uh ovaj je lijep bas, novi modelTomahawk11 wrote: Evo, recimo, noviji, a manje prešao za te pare
https://www.olx.ba/artikal/28070647/cit ... dell-2016/
Citroen C4 HITNO
Moderators: Bobi, _BataZiv_0809
#76 Re: Citroen C4 HITNO
-
- Posts: 3452
- Joined: 20/01/2011 11:10
#77 Re: Citroen C4 HITNO
Ma navigacija se ažurira. Ako ne znaš sama, ima ovih što to rade preko pik-a. Nije precizna i grafički lijepa kao ove što @ElRe spominje, ali meni dobro posluži. Imam navigaciju i na mobitelu, ali na autu je puno lakše, a mobitel koristim za druge stvari.Avalanche wrote:Pa dobro, ja bih tu navigaciju i zbog vizuelnog efekta, jer mnogo ljepse izgleda auto sa navigacijom, nego bez nje, kad vec kupujem, jer necu narednih godina mijenjati auto, pa ono, daj da mi bude dobro i za narednih nekoliko godina.ElRe wrote:Oba modela sa linkova iznad su interesantna. Mladi su i malo presli. Fabricka Citroen navigacija osim estetske funkcije samog monitora je neupotrebiva na Balkanu. Mape nisu azurirane, a pokrivenost jugoistoka Evrope nije bila dobra ni 2014. kada je automobil bio nov. Za navigaciju imas tablet, mobitel i instaliras iGo, HereMaps i sl što radi i u offline modu (tj kada mobitel nije povezan na internet).
Osim toga, taj ekran ti nije samo navigacija, nego i display za radio, ekran na kojem ti dolaze upozorenja od board kompjutera i sl. Jedino što mu fali je što nema touch screen, pa moraš naučiti tipkati destinacije pomoću strelica i točkića.
Auto sa pređenih 150.000 km u 3-4 godine ne mora biti nužno loš izbor. Bolje takvo auto koje je te kilometre prešlo po evropskim autoputevima, nego neko koje je za isti period prešlo upola manje kilometara po ovim našim rupama i gudurama. Samo što cijenu moraš spustiti, mislim da ne bi trebala dati više od 15 hiljada za to auto. Ne zaboravi da ćeš morati dati odmah preko 600 KM za registraciju (ako nemaš već policu na sebi, biće preko 700 KM), a sa tom kilometražom bi trebala razmišljati i o velikom servisu, što je dodatni trošak odmah u startu.
#78 Re: Citroen C4 HITNO
@Amarko, od koje je godine 1.6 HDi bez greske?
-
- Posts: 3452
- Joined: 20/01/2011 11:10
#79 Re: Citroen C4 HITNO
Pa dodaš još 7000 KM i kupiš nov novcat.hekaton wrote:uh ovaj je lijep bas, novi modelTomahawk11 wrote: Evo, recimo, noviji, a manje prešao za te pare
https://www.olx.ba/artikal/28070647/cit ... dell-2016/
https://www.citroen.ba/index.php/promocija-c4
Stvarno moraš biti lud da daš ove pare.
- Tomahawk11
- Globalni moderator
- Posts: 109731
- Joined: 14/08/2009 14:51
#80 Re: Citroen C4 HITNO
Džontrin prijedlog
Al eto, ljudi često nemaju ni ovih 17-18 k, nego će to biti neki kredit, pa svako protezanje na veću cifru predstavlja problem.

