BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Stranke, političari... Recite i Vi svoje mišljenje!
Locked
User avatar
nosara
Posts: 19969
Joined: 30/03/2005 12:10
Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija
Has thanked: 176 times
Been thanked: 119 times

#101 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by nosara » 08/05/2011 13:12

novi.dan.nova.nafaka wrote:
neki wrote:Zila kucavica industrije je zeljeznica, kakav autoput, mislis da ce se aluminij iz mostara ili celik iz zenice prevozit kamionima? Hoce sipak...a pogledaj kakvu smo zeljeznicu 'naslijedili' a u kakvom je stanju sad.
Pogledaj koliki je promet po putevima imala njemacka kad je gradila svoje autobanove i uporedi sa bosnom 70tih pa ce ti biti jasno zasto u bosni nisu bili standard
Šta je sa hiljadama preduzeća koja nisu proizvodila proizvode koji se prevoze samo željeznicom ? Koji će njima vrag željeznica ? :-D
Dakle, autoputevi su postojali 70-80 tih godina, to smo se slžili, i nije istina da već tada nisu bili standard. Istina je da je u BiH puno manje ulagano, a puno se više iz nje izvozilo. Ja se pitam zašto je to tako.
Da se razumijemo, nisam to napisao u uvodnom postu, iskreno mislim da bi BiH puno bolje bilo egzistirati u državi poput bivše Juge, nego u EU, ali to je već druga priča...
Zeljeznica je majka... A mi smo, na zalost, sirocad... :(


User avatar
independer
Posts: 710
Joined: 29/03/2007 11:07
Location: REPUBLIKA BOSNA I HERCEGOVINA Sa Gradacca bijele kule Zmaja od Bosne

#102 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by independer » 08/05/2011 13:16

novi.dan.nova.nafaka wrote:
pape wrote:I samo pitanje iz naslova teme je odraz naseg mentaliteta sa falinkom.
Cuj, .... zasto nam neshto nije ostavljeno da mi naslijedimo, ... :oops:
Nema "naslijedjivanja" na guzove, ... treba raditi i svojim rukama stvarati. To je osnova drustva koje ste prizeljkivali, borili se za njega i eto, .... dobili ga.
Autoput je samo jedna od dobrih stvari koje smo mogli naslijediti, kao što su naslijedile neke druge republike iz bivše nam države. Dakle, problem se može poopštiti (matematičkim riječnikom rečeno) na cestovnu infrastrukturu u BiH. To je žila kucavica čitave industrije i pokazatelj ekonomskog razvoja.
Nipošto nisam htio reći da smo sve trebali naslijediti, već da smo trebali biti jednaki poput ostalih - ako su se već prirodna bogatsva iz BiH nemilice crpile, red je bio da se malo vše uloži u nju...
Za one koji tvrrde da autoputevi 70-80 nisu bili standard, neka pogledaju kad je njemačka svoje autobanove radila, i koje je već do sada isplatila kroz cestarine ![/quote]

Da bi jedan autoput bio isplativ mora imati odredjenu frekvenciju vozila u jedinici vremena. Znaci ako (lupam cifru) godisnje autoputem prodje 500.000 vozila onda je put isplativ, ispod tog broja nije isplativ. Uporedjivati stepen razvoja BiH i Njemacke 80-tih je smijesno. Samo Düseldorf je tada imao vise auta nego citava BiH. Zeljeznica je ta koja prvenstveno sluzi za prevoz roba a putna mreza sluzi (oko 70%) za prevoz raDNE SNAGE na posao i kuci. U jednoj sredini kao sto je BiH gdje 99% radnog stanovnistva stanuje u istom gradu gdje mu je i posao i gdje je ekonomska migracija stanovnistva vrlo slaba to nije shvatljivo. Medjutim moderna ekonomija se zasniva na tome. Juriti za poslom, otvarati nova radna mjesta u manje razvijenim sredinama stimulisuci to poreskim mjerama, pomaze dekoncentraciju stanovnmistva u velikim sredinama. Tada se osjeti potreba i za boljom putnom mrezom i samim tim postaje i autoput isplativ. Pa jedan od razloga da Sumska ne moze opstat je koncentracija stanovnistva u 2 centra (BL i Bijeljina) koja su tako daleko jedan od drugog i nemaju nikakvu komunikaciju. Zamislite sad kad bi Kanton Sarajevo donio prostorni plan gdje bi velike industrijske i ine investicije planirao u regiji Gorazde koliko bi ljudi iz Sarajevske regije otislo tamo trazit posao. Kada bi to pratila poreska stimulacija za prevoz (na pr. jeftiniji prevoz na posao i nazad) vidio bi u jednom kratkom periodu rasterecenje grada Sarajeva i povecanu gradnju stanova u istocnoj Bosni. Ali za to je potrebna strategija, potrebni su planovi i ljudi koji to mogu povuci a u citavoj ovoj prici vjerovali ili ne novac je najmanji problem.

