Citroen C4 HITNO

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809

User avatar
psiho
Posts: 194
Joined: 11/09/2010 19:33
Location: id

#26 Re: Citroen C4 HITNO

Post by psiho » 18/09/2010 19:44

sehovacg wrote:pozdrav narode..i ja da se nadovezem na pricu o citroenu....
vozim opel astru 2002 godiste dth....odlicno me sluzi presao 100 000 sa njom sesta godina....znaci nije mi stala....
sad je mogu prodati za 4 soma evrova....
e sad ide ono sledece i najvaznije....Imam dobru priliku da uzmem citroen c4 1,4 90 konja 2007 godiste. srednji paket opreme sa klimom komandama na volanu el p[oodizacima i retrovizorima i jos toga....presla 50.000 km..vozikali je u mojoj firmi neki direktorcici.....izgleda odlicno jedino sto je malo zaparana kljucem na vratima....
cena je 5200 evra...Raspitao sam se plinski uredjaj kod nas u beogradu kosta 520 evra imam popust na taj uredjaj 10 posto....e sad dilema dali prodati opel astru koja me sluzi odlicno..5.3 litra potrosnja na otvorenom 7.4 potrosnja u gradu....i uzeti citroen koji je 3 godine star i koji je presao relativno malo km....
Pomagajte pisite svoje sugestije,,.....
imaš lovu, ne razmišljaj ništa, razlika u 5 godina je ogromna, porijeklo vozila je sigurno, ja bih uzeo citroena... :thumbup:


User avatar
shlauf
Posts: 2495
Joined: 27/07/2008 23:34
Location: Made in Sarajevo

#27 Re: Citroen C4 HITNO

Post by shlauf » 18/09/2010 19:51

sehovacg wrote:pozdrav narode..i ja da se nadovezem na pricu o citroenu....
vozim opel astru 2002 godiste dth....odlicno me sluzi presao 100 000 sa njom sesta godina....znaci nije mi stala....
sad je mogu prodati za 4 soma evrova....
e sad ide ono sledece i najvaznije....Imam dobru priliku da uzmem citroen c4 1,4 90 konja 2007 godiste. srednji paket opreme sa klimom komandama na volanu el p[oodizacima i retrovizorima i jos toga....presla 50.000 km..vozikali je u mojoj firmi neki direktorcici.....izgleda odlicno jedino sto je malo zaparana kljucem na vratima....
cena je 5200 evra...Raspitao sam se plinski uredjaj kod nas u beogradu kosta 520 evra imam popust na taj uredjaj 10 posto....e sad dilema dali prodati opel astru koja me sluzi odlicno..5.3 litra potrosnja na otvorenom 7.4 potrosnja u gradu....i uzeti citroen koji je 3 godine star i koji je presao relativno malo km....
Pomagajte pisite svoje sugestije,,.....
Pa šta se bre dvoumiš, prodaj Astru i dodaj to malo evrića iz sehare i imaš dobru a mladu vozilicu sa kojom nećeš imati problema. I bez ugradnje plina dobro ćeš proći a plina imate na svakom ćošku :D
Image

Aleeeee aleeeeeeeeeeeeee :dance:

User avatar
psiho
Posts: 194
Joined: 11/09/2010 19:33
Location: id

#28 Re: Citroen C4 HITNO

Post by psiho » 19/09/2010 20:10

momci, kad kupite javite kako ste prošli, sretno!

User avatar
Optimist
Posts: 9867
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#29 Re: Citroen C4 HITNO

Post by Optimist » 19/09/2010 21:41

Danas gledam na autopijaci na stupu Citroen C4, 1,6 HDI, 3 vrata, 2006 godiste, 13 600 KM.

JAsoniC
Posts: 53
Joined: 14/09/2010 16:54
Location: Tuzla

#30 Re: Citroen C4 HITNO

Post by JAsoniC » 20/09/2010 16:17

Citroen c4 sam imao prilku jednom da vozim i svidio mi se izuzev instrument table koja mi je uzas jer volim klasicnu. (stvar ukusa). Uglavnom trebao bi biti pouzdan jer i ja vozim francuze i zadovoljan sam iako narod prica drugacije :)
I svidja mi se izbor motora ,pouzdaniji je od Hdi i jeftiniji za odrzavanje.

