FAP Filter u 307-ici

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809

User avatar
Mahalac
Posts: 2754
Joined: 19/11/2002 00:00
Location: Anarhija all over...

#1 FAP Filter u 307-ici

Post by Mahalac » 20/06/2009 00:31

S obzirom na broj Pezoa 307 koje se vozaju u gradu zaista me cudi da nema otvorena rasprava o ovom "problemu".
Da pojasnim laicki :| radi se o filteru kog ima svaka (ili skoro svaka) dizel 307-ca i koji sluzi za ciscenje izduvnih gasova. Problem je sto kad se isti zacepi, kompjuter blokira rad motora i zahtjeva zamjenu. Najveci je problem sto taj filter kosta oko 2000KM, skupa s aditivom oko 2400KM. To bi se moralo uraditi svakako na 120000km servisu. Njegovo iskljucivanje, premoscivanje ili pak amatersko ciscenje/propuhivanje nije moguce jer daje privremene rezultate.
Dakle ponosni vlasnici ovog zaista prelijepog auta javite sta ste vi uradili po ovom pitanju i je li ovo dovoljan razlog za NE kupovinu ovog modela.
Bas me interesuje jel mu Bosnjo kako "dohako" :D


User avatar
VR6
Posts: 1215
Joined: 28/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#2 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by VR6 » 20/06/2009 02:06

Nevjerujem da se nemoze "premostiti", dizel ko dizel, filter je samo dodatak u auspuhu :)

User avatar
Haris.ba
Posts: 10598
Joined: 08/09/2005 20:08

#3 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by Haris.ba » 20/06/2009 02:28

http://www.elprog.com/forum/viewtopic.php?id=489

Nego, imam osjecaj da proizvodjaci automobila strateski planiraju da uzimaju pare na servisima i zamjenama dijelova umjesto na autima. Jedino dizlo koje bih vozio je recimo neki motor ko sdi,al posto ne prelazim vise od 12000 godisnje nema potrebe. (cak mislim da ce ga ukinuti ???). Zamjena djelova za nove dizele je bezobrazno skupa.

pantera
Posts: 35
Joined: 22/05/2007 12:00

#4 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by pantera » 20/06/2009 09:14

http://www.connecoil.ba/

Jukićeva 85, 71 000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina.
TELEFON: +387-33-259 061, FAKS: +387-33-259 060, MOBIL: +387-61-484 481
Tip koji čisti FAP filtere se zove Nešo.

Čišćenje FAP filtera je 120 EUR ili 230 KM sa nekim ultra-zahebancijama.
Ja prezadovoljan.

Sada taj filter čestica čađi stavljaju svi proizvođači auta.

User avatar
Mahalac
Posts: 2754
Joined: 19/11/2002 00:00
Location: Anarhija all over...

#5 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by Mahalac » 20/06/2009 11:04

pantera wrote:http://www.connecoil.ba/

Jukićeva 85, 71 000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina.
TELEFON: +387-33-259 061, FAKS: +387-33-259 060, MOBIL: +387-61-484 481
Tip koji čisti FAP filtere se zove Nešo.

Čišćenje FAP filtera je 120 EUR ili 230 KM sa nekim ultra-zahebancijama.
Ja prezadovoljan.

Sada taj filter čestica čađi stavljaju svi proizvođači auta.
Ovo je cinjenica samo da se drugi ne nasladjuju a kod nas je dodatan problem prljavo gorivo.

..samo jedno potpitanje koliko dugo kilometara si preazadovoljan s tim "repariranim" filterom i jel ta cijena ukljucuje i aditiv. U svakom slucaju mi je drago ako je ta opcija s Nesom uspjesna.

User avatar
HAVANA
Posts: 32717
Joined: 19/08/2008 23:04

#6 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by HAVANA » 20/06/2009 11:16

Ima modela 307-ce bez fap filtera(2,0hdi 66kw) a tačno je da se može očistiti,litar aditiva je 130 km.
Ja sam čistio na 607 hdi i poslije 36000km još uvijek je u redu.
Nije to toliki problem ako se redovno dosipa aditiv...

User avatar
Mahalac
Posts: 2754
Joined: 19/11/2002 00:00
Location: Anarhija all over...

#7 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by Mahalac » 20/06/2009 21:42

Jel se filter zacepi zato sto nestane aditiva ili sto mu dodje kraj, tj jeli svako auto mora promjeniti taj filter. Koliko citam po drugim forumima neko ga nikad i ne dira a predju i preko 150000km, vjerovatno do goriva.

