tuzlacima svak ziv kriv, a oni samo najodgovorniji sto ih ovakvi likovi predstavljaju zadnjih tridesetak godina
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Moderator: anex
tuzlacima svak ziv kriv, a oni samo najodgovorniji sto ih ovakvi likovi predstavljaju zadnjih tridesetak godina
kada shvatite da bolje ceste prvenstveno polaze od kantonalne vlade jok vi pucate u prazno i očekujete nesto, a vasa vlast tridesetak godina nije sposobna da napravi plan kuda ce autocesta kroz tk ici
Ko je donio odluku da se pravi tunel Hranjen treba da odgovori zasto se krsi aneks 1A Dejtonskog sporazuma.
Strane znaju i suglasne su da će se u koridoru Goražde izgraditi dvotračna cesta za sve vremenske uvjete. Sve dok se izgradnja navedene ceste ne dovrši, oba će se entiteta koristiti dvjema privremenim rutama.
Samo vi u SK i Hercegovci imafoste, viziju svi ostali su qarine, pogotovo mi na TK i USK. Nema to veze sa vladavinom Brankovića, Izetbegovića, Ganića, Bičakčića, ponderima.tramvajtrojka wrote: ↑27/05/2024 20:23kada shvatite da bolje ceste prvenstveno polaze od kantonalne vlade jok vi pucate u prazno i očekujete nesto, a vasa vlast tridesetak godina nije sposobna da napravi plan kuda ce autocesta kroz tk ici
npr. jedan Tešanj je odradio sve po pitanju trasiranja autoceste jos prije dvadesetak godina imali su plan, dok je u tk vjeciti sport kuknjava na nekoga drugog
da si ti ziv i zdrav jedini infrastrukturni projekat cesta federacije u zadnjih nekoliko godina u ks je izgradnja trotoara na kobiljoj glavi i pedesetak metara potpornog zida, tako da manite se Sarajeva koji vam da najvise love u budžet a najmanje dobija nazad , a zbog vase nesposobne vlasti nisu vam drugi centri u državi krivicostacurta wrote: ↑28/05/2024 19:25Samo vi u SK i Hercegovci imafoste, viziju svi ostali su qarine, pogotovo mi na TK i USK. Nema to veze sa vladavinom Brankovića, Izetbegovića, Ganića, Bičakčića, ponderima.tramvajtrojka wrote: ↑27/05/2024 20:23kada shvatite da bolje ceste prvenstveno polaze od kantonalne vlade jok vi pucate u prazno i očekujete nesto, a vasa vlast tridesetak godina nije sposobna da napravi plan kuda ce autocesta kroz tk ici
npr. jedan Tešanj je odradio sve po pitanju trasiranja autoceste jos prije dvadesetak godina imali su plan, dok je u tk vjeciti sport kuknjava na nekoga drugog
Bit će preko 300 miliona KM, vrlo vjerovatno bliže 400 miliona. I to je realna cijenadrug_profi wrote: ↑29/05/2024 08:28 Znaci bice glat, minimum, bar 200 miliona jednocijevni Hranjen sa pristupnim cestama.
Ako ikad propuh u toj rupi naprave.
Gorazde
The Parties understand and agree that a two lane all-weather road will be constructed in the Gorazde Corridor. Until such road construction is complete, the two interim routes will be used by both Entities.
Mislim da se zna šta je koridor za Goražde.
Da je privreda u Goraždu na višem nivou od sadašnjeg - industrijska proizvodnja da je produktivnija i obimnija, uslužna djelatnost raznovrsnija i malo "sofisticiranija", kultura da je intezivnija, kao nekad ona ljetna manifestacija kada je pola Svijeta dolazilo u Goražde, itd. niko se ne bi ni sjetio ovog tunela i tog tvog "ukradenog" puta. Prema Sarajevu imate dvije ceste, sa po 1,5 sati vremena do Sarajeva. Novim hranjenskim putem stizali biste za 50-tak minuta. Razlika jeste, ali i nije drastična za ovakvo kao tvoje plakanje i razmišljanje o odlasku. Ne odlaziš ti zbog neizgrađenog puta kroz Hranjen, odlaziš jer ti je grad postao "palanka", prekrila ga paučina, sivilo, jer ga niko ne pokreće. Zaustavlja se u razvoju, ne zbog Hranjena, već što nema ništa novo i zanimljivo, kreativno, dinamično i finansijski korisno. Političari koji vam odlučuju, polusvijet su, poluobrazovani, primitivni i bez vizije, sa prioritetima vlastite koristi i "da komšiji crkne krava" pravilom ponašanja. U vašem gradu tačno treba postaviti zakon da se u vlast biraju ljudi od 18-te do max. 30 godina starosti, i da im se da pravo i podrška..BarbaDue wrote: ↑29/05/2024 16:39 Krivce treba pronaći i kazniti, i to teškom kaznom, na koji način su doveli stanovnike BPK Goražde do ivice opstanka. Ukrali su nam put do Sarajeva. Trenutno 90% mladih jedva čeka da dobije neki posao bilo gdje u svijetu. Ja sa 50 godina i supruga, vrlo pristojno situirani razmišljamo o napuštanju doma.
