Centrotrans-vlasnik sarajevske autobuske stanice

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...
Dezze
Posts: 1286
Joined: 16/06/2005 19:59

Centrotrans-vlasnik sarajevske autobuske stanice

#1

Post by Dezze » 02/05/2007 12:08

http://www.sarajevo-x.com/clanak/070501007

Procitajte ovaj clanak. I ako mi neko moze objasniti slijedece: Centrotrans je kupio nekoliko autobuskih stanica medju kojima i sarajevsku. E sad, oni su vlasnici sarajevske stanice, ali ne smiju zabraniti nekome da prometuje na toj stanici jer je ona javna povrsina a nije nicije vlasnistvo?! Nesto kupili a time ne smiju upravljati jer nije njihovo vlasnistvo??? Ne kontam.....

Ne bih ulazio u diskusiju o tome da li je Centrotrans ovakav korak (zabrana) trebao napraviti ili nije (mislim da nije!) ali mi je konfuzija ova, po meni, pravna prica oko vlasnistva. I kako to da se nesto od javnog interesa proda? Znam za koncesiju, ali bas da se proda.....
:?

Ili mi je nesto jako bitno promaklo :roll:


_BosanaC
Posts: 8452
Joined: 16/08/2005 14:02
Location: Sarajevo
Contact:

Re: Centrotrans-vlasnik sarajevske autobuske stanice

#2

Post by _BosanaC » 02/05/2007 13:16

Dezze wrote:http://www.sarajevo-x.com/clanak/070501007

Procitajte ovaj clanak. I ako mi neko moze objasniti slijedece: Centrotrans je kupio nekoliko autobuskih stanica medju kojima i sarajevsku. E sad, oni su vlasnici sarajevske stanice, ali ne smiju zabraniti nekome da prometuje na toj stanici jer je ona javna povrsina a nije nicije vlasnistvo?! Nesto kupili a time ne smiju upravljati jer nije njihovo vlasnistvo??? Ne kontam.....

Ne bih ulazio u diskusiju o tome da li je Centrotrans ovakav korak (zabrana) trebao napraviti ili nije (mislim da nije!) ali mi je konfuzija ova, po meni, pravna prica oko vlasnistva. I kako to da se nesto od javnog interesa proda? Znam za koncesiju, ali bas da se proda.....
:?

Ili mi je nesto jako bitno promaklo :roll:


Izgleda ti je promakao rat :-) A vjerujem da nije :-)

Znaci, samo si malo zbunjen :D Tek si ustao i mislis da zivis u nekoj normalnoj drzavi :oops: a ne zivis :sad:

Dezze
Posts: 1286
Joined: 16/06/2005 19:59

#3

Post by Dezze » 02/05/2007 15:22

Ne za*ebavaj me vec mi objasni, ako mozes :D Izgleda da je ovaj slucaj pravi izazov.... :lol:

_BosanaC
Posts: 8452
Joined: 16/08/2005 14:02
Location: Sarajevo
Contact:

#4

Post by _BosanaC » 02/05/2007 15:29

Dezze wrote:Ne za*ebavaj me vec mi objasni, ako mozes :D Izgleda da je ovaj slucaj pravi izazov.... :lol:


Bjezi ba, jos se uhvatih kako pokusavam shvatiti svu ovu pricu i ko objasniti ti nesto :lol: :lol: :lol: :lol:

marijindvorac
Posts: 245
Joined: 21/10/2006 18:40

#5

Post by marijindvorac » 02/05/2007 15:34

Koliko je Centrotrans zakonski u pravu a koliko nije, ne znam.

Nalazim da je Globturova linija Zenica-Sarajevo-Mostar-Dubrovnik neobicna jer kupi i prevozi putnike unutar BH. Isao sam Centrotransom par puta za Dubrovnik i jedino su pokupili putnike u Neumu. Prevoz unutar dvije tacke druge drzave je t.zv. kabotaza gdje prevozilac moze da "pokupi kajmak" domacem prevozicu, pa se obicno trazi nacin da se domaci prevoznik zastiti od takve prakse. Jer sumnjam da bi u sezoni Centrotrans mogao slobodno prevoziti domace putnike izmedju Dubrovnika i Splita na recimo relaciji Dubrovnik-Split-Sarajevo,

_BosanaC
Posts: 8452
Joined: 16/08/2005 14:02
Location: Sarajevo
Contact:

#6

Post by _BosanaC » 02/05/2007 15:37

marijindvorac wrote:Koliko je Centrotrans zakonski u pravu a koliko nije, ne znam.

