Da li imam pravo da primam alimentaciju na svoj racun
-
kamikaza123
#1 Da li imam pravo da primam alimentaciju na svoj racun
Pozz, imam 20 godina i redovan sam student, zivim sa majkom, imamo solidna primanja, alimentacija koju placa otac pada ma majcin racun, da li ja imam pravo tu alimentaciju da preusmjerim na svoj racun (majka mi ne da ni marke od alimentacije -.-). Ako imam pravo primati alimentaciju na svoj racun, koja je procedura??
-
privremeni
#2 Re: Da li imam pravo da primam alimentaciju na svoj racun
Imas, jer si punoljetan i majka ti nije vise zakonski zastupnik. Pismeno obavijesti onog ko ti isplacuje alimentaciju o novim momentima, racunu i sl. Samo da ne zaboravim, jer mislim da znam cemu ovo pitanje, majka nije duzna da te izdrzava, skoluje i slicno, jer si punoljetan, imas neko zvanje (profesiju) sa srednjom skolom, znaci budi spreman i na mogucnost da moras traziti stan, a najvjerojatnije i posao, a onda opet nema nista od alimentacije.kamikaza123 wrote:Pozz, imam 20 godina i redovan sam student, zivim sa majkom, imamo solidna primanja, alimentacija koju placa otac pada ma majcin racun, da li ja imam pravo tu alimentaciju da preusmjerim na svoj racun (majka mi ne da ni marke od alimentacije -.-). Ako imam pravo primati alimentaciju na svoj racun, koja je procedura??
Cijela zavrzlama, nego bolje sjedi sa majkom i nadjite kompromis oko tvog studentskog "dzeparca".
- karanana
#3 Re: Da li imam pravo da primam alimentaciju na svoj racun
do koje godine uzrasta "djeteta" je otac uopste i duzan placati alimentaciju?
-
privremeni
#4 Re: Da li imam pravo da primam alimentaciju na svoj racun
Najkasnije do 25-te, ako je redovan student.karanana wrote:do koje godine uzrasta "djeteta" je otac uopste i duzan placati alimentaciju?
- Truba
- Grijem se na: Plin i struju
- Horoskop: Vodolija
#5 Re: Da li imam pravo da primam alimentaciju na svoj racun