Ne treba nam neprijatelj pored naših prijatelja ( čitaj, nas samih)
Sve si 100 posto u pravu. Nije samo Goražde, ima mnogo sredina u ovoj državi koje imaju dobre ceste i komunikacije pa ih uhvatila paučina, mrtivilo i stagnacija.HelaS wrote: ↑29/05/2024 19:35Da je privreda u Goraždu na višem nivou od sadašnjeg - industrijska proizvodnja da je produktivnija i obimnija, uslužna djelatnost raznovrsnija i malo "sofisticiranija", kultura da je intezivnija, kao nekad ona ljetna manifestacija kada je pola Svijeta dolazilo u Goražde, itd. niko se ne bi ni sjetio ovog tunela i tog tvog "ukradenog" puta. Prema Sarajevu imate dvije ceste, sa po 1,5 sati vremena do Sarajeva. Novim hranjenskim putem stizali biste za 50-tak minuta. Razlika jeste, ali i nije drastična za ovakvo kao tvoje plakanje i razmišljanje o odlasku. Ne odlaziš ti zbog neizgrađenog puta kroz Hranjen, odlaziš jer ti je grad postao "palanka", prekrila ga paučina, sivilo, jer ga niko ne pokreće. Zaustavlja se u razvoju, ne zbog Hranjena, već što nema ništa novo i zanimljivo, kreativno, dinamično i finansijski korisno. Političari koji vam odlučuju, polusvijet su, poluobrazovani, primitivni i bez vizije, sa prioritetima vlastite koristi i "da komšiji crkne krava" pravilom ponašanja. U vašem gradu tačno treba postaviti zakon da se u vlast biraju ljudi od 18-te do max. 30 godina starosti, i da im se da pravo i podrška..BarbaDue wrote: ↑29/05/2024 16:39 Krivce treba pronaći i kazniti, i to teškom kaznom, na koji način su doveli stanovnike BPK Goražde do ivice opstanka. Ukrali su nam put do Sarajeva. Trenutno 90% mladih jedva čeka da dobije neki posao bilo gdje u svijetu. Ja sa 50 godina i supruga, vrlo pristojno situirani razmišljamo o napuštanju doma.
Ne treba nam neprijatelj pored naših prijatelja ( čitaj, nas samih)
Jebo Hranjen, ne zavisi Goražde od tog tunela. Tunel Hranjen i ova pračanska cesta, mnogo je bitnija tranzitnom saobraćaju na relaciji Vardište-Sarajevo nego Goraždu.
Eno u Crnoj Gori planiraju brzu cestu na tu trasu. Brzom cestom u kroz Crnu Goru pa magistralom po Bosni?
