Dva metra u Astri G?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
svarognsa
Posts: 65
Joined: 13/06/2006 17:24

Dva metra u Astri G?

Post by svarognsa » 16/08/2006 14:14

Pozdrav,

Nakog duzeg vaganja mogucnosti i zelja dosao sam do kupovine Opel Astre G. Auto bi bio uvezen iz Svajcarske, benzinac, 2000-to, automatik.

Moje pitanje se odnosi na prostranost automobila. Ja sam visok 2 metra, pored mene bi u autu cesto bile jos 3 osobe sa nesto prtljaga (nisam taksista) :)

Mogu da biram izmedju 5 vrata i karavana. Da li u ovom pogledu (osim gepeka) postoje neke bitne razlike izmedju ove dvije verzije.

Auto mi je po svim ostalim mjerilima OK, samo mi je jos navedeno nedoumica.

Hvala unaprijed na odgovorima.


JD
Posts: 1558
Joined: 11/12/2003 00:00
Location: Sarajevo

Post by JD » 16/08/2006 18:24

Ima mjesta nece ti biti tijesno. Mozda malo onome ko bude sjedio iza tebe...

svarognsa
Posts: 65
Joined: 13/06/2006 17:24

Post by svarognsa » 16/08/2006 19:02

Hvala puno...

whow
Posts: 2217
Joined: 11/11/2004 07:17
Location: Edmonton
Contact:

Re: Dva metra u Astri G?

Post by whow » 17/08/2006 01:54

svarognsa wrote:Pozdrav,

Nakog duzeg vaganja mogucnosti i zelja dosao sam do kupovine Opel Astre G. Auto bi bio uvezen iz Svajcarske, benzinac, 2000-to, automatik.

Moje pitanje se odnosi na prostranost automobila. Ja sam visok 2 metra, pored mene bi u autu cesto bile jos 3 osobe sa nesto prtljaga (nisam taksista) :)

Mogu da biram izmedju 5 vrata i karavana. Da li u ovom pogledu (osim gepeka) postoje neke bitne razlike izmedju ove dvije verzije.

Auto mi je po svim ostalim mjerilima OK, samo mi je jos navedeno nedoumica.
Hvala unaprijed na odgovorima.


Ako su oba vozila u priblizno istom stanju te ako je cijena ista uzmi karavana. Karavan ima brojne prednosti i odnosu na sedana. Vecina ljudi ne uocava prednosti karavana sve dok ne treba prebaciti frizider ili pec , prevuci zimnicu sa pijace ili dok se ne krene na skijanje. Uz to ako imas psa onda je karavan definitivno tvoja opcija. Za nuzdu u karavani se moze i prespavati obore se sjedista i no problem. Sto se tice same upravljivosti vozila te karakteristika i performanci kupovinom karavana uopce ne gubis ne performancama jer moderni karavani voze kao i sedani. Karavan je takoder nesto skuplji u prodaji nego regularno auto. Good luck

Any
Posts: 278
Joined: 19/06/2006 02:07
Location: Bosna

Re: Dva metra u Astri G?

Post by Any » 17/08/2006 02:45

whow wrote:
svarognsa wrote:Pozdrav,

Nakog duzeg vaganja mogucnosti i zelja dosao sam do kupovine Opel Astre G. Auto bi bio uvezen iz Svajcarske, benzinac, 2000-to, automatik.

Moje pitanje se odnosi na prostranost automobila. Ja sam visok 2 metra, pored mene bi u autu cesto bile jos 3 osobe sa nesto prtljaga (nisam taksista) :)

Mogu da biram izmedju 5 vrata i karavana. Da li u ovom pogledu (osim gepeka) postoje neke bitne razlike izmedju ove dvije verzije.

Auto mi je po svim ostalim mjerilima OK, samo mi je jos navedeno nedoumica.
Hvala unaprijed na odgovorima.


