DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
AdnanSA
Posts: 1406
Joined: 31/01/2007 20:45
Location: City

DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by AdnanSA » 30/01/2014 13:59

Kakva su iskustva i da li je se ko upuštao u to i na kojim autima? Dakle fizičko vađenje i softversko uklanjanje. Na mnogim modernim dizelima od 2006 god na ovamo postoje a na Pežoima i ranije. Poslje mnogo kilometara u kombinaciji sa našim lošim gorivom i gradskom vožnjom stvaraju probleme. Česte regeneracije. povećanje potrošnje goriva, smanjenje snage, dosipanje preskupog aditiva itd .U BiH na hiljade takvih automobila je uvezeno i vjerujem da mnogi imaju isti problem.
Ima li neko u Sarajevu ili okolini da to uspješno radi?


lavic
Posts: 2054
Joined: 14/04/2011 15:03

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by lavic » 30/01/2014 14:07

Moja dva druga su to radila, jedan na BMW e60, a drugi pezo 307 hdi.
U oba sjucaja je bila popravka, a ne uklanjanje, i kilometraza je bila u rasponu od 150-200 hiljada km.
Kod BMW je bilo ciscenje i cijena oko 250 KM, a pezo je morao mijenjati par stvari jer je problem bio veci i bilo je preko 1000 KM.

technoGeek
Posts: 334
Joined: 21/02/2012 19:27

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by technoGeek » 31/01/2014 02:41

http://hitech.ba/fap.php

"Izbije" se iz filtera materijal, ukine softverski i vozi bez brige.

NediM17
Posts: 8059
Joined: 05/11/2009 11:49

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by NediM17 » 02/02/2014 00:37

technoGeek wrote:http://hitech.ba/fap.php

"Izbije" se iz filtera materijal, ukine softverski i vozi bez brige.


Realno meni je ovo sasvim O.K.

Kada jos voze Golf 2 na lozaru, sta ima lose u tome da se skine taj DPF, rijesi se muka sa njim, i ustedi koja hiljadarka.

User avatar
sorcerer
Posts: 2853
Joined: 26/02/2012 12:11
Location: boljakov potok
Contact:

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by sorcerer » 02/02/2014 00:42

voze se i petice i megani i focusi isto na lozaru :wink:

drndalo
Posts: 14666
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by drndalo » 02/02/2014 12:45

Koliko ja znam, radi se na tome da test izduvnih gasova na tehnickim pregledima postane eliminatoran, za razliku od sada... Pa vi skinite, izbrisite, kasnije nece biti moguc Copy/Paste... :roll:

citroen xm
Posts: 10632
Joined: 17/04/2012 22:57

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by citroen xm » 02/02/2014 13:39

Pa realno i trebalo bi tako. Auto mora ispuniti normu koju mu je fabrika propisala kada je bilo novo. Golf 2 sa ispravnim motorom je ok, ali krš ne smije proći.

User avatar
basicm
Posts: 6608
Joined: 16/01/2012 21:38

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by basicm » 02/02/2014 14:07

Ok, sve ti stoji, ali 500KM vise torskova odrzavanja na 100 hiljada kilometara nije opravdanje za "sunecenje" auta.
Ja samo mogu zamisliti kako se ti auti odrzavaju.
Svi hoce novije auto, a da ga odrzavaju kao 30-godisnjaka.


Sent from my iPhone using Tapatalk

citroen xm
Posts: 10632
Joined: 17/04/2012 22:57

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by citroen xm » 02/02/2014 16:45

To je ono što sam davno spomenuo. Niko ne živi svoj život, svi žive radi komšija.

direstraits0078
Posts: 5249
Joined: 22/12/2011 14:41

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by direstraits0078 » 02/02/2014 16:55

Ovo gore nema veze s High Techom. :-) Ako je hajtek razbucati filter cestica uz upotrebu brusilice i busilice, sta mu je onda tek low tech??? :run:

Mislim da je negdje vec bilo govora o firmi koja vrsi ciscenje filtera cestica, hidraulickim putem, uz upotrebu specijalnih sredstava za otapanje cadji iz filtera.