Al eto, ljudi često nemaju ni ovih 17-18 k, nego će to biti neki kredit, pa svako protezanje na veću cifru predstavlja problem.
#81 Re: Citroen C4 HITNO
Dzontra_Volta wrote:Ne zaboravi da ćeš morati dati odmah preko 600 KM za registraciju (ako nemaš već policu na sebi, biće preko 700 KM), a sa tom kilometražom bi trebala razmišljati i o velikom servisu, što je dodatni trošak odmah u startu.
Code: Select all
Zupčasti remen se mjenja na 180 000 KM ili 10 godina starosti
Zamjena svih filtera i ulja je 210 KM u Unitradeu.
- konektovan
- Posts: 23418
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
#82 Re: Citroen C4 HITNO
Ja, al' ovaj je 20 500 KM do registracije.hekaton wrote:uh ovaj je lijep bas, novi modelTomahawk11 wrote: Evo, recimo, noviji, a manje prešao za te pare
https://www.olx.ba/artikal/28070647/cit ... dell-2016/
-
- Posts: 3452
- Joined: 20/01/2011 11:10
#83 Re: Citroen C4 HITNO
To znam, po knjižici koja je došla uz auto. Taj ovlašteni servis ti je pošten, ko god da je, jer obično nagovaraju klijente da urade veliki servis na polovnom autu čim ga kupe, bez obzira na kilometražu.ElRe wrote:Dzontra_Volta wrote:Ne zaboravi da ćeš morati dati odmah preko 600 KM za registraciju (ako nemaš već policu na sebi, biće preko 700 KM), a sa tom kilometražom bi trebala razmišljati i o velikom servisu, što je dodatni trošak odmah u startu.Ovo je info koji imam od ovlaštenog servisera.Code: Select all
Zupčasti remen se mjenja na 180 000 KM ili 10 godina starosti
Zamjena svih filtera i ulja je 210 KM u Unitradeu.
A ako je auto prešlo 154.000 km, blizu je i ta cifra od 180.000 km (ne mora se čekati baš zadnji kilometar).
I da, još nešto, @Avalanche ako ćeš kupovati auto samo za gradske vožnje, ja bih zaobišao hdi motor, jer će vrlo brzo fap filter stradati.
Ja bih radije kupio nekog štedljivog polovnog benzinca.
#84 Re: Citroen C4 HITNO
+1
Recimo astra j 1.4 turbo
Navodno bez greske
Recimo astra j 1.4 turbo

2011NediM17 wrote:@Amarko, od koje je godine 1.6 HDi bez greske?
Navodno bez greske

Last edited by amar1994 on 19/02/2018 15:39, edited 1 time in total.
#85 Re: Citroen C4 HITNO
Slobodno pitaj. Uzgred pitaj kad sledeći put budeš išao na servis, koliko košta servis zamjene ulja i filtera za 1.6 hdi, pa napiši šta su ti kazali.rumenige_brajtner wrote: izvini pajdo, pitaću tebe idući put gdje da idem na servis
- Tomahawk11
- Globalni moderator
- Posts: 109731
- Joined: 14/08/2009 14:51
#86 Re: Citroen C4 HITNO
Nema benzinskih da se prodaju, ovo je najmlađi
https://www.olx.ba/artikal/27635601/cit ... -4-benzin/
Doduše, i ja bih prije ovom bio mušterija nego dizel varijanti
https://www.olx.ba/artikal/27635601/cit ... -4-benzin/
Doduše, i ja bih prije ovom bio mušterija nego dizel varijanti

#87 Re: Citroen C4 HITNO
I da ima sranje su 
Taj sa linka nije

Taj sa linka nije

Last edited by amar1994 on 19/02/2018 15:40, edited 1 time in total.
#88 Re: Citroen C4 HITNO
koji bi to benzinac bio?Dzontra_Volta wrote:To znam, po knjižici koja je došla uz auto. Taj ovlašteni servis ti je pošten, ko god da je, jer obično nagovaraju klijente da urade veliki servis na polovnom autu čim ga kupe, bez obzira na kilometražu.ElRe wrote:Dzontra_Volta wrote:Ne zaboravi da ćeš morati dati odmah preko 600 KM za registraciju (ako nemaš već policu na sebi, biće preko 700 KM), a sa tom kilometražom bi trebala razmišljati i o velikom servisu, što je dodatni trošak odmah u startu.Ovo je info koji imam od ovlaštenog servisera.Code: Select all
Zupčasti remen se mjenja na 180 000 KM ili 10 godina starosti
Zamjena svih filtera i ulja je 210 KM u Unitradeu.
A ako je auto prešlo 154.000 km, blizu je i ta cifra od 180.000 km (ne mora se čekati baš zadnji kilometar).
I da, još nešto, @Avalanche ako ćeš kupovati auto samo za gradske vožnje, ja bih zaobišao hdi motor, jer će vrlo brzo fap filter stradati.
Ja bih radije kupio nekog štedljivog polovnog benzinca.
#89 Re: Citroen C4 HITNO
Astra turbo ili focus ecoboost 

