Tako je i umjesto 1.5h najvise vozis 4, i to na jako rizicnim dijelovima...

Tako je i umjesto 1.5h najvise vozis 4, i to na jako rizicnim dijelovima...
Apsolutno! Vranduk sam upoznao sa svih strana, a naučio i saobracaj kroz Zenicu
Razumijem salu, ali to ne bi bila ruta. Bilo bi Gacko - Nevesinje - Mostar, ili s druge strane Vitez - Bugojno - Prozor - Jablanica
Jeste, ali nije los,nije za trke, otvori prozor i nadisi se ljepote.6-7 kilometara prije Rujista pa do Mostara je asfalt.Kad se je bilo mlado islo se pjeske sa Rujista do Borackog za 4 do 5 sati.drug_profi wrote: ↑17/09/2020 22:46Kakav je taj put?
Do Boraca asfalt, to znam. A ono dalje je makadam cini mi se?
Ja inače praktikujem tu opciju, Zenica Doboj BL Bos Krupa (ti dalje produži za Bihać). Najviše zbog policije i radara koliko toliko slobodnije na autoputu.
Pa ja ne bih zaobilazio sve radi 20km ceste
Vitez Travnik Donji Vakuf Jajce Ključ Bihać je po pitanju ceste bez nekih posebnih zamjerki, ali je tu meni lično najveći smor dionica donji Vakuf Jajce. U svakom slučaju ja bih išao tuda, i Bišćani idu tom rutom. Puno gore ti je odraditi Bosanska Krupa so Bihaća nego ovo gore.
Nemas tu bas neke alternative, ova glavna na Vitez - Jajce - Bihac ti je svakako prilicno dobra, pogotovo kad se udje u Krajinu, ceste su odlicne.
Tako ce i biti, ma imam nekih malih problemcica sa jednim amortizerom/aksijalnim/who knows na desnom tocku, malo lupka, pa ne bih da idem katastrofa cestama ako bas ne moram, ali onda, kad se sjetim ceste od Krupe do Bihaca, moj Boze, tamo sam mogao poginuti svaki put kad sam isao, ni kriv ni duzan, tako da, Vitez it is...Dope_Man wrote: ↑20/09/2020 09:41Nemas tu bas neke alternative, ova glavna na Vitez - Jajce - Bihac ti je svakako prilicno dobra, pogotovo kad se udje u Krajinu, ceste su odlicne.
Ne znam koji imas problem sa Vitezom, ali ako ne naletis u pogresno vrijeme, to se prodje bez ikakvih problema. Tu je jedini problem ako naletis u vrijeme guzve pa se peglas u koloni.
Alternativa na AP Doboj - Banja Luka tu dodaje skoro 100 km na putovanje, plus trosak to AP-a.
Vrijedi ti samo napomenuti da se sad tamo malo iza Viteza nesto radi. Bar se u subotu radilo kad sam ja prolazio, pravilo je prilicne kolone iako nisu bas direktno na cesti radili, nesto su rovarili u kraju, ali su povremeno zaustavljali saobracaj na naizmjenicno prolazenje, pa se brzo stvori ogromna kolona.tyrdh wrote: ↑20/09/2020 11:33Tako ce i biti, ma imam nekih malih problemcica sa jednim amortizerom/aksijalnim/who knows na desnom tocku, malo lupka, pa ne bih da idem katastrofa cestama ako bas ne moram, ali onda, kad se sjetim ceste od Krupe do Bihaca, moj Boze, tamo sam mogao poginuti svaki put kad sam isao, ni kriv ni duzan, tako da, Vitez it is...Dope_Man wrote: ↑20/09/2020 09:41Nemas tu bas neke alternative, ova glavna na Vitez - Jajce - Bihac ti je svakako prilicno dobra, pogotovo kad se udje u Krajinu, ceste su odlicne.
Ne znam koji imas problem sa Vitezom, ali ako ne naletis u pogresno vrijeme, to se prodje bez ikakvih problema. Tu je jedini problem ako naletis u vrijeme guzve pa se peglas u koloni.
Alternativa na AP Doboj - Banja Luka tu dodaje skoro 100 km na putovanje, plus trosak to AP-a.
Akta
Na Jahorini je danas ozvaničen početak izgradnje nove trase na dionici Osmice-Bistrica, u dužini 1.335 metara, ukupne vrijednosti 2.200.000 KM.
Vršilac dužnosti direktora preduzeća "Putevi Republike Srpske" Nenad Nešić, koji je prisustvovao početku radova, rekao je novinarima da će izgradnjom nove trase biti rasterećena gužva u Olimpijskom centru (OC) "Jahorina", posebno tokom zimske sezone, čime će turizam dobiti na značaju.
On je naveo da će novi put obuhvatati potpuno novu saobraćajnicu, sa dvije saobraćajne trake i dva mosta, te dodao da je rok za završetak 180 radnih dana.
"Rehabilitacija puta P-446, u zoni OC 'Jahorina' je dužine 1.335 metara", rekao je Nešić i dodao da će put biti probijen prije početka zimske sezone, a nakon toga sa početkom nove građevinske sezone završen kompletno.
Nešić je istakao da preduzeće "Putevi Republike Srpske" zapošljava domaće firme i radnike da bi svaka uložena konvertibilna marka ostala u Republici Srpskoj.
Predsjednik Nadzornog odbora OC "Jahorina" Nedeljko Elek rekao je da je Jahorinu prošle godinu za 120 dana posjetilo 500.000 ljudi, što je stvaralo veliki pritisak na saobraćajnu infrastrukturu.
"Novom dionicom ćemo riješiti ulaz i izlaz sa planine, kao i kolaps u saobraćaju koji se dešavao posljednje tri godine", naglasio je Elek.
On je rekao da je ovo samo jedna u nizu velikih investicija preduzeća "Putevi Republike Srpske" u Olimpijski centar, te naveo da je put projektovan prije 20 godina.
Načelnik opštine Pale Boško Jugović rekao je da je ovo veliki i dugo očekivani investicioni poduhvat i zahvalio preduzeću "Putevi Republike Srpske" i Vladi Srpske, kao i svima koji su učestvovali u pripremi ovog projekta.
"Put će pomoći rasterećenju saobraćajne gužve na Jahorini, jer iz sezone u sezonu vidimo da sve veći broj turista dolazi na planinu", istakao je Jugović.
Gradonačelnik Istočnog Sarajeva Nenad Vuković naglasio je da će nova dionica značajno promijeniti saobraćajnu infrastrukturu na Jahorini i olakšati komunikaciju kada je riječ o saobraćaju na planini.
Direktor preduzeća "Romanijaputevi" Mirko Pandurević, koje je izvođač radova, obećao je da će ispoštova zadate rokove i potruditi se da put bude izgrađen i prije, jer je neophodan Jahorini.
Današnjem početku radova prisustvovali su i načelnici opština Istočno Novo Sarajevo Ljubiša Ćosić i Trnovo Miodrag Gagović, kao i zamjenik načelnika Opštine Pale Marko Gajović.