Ovo za uspjesno ciscenje me stvarno obradovalo.

User avatar
HAVANA
Posts: 32717
Joined: 19/08/2008 23:04

#8 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by HAVANA » 20/06/2009 21:50

Ako nestane aditiva i ne dopuniš na vrijeme počinju problemi.
Najvažnije je da uvijek ima aditiva i da se ponekad vozi u visokim obrtajima.Previše gradske vožnje uz manjak aditiva je smrt za fap filter.
Trebalo bi da je sad i pojeftinio,vani je 600 eura,ali može se i očistiti.

besok71
Posts: 13
Joined: 01/02/2009 14:07

#9 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by besok71 » 20/06/2009 22:00

Zavisi od voznje,ako je pretezno gradska voznja brze se trosi cerin pa nestigne ni do 120 000km,ali dopunom se resava problem.Filter se moze i dobro isprati i ide bez problema.Morate obratiti paznju na vracanje kolicine aditiva pomocu kompjutera jer ako se to ne odradi postoji mogucnost da ponovo motor ide u notprogram.Do godista 2005 izmjenu je snosio peugeot poslje dolaze novi motori 1.6-interval je 240 000!!!!!

User avatar
Mahalac
Posts: 2754
Joined: 19/11/2002 00:00
Location: Anarhija all over...

#10 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by Mahalac » 20/06/2009 22:20

Super vidim ima korisnika koji se razumiju u materiju. A ovo s 1.6Hhdi i intervalom od 240000km jel to kod motora poslije 2005 ili i onih od ranije ali sa 1.6motorom?



...da li je ustvari ovaj FAP filter glavni "nedostatak" 307ica?

besok71
Posts: 13
Joined: 01/02/2009 14:07

#11 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by besok71 » 21/06/2009 11:28

1.6hdi pocinju tek od kraja2005,bar u 307,odlikuje ga manja potrosnja,veci dremoment(bolji start,vuca)a i zupcasti remen se mjenja isto na nevjerovatnih 240 000km,sad ga koriste jos citroen,ford,mazda...FAP nije nikakva mana,naprotiv,u austriji si oslobodjen nekih poreza zbog manjeg zagadzivanja(mozes ga u kuci drzati hahaha)a i FAP je sad standard skoro kao zentral brava hahaha.Ovi motori su se u praksi odlicno pokazali bez problema samo sevisiranje i to kvalitetno i to je to. :bih:

User avatar
topfield
Posts: 45
Joined: 10/08/2008 14:37

#12 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by topfield » 21/06/2009 20:34

Bas sam se susreo sa takvim problemom nedavno. Tada se javlja greska da je sistem izgubio vezu za tankom aditiva.
Prvo to napuni i onda si miran ( cini mi se da mu je zapremina 3,5l ).
Onda nadji nekoga ko je dobar dijagnosticar za francuze i neka ti pokrene proces regeneracije sistema.
Interesantno je za gledat kada samo auto daje gas i ide na 6000 pa na 2000 pa na 4000 i onda kaze da je proces zavrsen.
Obicno nakon toga trebas otic na autoput i malo ga propuhat.To moze nekada pomoci.
Aditiv ti se potrosi na oko 135000km i ako je duze vrijeme vozen bez njega motor radi nemirno pa jos plus cesto ode
senzor radne temperature i onda vuce previse gorva pa odu filteri za cas.

User avatar
HAVANA
Posts: 32717
Joined: 19/08/2008 23:04

#13 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by HAVANA » 22/06/2009 12:58

A koliko košta dizna o vw tdi ili mercedes cdi ili renault dci...
Tek će ti se onda zamantati. ;-)

User avatar
alcho
Posts: 1300
Joined: 31/08/2006 09:08

#14 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by alcho » 22/06/2009 13:05

Meni rekose u ovlastenom servisu da model od 90KS nema FAP filter i da ga je iz tog razloga isplativije uzeti...

User avatar
Mahalac
Posts: 2754
Joined: 19/11/2002 00:00
Location: Anarhija all over...

#15 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by Mahalac » 22/06/2009 13:06

Zaista ako ovako posmatramo onda ne treba kupiti/voziti nijedno ama bas nijedno auto iznad nekog 2002 godista jer su opravke i servisi struja ziva. Tu su cijene paprene kod svih i izgleda mi svaki brand ili model ima svoju pricu/manu.
Nije ni cudo sto nam golf2 neprikosnoveno vlada cestama.