User avatar
mayab
Posts: 17908
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by mayab » 02/02/2014 21:42

technoGeek wrote:http://hitech.ba/fap.php

"Izbije" se iz filtera materijal, ukine softverski i vozi bez brige.

Nemogu da vjerujem sta vidjeh... :shock:

AdnanSA
Posts: 1406
Joined: 31/01/2007 20:45
Location: City

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by AdnanSA » 03/02/2014 08:56

basicm wrote:Ok, sve ti stoji, ali 500KM vise torskova odrzavanja na 100 hiljada kilometara nije opravdanje za "sunecenje" auta.
Ja samo mogu zamisliti kako se ti auti odrzavaju.
Svi hoce novije auto, a da ga odrzavaju kao 30-godisnjaka.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pa i nije baš 500 KM na 100 hiljada km. Primjera radi sranje se začepilo i ne može se očistiti nikako. Šta je riješenje kupiti novi jeli tako? Bubneš par hiljada maraka i opet na cestu ili možda prodati nekom jadniku većem od sebe i kotarisati se belaja. Rješenje za sve nas je izgleda povratak na Golfove II i III jer nemamo para za održavati ove novije aute kako treba.

drndalo
Posts: 14666
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by drndalo » 03/02/2014 09:01

I biciklo pomaze... Ako je nekome mrsko pedalat, ima benzinaca sa <200.000 km, ne moraju svi dizele vozati sa >400.000 km, i ocekivati da nikada haubu ne dignu... Taj luksuz je rezervisan za Svabe koji su to vozili od 0-150.000km... A tad su ga i oni morali otvoriti... A mi na 400.000 km (originalnih 147.000 km za auto iz 2001 god.) pocinjemo brojati koliko nafte nam proizvodi "cadjo"...

User avatar
Qler
Posts: 19228
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by Qler » 03/02/2014 09:58

To je kod nas zakon. Bolje dizela sa milion nego benzinca sa 10k km... I bolje dati 1000KM za dizne na vw-u, nego 500KM za FAP filter na peugeotu. Jer VW se sve halali... I hoce euro4/5 motor, ali da loziku i ina delta 5 sipa u njega...

AdnanSA
Posts: 1406
Joined: 31/01/2007 20:45
Location: City

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by AdnanSA » 03/02/2014 10:44

drndalo wrote:I biciklo pomaze... Ako je nekome mrsko pedalat, ima benzinaca sa <200.000 km, ne moraju svi dizele vozati sa >400.000 km, i ocekivati da nikada haubu ne dignu... Taj luksuz je rezervisan za Svabe koji su to vozili od 0-150.000km... A tad su ga i oni morali otvoriti... A mi na 400.000 km (originalnih 147.000 km za auto iz 2001 god.) pocinjemo brojati koliko nafte nam proizvodi "cadjo"...

Vrlo rado bih vozio biciklo da mi je posao bliže kuće a ovako svaki dan po 40 kilometara tamo i vamo svaki dan .

drndalo
Posts: 14666
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by drndalo » 03/02/2014 10:52

Ali onda imas gdje "propuhati" FAP/DPF... Ili kupiti model bez istog...

User avatar
basicm
Posts: 6608
Joined: 16/01/2012 21:38

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by basicm » 03/02/2014 17:13

AdnanSA wrote:Pa i nije baš 500 KM na 100 hiljada km. Primjera radi sranje se začepilo i ne može se očistiti nikako. Šta je riješenje kupiti novi jeli tako? Bubneš par hiljada maraka i opet na cestu ili možda prodati nekom jadniku većem od sebe i kotarisati se belaja. Rješenje za sve nas je izgleda povratak na Golfove II i III jer nemamo para za održavati ove novije aute kako treba.


Kako se skroz zacepio, a da prije toga se nije osjetilo. I da, majstoru je lakse uzeti cekic pa to razbiti i naplatiti, nego reci ne znam pa te poslati nekome ko zna. Sve se moze ocistiti i napraviti. Najlakse razvaliti, kao i EGR, sta ce ti to jaro, cupaj!