#90 Re: Citroen C4 HITNO
Dzontra_Volta wrote:
Ma navigacija se ažurira. Ako ne znaš sama, ima ovih što to rade preko pik-a. Nije precizna i grafički lijepa kao ove što @ElRe spominje, ali meni dobro posluži. Imam navigaciju i na mobitelu, ali na autu je puno lakše, a mobitel koristim za druge stvari.
Osim toga, taj ekran ti nije samo navigacija, nego i display za radio, ekran na kojem ti dolaze upozorenja od board kompjutera i sl. Jedino što mu fali je što nema touch screen, pa moraš naučiti tipkati destinacije pomoću strelica i točkića.
Auto sa pređenih 150.000 km u 3-4 godine ne mora biti nužno loš izbor. Bolje takvo auto koje je te kilometre prešlo po evropskim autoputevima, nego neko koje je za isti period prešlo upola manje kilometara po ovim našim rupama i gudurama. Samo što cijenu moraš spustiti, mislim da ne bi trebala dati više od 15 hiljada za to auto. Ne zaboravi da ćeš morati dati odmah preko 600 KM za registraciju (ako nemaš već policu na sebi, biće preko 700 KM), a sa tom kilometražom bi trebala razmišljati i o velikom servisu, što je dodatni trošak odmah u startu.

https://www.olx.ba/artikal/26158878/cit ... ll-114-ks/
https://www.olx.ba/artikal/28070610/cit ... ll-114-ks/
Ovo je bez PDV-a cijena. (Da se razumijemo, ne mora da bude asdalmi, nego na njih naidjoh

I jeste, ja bih uglavnom vozila po gradu (sto ne znaci da ne bih negdje dalje otisla, ali 80% bi to bila gradska voznja).
Ne mogu novi, jer sto neko rece, jedva cu i 17-18k skupiti (i to se dvoumim je li mi pametno dati tolike pare), a + jos 7k nema govora.
#91 Re: Citroen C4 HITNO
Recimo, ali samo recimo, da uzmem ovog citroena https://www.olx.ba/artikal/26158878/cit ... ll-114-ks/
je li treba taj servis da radim i koliko ce me to kostati? Kad sve saberemo i oduzmemo, koliko bi mene ovaj auto kostao na kraju i je li pametno da ga kupujem?
Naravno, pricamo hipoteticki. Ne mora da bude bas taj gore auto, ali eto, na taj fazon neki.
P.S. Ljudi, stavila bih vam svima like na postove, ali, koliko mi se cini, nema.
I hvala!
je li treba taj servis da radim i koliko ce me to kostati? Kad sve saberemo i oduzmemo, koliko bi mene ovaj auto kostao na kraju i je li pametno da ga kupujem?
Naravno, pricamo hipoteticki. Ne mora da bude bas taj gore auto, ali eto, na taj fazon neki.

P.S. Ljudi, stavila bih vam svima like na postove, ali, koliko mi se cini, nema.

#92 Re: Citroen C4 HITNO
vozim skodu i sjedem u astru sjebem se koliko je tvrda.amar1994 wrote:Astra turbo ili focus ecoboost
kakva im je potrosnja opelu i fordu?
od focusa nesta ne bih bjezao.
#93 Re: Citroen C4 HITNO
Ako imas 17-18 trazi neko oko 15-16 jer ne znas sta bi mogla trebati mjenjati iako na prvu auto izgleda super
Eto taj 150 a na 180 se mjenja nesto veliko tu racunaj bar 500 registracija je isto tu negdje
Eto taj 150 a na 180 se mjenja nesto veliko tu racunaj bar 500 registracija je isto tu negdje
#94 Re: Citroen C4 HITNO
Funny auto Sarajevo ima uvijek ovih Citroena. Jeftiniji su od Dalmija i Kramara, i omogucavaju pregled u ovlastenom servisu prije kupovine. Pogledaj kod njih. Meni je ovaj poskup kod Dalmia zbog kilometraze.
#95 Re: Citroen C4 HITNO
Pa ford , uzet cemo beku srednju snagu , 1.0t 125ks solidno ide , grada sta ja znam , jedno 7-10l sve zavisi , astra litar vise sigurno , fordina je udobna i ima dobro vjesanjenepass1 wrote:vozim skodu i sjedem u astru sjebem se koliko je tvrda.amar1994 wrote:Astra turbo ili focus ecoboost
kakva im je potrosnja opelu i fordu?
od focusa nesta ne bih bjezao.