Mene interesuje ovi sto sada posjeduju 307icu, da li bi je sada ponovo kupili.

besok71
Posts: 13
Joined: 01/02/2009 14:07

#16 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by besok71 » 22/06/2009 21:49

micki125 wrote:
Haris.ba wrote:http://www.elprog.com/forum/viewtopic.php?id=489

Nego, imam osjecaj da proizvodjaci automobila strateski planiraju da uzimaju pare na servisima i zamjenama dijelova umjesto na autima. Jedino dizlo koje bih vozio je recimo neki motor ko sdi,al posto ne prelazim vise od 12000 godisnje nema potrebe. (cak mislim da ce ga ukinuti ???). Zamjena djelova za nove dizele je bezobrazno skupa.
taj osjećaj ja odavno imam. još kad sam čuo da jedna dizna za ovog pežoa košta 200KM x 4=800Km samo za dizne........... :-) :shock:
Cijena i nije toliko strasna kad pogledas da je VW-ova pumpadizna oko 800km to je jad.Problem novih auta je u velikoj mjeri lose gorivo jer najmanja prljavstina dovodi do problema zato treba izbjegavati one "divlje" pumpe jer se spara na pogresnom mjestu.

User avatar
Mahalac
Posts: 2754
Joined: 19/11/2002 00:00
Location: Anarhija all over...

#17 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by Mahalac » 23/06/2009 14:00

Vidim malo je zadovoljnih :sad: , stoga 307 :run:

User avatar
alcho
Posts: 1300
Joined: 31/08/2006 09:08

#18 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by alcho » 23/06/2009 14:30

Mahalac wrote:Vidim malo je zadovoljnih :sad: , stoga 307 :run:
:lol: :lol:
Ne bih ja dao svoju 307-icu ni za 5 drugih auta u klasi, pa taman da ima 20 FAP filtera ;-)

gurabija78
Posts: 1242
Joined: 03/06/2008 15:24

#19 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by gurabija78 » 23/06/2009 14:49

Mahalac wrote:Zaista ako ovako posmatramo onda ne treba kupiti/voziti nijedno ama bas nijedno auto iznad nekog 2002 godista jer su opravke i servisi struja ziva. Tu su cijene paprene kod svih i izgleda mi svaki brand ili model ima svoju pricu/manu.
Nije ni cudo sto nam golf2 neprikosnoveno vlada cestama.

Mene interesuje ovi sto sada posjeduju 307icu, da li bi je sada ponovo kupili.
vazda u zivotu! auto za pozeliti, i to bas diesel, doduse onaj bez FAP filtera....
neko je vec rekao da 66kW model nema ovaj 'problem' tako da je malo lakse.... a sto se tice cijena u servisima, svi ovlasteni servisi svih marki automobila kolju da je to malo reci... znam konkretno za ASA auto, Bunjo, Citroen... za sve novije modele....

gurabija78
Posts: 1242
Joined: 03/06/2008 15:24

#20 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by gurabija78 » 23/06/2009 14:50

micki125 wrote:
Mahalac wrote:Zaista ako ovako posmatramo onda ne treba kupiti/voziti nijedno ama bas nijedno auto iznad nekog 2002 godista jer su opravke i servisi struja ziva. Tu su cijene paprene kod svih i izgleda mi svaki brand ili model ima svoju pricu/manu.
Nije ni cudo sto nam golf2 neprikosnoveno vlada cestama.

Mene interesuje ovi sto sada posjeduju 307icu, da li bi je sada ponovo kupili.
posmatrao ili ne, valja se izvaliti 2500KM, sad skontaj neko ko ima DOBRU platu od 1500KM ( a malo je takvih), koliko treba da radi da bi samo isplatio taj filter, i to pod uslovom da mu u međuvremenu nešto drugo ne crkne i da ne jede ništa.

moje mišljenje je da su novi automobili bespotrebno komplikovani, i preskupi za održavanje. žao mi je što se g2 i danas ne proizvodi, ja bi bio odmah mušterija za jednog novog.
ne bih se bas slozio s tobom jer skontaj koja je tehnologija bila u bilo kojem automobilu iz '89 godine a koja je danas, a cijene novih automobila nisu drasticno vece....

gurabija78
Posts: 1242
Joined: 03/06/2008 15:24

#21 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by gurabija78 » 23/06/2009 15:00

gurabija78 wrote:
micki125 wrote:
Mahalac wrote:Zaista ako ovako posmatramo onda ne treba kupiti/voziti nijedno ama bas nijedno auto iznad nekog 2002 godista jer su opravke i servisi struja ziva. Tu su cijene paprene kod svih i izgleda mi svaki brand ili model ima svoju pricu/manu.
Nije ni cudo sto nam golf2 neprikosnoveno vlada cestama.