Nalazim da je Globturova linija Zenica-Sarajevo-Mostar-Dubrovnik neobicna jer kupi i prevozi putnike unutar BH. Isao sam Centrotransom par puta za Dubrovnik i jedino su pokupili putnike u Neumu. Prevoz unutar dvije tacke druge drzave je t.zv. kabotaza gdje prevozilac moze da "pokupi kajmak" domacem prevozicu, pa se obicno trazi nacin da se domaci prevoznik zastiti od takve prakse. Jer sumnjam da bi u sezoni Centrotrans mogao slobodno prevoziti domace putnike izmedju Dubrovnika i Splita na recimo relaciji Dubrovnik-Split-Sarajevo,


Vjeruj da bi mogao. Probao i vidio :sad:

Zato nam prevoz izmedju tacke A i tacke B, za koji je potrebno recimo 2h, traje 3.5h :sad:

Dezze
Posts: 1286
Joined: 16/06/2005 19:59

#7

Post by Dezze » 03/05/2007 09:53

marijindvorac wrote:Koliko je Centrotrans zakonski u pravu a koliko nije, ne znam.

Nalazim da je Globturova linija Zenica-Sarajevo-Mostar-Dubrovnik neobicna jer kupi i prevozi putnike unutar BH. Isao sam Centrotransom par puta za Dubrovnik i jedino su pokupili putnike u Neumu. Prevoz unutar dvije tacke druge drzave je t.zv. kabotaza gdje prevozilac moze da "pokupi kajmak" domacem prevozicu, pa se obicno trazi nacin da se domaci prevoznik zastiti od takve prakse. Jer sumnjam da bi u sezoni Centrotrans mogao slobodno prevoziti domace putnike izmedju Dubrovnika i Splita na recimo relaciji Dubrovnik-Split-Sarajevo,


Ali Globtur je bh kompanija. Uostalom, Centrotrans, kao i ostali nasi prevoznici, kupe raju po hrvatskom primorju - istina na divlje, ali kupe.

A neka se Centrotrans malo potrudi da poboljsa uslugu (spusti cijene, malo ljubaznije osoblje) i da vidis kako ce ljudi s njima putovati. Nece im nikakve zabrane biti potrebne. :roll:

Sarafcina
Posts: 2260
Joined: 19/09/2005 00:59

#8

Post by Sarafcina » 03/05/2007 10:08

Dezze wrote:
marijindvorac wrote:Koliko je Centrotrans zakonski u pravu a koliko nije, ne znam.

Nalazim da je Globturova linija Zenica-Sarajevo-Mostar-Dubrovnik neobicna jer kupi i prevozi putnike unutar BH. Isao sam Centrotransom par puta za Dubrovnik i jedino su pokupili putnike u Neumu. Prevoz unutar dvije tacke druge drzave je t.zv. kabotaza gdje prevozilac moze da "pokupi kajmak" domacem prevozicu, pa se obicno trazi nacin da se domaci prevoznik zastiti od takve prakse. Jer sumnjam da bi u sezoni Centrotrans mogao slobodno prevoziti domace putnike izmedju Dubrovnika i Splita na recimo relaciji Dubrovnik-Split-Sarajevo,


Ali Globtur je bh kompanija. Uostalom, Centrotrans, kao i ostali nasi prevoznici, kupe raju po hrvatskom primorju - istina na divlje, ali kupe.

A neka se Centrotrans malo potrudi da poboljsa uslugu (spusti cijene, malo ljubaznije osoblje) i da vidis kako ce ljudi s njima putovati. Nece im nikakve zabrane biti potrebne. :roll:



Centrotrans se stiti tako sto svakoj maloj kompaniji koja nije cjenovno slicna Centrotransu.... posalje za vrat finansijsku ... ko fol slucajno te obilaze sve dok ne sagnes vrat ... ;)
ima centrotrans i dobrih strana ... ali pola stvari im je katastrofa, jos kad dodas reketiranje konkurencije... zgade ti se

ins
Posts: 2585
Joined: 12/05/2005 10:50

#9

Post by ins » 03/05/2007 13:35

Centrotrans je vlasnik autobuske stanice od prvog dana. Stavise, on ju je i napravio!

Drugo, ti ljudi pokusavaju uvesti standarde u prijevoz putnika, da nema njih i Transturista Tuzla, Autoprevoza Mostar, Zenica Busa i jos jedne-dvije firme svi bi se vi vozili krsevima poput Salineee, Zeba, Buca, Dzidzimi, Midzimi, kako se uostalom vec voze po RS....