User avatar
psiho
Posts: 194
Joined: 11/09/2010 19:33
Location: id

#31 Re: Citroen C4 HITNO

Post by psiho » 20/09/2010 22:16

Optimist wrote:Danas gledam na autopijaci na stupu Citroen C4, 1,6 HDI, 3 vrata, 2006 godiste, 13 600 KM.
to je skoro pa povoljno, ali bi se vjerovatno mogla spustiti cijena bar na 13000 kerma, ja volim vidjeti vozilo sa očuvanim enterijerom, i obavezno da je uvezen, jednostavno ne vjerujem ovdašnjim serviserima što se tiče onih prvih servisa

User avatar
Avalanche
Posts: 258
Joined: 29/01/2012 17:30

#32 Re: Citroen C4 HITNO

Post by Avalanche » 19/02/2018 01:02

S obzirom da je zadnji post iz 2010., interesuje me kakav je sad Citroen C4 u 2018. godini, ako neko moze da odgovori? :)

Recimo Citroen C4 iz 2013./2014. godine, je li se kvari? Sta su mu prednosti, a sta mane? I mnogo bitno, je l' se krade?

condy
Posts: 7823
Joined: 22/09/2011 14:34

#33 Re: Citroen C4 HITNO

Post by condy » 19/02/2018 09:14

Prednosti aktuelnog C4 su što je poprilično udoban u vožnji, lijepo moderno opremljen i fino vizuelno urađen unutra. Što se tiče motorizacije, 1.6 hdi uglavnom je ispod haube i ide u dvije varijante od 90 ps i 115-120 ps. Uglavnom, ova jača verzija je najbolja mjera za C4. Fino može da ide, ubrzanje je ok. Nije bučan unutra iako sama izolacija je trebala biti bolja, kod jače verzije ovog motora dolazi auto sa šest brzina, što je bitno kod potrošnje i manje buke na autoputu. Od mjenjača automatik sporije pravi izmjene ali je pouzdan, pa ako je brzina izmjena bitna onda treba ići na manuelni mjenjač. Ako će se većinom voziti po gradu, i ako se nema neki pretenzija za neki sportski stil vožnje, već za krstarenje automatik je onda dobar izbor. Redovno održavanje nije skupo ako se ne održava u ovlaštenom servisu, jer ovlašteni servisi su preskupi. U ovlaštenom servisu redovni servis je oko 340 KM, dok u vlastitoj režiji je oko 200 KM. Neke vanredne stvari dođu uvijek na red za održavanje kao što je fap filter, i on je skuplja stavka. Uglavnom 1.6 hdi je dosta pouzdan motor bez mana ako je redovno održavan i servisiran, osim što u gradskoj vožnji hoće da malo više troši ( 8 l - 9 l u špici ) u odnosu na uporedni 1.6 tdi motor od VW. Nećeš se pokajati, ima ih sad da se prodaje dosta, pa biraj i gledaj neki koji je poprilično očuvan sa servisnom historijom.

User avatar
liaar
Posts: 2868
Joined: 29/11/2016 11:09
Location: Grad zabranjenog imena

#34 Re: Citroen C4 HITNO

Post by liaar » 19/02/2018 09:25

Ispravka condy, FAP filter zna biti problem često, jer je blizu turbine, pa je čak predviđena i zamjena nakon xy kilometara. Također, turbina ima varijabilnu geometriju, te se zna desiti da se izviju krilca.

UmaX
Posts: 2843
Joined: 30/11/2017 13:53

#35 Re: Citroen C4 HITNO

Post by UmaX » 19/02/2018 10:44

To je zapravo dobro sto je DPF blize motoru, na Astri J 1.7 CDTI je npr veoma daleko od motora, sto znaci da se teze zagrijava i manje su sanse za uspjesne regeneracije.

S druge strane, lose je po turbinu sto joj je DPF blizu. Zato sto DPF dosegne cca 600C kad radi regeneraciju.

