Citroen All About
Moderators: Bobi, _BataZiv_0809
#76 Re: Citroen C5 All About
Pazi prema Budvi imas brdo, prema Petrovcu imas brdo, prema Kolasinu imas brdo.... Moram nekako probati auto .... Nema druge
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
-
- Posts: 1956
- Joined: 07/11/2010 16:05
#77 Re: Citroen C5 All About
Pa C5 nije jeftina i ekonomična limuzina, već teži ka luksuzu. Prema tome, trebala bi biti opremljena adekvatnom motorizacijom a to je u ovom slučaju 2.0 HDI.
#78 Re: Citroen C5 All About
Najvise idu oni modeli od 1.6 pratim na kramar auto
Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2
Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2
- mali_milojica
- Posts: 14203
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#79 Re: Citroen C5 All About
Zato sto druge i ne uvoze ili rijetko.staradis wrote:Najvise idu oni modeli od 1.6 pratim na kramar auto
Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2
2.0 su im vjerovatno skupi i ne nalaze toliku zaradu na njima.
Vjerovatno su bolje i opremljeni,sto im dize cijenu,koja nije na strani C5. Prije ce Balkanac onda uzeti Passata.
#80 Re: Citroen C5 All About
vozim 1.6 po brdu, po ravnom, autoputem i lokalnom cestom... Sta znaci stiskati uz brdo? ja gotovo cijeli ivan idem u petoj.
Prosjecna potrosnja za prevezenih 60000 km mi je 5.4 a dosta vozim autoputem i tada mi je na tempomatu uvijek 150.
super auto, 1.6 sasvim pristojan, potrosnja odlicna
Sent using Tapatalk2
Prosjecna potrosnja za prevezenih 60000 km mi je 5.4 a dosta vozim autoputem i tada mi je na tempomatu uvijek 150.
super auto, 1.6 sasvim pristojan, potrosnja odlicna
Sent using Tapatalk2
#81 Re: Citroen C5 All About
Kao sto rekoh nisam neki trkac ali kada uz Crkvine (od PG ka Kolasinu) sretnete sleper sa prikolicom koji iz dosta jaku pedencu ide 50 mogu vam rec da ga nije lako preteci ni sa 1.5dci 105ks kojo je oko 200kg laksi od C5.
Mada pored motora treba gledati jos neke stcari. Jednostavno treba probati i sam zakljuciti.
Slozio bih se sa komentarom iza da je C5 luksuzna limuzina i da joj pristaje 2.0 motor.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Mada pored motora treba gledati jos neke stcari. Jednostavno treba probati i sam zakljuciti.
Slozio bih se sa komentarom iza da je C5 luksuzna limuzina i da joj pristaje 2.0 motor.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
#82 Re: Citroen C5 All About
Za preticanje na putu prema Kolasinu bolje da kupis Ferari
Sigurno da je bolji 2.0 ali ja stvarno nisam imao nikakvih problema ni sa 1.6. Na kraju krajeva probaj auto prije kupovine
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
#83 Re: Citroen C5 All About
Ma treba ici sa 2.0 i poznatom suspenzijom inace to nije to.
Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2
Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2
#84 Re: Citroen C5 All About
Vidim da mi vec par ljudi spominje neku posebnu suspenziju na 2.0. Da li neko moze da objasni ili sa neki link. Kvari li se, posto je opravka? Da li to posjeduju samo 2.0 motori ili mozda imaju i neki 1.6 modeli?
Kako da znam da li neki c5 ima tu suspenziju? ( sem da uzimam broj sasije i da idem u salon)?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Kako da znam da li neki c5 ima tu suspenziju? ( sem da uzimam broj sasije i da idem u salon)?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
#85 Re: Citroen C5 All About
Nek me isprave ovi Citrosi, ali u slabijim motorima hidraulike nema, samo u jačim...ovjes je odličan, i pokazao se do sada dobrim u C5...godinama to Citroen pravi, tako da su valjda do sada majstori u tome...
zezam se...
a što se tiče prepoznavanja, otvoriš haubu i iznad završetka amortizera na prednjim točkovima imaš posude za hidraulično ulje, tzv. kruške, bombice, zavisi ko kako to zove...to ti je glavni znak raspoznavanja, naravno, uz kontrole ovjesa u enterijeru...

a što se tiče prepoznavanja, otvoriš haubu i iznad završetka amortizera na prednjim točkovima imaš posude za hidraulično ulje, tzv. kruške, bombice, zavisi ko kako to zove...to ti je glavni znak raspoznavanja, naravno, uz kontrole ovjesa u enterijeru...