Sarafcina
Posts: 2260
Joined: 19/09/2005 00:59

#10

Post by Sarafcina » 03/05/2007 14:03

ins wrote:Centrotrans je vlasnik autobuske stanice od prvog dana. Stavise, on ju je i napravio!

Drugo, ti ljudi pokusavaju uvesti standarde u prijevoz putnika, da nema njih i Transturista Tuzla, Autoprevoza Mostar, Zenica Busa i jos jedne-dvije firme svi bi se vi vozili krsevima poput Salineee, Zeba, Buca, Dzidzimi, Midzimi, kako se uostalom vec voze po RS....



ima valjda zakon koji to regulise... problem je postavka Centrotransa. a i centrotrans vozi gradskim (neudobnim) autobusima na medjugradskim linijama... a ti skontaj sto je karta iz Lukavice do Bg jeftinija od karte Sa-Tz

Svemirski_Jebach
Posts: 3939
Joined: 13/08/2003 00:00
Location: Tel Aviv

#11

Post by Svemirski_Jebach » 03/05/2007 16:41

meni se centrotrans zgadio onako kompletno...neljubazni su do bola, nazoves stanicu da pitas nesto za neku liniju - prvo vazdan je zauzeto i ako si bas sretan onda se javi neka zenturaca kojoj kroz slusalicu osjetis smrad bureka i jogurta i koja ti onako punih usta odbrusi nesto i spusti slusalicu...fuj.

a kad odes tamo da ih pitas nesto na salter...jarane ko da si ih dosao opljackat...mrze te ako nesto pitas...bio je onaj jedan u plavom mantilu, jebo majku kad ga nisam zbo nozem par puta.

Znaju svi koji njima putuju kakva sranja rade...

autobusi im nisu nimalo sjajni jer kako rece neko gradskim autobusima prevoze na medjugradskim linijama.

Skupi su i nemaju klime ni u jednom od medjugradskih autobusa pa kad ides ljeti recimo Sarajevo-Kakanj, hoces crknut. Prvo sto staju kod svake bijele kuce pa ti put traje sat i 45 minuta, pa onda sto je pun, pa onda sto nema klime a fala bogu kod nas puno ljudi nije ni culo a se tusira il slicno...

uzas...

Dezze
Posts: 1286
Joined: 16/06/2005 19:59

#12

Post by Dezze » 03/05/2007 17:48

ins wrote:Centrotrans je vlasnik autobuske stanice od prvog dana. Stavise, on ju je i napravio!

Drugo, ti ljudi pokusavaju uvesti standarde u prijevoz putnika, da nema njih i Transturista Tuzla, Autoprevoza Mostar, Zenica Busa i jos jedne-dvije firme svi bi se vi vozili krsevima poput Salineee, Zeba, Buca, Dzidzimi, Midzimi, kako se uostalom vec voze po RS....




Da, Centrotrans je bas prava kompanija za uspostavljanje standarda..... tu mi pade na pamet kako su me prije dvije godine "zaboravili" na stanici u nekakvoj vukojebini. Da nisam sjedio na sjedistu broj 5 i da nas nije bilo svega osmero u autobusu, shvatio bih mozda.......a ja, opet, ne bih izlazio iz autobusa da je u njemu bila hala. Sumnjam da bi vozaca veselilo da sam mu uneredio autobus. Mada, kako se taj "osjetio" (sto je, reklo bi se, korporativna politika Centrotransa), ne bi imao pravo da mi prigovara i da sam vecu nuzdu vrsio.

A Transturist Tuzla je takodjer sjajna benchmark kompanija. Bas mi svaki put kad vidim njihov autobus padne na pamet kad su prije 2-3 godine na moru na jednoj stanici ostavili momka i djevojku sa (OGROMNIM) koferom jer nije bilo dovoljno mjesta u autobusu. A to dvoje su se pravo s*ebali jer su rezervisali dva mjesta 2-3 dana prije putovanja nazad za Tuzlu. Kad su to vozacu rekli, dobili su odgovor: "Ma kakva rezervacija, sta vam je! Ko prije do djevojke djevojka njegova!" (Toliko o standardima!)

Btw, to je bio vecernji autobus, tako da su se morali vratiti tom gazdi kod kojeg su bili i sutra ponovo pokusati.