Ja sam vozio astru j sport 160ks , meni je bas udobna bila iako na 18 felgama , mozda su ta standardna sjediata neudobna.
#96 Re: Citroen C4 HITNO
Znaci, ako uzmem taj gore i to nesto na 180 000 kilometara se mijenja (sta se mijenja?), to mi je jos 1000 KM vise, ako sam dobro razumjela?supercali wrote:Ako imas 17-18 trazi neko oko 15-16 jer ne znas sta bi mogla trebati mjenjati iako na prvu auto izgleda super
Eto taj 150 a na 180 se mjenja nesto veliko tu racunaj bar 500 registracija je isto tu negdje
Gdje tacno da vidim?condy wrote:Funny auto Sarajevo ima uvijek ovih Citroena. Jeftiniji su od Dalmija i Kramara, i omogucavaju pregled u ovlastenom servisu prije kupovine. Pogledaj kod njih. Meni je ovaj poskup kod Dalmia zbog kilometraze.
#97 Re: Citroen C4 HITNO
pa iskreno kad kupis polovno trebalo bi servis odraditi, sta znas. dosta auta je vraceno tj vracena kilometraza.Avalanche wrote:Recimo, ali samo recimo, da uzmem ovog citroena https://www.olx.ba/artikal/26158878/cit ... ll-114-ks/
je li treba taj servis da radim i koliko ce me to kostati? Kad sve saberemo i oduzmemo, koliko bi mene ovaj auto kostao na kraju i je li pametno da ga kupujem?
Naravno, pricamo hipoteticki. Ne mora da bude bas taj gore auto, ali eto, na taj fazon neki.
P.S. Ljudi, stavila bih vam svima like na postove, ali, koliko mi se cini, nema.I hvala!
ja licno mislim da svi to rade. vracanje kilometara. svaka autokuca.
i gledaj da spustis cijenu koliko moze.
kupujes macka u vreci, ja kad bih uzeo polovno 1.5k bih ostavio sa strane za razne kvarove koji mogu nastupiti nakon par mjeseci od kupovine.
ako bas bas pojma nemas o autims, nemas majsora od povjerenja ja bih radije kupio novo. moze se za 20k naci novo auto. npr suzuki swift

#98 Re: Citroen C4 HITNO
Pa neko rece veliki servis po knjizici
Znaci remen vodena pumpa pozeljno onda sve sta ide uz to i to je cijena sigurno preko 500 registracija neko pomenu a ti nam potvrdi ako nemas auto i nemas popust od 50% je nekih 6-7 stoja
Ja licno bih isao na benzinca al je problem sto ih malo ima
Uglavnom nemoj zadnju marku davati na auto nego ostavi neku cifru i za ostale stvari
Znaci remen vodena pumpa pozeljno onda sve sta ide uz to i to je cijena sigurno preko 500 registracija neko pomenu a ti nam potvrdi ako nemas auto i nemas popust od 50% je nekih 6-7 stoja
Ja licno bih isao na benzinca al je problem sto ih malo ima
Uglavnom nemoj zadnju marku davati na auto nego ostavi neku cifru i za ostale stvari
#99 Re: Citroen C4 HITNO
pa ford ko moja fabija trosi, jes da joj fali 55ksamar1994 wrote:Pa ford , uzet cemo beku srednju snagu , 1.0t 125ks solidno ide , grada sta ja znam , jedno 7-10l sve zavisi , astra litar vise sigurno , fordina je udobna i ima dobro vjesanjenepass1 wrote:vozim skodu i sjedem u astru sjebem se koliko je tvrda.amar1994 wrote:Astra turbo ili focus ecoboost
kakva im je potrosnja opelu i fordu?
od focusa nesta ne bih bjezao.![]()
Ja sam vozio astru j sport 160ks , meni je bas udobna bila iako na 18 felgama , mozda su ta standardna sjediata neudobna.

mada vise nije moja, danas je oficijelno prodao, vitara u petak stize

a astru ne znam po slovima razlikovati, ugl ona kockasta, suvozac bio. fakat sjeb koliko su tvrda sjedista.
#100 Re: Citroen C4 HITNO
Upisi na google funny auto olx i naces, na mobitelu sam pa ti ne mogu sad staviti link.Avalanche wrote:
Gdje tacno da vidim?
Usput, ja ne bih nista gledao sa vise od 125 hiljada predjenih km. Cekaj auto sa manje kilometara.