-
- Posts: 11786
- Joined: 17/04/2012 22:57
#86 Re: Citroen C5 All About
Nemaju ni svi 2.0, a 1.6 je nema nikako. Radi se o čuvenoj citroenovoj hidropneumatskoj suspenziji ili u narodu poznatoj kao samo hidraulika. Ostali imaju klasično vješanje kao i ostala auta. Održavanje ne iziskuje ništa posebno više novca, a ona je toliko usavršena kroz 60-ak godina tako da je i više nego pouzdana. Njene prednosti u odnosu na klasično vješanje su pored udobnosti i u ponašanju na putu tj. voznim osobinama. Imaš više podešavanja od sportskog na kome auto bude tvrđe i ide kao po šinama, preko normalnog koje je najudobnije do povišenog gdje auto bude visoko kao neki SUV ako ideš po lošijem terenu.
C5(mislim naravno na ovaj aktuelni jer samo on nema uvijek hidrauliku) sa hidraulikom možeš poznati po tome što nema ručicu ručne kočnice već je ona elektronska i iza mjenjača prema zadnjim sjedištima na centralnom grebenu ima dugmad za podešavanje vješanja.
Eto nadam se da sam malo pomogao.
C5(mislim naravno na ovaj aktuelni jer samo on nema uvijek hidrauliku) sa hidraulikom možeš poznati po tome što nema ručicu ručne kočnice već je ona elektronska i iza mjenjača prema zadnjim sjedištima na centralnom grebenu ima dugmad za podešavanje vješanja.
Eto nadam se da sam malo pomogao.
#87 Re: Citroen C5 All About
Hvala momci, sto je ovo svaki dan naucim nesto novo 
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
-
- Posts: 28
- Joined: 16/06/2013 00:45
#89 Re: Citroen C5 All About
Moje licno iskustvo sa Citroenom i hidraulikom.
Auto sam kupio sa 50.000 milja (oko 80.000 km) i prodao sa 195.000 milja (oko 350.000 km),
radilo se o Citroenu Xantia 1.9 td.
Na motoru i mjenjacu nisam odvrnuo niti jedan saraf, osim onoga za ispustanje ulja.
Sa hidraulikom sam imao dva problema.
Prvi put mi je na oko 120.000 m poceo curiti gumeni prsten na izlazu iz pumpe. Taj dio je u Citroenu kostao 25 penija (pola marke).
Drugi kvar je bio ozbiljniji, poceo je curiti jedan od regulatora pritiska. Taj dio je kostao cini mi se 130 funti ali auto sam vec mislio prodavati pa mi se nije dalo mjenjati.
U svakom slucaju i taj dio od 130 funti je bio bagatela uzevsi u obzir da je to jedini iole skuplji dio koji je otisoa od kako je auto poizvedeno.
Sada o Citroenu C5. Vozio sam auto nekoliko puta i 1.6 hdi i 2.0 hdi.
Naravno usporedba je glupa jer je 2.0 puno jaciji i brzi, problem je koliko se mozete "finansijski pruziti".
Da budem iskren, 1.6 je sasvim dovoljno jak.
Vidim da neki "propitivaju" da li je 1.6 dovoljno jak? Samo mi nije jasno da li vi pisete iz BiH ili iz Njemacke i Nigerije?
Gdje su vam ti putevi pa je auto sa 110 ks nejako? Ne znam kakva auta vi vozite,
samo se ja ne vidjeh vasih Aventadora i Caymana na nasim cestama.
Ako C5 uporedjujete sa Passatom (uzimam njega za primjer jer je on kod nas nekakav "benchmark")
onda je Pasat sigurno nesto brzi i nesto bolje lezi na cesti.
U Citroenu se sjedi prilicno visoko pa je mozda i taj osjecaj brzine i lezanja na cesti sigurno drugaciji nego li u Passatu.
C5 je u drugu ruku puno tisiji i neuporedivo udobniji.
Pasasat takodje ima vise mjesta nazad za noge, tu je C5 relativno prosjecan.
Dizajn je vec stvar ukusa, meni licno je C5 neuporedivo ljepis, pogotovo unutrasnjost.
Glavni razlog zasto ovo pisem je 1,6 hdi motor.
Motor je odlican sve dok se pravilno odrzava, ako ga zapustite onda ste nagrabusili.
Najveci problem je ulje, odnosno kvalitet ulja i procedura zamjene.
Bilo kakva "zajebancija" sa uljem i turbina ce otici prakticno odmah.
Ovo je jos najmanji problem jer se motor u nekim slucajevima zna prakticno "balzamovati" iznutra.