Sto se Zebe tice - ja imam SAMO dobra iskustva s njima. A niti radim kod njih, niti koga tamo znam, niti imam vlasnickog udjela u toj kompaniji :) :roll:

Dezze
Posts: 1286
Joined: 16/06/2005 19:59

#13

Post by Dezze » 06/05/2007 12:07

http://www.sarajevo-x.com/clanak/070503058

Ovo je odgovor Centrotransa. Meni se cini da se ovdje igraju gluhih telefona. :-)

pofalicki
Posts: 66
Joined: 03/03/2007 04:46

#14

Post by pofalicki » 06/05/2007 12:52

Ma daj svemirski nemoj ba zajebavati. Ma znas vrlo dobro kako poslovi servisnim uslugama kod nas funkcionisu, da su ljudi uglavnom neljubazni.
Dali je to sto su neprofesionalni u svom poslu ili su umorni jer rade 16 sati dnevno ili je plata mala pa su izfrustrirani. Rado bi ta zenturaca sto se javlja na tel. i jede burek uzela svoju zasluzenu pauzu i na miru pojela burek ali ko je pita...cisto sumnjam da kada ti imas rucak za vrijeme radnog vremena u Americi, da te neko smije ometati.
Ins je u pravu da CTS i jos par slicnih pokusavaju uvesti standarde u prijevozu a sve one dzidzi midzi agencije su samo parodija na "Ko to tamo Pjeva"...

sulesavic
Posts: 3460
Joined: 22/01/2003 00:00
Location: apatrid

#15

Post by sulesavic » 06/05/2007 13:11

O Centotransu se mo¾e sva¹ta naprièati. I dobroga i lo¹ega. Moje iskustvo je vi¹e lo¹e.

Centotransovi standardi:

neljubazne tete i èike na ¹alterima (osim jednog omladinca, koji, èini mi se, radi posljednjih mo¾da pola godine)

èike i tete ne poznaju strane jezike (to i nije neki stra¹an nedostatak - prsti na rukama i pretpostavka da se svi gradovi na svijetu izgovaraju na isti naèin)

gradski autobusi na meðugradskim linijama (natpisi PGS na busevima iz vremena kad je poku¹ano osvajanje Grasovog tr¾i¹ta)

kamara sitnica u vezi s povlasticama za kupovinu karata (izmeðu ostalog, nisu mi htjeli priznati povratnu studentsku kartu onog dana kad sam diplomirao i dao indeks tetama iz studentske)

ono ne¹to kotrljajuæe na ulazu na polazne perone (neko iole deblji ima strahovitih problema pri prolasku, ja imam neku fobiju da je ono zakoèeno i da æu polomiti koljena)

Jbg, ima tu dosta toga, sve su to sitnice, ali stra¹no smetaju i ostaju u sjeæanju...

Princess Fiona
Posts: 313
Joined: 16/03/2007 20:45
Location: far far away

#16

Post by Princess Fiona » 06/05/2007 15:28

Dezze wrote:http://www.sarajevo-x.com/clanak/070503058

Ovo je odgovor Centrotransa. Meni se cini da se ovdje igraju gluhih telefona. :-)


podsjeti me ova prica na Germanwings i uskracivanje dozvole za njihove letove... :roll:

Sarafcina
Posts: 2260
Joined: 19/09/2005 00:59

#17

Post by Sarafcina » 06/05/2007 15:50

pofalicki wrote:Ma daj svemirski nemoj ba zajebavati. Ma znas vrlo dobro kako poslovi servisnim uslugama kod nas funkcionisu, da su ljudi uglavnom neljubazni.
Dali je to sto su neprofesionalni u svom poslu ili su umorni jer rade 16 sati dnevno ili je plata mala pa su izfrustrirani. Rado bi ta zenturaca sto se javlja na tel. i jede burek uzela svoju zasluzenu pauzu i na miru pojela burek ali ko je pita...cisto sumnjam da kada ti imas rucak za vrijeme radnog vremena u Americi, da te neko smije ometati.
Ins je u pravu da CTS i jos par slicnih pokusavaju uvesti standarde u prijevozu a sve one dzidzi midzi agencije su samo parodija na "Ko to tamo Pjeva"...