A ima i benzinaca, milina auti.

technoGeek
Posts: 334
Joined: 21/02/2012 19:27

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by technoGeek » 03/02/2014 18:35

Niko ne kaze da se moze ocistiti, ali momak je pitao u vezi skidanja. U sklopu istog se nalazi i katalizator koji ostaje, a ima i youtube i more klipova, samo sam ukazao na postupak za "skidanje" :D

http://www.youtube.com/watch?v=7bXxXn3nL60

ado-šampion
Posts: 6006
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by ado-šampion » 04/02/2014 09:39

Dajte ljudi, UVIJEK je bolje uzeti P307 pa skinti FAP, auto ima 4 ili 5 zvjezdica NCAP, kocnice koje su dorasle i danasnjem vremenu, uglavnom i ESP, i kad se skine FAP ima euro 4..., nego uzeti Golf III (ili bilo koje iz tog vremena) koji ima 2 zvjezdice max, kocnica ko da nema za danasnje vrijeme, ESP nema, i euro 2 je i to ako je benzinac, dizel nije ni euro 2...

Isto tako, da auto ima "cistocu izduva" kao iz fabrike je nidje veze, jer Golf II iz fabrike je euro 1, znaci bolje Golf Euro 1, nego Pezo Euro 4. Nidje veze. Kod nas, dok ljudi voze i prolaze tehnicki bez kocnica, sa svjetlima koja bacaju u nebo, celavim gumama, sigurno ce uvesti da ne mozes proci tehnicki bez FAP filtera. :roll:

Izlizala se tad prica "rad komsija" realno, toliko je ponavljate.

drndalo
Posts: 14666
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by drndalo » 04/02/2014 11:21

Tehnicki bi morao vracati auto ukoliko mu ispuh nije u skladu sa onim za sta je pravljen... Euro 1 iz fabrike mora imati Euro 1 na preglegu gasova, Euro 4 mora biti Euro 4 na pregledu... Euro 4 koji je spao na Euro 3 ne bi smio proci... Ni euro 1 koji je spao na Euro 0...

Ovdje ljudi vise govore ljudima da se okanu corava posla i pokusaja da OD GOVANA PRAVE PITU KOJA NECE BITI PITA GOVNARA ! Nemas para za FAP/DPF ? Kupi auto bez istog ! Nemas za novi EGR ventil ? Prodaj dizlo i fataj se trotineta... Hocu i ja Maseratija V8, ali da mi ne trosi > 8 litara u gradu, da nije presao vise od 38.000 km, min. 2009 god. i do jedno 8-9000 KM... Ali znam da toga nema... A i da nadjem, morao bih biti bolestan u glavu da to kupim jer tu nesto sigurno ne bi bilo kako treba...

User avatar
Bakir1
Posts: 12623
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by Bakir1 » 04/02/2014 11:57

ado-šampion wrote:Dajte ljudi, UVIJEK je bolje uzeti P307 pa skinti FAP, auto ima 4 ili 5 zvjezdica NCAP, kocnice koje su dorasle i danasnjem vremenu, uglavnom i ESP, i kad se skine FAP ima euro 4..., nego uzeti Golf III (ili bilo koje iz tog vremena) koji ima 2 zvjezdice max, kocnica ko da nema za danasnje vrijeme, ESP nema, i euro 2 je i to ako je benzinac, dizel nije ni euro 2...

Isto tako, da auto ima "cistocu izduva" kao iz fabrike je nidje veze, jer Golf II iz fabrike je euro 1, znaci bolje Golf Euro 1, nego Pezo Euro 4. Nidje veze. Kod nas, dok ljudi voze i prolaze tehnicki bez kocnica, sa svjetlima koja bacaju u nebo, celavim gumama, sigurno ce uvesti da ne mozes proci tehnicki bez FAP filtera. :roll:

Izlizala se tad prica "rad komsija" realno, toliko je ponavljate.