User avatar
liaar
Posts: 2868
Joined: 29/11/2016 11:09
Location: Grad zabranjenog imena

#36 Re: Citroen C4 HITNO

Post by liaar » 19/02/2018 10:48

UmaX wrote:To je zapravo dobro sto je DPF blize motoru, na Astri J 1.7 CDTI je npr veoma daleko od motora, sto znaci da se teze zagrijava i manje su sanse za uspjesne regeneracije.

S druge strane, lose je po turbinu sto joj je DPF blizu. Zato sto DPF dosegne cca 600C kad radi regeneraciju.
Tu i tamo, kod ovog motora i nije toliko dobro jer strada često DPF

User avatar
rumenige_brajtner
Posts: 2089
Joined: 17/07/2008 10:03

#37 Re: Citroen C4 HITNO

Post by rumenige_brajtner » 19/02/2018 10:57

condy wrote:Prednosti aktuelnog C4 su što je poprilično udoban u vožnji, lijepo moderno opremljen i fino vizuelno urađen unutra. Što se tiče motorizacije, 1.6 hdi uglavnom je ispod haube i ide u dvije varijante od 90 ps i 115-120 ps. Uglavnom, ova jača verzija je najbolja mjera za C4. Fino može da ide, ubrzanje je ok. Nije bučan unutra iako sama izolacija je trebala biti bolja, kod jače verzije ovog motora dolazi auto sa šest brzina, što je bitno kod potrošnje i manje buke na autoputu. Od mjenjača automatik sporije pravi izmjene ali je pouzdan, pa ako je brzina izmjena bitna onda treba ići na manuelni mjenjač. Ako će se većinom voziti po gradu, i ako se nema neki pretenzija za neki sportski stil vožnje, već za krstarenje automatik je onda dobar izbor. Redovno održavanje nije skupo ako se ne održava u ovlaštenom servisu, jer ovlašteni servisi su preskupi. U ovlaštenom servisu redovni servis je oko 340 KM, dok u vlastitoj režiji je oko 200 KM. Neke vanredne stvari dođu uvijek na red za održavanje kao što je fap filter, i on je skuplja stavka. Uglavnom 1.6 hdi je dosta pouzdan motor bez mana ako je redovno održavan i servisiran, osim što u gradskoj vožnji hoće da malo više troši ( 8 l - 9 l u špici ) u odnosu na uporedni 1.6 tdi motor od VW. Nećeš se pokajati, ima ih sad da se prodaje dosta, pa biraj i gledaj neki koji je poprilično očuvan sa servisnom historijom.
ma niđe veze.. redovan servis u abc-u 260 kermi. ulje, filteri (ulja i zraka) + ruke. info iz prve ruke, filter goriva se nije mijenja jer nema potrebe još za to (auto prešlo 45.000, benzinac, 1.6 vti 120).

User avatar
liaar
Posts: 2868
Joined: 29/11/2016 11:09
Location: Grad zabranjenog imena

#38 Re: Citroen C4 HITNO

Post by liaar » 19/02/2018 11:01

rumenige_brajtner wrote:
condy wrote:Prednosti aktuelnog C4 su što je poprilično udoban u vožnji, lijepo moderno opremljen i fino vizuelno urađen unutra. Što se tiče motorizacije, 1.6 hdi uglavnom je ispod haube i ide u dvije varijante od 90 ps i 115-120 ps. Uglavnom, ova jača verzija je najbolja mjera za C4. Fino može da ide, ubrzanje je ok. Nije bučan unutra iako sama izolacija je trebala biti bolja, kod jače verzije ovog motora dolazi auto sa šest brzina, što je bitno kod potrošnje i manje buke na autoputu. Od mjenjača automatik sporije pravi izmjene ali je pouzdan, pa ako je brzina izmjena bitna onda treba ići na manuelni mjenjač. Ako će se većinom voziti po gradu, i ako se nema neki pretenzija za neki sportski stil vožnje, već za krstarenje automatik je onda dobar izbor. Redovno održavanje nije skupo ako se ne održava u ovlaštenom servisu, jer ovlašteni servisi su preskupi. U ovlaštenom servisu redovni servis je oko 340 KM, dok u vlastitoj režiji je oko 200 KM. Neke vanredne stvari dođu uvijek na red za održavanje kao što je fap filter, i on je skuplja stavka. Uglavnom 1.6 hdi je dosta pouzdan motor bez mana ako je redovno održavan i servisiran, osim što u gradskoj vožnji hoće da malo više troši ( 8 l - 9 l u špici ) u odnosu na uporedni 1.6 tdi motor od VW. Nećeš se pokajati, ima ih sad da se prodaje dosta, pa biraj i gledaj neki koji je poprilično očuvan sa servisnom historijom.
ma niđe veze.. redovan servis u abc-u 260 kermi. ulje, filteri (ulja i zraka) + ruke. info iz prve ruke, filter goriva se nije mijenja jer nema potrebe još za to (auto prešlo 45.000, benzinac, 1.6 vti 120).
Hem ti je benzinac, hem je ovlašteni u Sarajevu (blok) skuplji dosta od ovlaštenog recimo u Tuzli (Svjetlost)