Centrotrans pokusava uvesti standarde... al u mjesecu limburgu. Ljudi samo pokusavaju da naprave monopol. Evo, pokusaj nazvati autobusku stanicu u Sarajevu i pitaj ih kada ima bus ... za bilo koji grad. Dobices samo info za centrotransove (+kooperantske) linije (a i to ako se teti sa saltera digne neka stvar, obicno je zauzeta linija, jer ostave podignutu slusalicu...). Dakle, polovicna info.
Ako je teti plata na salteru mala... nek mijenja posao, nek zove Silajdzica.... jer se moze desiti da sam i ja nasekiran i da mi (potencijalna) Sarafina nije dala noc prije... pa da i ja imam pokoji razlog da budem nervozan...
Jarane, nemam ja razloga da shvatam bezobrazne ljude. Necu nikada zamjeriti nekome kome je puna glava svega, pa i zaboravlja i lose radi...ali ako je pri tome "mangup" i pocne da svoje frustracije lijeci na meni.... tada ide u mp3 ... a ako pretjera, ja cu tjerati taman da budala izgubi posao... Jbg, ako nece on da radi... ima ko hoce...

pofalicki
Posts: 66
Joined: 03/03/2007 04:46

#18

Post by pofalicki » 06/05/2007 22:02

Ma greska je u sistemu sarafcino. Ja apsolutno ne opravdavam ponasanje teta za salterima poste, banke, opstine i mislim da nezasluzuju bolju platu.
Medjutim one nemaju nikakvih prava na poslu...sindikat nemoze da promjeni nista u vezi uslova rada ...poslodavac neispunjava obaveze prema svojim zaposlenima, tako da poslodavac nemoze vise ni zahtijevati od svojih radnika...mislis da poslodavac nevidi bahatost svojih zaposlenih...
zasto ih ne posalje na edukaciju...

pofalicki
Posts: 66
Joined: 03/03/2007 04:46

#19

Post by pofalicki » 06/05/2007 22:15

Sto se tice Centrotransa u poredjenju sa nekim agencijama kao sto su Zeba, Globtur i slicne, dacu ti par primjera sarafcino.
Putovao sam sa CTS od Makarske do Sarajeva i bio sam zadovoljan, klima i sve ostalo je proslo onako kako treba, a Zeba, Globtur i sl. na putu za Skandinaviju svrate u Njemacku i napune WC alkoholom i zakljucaju, pa sad ti cekaj slijedece stajanje ako te frka uhvati...ili prolaz izmedju sjedista napune torbama pa izvoli snadji se... ima toga koliko hoces.

Sarafcina
Posts: 2260
Joined: 19/09/2005 00:59

#20

Post by Sarafcina » 07/05/2007 09:24

pofalicki wrote:Sto se tice Centrotransa u poredjenju sa nekim agencijama kao sto su Zeba, Globtur i slicne, dacu ti par primjera sarafcino.
Putovao sam sa CTS od Makarske do Sarajeva i bio sam zadovoljan, klima i sve ostalo je proslo onako kako treba, a Zeba, Globtur i sl. na putu za Skandinaviju svrate u Njemacku i napune WC alkoholom i zakljucaju, pa sad ti cekaj slijedece stajanje ako te frka uhvati...ili prolaz izmedju sjedista napune torbama pa izvoli snadji se... ima toga koliko hoces.



ma nemam ja nista protiv toga da CTS ima dobru uslugu (iako je to od slucaja do slucaja ili mozda tek u povojima).
dio gdje ja popizdim kada su oni u pitanju je situacija kada male prevoznike reketiraju (a na tome se zmiri)... jbg, na pojedinim relacijama cijene skacu i po 100% onog momenta kada se CTS upetlja, a kroz price s nekim ljudima, receno mi je da je u pitanju cisti reket. "Jarane, mi bi vozili po staroj cijeni, nama se isplati jer imamo i vise putnika, ali su nam fino rekli da ...pa ide prica o finansijskoj..."
OK, znam i ja da je to sve rekla-kazala, ali gledajuci preseravanja i cijelu sliku...CTS mi se ipak gadi...


a sa Zebom, na relaciji prema sjevernom Jadranu ... imao odlicno iskustvo. Doduse to mi je jedno i jedino putovanje sa njima.

nelo
Posts: 227
Joined: 04/12/2006 22:58

#21

Post by nelo » 07/05/2007 11:25

sta onda reci za GRAS!!!!!
Ima nekih mahana U CTS ali ako pricamo o monopolu, sta je onda sa grasom. Imaju para i od budjeta + sto narod daje za karte. A gdje su ima bajni revizori.....

