valjda bi bilo negdje ovde. Ima tome 3-4 godine sigurno, al opet sumnjam da se mogla toliko sniziti cijena. Pitacu starog veceras kako se tacno zvala, a auto je nenormalno pusilo zbog nje. Zvao sam 20 otpada i niko kao "nema" kartera polovnog. Al je finta sto ti ga niko nece prodati jer mu se ne isplati da ga odvaja od motora, masa raje danas mijenja benzin-dizel motore. Jedino kod zigija su mi rekli o cemu se radi, karter je 150KM, al dali bi mi za 250 (zvali gazdu)johntra wrote:igrom slučaja tad sam bio u autocommercu, kad si zvao za karter...
sve se danas može naći polovno, bar što se tiče tih karoserijskih dijelova...što se tiče dizne, pretpostavljam da je u pitanju ajnšpric dizna, ona je max nova oko 100 do 120 KM...zavisi samo gdje tražiš dijelove za kupovinu...ja sam znao isti dio, ali ne i lošije kvalitete, nalaziti i za 100 do 150 KM manje...