User avatar
sheikh
Posts: 752
Joined: 17/10/2010 18:21
Location: Tamni vilajet

#103 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by sheikh » 08/05/2011 13:20

Autoputevi su mnogo davno bili standard u nekim zemljama.Njemacki poznati autobahn datira jos za vrijeme Hitlerove
vladavine :) On je napravio autoput dovoljno sirok,tako da se u svakom trenutku u slucaju napada na njegove trupe ili njega moze spustiti na bilo koji dio autoputa.Zato su njihovi putevi tako dobri i siroki :D
ali haman da to nisu bilo osamdesete :dance: :thumbup: :bih:

User avatar
dormeo
Posts: 186
Joined: 08/05/2011 10:42

#104 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by dormeo » 08/05/2011 13:29

novi.dan.nova.nafaka wrote:Radi čega u BiH nije izgrađen niti km autoputa u vrijeme bivše države, kada se zna recimo da je BiH na primjer izvozila najviše ruda, kada je mogla da bude poveznica Jadrana i zemalja (jugoistočne) evrope (turisti), itd.?
Koje je vaše mišljenje o tome ?
Registrovao sam se na forum maksuz radi ove teme.

Stvarno sam tuzan, istinski tuzan :( kad vidim srednjoskolce sa vrlo malim nivoom opsteg obrazovanja (zasto nisu sami krivi, kriv je trenutni sistem) kako tragaju za odgovorima na forumima o elementarnim stvarima.

dakle, forumas koji je postavio temu je posljedica loseg sistema obrazovanja koji kod njega nije razvio ni cvrst temelj u obrazovanju, ali ni dobar sistem razmisljanja i logike.

sama formulacije teme je pogresna. BiH nije ljudsko bice da nasljedjuje autoputeve, koji btw ne postoje. ako je forumas mislio zasto se u bih nisu gradili autoputevi za vrijeme sfrj, onda je tragedija jos veca, jer ne poznaje dovoljno vlastitu domovinu, a trebao ju je barem upoznat do mature. i onda se cudimo zasto na fakultetima dolaze sve losije generacije, ali vratimo se temi:

bih je u vrijeme kraljevine jugoslavije podijeljena. od 1918 kad je SHS nastala pa preko vidovdanskog ustava i zakona o podjeli kraljevine na upravna podrucja 1929 bosne NEMA. to je bila inicijalna ideja od samog pocetka projekta kraljevine. od devet banovina, samo su dvije imale centar u BiH. tako rascjepkana bosna je stagnirala u svakom pogledu, ogroman procenat nepismenog stanovnistva i podijeljena agrarna zemlja koje nema,i pravno nasilje koje se sistematski sprovodilo nad zemljoposjednicima.

nakon toga zemlja je dodatno devastirana u II svjetskom ratu, i tek 1943 godine zahvaljujuci i najvise zahvaljujuci TITU, bih se opet vraca na geografsku mapu sa koje je bila izbrisana.

sad opet da postavimo pitanje: "zasto se u bih nisu gradili autoputevi"

tek 1946. godine, bih se pravno stabilizira i dobija konture. da nije bilo zavnobiha, mi bismo sad bili dio srbije i dio hrvatske. unutar tih pravnih kontura se osmisljava politika opismenjavanja stanovnistva, jer smo u tom segmentu bili najgori u jugoistocnoj evropi. grade se skole, grade se pruge, grade se putevi, grade se fabrike, obnavlja se ono sto je postojalo, a malo sta je postojalo 1946.