User avatar
rumenige_brajtner
Posts: 2089
Joined: 17/07/2008 10:03

#39 Re: Citroen C4 HITNO

Post by rumenige_brajtner » 19/02/2018 11:02

blok je, koliko ja znam, za pežo. ja sam radio servis u ABC-u.

User avatar
liaar
Posts: 2868
Joined: 29/11/2016 11:09
Location: Grad zabranjenog imena

#40 Re: Citroen C4 HITNO

Post by liaar » 19/02/2018 11:04

rumenige_brajtner wrote:blok je, koliko ja znam, za pežo. ja sam radio servis u ABC-u.
Do mene je, prenijelo me malo halalite svi redom xD

chino
Posts: 577
Joined: 21/11/2002 00:00

#41 Re: Citroen C4 HITNO

Post by chino » 19/02/2018 11:11

u ABC-u servis bude otprilike 250km, sve preporuke za automobil

User avatar
amar1994
Posts: 28550
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#42 Re: Citroen C4 HITNO

Post by amar1994 » 19/02/2018 11:13

liaar wrote:
UmaX wrote:To je zapravo dobro sto je DPF blize motoru, na Astri J 1.7 CDTI je npr veoma daleko od motora, sto znaci da se teze zagrijava i manje su sanse za uspjesne regeneracije.

S druge strane, lose je po turbinu sto joj je DPF blizu. Zato sto DPF dosegne cca 600C kad radi regeneraciju.
Tu i tamo, kod ovog motora i nije toliko dobro jer strada često DPF
pa strada kad se voze na 1300 obrtaja i sipaju najjeftinije ulje :-)

:run:

User avatar
liaar
Posts: 2868
Joined: 29/11/2016 11:09
Location: Grad zabranjenog imena

#43 Re: Citroen C4 HITNO

Post by liaar » 19/02/2018 11:14

amar1994 wrote:
liaar wrote:
UmaX wrote:To je zapravo dobro sto je DPF blize motoru, na Astri J 1.7 CDTI je npr veoma daleko od motora, sto znaci da se teze zagrijava i manje su sanse za uspjesne regeneracije.

S druge strane, lose je po turbinu sto joj je DPF blizu. Zato sto DPF dosegne cca 600C kad radi regeneraciju.
Tu i tamo, kod ovog motora i nije toliko dobro jer strada često DPF
pa strada kad se voze na 1300 obrtaja i sipaju najjeftinije ulje :-)

:run:
Tebe čekam života mi :lol:

User avatar
basicm
Posts: 8103
Joined: 16/01/2012 21:38

#44 Re: Citroen C4 HITNO

Post by basicm » 19/02/2018 11:20

Koliko kosta fap za njih, nov?