Dezze
Posts: 1286
Joined: 16/06/2005 19:59

#22

Post by Dezze » 07/05/2007 11:46

Neko je dobro rekao. CTS samo pokusava da zadrzi monopol. S obzirom na koristi koje imaju po osnovu tog monopola, razumijem ih. Vjerovatno bih i ja isto pokusao. Samo, nije mi jasno sto na drugi nacin ne pokusaju taj monopol da zadrze - dobrom uslugom. A ne silom. :?

ins
Posts: 2585
Joined: 12/05/2005 10:50

#23

Post by ins » 07/05/2007 11:51

Mali autobuski prijevoznik u BiH:

- nepismena seljacina kao vlasnik/direktor, koji duguje desetine plata i ne placa porez od 1996.godine...Vozi "Okca", i ima restoran u selu 20-ak kilometara od svog grada, uz magistralni put
- soferi sa laznim strucnim ispitom dobijenim u "Centru za globalni automobilizam" Krupa na Uni
- autobusi Setra iz 1982, prljavi, smrdljivi, i apsolutno tehnicki neispravni, Vrijednost doslovno 12000 KM
http://www.mobile.de/SIDyAd1YdB7MLIFNXGhvXXm0w-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11VtruckProfiSearchPublicJ1178534672A1VtruckProfiSearchPublicD1260ETruckX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B34%81L-t-vCaMkQuRDSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6B45E22725BGND1985CLKWA1HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=lkw&sr_qual=GN&top=5&id=11111111254589754&

I naravno da je jeftiniji od onog koji te vozi u MAN autobusu iz 2006. godine koji kosta 650.000 KM, koji placa svoje ljude, i jos se trudi na sve moguce strane.
Neljubazna glupaca na salteru nije glavni segment neke tranportne firme...

Dezze
Posts: 1286
Joined: 16/06/2005 19:59

#24

Post by Dezze » 07/05/2007 11:58

ins wrote:Mali autobuski prijevoznik u BiH:

- nepismena seljacina kao vlasnik/direktor, koji duguje desetine plata i ne placa porez od 1996.godine...Vozi "Okca", i ima restoran u selu 20-ak kilometara od svog grada, uz magistralni put
- soferi sa laznim strucnim ispitom dobijenim u "Centru za globalni automobilizam" Krupa na Uni
- autobusi Setra iz 1982, prljavi, smrdljivi, i apsolutno tehnicki neispravni, Vrijednost doslovno 12000 KM
http://www.mobile.de/SIDyAd1YdB7MLIFNXGhvXXm0w-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11VtruckProfiSearchPublicJ1178534672A1VtruckProfiSearchPublicD1260ETruckX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B34%81L-t-vCaMkQuRDSeUnVb_X_Y_x_ysO~BSRA6B45E22725BGND1985CLKWA1HinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=lkw&sr_qual=GN&top=5&id=11111111254589754&

I naravno da je jeftiniji od onog koji te vozi u MAN autobusu iz 2006. godine koji kosta 650.000 KM, koji placa svoje ljude, i jos se trudi na sve moguce strane.
Neljubazna glupaca na salteru nije glavni segment neke tranportne firme...


Prvo, ne radi se o transportu krompira nego o transportu LJUDI. Dakle, potrebno je pruziti i dobar ugodjaj, biti ljubazan i sve ostalo sto uz DOBRU USLUGU ide, a ne samo prevesti od tacke A do tacke B.

Drugo, ako kupe autobus od 650.000 KM, onda su veci debili i neposlovniji od gore opisanog privatnika jer potroše tolike pare za autobus a ne znaju zeni na salteru (koja je prvi kontakt kupca sa kompanijom) natjerati da bude ljubazna i tako otjeraju brojne potencijalne putnike. I ako imaju tolike pare za autobuse i gradnje stanica i hotela onda sigurno imaju sredstava da podignu plate radnicima. Ocigledno su onda nesposobni za biznis.

ins
Posts: 2585
Joined: 12/05/2005 10:50

#25

Post by ins » 07/05/2007 12:24

Dezze wrote: Drugo, ako kupe autobus od 650.000 KM, onda su veci debili i neposlovniji od gore opisanog privatnika jer potroše tolike pare za autobus a ne znaju zeni na salteru (koja je prvi kontakt kupca sa kompanijom) natjerati da bude ljubazna i tako otjeraju brojne potencijalne putnike. I ako imaju tolike pare za autobuse i gradnje stanica i hotela onda sigurno imaju sredstava da podignu plate radnicima. Ocigledno su onda nesposobni za biznis.


Dobro receno, i potpuno si u pravu.
A sto se salterskih radnica tice, mislim da ni 2000 KM ne bi promjenilo stvar, ipak je ona rodjena za velike domete i samo su je strane sile sprijecile da postane zena u Blejka Karingtona.. :x

Post Reply