prosvjetli me sta su kocnice koje su dorasle danasnje vremenu?
90% infrastrukture cesta i prometnica je isto kao i kada su bili bubnjevi na svim tockovima, isto kao i ogranicenja brzine.
dalje izduvni gasovi su opipljivi, mjerljivi, telemetrija u stvarnom vremenu, i kao takvi su cvrst oslonac za klempiranje vozaca, vlasnika automobila, od strane drzave, a te euronorme su postignute zahvaljujuci fap filterima a njihovo drzanje zavisi od stanja motora, ne moze golf 2 ili 3 sa stvarnih 190.000 km na satu biti veci trovac od 307 sa "stvarnih" 140.000 km na satu.
zato lijepi moj kada krene klempiranje zvano trosarine po eko testu ovaj cirkus zvani vadjenje katalizatora, dpf filtera i prodavanje po skupe novce, ponoviti ce se, ali u drugom smjeru a tada ce vjerovatno biti kriva drzava, alija, balija i slicno kako smo vec navikli od uvazenog bosanskog puka, da je za sve kriv neko drugi

User avatar
Drvosjeca iz Dejcica
Posts: 16772
Joined: 23/06/2004 15:46
Location: Sarajevo

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by Drvosjeca iz Dejcica » 04/02/2014 12:09

ado-šampion wrote:Dajte ljudi, UVIJEK je bolje uzeti P307 pa skinti FAP, auto ima 4 ili 5 zvjezdica NCAP, kocnice koje su dorasle i danasnjem vremenu, uglavnom i ESP, i kad se skine FAP ima euro 4..., nego uzeti Golf III (ili bilo koje iz tog vremena) koji ima 2 zvjezdice max, kocnica ko da nema za danasnje vrijeme, ESP nema, i euro 2 je i to ako je benzinac, dizel nije ni euro 2...

Isto tako, da auto ima "cistocu izduva" kao iz fabrike je nidje veze, jer Golf II iz fabrike je euro 1, znaci bolje Golf Euro 1, nego Pezo Euro 4. Nidje veze. Kod nas, dok ljudi voze i prolaze tehnicki bez kocnica, sa svjetlima koja bacaju u nebo, celavim gumama, sigurno ce uvesti da ne mozes proci tehnicki bez FAP filtera. :roll:

Izlizala se tad prica "rad komsija" realno, toliko je ponavljate.


Jebiga druže, po meni taj mentalitet nas ubi, provizorija, daj podmaži, podmiti, završi, jer se to zove snalažljivost. Onda znamo svi kukati, prvi ja, kako je tamo na zapadu bolje, uređenije, nemaju problema kao mi (daleko da je idealno to nema nigdje). Da recimo kažeš uzmi Fabiju benzin ili Megana, Daciu većina bi rekla daj ba kakva Fabija i ostalo, svi bi da voze M klasu, BMW, Audi sa 500KS a da voze na plin za 5 KM mjesečno, da servis rade u garaži kod Mirse po cijenam k'o za Yugu 45, jebiga ne može, treba se pružati koliko ti je jorgan dug.

ado-šampion
Posts: 6006
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by ado-šampion » 04/02/2014 13:30

Drvosjeca iz Dejcica wrote:
ado-šampion wrote:Dajte ljudi, UVIJEK je bolje uzeti P307 pa skinti FAP, auto ima 4 ili 5 zvjezdica NCAP, kocnice koje su dorasle i danasnjem vremenu, uglavnom i ESP, i kad se skine FAP ima euro 4..., nego uzeti Golf III (ili bilo koje iz tog vremena) koji ima 2 zvjezdice max, kocnica ko da nema za danasnje vrijeme, ESP nema, i euro 2 je i to ako je benzinac, dizel nije ni euro 2...

Isto tako, da auto ima "cistocu izduva" kao iz fabrike je nidje veze, jer Golf II iz fabrike je euro 1, znaci bolje Golf Euro 1, nego Pezo Euro 4. Nidje veze. Kod nas, dok ljudi voze i prolaze tehnicki bez kocnica, sa svjetlima koja bacaju u nebo, celavim gumama, sigurno ce uvesti da ne mozes proci tehnicki bez FAP filtera. :roll:

Izlizala se tad prica "rad komsija" realno, toliko je ponavljate.