condy
Posts: 7823
Joined: 22/09/2011 14:34

#45 Re: Citroen C4 HITNO

Post by condy » 19/02/2018 11:22

rumenige_brajtner wrote:
condy wrote:Prednosti aktuelnog C4 su što je poprilično udoban u vožnji, lijepo moderno opremljen i fino vizuelno urađen unutra. Što se tiče motorizacije, 1.6 hdi uglavnom je ispod haube i ide u dvije varijante od 90 ps i 115-120 ps. Uglavnom, ova jača verzija je najbolja mjera za C4. Fino može da ide, ubrzanje je ok. Nije bučan unutra iako sama izolacija je trebala biti bolja, kod jače verzije ovog motora dolazi auto sa šest brzina, što je bitno kod potrošnje i manje buke na autoputu. Od mjenjača automatik sporije pravi izmjene ali je pouzdan, pa ako je brzina izmjena bitna onda treba ići na manuelni mjenjač. Ako će se većinom voziti po gradu, i ako se nema neki pretenzija za neki sportski stil vožnje, već za krstarenje automatik je onda dobar izbor. Redovno održavanje nije skupo ako se ne održava u ovlaštenom servisu, jer ovlašteni servisi su preskupi. U ovlaštenom servisu redovni servis je oko 340 KM, dok u vlastitoj režiji je oko 200 KM. Neke vanredne stvari dođu uvijek na red za održavanje kao što je fap filter, i on je skuplja stavka. Uglavnom 1.6 hdi je dosta pouzdan motor bez mana ako je redovno održavan i servisiran, osim što u gradskoj vožnji hoće da malo više troši ( 8 l - 9 l u špici ) u odnosu na uporedni 1.6 tdi motor od VW. Nećeš se pokajati, ima ih sad da se prodaje dosta, pa biraj i gledaj neki koji je poprilično očuvan sa servisnom historijom.
ma niđe veze.. redovan servis u abc-u 260 kermi. ulje, filteri (ulja i zraka) + ruke. info iz prve ruke, filter goriva se nije mijenja jer nema potrebe još za to (auto prešlo 45.000, benzinac, 1.6 vti 120).
Koliko vidim samo spominješ cijenu za dva filtera i održavanje benzinca a ja govorim za dizelaša 1.6 hdi.

Ja ne pišem nikad napamet, i te stvari se mogu provjeriti. U dva ovlaštena Citroen Servisu, za 1.6 hdi, dali su dvije ponude. Prva, sa OE dijelovima i koja je iznosila koliko sam napisao, i obuhvatala je ulje, motorno i kočiono, i sve filtere ukupno četri. Jednu od ponuda je baš dao ABC, a drugu ovl. servis iz Viteza. Druga njihova ponuda pošto auto nije bilo u garanciji, je bila sa zamjesnkim filterima i uljima iz trgovine, i bila je jeftinija za nekih 100 KM. Međutim i ta cijena je bila za nekih 50-70 KM viša u odnosu na realnu.

Usput i tvoj servis za drugi motor, je preskup! Filter ulja i zraka, ulje, i 15 minuta posla naplate ti sve 260 KM!
Last edited by condy on 19/02/2018 11:27, edited 1 time in total.

User avatar
ElRe
Posts: 5968
Joined: 12/12/2011 11:28

#46 Re: Citroen C4 HITNO

Post by ElRe » 19/02/2018 11:26

U Unitradeu servis sa zamjenom svih filtera (klima, ulje, vazduh, nafta) i uljem Castrol Titanium FST za 1.6 HDI iznosi 210 KM.

condy
Posts: 7823
Joined: 22/09/2011 14:34

#47 Re: Citroen C4 HITNO

Post by condy » 19/02/2018 11:34

ElRe wrote:U Unitradeu servis sa zamjenom svih filtera (klima, ulje, vazduh, nafta) i uljem Castrol Titanium FST za 1.6 HDI iznosi 210 KM.
Mislim da to ulje ne bi trebalo sipati u 1.6 hdi :)

Koliko vidim na dekleraciji od tog ulja, što vidim na internetu, nema navedena specifikacija za ulje koje ide u 1.6 hdi. Prema dekleraciji koju ja vidim na internetu, to ulje ne može ići ni u VW common rail motore. Ide u neka mislim Mercedesova vozila, u Renault vozila, i u VW motore sa PD sistemom ubrizgavanja.

User avatar
ElRe
Posts: 5968
Joined: 12/12/2011 11:28

#48 Re: Citroen C4 HITNO

Post by ElRe » 19/02/2018 11:40

ACEA C3 - motori sa DPF tako da u principu moze da prodje. Vjerujem da je INEO ECS 5W-30 jeftinije.

