Chip Tuning ??

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
Wolfheart
Posts: 246
Joined: 27/04/2004 15:57
Location: Rajvosa

Chip Tuning ??

Post by Wolfheart » 03/01/2007 11:29

Pozdrav,

Zanima me da li je neko chip tuning napravio u autu ili zna nesto vishe o tome? Konkretno da li to moze ista stetiti motoru, tj. koje su mane i prednosti toga?? :? Navodno da je to samo mapiranje softwera i uploadanje novog u komp auta, no pitam se ako jer to tako lako i dobijes fakat 20-30% jaci motor zasto to onda ne radi svako? :-) Cijena je mislim oko 400 eura.

Ja razmisljam o chip tuningu na VW 96kw motor dizel - nije bas puno ni potrebno jer motor fakat vuce, pa zato ovo i pitam - koliko dobijes a koliko izgubis?

Hvala unaprijed na pomoci.


shin
Posts: 7011
Joined: 19/09/2005 10:52

Post by shin » 03/01/2007 11:36

jel dvica golf?

Wolfheart
Posts: 246
Joined: 27/04/2004 15:57
Location: Rajvosa

Post by Wolfheart » 03/01/2007 12:02

ma jok ba, zar ima dvica sa 96kw? :D

fabia, novu uzeo nedavno.

shin
Posts: 7011
Joined: 19/09/2005 10:52

Post by shin » 03/01/2007 12:10

Fazon je u tome sto motori moraju zadovoljiti norme o stetnim gasovima, tako da se snaga motora ogranicava sta vec da bi dobilo manji ispust stetnih gasova. Naravno ti sa Chipom skidas te blokade, ovo sam gledao na nekoj emisliji kada sa chipovali E55 AMG Mercedesa, cak se i potrosnja goriva smanjila.

User avatar
Qler
Posts: 19333
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Post by Qler » 03/01/2007 14:05

shin wrote:Fazon je u tome sto motori moraju zadovoljiti norme o stetnim gasovima, tako da se snaga motora ogranicava sta vec da bi dobilo manji ispust stetnih gasova. Naravno ti sa Chipom skidas te blokade, ovo sam gledao na nekoj emisliji kada sa chipovali E55 AMG Mercedesa, cak se i potrosnja goriva smanjila.


mislim da je to bilo na vrele gume gledao sam i ja to... povecali obtrtni momenat nesto malo snagu motora ali smanjili potrosnju...

Wolfheart
Posts: 246
Joined: 27/04/2004 15:57
Location: Rajvosa

Post by Wolfheart » 03/01/2007 15:16

da, to je sve tacno. obrtni moment se poveca, dobije se dodatnih 20-ak konja i smanji se potrosnja (u optimalnoj voznji). medjutim mene zanima da li je neko kod nas to uradio u autu, po mogucnosti novijem autu? utisci itd?

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

Post by nineac » 03/01/2007 16:11

Ja bi bio izuzetno pazljiv sto se tice tvog automobila.
Prvo, novo je auto, a trebas se raspitati kako ide sa garancijom!
Drugo tunirati E55 koji u gradskom rezimu trosi izmedju 19 i 23litre goriva i nije problem, jer s obzirom na radnu zapreminu motora dodatnih 20-30 ks nepoterecuje motor te jos nekoliko procenata obrtnog momenta samo moze izbalansirati odnos snage i tezine, cime dolazi do smanjenja potrosnje, ali zar smanjenje prosjecne potrosnje od skoro 17 litara je neki problem uz malo proracuna i para? Valjda je problem smanjiti potrosnju na tvojoj skodi koja trosi prosjecno 5,5 litara, i gdje nema puno prostora za manevre kod tuniranja.
Trece, nekada su diesel motori slovili kao robusni i dugovjecni. Danas su to benzinci, a dieseli su Hi-Tech proizvod koji ima vrlo male tolerancije, posebno kod malog, i vrlo jakog turbo punjaca, koji se svakako vrti preko 100.000 obrtaja.
Sada, dobro izracunaj. Ti u svojo maloj skodi imas 131 ks i 310 nm koje treba prenjeti prednjim pogonom na podlogu. Ako podignes obrtni moment na 340nm naprimjer, zar neces imati jos vise problema sa prenosom snage jer ih vec imas?
Stoga ja da sam na tvom mjestu, ja bi isao drugim smjerom.
Posto zivimo u zemlji gdje je krivina na krivini, ja bi pare ulozio u extra kvlitetne gume (ljeti Pirelli P6, zimi GY UG7), jake kocnice (BREMBO diskovi i plocice, ATE DOT 4 Racing ili Selenia Tutela Extreme koji izdrzavaju 312 celzija), te time postao vrlo brz po krivinama, neopterecujuci dodatno motor!