Zacepe se kanali kuda ulje cirkulise kroz motor pa je jedino prakticno rijesenje zamjeniti kompletan motor.
Ovo je eksteman slucaj al sam i to vidjao.
Jos jedna stvar, ako kojim slucajem turbina ipak zariba, prilikom ugradnje nove obavezno zamjeniti i
dovodne/odvodne cijevi za ulje. Ove cijevcice su prilicno jeftine.
Ako niste pri lovi za ovo, onda cijevi obavezno dobro "propuhati" i izvaditi mali filter koji se cesto potpuno zacepi.
Zamjena ovih cijevcica je veoma vazna jer ako se one ne zamjene, turbina ce 100% ponovo zaribati.
Nekoliko puta sam licno gledao da sa skinutom turbinom, motor iako "vergla"
ne moze da izbaci ulje kroz dovodnu cijev jer je potpuno zacepljena.
U tom slucaju, staviti novu ili repariranu turbinu je cista ludost jer ce sasvim sigurno ponovo zaribati.
Nekakva procedura za mjenjanje ulja bi bila slijedeca.
OBAVEZNO i ISKLJUCIVO sipat (i dosipati) ulje koje je propisano, ne mogu se sjetiti tacno ali cini mi se 5w 30.
U svakom slucaju to pise u servisnoj knjizi.
Bilo koje drugo i 100% cete imati problem.
Mislim da Citroen preporucuje Totalovo ulje, ali bilo koje drugo sa istim specifikacijama od kvalitetnog proizvodjaca je OK.
Ulje mjenjati na 20.000 km ili ranije, ili svako godinu dana, dakle opet onako kako proizvodjac propisuje.
Motor prvo ugrijati na punu radnu tempetraturu pa onda ispustiti ulje.
Ulje iskljucivo ispustiti na cep, nikada koristiti one "usisivace" (ovo vjerovatno vazi za svako auto).
Dakle sve u svemu nista posebno pametno ili revolucionarno, samo se drzati ISKLJUCIVO onoga sto proizvodjac propisuje.
Niposto slusati majstore tipa "moze i ovo obicno ulje, samo ga cesce mijenjati".
Auto sam kupio sa 50.000 milja (oko 80.000 km) i prodao sa 195.000 milja (oko 350.000 km),
radilo se o Citroenu Xantia 1.9 td.
Na motoru i mjenjacu nisam odvrnuo niti jedan saraf, osim onoga za ispustanje ulja.
Sa hidraulikom sam imao dva problema.
Prvi put mi je na oko 120.000 m poceo curiti gumeni prsten na izlazu iz pumpe. Taj dio je u Citroenu kostao 25 penija (pola marke).
Drugi kvar je bio ozbiljniji, poceo je curiti jedan od regulatora pritiska. Taj dio je kostao cini mi se 130 funti ali auto sam vec mislio prodavati pa mi se nije dalo mjenjati.
U svakom slucaju i taj dio od 130 funti je bio bagatela uzevsi u obzir da je to jedini iole skuplji dio koji je otisoa od kako je auto poizvedeno.
Sada o Citroenu C5. Vozio sam auto nekoliko puta i 1.6 hdi i 2.0 hdi.
Naravno usporedba je glupa jer je 2.0 puno jaciji i brzi, problem je koliko se mozete "finansijski pruziti".
Da budem iskren, 1.6 je sasvim dovoljno jak.
Vidim da neki "propitivaju" da li je 1.6 dovoljno jak? Samo mi nije jasno da li vi pisete iz BiH ili iz Njemacke i Nigerije?
Gdje su vam ti putevi pa je auto sa 110 ks nejako? Ne znam kakva auta vi vozite,
samo se ja ne vidjeh vasih Aventadora i Caymana na nasim cestama.
Ako C5 uporedjujete sa Passatom (uzimam njega za primjer jer je on kod nas nekakav "benchmark")
onda je Pasat sigurno nesto brzi i nesto bolje lezi na cesti.
U Citroenu se sjedi prilicno visoko pa je mozda i taj osjecaj brzine i lezanja na cesti sigurno drugaciji nego li u Passatu.
C5 je u drugu ruku puno tisiji i neuporedivo udobniji.
Pasasat takodje ima vise mjesta nazad za noge, tu je C5 relativno prosjecan.
Dizajn je vec stvar ukusa, meni licno je C5 neuporedivo ljepis, pogotovo unutrasnjost.
Glavni razlog zasto ovo pisem je 1,6 hdi motor.
Motor je odlican sve dok se pravilno odrzava, ako ga zapustite onda ste nagrabusili.