User avatar
Avalanche
Posts: 258
Joined: 29/01/2012 17:30

#49 Re: Citroen C4 HITNO

Post by Avalanche » 19/02/2018 13:02

Hvala, ljudi, svima mnogo! :-D

A taj FAP filter i ta turbina, koliko kostaju kad odu? Takodje, koji mi dio moze otici a da je najskuplji? I veoma bitno, je l' se kradu Citroeni kod nas? :skoljka:


Valjda zakljucujete da nemam pojma o autima, tako da molim za strpljenje. :D

Da pojasnim, ja bih se mozda odlucila za ovaj auto: Citroen C4, 1.6 e-HDI Business Class, 2014. godiste, predjeni kilometri: 156.136, dizel, manuaelni mjenjac, snaga motora 84 kW.

Pitanje je sljedece: da li je ovaj auto dobar za mene koja otprilike cu ga koristiti samo za gradsku voznju? Sta su mu prednosti, a sta mane?

User avatar
rumenige_brajtner
Posts: 2089
Joined: 17/07/2008 10:03

#50 Re: Citroen C4 HITNO

Post by rumenige_brajtner » 19/02/2018 13:03

condy wrote:
rumenige_brajtner wrote:
condy wrote:Prednosti aktuelnog C4 su što je poprilično udoban u vožnji, lijepo moderno opremljen i fino vizuelno urađen unutra. Što se tiče motorizacije, 1.6 hdi uglavnom je ispod haube i ide u dvije varijante od 90 ps i 115-120 ps. Uglavnom, ova jača verzija je najbolja mjera za C4. Fino može da ide, ubrzanje je ok. Nije bučan unutra iako sama izolacija je trebala biti bolja, kod jače verzije ovog motora dolazi auto sa šest brzina, što je bitno kod potrošnje i manje buke na autoputu. Od mjenjača automatik sporije pravi izmjene ali je pouzdan, pa ako je brzina izmjena bitna onda treba ići na manuelni mjenjač. Ako će se većinom voziti po gradu, i ako se nema neki pretenzija za neki sportski stil vožnje, već za krstarenje automatik je onda dobar izbor. Redovno održavanje nije skupo ako se ne održava u ovlaštenom servisu, jer ovlašteni servisi su preskupi. U ovlaštenom servisu redovni servis je oko 340 KM, dok u vlastitoj režiji je oko 200 KM. Neke vanredne stvari dođu uvijek na red za održavanje kao što je fap filter, i on je skuplja stavka. Uglavnom 1.6 hdi je dosta pouzdan motor bez mana ako je redovno održavan i servisiran, osim što u gradskoj vožnji hoće da malo više troši ( 8 l - 9 l u špici ) u odnosu na uporedni 1.6 tdi motor od VW. Nećeš se pokajati, ima ih sad da se prodaje dosta, pa biraj i gledaj neki koji je poprilično očuvan sa servisnom historijom.
ma niđe veze.. redovan servis u abc-u 260 kermi. ulje, filteri (ulja i zraka) + ruke. info iz prve ruke, filter goriva se nije mijenja jer nema potrebe još za to (auto prešlo 45.000, benzinac, 1.6 vti 120).
Koliko vidim samo spominješ cijenu za dva filtera i održavanje benzinca a ja govorim za dizelaša 1.6 hdi.

Ja ne pišem nikad napamet, i te stvari se mogu provjeriti. U dva ovlaštena Citroen Servisu, za 1.6 hdi, dali su dvije ponude. Prva, sa OE dijelovima i koja je iznosila koliko sam napisao, i obuhvatala je ulje, motorno i kočiono, i sve filtere ukupno četri. Jednu od ponuda je baš dao ABC, a drugu ovl. servis iz Viteza. Druga njihova ponuda pošto auto nije bilo u garanciji, je bila sa zamjesnkim filterima i uljima iz trgovine, i bila je jeftinija za nekih 100 KM. Međutim i ta cijena je bila za nekih 50-70 KM viša u odnosu na realnu.

Usput i tvoj servis za drugi motor, je preskup! Filter ulja i zraka, ulje, i 15 minuta posla naplate ti sve 260 KM!
izvini pajdo, pitaću tebe idući put gdje da idem na servis :thumbup:

Post Reply