Na kraju ce kilometar izaci 100 miliona. Fino, fino....Iz "Autocesta FBiH" zvanično za "Avaz": Hranjen "progutao" 376 miliona KM
Longitudinala, transferzala, obilaznica Vogošća-Tarčin, tramvaji, trolejbusi, nova pruga...... jbga nemojmo biti licemjerni.tramvajtrojka wrote: ↑28/05/2024 19:34da si ti ziv i zdrav jedini infrastrukturni projekat cesta federacije u zadnjih nekoliko godina u ks je izgradnja trotoara na kobiljoj glavi i pedesetak metara potpornog zida, tako da manite se Sarajeva koji vam da najvise love u budžet a najmanje dobija nazad , a zbog vase nesposobne vlasti nisu vam drugi centri u državi krivicostacurta wrote: ↑28/05/2024 19:25Samo vi u SK i Hercegovci imafoste, viziju svi ostali su qarine, pogotovo mi na TK i USK. Nema to veze sa vladavinom Brankovića, Izetbegovića, Ganića, Bičakčića, ponderima.tramvajtrojka wrote: ↑27/05/2024 20:23
kada shvatite da bolje ceste prvenstveno polaze od kantonalne vlade jok vi pucate u prazno i očekujete nesto, a vasa vlast tridesetak godina nije sposobna da napravi plan kuda ce autocesta kroz tk ici
npr. jedan Tešanj je odradio sve po pitanju trasiranja autoceste jos prije dvadesetak godina imali su plan, dok je u tk vjeciti sport kuknjava na nekoga drugog
niko nije kriv sto vasa lokalna vlast istom lopovu dvadesetak godina daje održavanje cesta
Longitudinale, transferzale, tramvaje, trolejbuse, novu prugu nisu finansirale Ceste FBiH niti Autoceste FBiH. Sav novac je dosa sa kantonalnog nivoa. Osnovno nepoznavanje druze, i onda se zalite i kukate...costacurta wrote: ↑30/05/2024 11:24 Longitudinala, transferzala, obilaznica Vogošća-Tarčin, tramvaji, trolejbusi, nova pruga...... jbga nemojmo biti licemjerni.
Sa 40M koliko cemo dobiti za godinu od pondera tek za 10ak god i 400M mogli bi pričati o efektima to sto ti meni uplaćuješ objesi mačku o rep.
Nisu "drugi centri" krivi, samo jedan čije sjedište decenijama bijaše u Meše Spahe. Al džaba ja to tebi pričam.
I pored sveg novca kojeg imate najveći dužnici državi dolaze iz SK. Kad se već bahatiš
Je li konacno utanacena barem trasa prema Orasju? Jeste li barem to sposobni?
Novac iz budžeta izdvojen ili ste se zadužili? Kod koga i koliko i ko je žirant?sahbazzz wrote: ↑30/05/2024 11:30Longitudinale, transferzale, tramvaje, trolejbuse, novu prugu nisu finansirale Ceste FBiH niti Autoceste FBiH. Sav novac je dosa sa kantonalnog nivoa. Osnovno nepoznavanje druze, i onda se zalite i kukate...costacurta wrote: ↑30/05/2024 11:24 Longitudinala, transferzala, obilaznica Vogošća-Tarčin, tramvaji, trolejbusi, nova pruga...... jbga nemojmo biti licemjerni.
Sa 40M koliko cemo dobiti za godinu od pondera tek za 10ak god i 400M mogli bi pričati o efektima to sto ti meni uplaćuješ objesi mačku o rep.
Nisu "drugi centri" krivi, samo jedan čije sjedište decenijama bijaše u Meše Spahe. Al džaba ja to tebi pričam.
I pored sveg novca kojeg imate najveći dužnici državi dolaze iz SK. Kad se već bahatiš
Znaci ovo usvojeno?costacurta wrote: ↑30/05/2024 11:41 Jest prije 20 god, ali jednom jedan vrli pisac reče da postoje općine koje su 10 puta važnije od drugih
Mi smatramo da pravo treba projektirati i raditi dionicu od Šićkog Broda do Previla, a u međuvremenu saslušati naše argumente i ući u izmjene ostatka trase. Srebrenik i Gradačac imaju veliko učešće u privrednoj proizvodnji Tuzlanskog kantona, ali i Federacije Bosne i Hercegovine i cijele države. Zacrtana trasa ide kroz manje naseljen prostor i potpuno zaobilazi Srebrenik i Gradačac – kaže Edis Dervišagić, gradonačelnik Gradačca.
Dogovorili smo formiramo stručnu komisiju koja bi predložila optimalno rješenje, pojašnjava Dervišagić, a u sve će biti uključeni predstavnici stručnih službi gradova Gradačac i Srebrenik, kao i privrednici.
Premijer Tuzlanskog kantona na sastanku u petak obećao je da će Vlada pripremiti svu potrebnu dokumentaciju i neophodne izmjene Prostornog plana te kao tačke prolaska trase nakon Čanića, predvidjeti Srebrenik i Ormanicu, odakle bi trasa nastavila dalje prema Brčkom.
Nije tačno, Goražde je u jednom trenutku bilo rame uz rame uz TešanjDebelinJoe wrote: ↑30/05/2024 09:03 Ima i dobrih primjera, recimo Tešanj, gradić van svih glavnih puteva, ali ekonomski gigant, imaju pozorište, imaju izdavačke kuće i pisce, nešto se dešava.
Nije do puteva, do naroda je lijenog, neobrazovanog.