Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
problemnatravunu wrote: ↑07/06/2023 13:14
Nije skup minut (na kraju krajeva imam službeni mob neograničen ), nego sam htio malo dići temu, konverzacija ovo ono ...ali dobro, nebitno , uglavnom , odradio mali + veliki servis i to je okruglo 750 KM u Gumi !
Tu je to negdje, nekada znaju biti ove akcije za veliki servis, oko 550 KM, pa ako tu dodaš i ulje i filter, to bi moglo biti malo manje, ali otprilike tu je to negdje.
A da je umjesto Dacia znaka Toyota znak bila bi priča kako odlično izgleda!
Elem, ode i Duster na 50k, k'o da gledam...
Kad pomenu Toyotu , po meni , ako ko ima blago rečeno "kritičan dizajn" , onda je to Toyota , Dacijin mi je sasvim OK , pogotovo kad znamo na koji segment kupaca se cilja.
A glede cijene , pa jebiga , goli WV Polo je 40k
A da je umjesto Dacia znaka Toyota znak bila bi priča kako odlično izgleda!
Elem, ode i Duster na 50k, k'o da gledam...
Kad pomenu Toyotu , po meni , ako ko ima blago rečeno "kritičan dizajn" , onda je to Toyota , Dacijin mi je sasvim OK , pogotovo kad znamo na koji segment kupaca se cilja.
A glede cijene , pa jebiga , goli WV Polo je 40k
Pardoniram, htio sam reći ode Duster na 60k.
Evo gledam aktuelnu ponudu na dacia.ba
Dacia Duster
4x4 1,5 Blue dCi 115 Journey
CIJENA DO REGISTRACIJE
50.800,00 KM
Last edited by Naslovnica on 28/11/2023 07:38, edited 1 time in total.
A da je umjesto Dacia znaka Toyota znak bila bi priča kako odlično izgleda!
Elem, ode i Duster na 50k, k'o da gledam...
Kad pomenu Toyotu , po meni , ako ko ima blago rečeno "kritičan dizajn" , onda je to Toyota , Dacijin mi je sasvim OK , pogotovo kad znamo na koji segment kupaca se cilja.
A glede cijene , pa jebiga , goli WV Polo je 40k
Pardoniram, htio sam reći ode Duster na 60k.
Evo gledam aktuelnu ponudu na dacia.ba
Dacia Duster
4x4 1,5 Blue dCi 115 Journey
CIJENA DO REGISTRACIJE
48.400,00 KM
To je trenutno najjaci paket,..i za ocekivati je da ce novi osnovni biti blize ovoj cifri.
Kad pomenu Toyotu , po meni , ako ko ima blago rečeno "kritičan dizajn" , onda je to Toyota , Dacijin mi je sasvim OK , pogotovo kad znamo na koji segment kupaca se cilja.
A glede cijene , pa jebiga , goli WV Polo je 40k
Pardoniram, htio sam reći ode Duster na 60k.
Evo gledam aktuelnu ponudu na dacia.ba
Dacia Duster
4x4 1,5 Blue dCi 115 Journey
CIJENA DO REGISTRACIJE
48.400,00 KM
To je trenutno najjaci paket,..i za ocekivati je da ce novi osnovni biti blize ovoj cifri.
Dacia Duster
4x4 1,5 Blue dCi 115 Journey
CIJENA DO REGISTRACIJE
sef ima 5g starog dastera, kupio novog - benzinaru - hladno 3000 maraka za servis - zamjena katalizatora (sto kako nije reko al kao to izgori ko sibica na njima), nesto malo sitno amortizera i sajli za RK... sve to francuz naplati na rende kasnije - i to još neovlašten servis "preko nekog jarana".
skrbavi-admin wrote: ↑28/11/2023 14:10
sef ima 5g starog dastera, kupio novog - benzinaru - hladno 3000 maraka za servis - zamjena katalizatora (sto kako nije reko al kao to izgori ko sibica na njima), nesto malo sitno amortizera i sajli za RK... sve to francuz naplati na rende kasnije - i to još neovlašten servis "preko nekog jarana".
Evo meni jaran ima Sandera, star 4 godine i prevalio 160k km sa 1.0 benzincem. Znaš koliko je imao troškova do sada na ono što nije redovan servis? 0 KM. Auto je i sada kao novo, nema falinki na mehanici, nema tačkicu korozije.I šta mu je to francuz naplatio na rende? A kupio je tada ubjedljivo najjeftinije auto na tržištu i dobio u osnovi svu potrebnu opremu.
skrbavi-admin wrote: ↑28/11/2023 14:10
sef ima 5g starog dastera, kupio novog - benzinaru - hladno 3000 maraka za servis - zamjena katalizatora (sto kako nije reko al kao to izgori ko sibica na njima), nesto malo sitno amortizera i sajli za RK... sve to francuz naplati na rende kasnije - i to još neovlašten servis "preko nekog jarana".
Evo meni jaran ima Sandera, star 4 godine i prevalio 160k km sa 1.0 benzincem. Znaš koliko je imao troškova do sada na ono što nije redovan servis? 0 KM. Auto je i sada kao novo, nema falinki na mehanici, nema tačkicu korozije.I šta mu je to francuz naplatio na rende? A kupio je tada ubjedljivo najjeftinije auto na tržištu i dobio u osnovi svu potrebnu opremu.
neam pojma - nisam znao da su Sandero i Daster ista auta
Nisu, ali je isti proizvođač, isti nivo kvaliteta... pošto aludiraš na to kako je Dačija nekvalitetna i kako te brzo počnu pljačkati. Znam i čovjeka sa Dusterom DCI, bez ikakvih problema sa autom.