1960-ih godina (dvadeset godina od rata, bez ikakvih investicija, i 10 milijardi maraka - ako poredimo sa nasim danasnjim periodom) bih je zaokruzena u pravnom, politickom i ekonomskom smislu. za 20 godine tada je uradjeno 100x vise nego za 20 godina sada nakon proslog rata, sa daleko losijom startnom pozicijom.

70-e su bile period kojeg se mnogi sjecaju, zlatni period hamdije i branka, i pocinju se graditi veliki kombinati, prevedno danasnjim jezikom korporacije. pocela se stvarati kriticna masa intelektualaca, od one katastrofalne startne pozicije u kojem je bilo 90% nepismenog stanovnistva. ali u to vrijeme radilo se sistematicno, jedno po jedno. zasto bi neko gradio autoput, ako nema potrebe za autoputem u tom periodu, pogotovo na vozila koja su tad bila u opticaju? to bi bilo glupo, neracionalno. nakon titove smrti sve je krenulo nizbrdo. na scenu isplivavaju "hodze i popovi, najveci lopovi" kako kaze narodna poslovica. a narodna poslovica je obicno jaca od bilo kojeg zakona.

i danas sta imamo. nepotizam hara, prije je 90% ljudi imalo jednaku sansu za zaposlenje, obrazovanje i zdravstveno osiguranje. sada se poslovi dijele na sijelima, preko rodjackih veza, u privredu se upumpavaju takvi kadrovi, najcesce nestrucni koji trebaju da grade zemlju. desava se hiperprodukcija zanimanja koja ne trebaju privredi. stvara se samo veci trosak baziran na losem kvalitetu. a kvalitet se moze testirat svakodnevno upravo iz ovih srednjoskolskih pitanja danasnje omladine. :(

User avatar
kiky
Posts: 4725
Joined: 13/02/2008 13:20

#105 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by kiky » 08/05/2011 13:33

u svim zajedničkim državama iz bosne se uglavnom samo izvlačilo ...
građeno je tek ono nužno, neophodno za to izvlačenje ...

User avatar
PipiDugaDevetka
Posts: 19072
Joined: 25/12/2003 00:00
Location: Živim u nadi RBiH, druge adrese nemam. Uostalom, mislim da genocidne Kartagene treba demontirati.
Been thanked: 3 times

#106 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by PipiDugaDevetka » 08/05/2011 13:35

zambaklija wrote:
PipiDugaDevetka wrote: Image
Image
auuuuuu :shock: ša je ovo :shock: :shock: :shock: ovo neka deponija plastičnih kesa u blizini ili je nek nosi komšiji :-? :-?
Jedan od krivaca za ovo je i bivši ministar za Turizam i okoliš FBiH, Nevenko Herceg. Postoje planovi, postoje EU sredstva,...a on za svog mandata nije organizovao ni ''obavezni otkup pvc ambalaže'' kao što postoji u Hr. Da ne pričam o zabrani pvc kesa i slično....Ministar je samo dijelio grantove zemljacima, zna se kojim,...

User avatar
quasar
Posts: 3643
Joined: 14/11/2009 21:02
Location: Samobanovan...

#107 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by quasar » 08/05/2011 13:46

Da, istina je da je u prvo vrijeme BiH planirana kao srediste gerilskog otpora u slucaju agresije Rusa ili NATO ili oboje. Sva namjenska industrija je imala svoje podzemne pogone. Komandna mjesta JNA su bila na teritoriji BiH, tako da to objasnjenje nije za pionire. Logicno je i da tada nije bilo nikakve isplativosti niti mogucnosti gradnje autoputa. Zapravo stanje putne mreze u BiH je bilo kao iz 19-vijeka. Makadam dobrim dijelom od Sarajeva prema moru.
Naravno da je vec u 70-tim godinama doslo do detanta i otopljavanja i prema istoku i zapadu. Autoput Bratstvo-Jedinstvo je trebao da poveze dva najveca centra u SFRJ. ZG_BG. Mozemo mi da mislimo sta hocemo, ali su to bili centri svega u bivsoj jugi. Od olimpijade u SA se potencira prica o autoputu Brčko-Ploče, spoj dvije luke, i od tad se procjenjuje kako i sa cime. Pocelo je od dvije milijarde tadasnjih US dolara pa evo danas do 6 milijardi eura.
Mislim da je uvijek, kao i sad glavni problem bio lova i isplativost.
I taj autoput Bratstvo-Jedinstvo, je u cijelosti vec rekonstruisan, tj. izgradjen nanovo unazad 10 g.
Razloge nepostojanja autoputa treba traziti samo u isplativosti izgradnje istog u ono doba.