MRAVOJED
Posts: 5261
Joined: 03/12/2003 00:00
Location: temple of vtec

Post by MRAVOJED » 03/01/2007 16:25

živio govornik :D :D :D

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

Post by nineac » 03/01/2007 16:35

Zavaljujem :-) !

Wolfheart
Posts: 246
Joined: 27/04/2004 15:57
Location: Rajvosa

Post by Wolfheart » 03/01/2007 16:37

nineac wrote:Ja bi bio izuzetno pazljiv sto se tice tvog automobila.
Prvo, novo je auto, a trebas se raspitati kako ide sa garancijom!
Drugo tunirati E55 koji u gradskom rezimu trosi izmedju 19 i 23litre goriva i nije problem, jer s obzirom na radnu zapreminu motora dodatnih 20-30 ks nepoterecuje motor te jos nekoliko procenata obrtnog momenta samo moze izbalansirati odnos snage i tezine, cime dolazi do smanjenja potrosnje, ali zar smanjenje prosjecne potrosnje od skoro 17 litara je neki problem uz malo proracuna i para? Valjda je problem smanjiti potrosnju na tvojoj skodi koja trosi prosjecno 5,5 litara, i gdje nema puno prostora za manevre kod tuniranja.
Trece, nekada su diesel motori slovili kao robusni i dugovjecni. Danas su to benzinci, a dieseli su Hi-Tech proizvod koji ima vrlo male tolerancije, posebno kod malog, i vrlo jakog turbo punjaca, koji se svakako vrti preko 100.000 obrtaja.
Sada, dobro izracunaj. Ti u svojo maloj skodi imas 131 ks i 310 nm koje treba prenjeti prednjim pogonom na podlogu. Ako podignes obrtni moment na 340nm naprimjer, zar neces imati jos vise problema sa prenosom snage jer ih vec imas?
Stoga ja da sam na tvom mjestu, ja bi isao drugim smjerom.
Posto zivimo u zemlji gdje je krivina na krivini, ja bi pare ulozio u extra kvlitetne gume (ljeti Pirelli P6, zimi GY UG7), jake kocnice (BREMBO diskovi i plocice, ATE DOT 4 Racing ili Selenia Tutela Extreme koji izdrzavaju 312 celzija), te time postao vrlo brz po krivinama, neopterecujuci dodatno motor!


hvala na odgovoru, vidim fakat se razumijes u ovo. iskreno meni i ne treba vishe snage, jer motor ionako hoce izletiti iz fabije koliko je jak. sto se tice kocnica, ja sam prezadovoljan - mnogo bolje zaustavljaju automobil u poredjenju s obicnom fabijom, jedino me brinu zimske gume - skupe su pravo za ovaj profil gume :x
eh da, pogodak mi je bio sto sam uzeo za nasih cesta ESP...fakat dobro dodje u klizavim krivinama.

sto se tice chip-a mislim da bih dobio malo bolje ubrzanje, samo gdje to na nasim cestama iskoristiti?