Najveci problem je ulje, odnosno kvalitet ulja i procedura zamjene.
Bilo kakva "zajebancija" sa uljem i turbina ce otici prakticno odmah.
Ovo je jos najmanji problem jer se motor u nekim slucajevima zna prakticno "balzamovati" iznutra.
Zacepe se kanali kuda ulje cirkulise kroz motor pa je jedino prakticno rijesenje zamjeniti kompletan motor.
Ovo je eksteman slucaj al sam i to vidjao.
Jos jedna stvar, ako kojim slucajem turbina ipak zariba, prilikom ugradnje nove obavezno zamjeniti i
dovodne/odvodne cijevi za ulje. Ove cijevcice su prilicno jeftine.
Ako niste pri lovi za ovo, onda cijevi obavezno dobro "propuhati" i izvaditi mali filter koji se cesto potpuno zacepi.
Zamjena ovih cijevcica je veoma vazna jer ako se one ne zamjene, turbina ce 100% ponovo zaribati.
Nekoliko puta sam licno gledao da sa skinutom turbinom, motor iako "vergla"
ne moze da izbaci ulje kroz dovodnu cijev jer je potpuno zacepljena.
U tom slucaju, staviti novu ili repariranu turbinu je cista ludost jer ce sasvim sigurno ponovo zaribati.
Nekakva procedura za mjenjanje ulja bi bila slijedeca.
OBAVEZNO i ISKLJUCIVO sipat (i dosipati) ulje koje je propisano, ne mogu se sjetiti tacno ali cini mi se 5w 30.
U svakom slucaju to pise u servisnoj knjizi.
Bilo koje drugo i 100% cete imati problem.
Mislim da Citroen preporucuje Totalovo ulje, ali bilo koje drugo sa istim specifikacijama od kvalitetnog proizvodjaca je OK.
Ulje mjenjati na 20.000 km ili ranije, ili svako godinu dana, dakle opet onako kako proizvodjac propisuje.
Motor prvo ugrijati na punu radnu tempetraturu pa onda ispustiti ulje.
Ulje iskljucivo ispustiti na cep, nikada koristiti one "usisivace" (ovo vjerovatno vazi za svako auto).
Dakle sve u svemu nista posebno pametno ili revolucionarno, samo se drzati ISKLJUCIVO onoga sto proizvodjac propisuje.
Niposto slusati majstore tipa "moze i ovo obicno ulje, samo ga cesce mijenjati".
#90 Re: Citroen C5 All About
@ Mirko S Kojotovski
Sve se slazem s tobom izuzev da Pasat lezi na cesti bolje od C5. Ne od onog koji ima Hydroactive III vjesanje. No way ! Pogotovo ako ukljucis Sport mode. A nije ni brzi (sa istim motorima, mislim sto se snage tice).
Sve se slazem s tobom izuzev da Pasat lezi na cesti bolje od C5. Ne od onog koji ima Hydroactive III vjesanje. No way ! Pogotovo ako ukljucis Sport mode. A nije ni brzi (sa istim motorima, mislim sto se snage tice).
#91 Re: Citroen C5 All About
1.6 HDi je sasvim dovoljan ali mu fali 6a brzina
Sto se standardnog ovjesa tice on je preuzet sa 407 i kao takav je veoma udoban i solidan.
Sto se tice ovih problema sa turbinom koji mogu nastati ukoliko se ulje ne mjenja pravovremeno ili se sipa ulje nepreporucene gradacije, problem je konkretno u situ (ili kao sto neko gore rece filteru) koje se nalazi u jednoj od cijevi za podmazivanje turbine. Sito je otprilike greska u dizajnu i vecina ljudi ga vadi skroz iz cijevi (procedura nije previse komplikovana) i time eliminise eventualno zacepljenje cijevi za podmazivanje turbine.
Moje pitanje je
Kakva su iskustva i da li neko posjeduje 2.7 HDi, kontam mog 1.6 da zamjenim i doplatim za takvog jednog "sestaka"

Sto se standardnog ovjesa tice on je preuzet sa 407 i kao takav je veoma udoban i solidan.
Sto se tice ovih problema sa turbinom koji mogu nastati ukoliko se ulje ne mjenja pravovremeno ili se sipa ulje nepreporucene gradacije, problem je konkretno u situ (ili kao sto neko gore rece filteru) koje se nalazi u jednoj od cijevi za podmazivanje turbine. Sito je otprilike greska u dizajnu i vecina ljudi ga vadi skroz iz cijevi (procedura nije previse komplikovana) i time eliminise eventualno zacepljenje cijevi za podmazivanje turbine.