User avatar
nosara
Posts: 19969
Joined: 30/03/2005 12:10
Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija
Has thanked: 176 times
Been thanked: 119 times

#108 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by nosara » 08/05/2011 13:50

kiky wrote:u svim zajedničkim državama iz bosne se uglavnom samo izvlačilo ...
građeno je tek ono nužno, neophodno za to izvlačenje ...
:lol:

Gore ti covjek nacrta, ali dzaba, onaj cenat u glavu ne mere pa ne mere...

ivannn
Posts: 900
Joined: 14/06/2008 19:25

#109 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by ivannn » 08/05/2011 13:52

evo neki konkretni podaci:

gradnja autocesta u jugoslaviji počela je tek 70-ih godina, kada su npr. u Europi obje Njemačke imale već preko 5.500km, italija 4.000, francuska 2.000 itd...

Od 1970. (početak gradnje prvih kilometara) do 1989, ubrojene i autoceste i poluautoceste:

BiH: 9,4 km
Hrvatska: 298,4 km
Makedonija: 63 km
Slovenija: 158,5 km
Srbija: 259,8 km
Vojvodina: 166,2 km
Crna Gora: 0 km

Stanje sada, samo autoceste (bez poluprofila i brzih cesta), izvor: wiki

BiH: 30-ak km
Hrvatska: 1260 km
Makedonija: 228 km
Slovenija: 533 km
Srbija: 250 km
Crna Gora: 0 km
Last edited by ivannn on 08/05/2011 14:10, edited 2 times in total.

User avatar
nosara
Posts: 19969
Joined: 30/03/2005 12:10
Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija
Has thanked: 176 times
Been thanked: 119 times

#110 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by nosara » 08/05/2011 13:58

zagazaga wrote:Pokušavam da skontam šta je cilj ove teme al' ne ide........ :roll: 5 stranica :roll: do mene je.....
Cilj je da se, jos jednom, za ovu danasnju "ljepotu" okrive Hamdija, Branko i Rato... :D

User avatar
pape
Posts: 6845
Joined: 21/08/2003 00:00
Location: Od jedne zene te boli jedna glava, ... od dvije zene, dvije glave.

#111 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by pape » 08/05/2011 13:59

PipiDugaDevetka wrote: Image

Image

Jedan od krivaca za ovo je i bivši ministar za Turizam i okoliš FBiH, Nevenko Herceg. Postoje planovi, postoje EU sredstva,...a on za svog mandata nije organizovao ni ''obavezni otkup pvc ambalaže'' kao što postoji u Hr. Da ne pričam o zabrani pvc kesa i slično....Ministar je samo dijelio grantove zemljacima, zna se kojim,...
:roll: Moj pipi, .... nije ove kese ministar pobacao, ... :roll: Za ove kese je kriv nash forumash @ROTOR, .... :D
On je prije par dana na jednoj od tema napisao, ...
"Mi smo zemlja (ljudi) koja u Evropi ima najstariji DNK. Mi smo najstariji i zato zele da nas uniste."

hajducka travica
Posts: 761
Joined: 28/01/2011 18:11

#112 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by hajducka travica » 08/05/2011 14:04

seshat wrote:a što ne bi naslov bio: BiH nije sposobna da kao samostalna država izgradi autoput. Evo sada nam ne brani ni BG ni ZG ni Ljubljana, a ni Skoplje. I?
Gdje se donose odluke o izgradnji autoputa,na drzavnom/federalnom ili kantonalnom nivou?

sumasumarum77
Posts: 142
Joined: 07/11/2005 23:04

#113 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by sumasumarum77 » 08/05/2011 14:06

@dormeo svaka cast. svako treba prvo procitati tvoj post. toliko je neznanja i laznog patriotizma....

