zadrzao bi se najvise na stojadinu,jugi i floridi jer su najpoznatiji i najvise predstavljani kao full domaci proizvod= ubleha
ZASTAVA 101-FIAT X1/1(ODBACENI PROTOTIP FIATA 128)



ove polupokusaje su italijani odbacili i kod njih se proizvodio u ove 3 verzije

zastavi ostao krajnji prototip proizvodio se od 1972-1978

koji su oni kasnije ''usavrsavali'' kako su izlazili fiatove varijacije modela tako su i oni mijenjali
od 1978 se unaprjedjuje proizvodnja i pojavljuju se modeli
confort

mediteran

super -nekadasnja milicija ih imala

special -po meni najbolji model s motorom iz fiata 128 sport -1.3 ,75 ks

od 1982 se radi unifikacije proizvodnje 101/128 uvodi novi tip veznog lima i blatobrana preuzet od redizajniranog fiata 128 (1976.) i takav ostaje do kraja proizvodnje modela .

ZASTAVA 128 /FIAT 128 NUEVO
identican italijanskom modelu ,sklapan u kragujevcu po licenci 1982-2000,na pocetku su bili skroz italijanski sa brojem sasije ZFA....... kasnijeVX........

ZASTAVA 102/YUGO/FIAT 144
prototip predstavljen 1979 kao zamjena fiatu 127,odbacen i prodana licenca kragujevcu (fiata 127 je zamijenio fiat uno )

YUGO FLORIDA/SANA/ ODBACENI PROTOTIP FIAT TIPA
neuspjeli prototip fiat tipa ,sa prednjim trapom od juge i zadnjom krutom osovinom koji se valjda nije pokazao italijanima i odbacen je i prodat kragujevcu imao je fiatove motore 1.4(poslije ratni modeli su svi imali 1.3 ) vjerovatno fiat obustavio isporuku...
kasnije su nesto eksperimentisali i sa prednjim trapom ,kao fol unapredjivali...
kamionski i kombi program je takodjer fiat/iveco samo sa promijenjenim oznakama ....
sve u svemu jedna velika ubleha