Mene interesuje ovi sto sada posjeduju 307icu, da li bi je sada ponovo kupili.
posmatrao ili ne, valja se izvaliti 2500KM, sad skontaj neko ko ima DOBRU platu od 1500KM ( a malo je takvih), koliko treba da radi da bi samo isplatio taj filter, i to pod uslovom da mu u međuvremenu nešto drugo ne crkne i da ne jede ništa.

moje mišljenje je da su novi automobili bespotrebno komplikovani, i preskupi za održavanje. žao mi je što se g2 i danas ne proizvodi, ja bi bio odmah mušterija za jednog novog.
ne bih se bas slozio s tobom jer skontaj koja je tehnologija bila u bilo kojem automobilu iz '89 godine a koja je danas, a cijene novih automobila nisu drasticno vece....

g2 je koliko se ja sjecam u TASu kostao izmedju 22 i 26 milja maraka, a plate su bile i manje nego danas....

gurabija78
Posts: 1242
Joined: 03/06/2008 15:24

#22 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by gurabija78 » 23/06/2009 15:14

micki125 wrote:
gurabija78 wrote:[

g2 je koliko se ja sjecam u TASu kostao izmedju 22 i 26 milja maraka, a plate su bile i manje nego danas....
14 000 mu je bila cijena. no troškovi održavanja su minimalni, dok je motor vrlo pouzdan i jednostavan.

14 K je bila cijena par mjeseci pred rat kad je Markovicev dinar "crko".... inace tesko.... troskovi odrzavanja su bili minimalni, motor jednostavan i pouzdan, morao si biti jace fizicke konstitucije da bi okretao volan, kad je vani iznad 22 stepena kuhao si se, kad uletis u krivinu preko 60 kmh mogao si tako i ostat bez obzira sto si ispravio volan i nije bilo jastucica da ti ublazi dodir glavice od anatomski volan.... jbg, sve su to cijene tehnoloskog napretka.....

TheGodfather001
Posts: 1203
Joined: 24/05/2004 10:44
Location: Sarajevo

#23 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by TheGodfather001 » 23/06/2009 17:08

micki125 wrote:
Mahalac wrote:Zaista ako ovako posmatramo onda ne treba kupiti/voziti nijedno ama bas nijedno auto iznad nekog 2002 godista jer su opravke i servisi struja ziva. Tu su cijene paprene kod svih i izgleda mi svaki brand ili model ima svoju pricu/manu.
Nije ni cudo sto nam golf2 neprikosnoveno vlada cestama.

Mene interesuje ovi sto sada posjeduju 307icu, da li bi je sada ponovo kupili.
posmatrao ili ne, valja se izvaliti 2500KM, sad skontaj neko ko ima DOBRU platu od 1500KM ( a malo je takvih), koliko treba da radi da bi samo isplatio taj filter, i to pod uslovom da mu u međuvremenu nešto drugo ne crkne i da ne jede ništa.

moje mišljenje je da su novi automobili bespotrebno komplikovani, i preskupi za održavanje. žao mi je što se g2 i danas ne proizvodi, ja bi bio odmah mušterija za jednog novog.
Ko je rekao da se GII ne proizvodi i danas?? Evo neki hibrid G I, G II, G V i GIV:)) Samo da ga je nekako dovuci odozdo:))

http://www.vw.co.za/models/citi/

i ukucaj na google VW Citi i vidjet ces shminke:))

User avatar
HAVANA
Posts: 32717
Joined: 19/08/2008 23:04

#24 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by HAVANA » 23/06/2009 18:09

Proizvodi se i golf 1 u južnoj africi a košta oko 11 000km.
Kupiš,natovariš i izađe te sve plačeno oko 16000km. :D

Kelja
Posts: 7
Joined: 22/06/2011 01:10

#25 Re: FAP Filter u 307-ici

Post by Kelja » 22/06/2011 01:24

..pa dobro ljudi, zasto toliko da razbijamo glavu oko glupog filtera!
Ako 1.6hdi 66kw 2006 godiste pa na dalje...nema FAP filter/taj problem...
..kupit cemo njeg..i dobit novu Golf 2-cu ..zar ne!? :-)

Post Reply