Jebiga druže, po meni taj mentalitet nas ubi, provizorija, daj podmaži, podmiti, završi, jer se to zove snalažljivost. Onda znamo svi kukati, prvi ja, kako je tamo na zapadu bolje, uređenije, nemaju problema kao mi (daleko da je idealno to nema nigdje). Da recimo kažeš uzmi Fabiju benzin ili Megana, Daciu većina bi rekla daj ba kakva Fabija i ostalo, svi bi da voze M klasu, BMW, Audi sa 500KS a da voze na plin za 5 KM mjesečno, da servis rade u garaži kod Mirse po cijenam k'o za Yugu 45, jebiga ne može, treba se pružati koliko ti je jorgan dug.


Ja ne voim taj nas mentalitet svakako, truli sam kapitalista, radim za kapitaliste (bolje reci turbo-kapitaliste :-) ) i ponasam se kapitalisticki.

Ovdje ne govorimo o vadjenju turbine, EGR ventila i slicnim zajebancijama. Govorimo o vadjenju filtera koji sluzi ISKLJUCIVO za to da auto dobije vecu eko-normu, tj. uglavnom sa Euro 4 na Euro 5. I to se vidi kao problem, kao ako nemas para da bacas 2 prosjecne Bh. plate na FAP filter, kupi auto koje je Euro 2. To je meni nidje veze. 70% auta na cestama nam je Euro 2, ili u najboljem slucaju Euro 3.

Po meni je ludost, budalastina, glupost, ne znam vise kako da nazovem kad covjek da 10-12 milja za auto i posle toga pukne 1500 za FAP filter.

Na stranu to da je bolje uzeti benzinca, realno kod nas je neke modele tesko i naci s benzinskim motorima, otvori na primjer stranicu Kramara, sve su dizeli. I mnogi ljudi ne kupuju dizela samo sto je stedljiv, nego zato i sto je brzi u normalnoj upotrebi, ima radno podrucje na nizim obrtajima tako da je tisi na auto-putu, itd, itd.

Bakire, auto kojem je novom zaustavni put sa 100 km/h bio 45 ili 50 metara, ili vise, nema kocnice koje su dorasle danasnjem vremenu. Izvini ali tako je. Svejedno sto su ceste i ogranicenja iste kao birvaktile kod komunjara, kad ti izleti pjesak (a znamo da lete preko ceste ko muhe bez glave) niko te ne pita kakve su ceste i koliko je ogranicenje.
Isto tako, kad vozis porodicu, izuzetno je vazno hoce li se auto pri ne daj Boze sudaru saviti ko zemicka, ili ce kabina ostati citava.

Neko moze razmisljati drukcije, ali zbog gore nabrojanih stvari, i mnogih drugih (auta su napredovala u svakom pogledu), uvijek bih radije auto iz 2007. s 200 k na satu, nego auto iz 1997. s 100 k na satu, ako moram birati. I ovo dolazi od covjeka koji vozi jedno takvo auto (1997. - 120 k presao)

User avatar
Qler
Posts: 19228
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by Qler » 04/02/2014 14:06

Ja nisam mogao naci benzinca sad kad sam kupovao auto... jednostavno morao dizela kupiti... doduse mogao sam neku drugu marku mozda, nisam ni gledao, ali ovo sto sam trazio, jednostavno nije bilo... eno ih sad na piku ima meni se cini 6 komada i ni jedan nije nesto...

User avatar
Bakir1
Posts: 12623
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete

Post by Bakir1 » 04/02/2014 14:08

@ado
ako su auta napredovala, sto onda svjesno ides ka tome da sa potencijalne euro 5 norme pravis od auta euro 3?
ako su toliko napredovala i ako ti je to opravdanje da vozis mladji auto sa vise kilometara, sto onda ne kupujes neki fap od kojeg ce motor biti euro 6?
cuj kocnice nisu dorasle vremenu, bolji su diskovi kod auta koje je preslo 200.000 km nego kod auta koje je preslo 100.000 km? ili je mozda bolji auto sa neispravnim i poluispravnim abs senzorima nego onaj bez?
sve te "sigurnosne" naprave u autima nisu napravljene zato sto su auti bili prije nesigurni, nego sto vozaci nisu znali koristiti iste ;-)

Post Reply