Moje pitanje je
Kakva su iskustva i da li neko posjeduje 2.7 HDi, kontam mog 1.6 da zamjenim i doplatim za takvog jednog "sestaka"
#92 Re: Citroen C5 All About
Danas sam se vozio u c5 1.6hdi karavan, 2010 god,160000km. Izgledao je kao boca, ni jednu jedinu manu nije imao.
Moje misljenje sto se tice motora.
U ravnici i kroz grad ne treba jaci motor ( bilo nas je troje odraslih muskaraca i upaljenja dvozonska klima), uzbrdo ide ali nije za neka brza preticanja. Nema sestu brzinuada ne znam koliko je ona potrebna ako se ne izlazi na auto put.
Jednostavno ni jednom nisam osjetio kada se turbina upalila pa da te gurne u sjediste (ako me kapirate sta hocu reci). U sustini idealno mu dodje 2.0 (sto se mene tice zbog preticanja, zbog nedostaka trecih traka i pravina u CG) ali covjek ako nadje dobar primjerak 1.6 hdi ne bi trebao da ga preskoci bez ako stvarno voli jace masine (mada mislim da takvom ljubitelju ne bi bio dovoljan ni 2.0
)
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Moje misljenje sto se tice motora.
U ravnici i kroz grad ne treba jaci motor ( bilo nas je troje odraslih muskaraca i upaljenja dvozonska klima), uzbrdo ide ali nije za neka brza preticanja. Nema sestu brzinuada ne znam koliko je ona potrebna ako se ne izlazi na auto put.
Jednostavno ni jednom nisam osjetio kada se turbina upalila pa da te gurne u sjediste (ako me kapirate sta hocu reci). U sustini idealno mu dodje 2.0 (sto se mene tice zbog preticanja, zbog nedostaka trecih traka i pravina u CG) ali covjek ako nadje dobar primjerak 1.6 hdi ne bi trebao da ga preskoci bez ako stvarno voli jace masine (mada mislim da takvom ljubitelju ne bi bio dovoljan ni 2.0

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
#93 Re: Citroen C5 All About
Pozdrav svim citroenasima. Posjedujem c5 mk1, a interesuje me jeli neko provjeravao gdje se moze kupiti LDS ulje osim u abc-u i po kojoj cijeni?
#95 Re: Citroen C5 All About
Hvalacitroen xm wrote:Vidi kod Grka.
#96 Re: Citroen C5 All About
Malo offtopic.
Gledam na piku novi model C3, i na nekima je instrument tabla iz jednog komada ispred suvozaca, a na nekima ima izrezan prostor za airbag. Evo slike:
-tabla bez ocrtanog airbaga ispred suvozaca

-tabla sa ocrtanim airbagom

Da li je ovaj sa druge slike udaran pa je jeftinije bilo zamijeniti samo airbag ili mozda ovo ima veze sa opremom?
Gledam na piku novi model C3, i na nekima je instrument tabla iz jednog komada ispred suvozaca, a na nekima ima izrezan prostor za airbag. Evo slike:
-tabla bez ocrtanog airbaga ispred suvozaca

-tabla sa ocrtanim airbagom

Da li je ovaj sa druge slike udaran pa je jeftinije bilo zamijeniti samo airbag ili mozda ovo ima veze sa opremom?
- mali_milojica
- Posts: 14203
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#97 Re: Citroen C5 All About
Znam da je C3 dozivio mali FL,pa je mozda to obuhvatilo i izgled unutrasnjost,tacnije ovo o cemu ti pricas.
Sve ovo ljepse izgleda na prvoj slici,ali prilikom otvaranja airbaga jeftinija je opcija ova druga slika,jer cini mi se da bi se morala mjenjati kompletna tabla kod novog modela.
Sve ovo ljepse izgleda na prvoj slici,ali prilikom otvaranja airbaga jeftinija je opcija ova druga slika,jer cini mi se da bi se morala mjenjati kompletna tabla kod novog modela.
#98 Re: Citroen C5 All About
Oba auta za koja sam uradio screenshot su isto godiste, 2010, sa istim motorom, 1.4 HDI.
#99 Re: Citroen C5 All About
pa ima li ih još sa ovako ocrtanim airbagom?
- Referent za ONO i DSZ
- Posts: 343
- Joined: 12/10/2006 15:12
- Location: Sarajevo
- Contact:
#100 Re: Citroen C5 All About
Najljepse od svega sto na temi o Citroenu nema papaka
..zato volim Francuze

..zato volim Francuze