Ako su oba vozila u priblizno istom stanju te ako je cijena ista uzmi karavana. Karavan ima brojne prednosti i odnosu na sedana. Vecina ljudi ne uocava prednosti karavana sve dok ne treba prebaciti frizider ili pec , prevuci zimnicu sa pijace ili dok se ne krene na skijanje. Uz to ako imas psa onda je karavan definitivno tvoja opcija. Za nuzdu u karavani se moze i prespavati obore se sjedista i no problem. Sto se tice same upravljivosti vozila te karakteristika i performanci kupovinom karavana uopce ne gubis ne performancama jer moderni karavani voze kao i sedani. Karavan je takoder nesto skuplji u prodaji nego regularno auto. Good luck



u potpunosti se slazem sa whow-om :thumbup:
licno imam iskustvo izmedju limuzine i karavana :D
u pitanju je Passat ali to nije ni bitno :-)
Karavan je puno stabilniji u krivinama od limuzine prvo zbog kilaze jer je tezi od limuzine za nekih 200/300 kg a druga stvar je ovjes koji je malo drugacije uradjen u odnosu na limuzine :P

u svakom slucaju neka je sa srecom sta kog kupio :thumbup:

shadow
Posts: 1631
Joined: 18/12/2005 14:54
Location: Charles River

Re: Dva metra u Astri G?

Post by shadow » 17/08/2006 03:53

whow wrote: Za nuzdu u karavani se moze i prespavati obore se sjedista i no problem.


Moze se prespavati i u dvosjedu, samo zavisi od velicine one koja spava na tebi :-D japanke stanu bez problema :-D
helem, sjedista se obaraju sa strane a noge se dizu u zrak :D

@svarognsa, jel bas mora biti automatic? Nasi tereni su smrt za automatike, pogotovo za ove manje aute.

svarognsa
Posts: 65
Joined: 13/06/2006 17:24

Post by svarognsa » 17/08/2006 10:22

@ Shadow: Hvala na detaljnom uputstvu za obaranje sjedista, vjerujem da je slicno kao i u autima koja sam do sada vozio. 8-)

Ma vozim automatike (dva) od kako sam polozio (davne 1995), navikao se, ne znam koliko bi me zivaca kostalo sad da se navikavam na saltanje. Zivci su ipak najskuplji. :-)

Svi me ubjedjuju da kupim manual i da ne rizikujem. Kazu da je veoma tesko za servis u SA. Sa prethodnim nisam imao problema.

Iskreno da ti kazem strah me saltanja. :shock: :? :oops:

Sto se tice izbora oko limuzine ili karavana, ja sam za karavan a zeni se vise svidja limuzina (tako ti je kad se ozenis). :-)

Zbog mira u kuci mislim da cu odluku prepustiti zetu prilikom kupovine, a na osnovu ocuvanosti auta.

svarognsa
Posts: 65
Joined: 13/06/2006 17:24

Post by svarognsa » 17/08/2006 13:35

Shadow zbog tebe sam danas sam zvao tri ovlastena Opel servisa da se raspitam oko popravke automatskog mjenjaca (za nedaj boze). Evo odgovora:

1. Servis u Visokom: Nikakvih problema, popravljamo.
2. Servis u Sarajevu: Ma to se ne kvari i cuva motor, slobodno kupite.
3. Servis u Bijeljini: Mi nismo mogli popraviti jednu Vektru, poslali smo je u Zagreb, u principu ne radimo automatike. :?

Da li je moguce da mi 3 ovlastena servisa (koja bi valjda trebali biti uvezani) daju ovako razlicite odgovore. :?

Dopuna:

4. Servis u Mostaru: Sve sto se pokvari moze se popraviti, ali mi nismo nikad radili automatski mjenjac,
5. Servis u Banjaluci: Taj mijenjac se veoma rijetko kvari, a u slucaju kvara se ne popravlja nego u potpunosti mijenja i to je prilicno skupo.

Malo sam se pokolebao oko automatika, i razmisljam da mi ne gine da ponavljam saltanje. :-?