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

Post by nineac » 03/01/2007 16:43

Pazi zbogdieselske konfiguracije ti na ubrzanju nebi posebno dobio, za to ti trebaju konji a ne obrtni moment, a realno ti nemozes bas previs opteretiti motor, a onda dolazi onaj problem sa prenosom snage!
Jebiga, sto se tice zimskih guma, idi kod HUGE u kiseljak,ili kod Skore u kiseljak, on sada prodaje Bridgestone. Sto se tice ljetnih ja bi isao na Pirelli ili Bridgestone!
Kocnice kod te Skode su prosjecne, i tu ima dosta prostora za poboljsavanja. Kada dodje vrijeme izmjene diskova i plocica, stavi Brembo, AP Racing ili ATE perforirane (izbusene) diskove i njihove odgovarajuce plocice. Onda uzmi jako kociono ulje (ATE Racing, Selenia Tutela, AP Racing, Lucas) te ces skratiti put kocenja i povecati izdrzljivost!

Wolfheart
Posts: 246
Joined: 27/04/2004 15:57
Location: Rajvosa

Post by Wolfheart » 03/01/2007 16:47

nineac wrote:Pazi zbogdieselske konfiguracije ti na ubrzanju nebi posebno dobio, za to ti trebaju konji a ne obrtni moment, a realno ti nemozes bas previs opteretiti motor, a onda dolazi onaj problem sa prenosom snage!
Jebiga, sto se tice zimskih guma, idi kod HUGE u kiseljak,ili kod Skore u kiseljak, on sada prodaje Bridgestone. Sto se tice ljetnih ja bi isao na Pirelli ili Bridgestone!
Kocnice kod te Skode su prosjecne, i tu ima dosta prostora za poboljsavanja. Kada dodje vrijeme izmjene diskova i plocica, stavi Brembo, AP Racing ili ATE perforirane (izbusene) diskove i njihove odgovarajuce plocice. Onda uzmi jako kociono ulje (ATE Racing, Selenia Tutela, AP Racing, Lucas) te ces skratiti put kocenja i povecati izdrzljivost!


hvala ti puno. :)

naso sam Pirelli zimske gume dvije za 700 KM- cizs!! Valjda je u Kiseljaku jeftinije.

Reci mi molim te nakon koliko vremena sta trebam mjenjati na RS-ici? Kocnice nakon koliko km-a, remenje, itd?
Hvala unaprijed!

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

Post by nineac » 03/01/2007 16:51

Pa novo je auto, drzi se onog sta servis kaze!
Samo napomeni da ti vremenom provjere procenat vlaznosti u kocionom ulju, a ono se bez obzira na to mjenja svake dvije godine!

Wolfheart
Posts: 246
Joined: 27/04/2004 15:57
Location: Rajvosa

Post by Wolfheart » 03/01/2007 16:52

pa da :-) thanx.

odgovori me covjek od chip tuninga :-D
bar za sad. :-D

dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

Post by dr.iver » 03/01/2007 18:21

kociono ulje DOT 5.1
niposto DOT 5 - znaci samo DOT 5.1
Generalno se mogu mijesati ulja specifikacije dot3, dot4 i dot 5.1, premda se to ne preporucuje.
ako slucajno naletis na dot 5, okani se toga, to je za racing automobile i moze ti unistiti gumice u kocionom sistemu agresivnim djelovanjem i onda je to gore od svega.

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

Post by nineac » 04/01/2007 11:27

DOT 5.1 kociona tekucina izdrzava temperature do 260 stepeni!
Sve sto sam mu spomenuo ima oznaku DOT4 , koje mogu izdrzavati do 240, 260, ili 280 stepeni, ali u ovom slucaju izdrzavaju +300 stepeni.
Glavna razlika izmedju kocionih tekucina koje sam ja spomenuo i koje si ti spomenuo jeste da je DOT 5 pravljena na bazi silikona, a ostale na bazi sintetike, i na trzistu BiH nemozes naci DOT5 kocionu tekucinu jer mnogi proizvodjaci tu tekucinu nemaju u slobodnoj prodaji!
Inace kocione tekucine za trke mogu imati i oznaku DOT4, a razlika je u sastojcima, tj. one su manje agresivne prema raznim dihtunzima.

Post Reply