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

Post by nineac » 17/08/2006 16:48

Zbog konfiguracije nasih cesta ja ti toplo preporucujem rucni mjenjac. Takodje, nema atog mjenjaca koji se nekvari, a rucni mjenjac je ipak pouzdaniji izbor. OPEL-ovi automatski mjenjaci vuku korjenje u GM, koji tradicionalno pravi dobre i pouzdane automatske mjenjace koji nisu bas neka zadnja rjec tehnologije, ali korektno obavljaju svoj posao.
Onaj ko je rekao da su karavani stabilniji neko jos jednom dobro razmisli!

car-x
Posts: 3484
Joined: 14/06/2002 00:00
Location: Dunaj
Contact:

Post by car-x » 17/08/2006 17:08

automatik vise trosi, a to danasnje vrijeme skupog goriva nikako nije za zanemariti..

jes da je ponekad kul stisnuti gas i copati nos desnom rukom (ili drpati zenu po medjunozju - zavisi od izbora i mogucnosti), ali opet bi se s obzirom na nase puteve, odlucio za rucno saltanje..

svarognsa
Posts: 65
Joined: 13/06/2006 17:24

Post by svarognsa » 17/08/2006 17:18

Izgleda da mi ne gine uplatit 5 casova u auto skoli da malo ponovim gradivo oko saltanja i kretanja na uzbrdici.

Sto jes jes ima automatik milion prednosti tipa ceprkanje nosa, drpanja, cupkanja, cool-iranja na semaforu na Vracama, kickdown-a kad pretices .... :roll:

Uh, bas ce mi biti tesko ali to ce izgleda biti moj doprinos ekonomskoj stabilizaciji nase zemlje. :bih:

car-x
Posts: 3484
Joined: 14/06/2002 00:00
Location: Dunaj
Contact:

Post by car-x » 17/08/2006 17:24

svarognsa wrote:Izgleda da mi ne gine uplatit 5 casova u auto skoli da malo ponovim gradivo oko saltanja i kretanja na uzbrdici.

Sto jes jes ima automatik milion prednosti tipa ceprkanje nosa, drpanja, cupkanja, cool-iranja na semaforu na Vracama, kickdown-a kad pretices .... :roll:

Uh, bas ce mi biti tesko ali to ce izgleda biti moj doprinos ekonomskoj stabilizaciji nase zemlje. :bih:


ima kick-down i na rucnom.. izbacis lijevi, krenes preticat, pa ga puknes iz pete u trecu.. aman jarabi.. ;)

semso poplava
Posts: 297
Joined: 15/04/2006 00:35
Location: Tunguzija

Post by semso poplava » 17/08/2006 17:31

jel' ovako nesto u pitanju?


Image

shadow
Posts: 1631
Joined: 18/12/2005 14:54
Location: Charles River

Post by shadow » 17/08/2006 19:43

Svi se mjenjaci kvare, na nasim terenima ces puno prije sahraniti automatik nego manuelni mjenjac.
Sve su prednosti na strani manuelnog mjenjaca, od potrosnje pa preko kontrole nad vozilom (pogotovo zimi) pa do mogucnosti da iz vozila izvuces maximum u datom momentu(konkretno preticanje ili ubrzavanje iz mjesta i slicno).
Sad je vise do tebe, neki ljudi ne uzivaju u voznji i auto im sluzi strogo da se prevezu od A do B a da pri tome u slucaju guzve ne moraju saltati i peglati se pa zbog toga njihovu zelju za automatikom treba postovati.
Meni licno nije mrsko saltati iako sam u guzvi gotovo svakodnevno, UVIJEK vozim manuelca, u tome uzivam.
A automatik mi dodje ko video igrica, samo je volan umjesto joysticka :D, sve se samo odradi, jebo to, nije merak :-D

The_Flyer2002
Posts: 1655
Joined: 29/03/2004 20:58
Location: US
Contact:

Post by The_Flyer2002 » 18/08/2006 01:10

nineac wrote:Zbog konfiguracije nasih cesta ja ti toplo preporucujem rucni mjenjac. Takodje, nema atog mjenjaca koji se nekvari, a rucni mjenjac je ipak pouzdaniji izbor. OPEL-ovi automatski mjenjaci vuku korjenje u GM, koji tradicionalno pravi dobre i pouzdane automatske mjenjace koji nisu bas neka zadnja rjec tehnologije, ali korektno obavljaju svoj posao.
Onaj ko je rekao da su karavani stabilniji neko jos jednom dobro razmisli!


samo da dodam na ovo


GM-ovi automatcki mjenjaci su se (nezna jesu li sada) ugradjivali u BMW vozila. (3-ca, 5-ca, x3, x5 itd)


mozda zato sto je malo brdovitije podrucije manualni bi bio mozda malo bolji medjutim nemoj se zabrinjavat u vezi toga. radi pola litre goriva da izgubis zivce nije vrijedno.

i na kraju krajeva automatik cuva motor jer uvjek salta u najvecu brzinu i motor rijedje dodje do crvene.

uzmi automatika ako hoces neces se pokajati. samo mu promjeni ulje i bit ces miran dugo vremena.

whow
Posts: 2217
Joined: 11/11/2004 07:17
Location: Edmonton
Contact:

Post by whow » 18/08/2006 01:57

Oba mjenjaca imaju svoje mane i vrline. Problem sa manualnim mjenjacem je ako recimo zivis u gradu gdje su velike saobracajne guzve pa se recimo vozis od kuce do posla 45 minuta prosjecnom brzinom od 15 km/h. U ovom slucaju jedino saltanje koje radis je iz prve u drugu i obrnuto ovakva voznja skracuje vijek motoru i transmisiji stoga bi u ovom slucaju preporucio automatic. Mana automatika uparenog sa masinama slabijim od 130ks ( npr .Jetta TDI) je sto je takvo auto poput crno bijelog filma- dosadno do boga. Ako pak zivis u SA onda bih ti definitivno preporucio manuelni mjenjac . No prije nego sto pocnes vozikati standarda dobro se izvjezbaj . Svaki novi vozac podere bar jedno kvacilo po mogucnosti na tudem autu. Dakle bar 15 sati shaltanja . to ce biti jeftinije od novoga kvacila. GM transmisije su kao sto ninec rece pouzdane i uglavnom su 4 speed with overdrive. Nova 4 speed O/D automatska transmisija ustvari ima normalnu potrosnju . Tkd ova transmisija ima opciju da manuelno shaltas tri stepena kada se nalazis u donjem stepenu prenosa sto pomaze kod brda. Ako se radi o automatiku sa tri stepena prenosa bjezi od toga radi se o mjenjacu koji prosjecno vrti masinu na vecem broju obrtaja nego cetverostepeni i moje iskustvo sa ovim mjenjacem je veoma negativno . U svakom slucaju najbolje si to i sam ocijenio uzmi auto koje je ocuvanije jer ce te takvo auto doci i najjeftinije na duze staze.

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

Post by nineac » 18/08/2006 15:22

BMW-ove transmisije vuku porjeklo od ZF-a, dok su samo neki modeli (kao prvi modeli RR Phantoma) zbog obrtnog momenta imali GM-ove mjenjace, a za protuuslogu BMW je isporucivao R6 TD motore za Opel Omegu.
Inace Steptronic je djelo inzinjra BMW-a i ZF-a.

svarognsa
Posts: 65
Joined: 13/06/2006 17:24

Post by svarognsa » 20/08/2006 13:04

@ semso poplava: jedna takva ispod 100.000 bi bila bombona.

Hvala puno svima na savjetima. Javio sam da traze sto ocuvaniju Astru iz 2000. Ocekujem da sve bude zavrseno do polovine oktobra.

Javljam sta me zapalo kad stigne u BiH, a do tada auto skola za ponavljace.

:-D

Post Reply