User avatar
zambaklija
Posts: 2737
Joined: 27/03/2008 14:56
Location: budžak

#114 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by zambaklija » 08/05/2011 14:09

nosara wrote:
zagazaga wrote:Pokušavam da skontam šta je cilj ove teme al' ne ide........ :roll: 5 stranica :roll: do mene je.....
Cilj je da se, jos jednom, za ovu danasnju "ljepotu" okrive Hamdija, Branko i Rato... :D


ja lično za sve krivim đuru-pucara-lopova!!!da nam nije more ukrao već bi odavno imali autoput :D :D :D

hajducka travica
Posts: 761
Joined: 28/01/2011 18:11

#115 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by hajducka travica » 08/05/2011 14:11

quasar wrote:Da, istina je da je u prvo vrijeme BiH planirana kao srediste gerilskog otpora u slucaju agresije Rusa ili NATO ili oboje. Sva namjenska industrija je imala svoje podzemne pogone. Komandna mjesta JNA su bila na teritoriji BiH, tako da to objasnjenje nije za pionire. Logicno je i da tada nije bilo nikakve isplativosti niti mogucnosti gradnje autoputa. Zapravo stanje putne mreze u BiH je bilo kao iz 19-vijeka. Makadam dobrim dijelom od Sarajeva prema moru.
Naravno da je vec u 70-tim godinama doslo do detanta i otopljavanja i prema istoku i zapadu. Autoput Bratstvo-Jedinstvo je trebao da poveze dva najveca centra u SFRJ. ZG_BG. Mozemo mi da mislimo sta hocemo, ali su to bili centri svega u bivsoj jugi. Od olimpijade u SA se potencira prica o autoputu Brčko-Ploče, spoj dvije luke, i od tad se procjenjuje kako i sa cime. Pocelo je od dvije milijarde tadasnjih US dolara pa evo danas do 6 milijardi eura.
Mislim da je uvijek, kao i sad glavni problem bio lova i isplativost.
I taj autoput Bratstvo-Jedinstvo, je u cijelosti vec rekonstruisan, tj. izgradjen nanovo unazad 10 g.
Razloge nepostojanja autoputa treba traziti samo u isplativosti izgradnje istog u ono doba.
:-) :-) :-) :-) :-) :-)

User avatar
quasar
Posts: 3643
Joined: 14/11/2009 21:02
Location: Samobanovan...

#116 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by quasar » 08/05/2011 14:12

hajducka travica wrote:
quasar wrote:Da, istina je da je u prvo vrijeme BiH planirana kao srediste gerilskog otpora u slucaju agresije Rusa ili NATO ili oboje. Sva namjenska industrija je imala svoje podzemne pogone. Komandna mjesta JNA su bila na teritoriji BiH, tako da to objasnjenje nije za pionire. Logicno je i da tada nije bilo nikakve isplativosti niti mogucnosti gradnje autoputa. Zapravo stanje putne mreze u BiH je bilo kao iz 19-vijeka. Makadam dobrim dijelom od Sarajeva prema moru.
Naravno da je vec u 70-tim godinama doslo do detanta i otopljavanja i prema istoku i zapadu. Autoput Bratstvo-Jedinstvo je trebao da poveze dva najveca centra u SFRJ. ZG_BG. Mozemo mi da mislimo sta hocemo, ali su to bili centri svega u bivsoj jugi. Od olimpijade u SA se potencira prica o autoputu Brčko-Ploče, spoj dvije luke, i od tad se procjenjuje kako i sa cime. Pocelo je od dvije milijarde tadasnjih US dolara pa evo danas do 6 milijardi eura.
Mislim da je uvijek, kao i sad glavni problem bio lova i isplativost.
I taj autoput Bratstvo-Jedinstvo, je u cijelosti vec rekonstruisan, tj. izgradjen nanovo unazad 10 g.
Razloge nepostojanja autoputa treba traziti samo u isplativosti izgradnje istog u ono doba.
:-) :-) :-) :-) :-) :-)
imas li ti sta pametnije reci?

hajducka travica
Posts: 761
Joined: 28/01/2011 18:11

#117 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by hajducka travica » 08/05/2011 14:12

zambaklija wrote:
nosara wrote:
zagazaga wrote:Pokušavam da skontam šta je cilj ove teme al' ne ide........ :roll: 5 stranica :roll: do mene je.....
Cilj je da se, jos jednom, za ovu danasnju "ljepotu" okrive Hamdija, Branko i Rato... :D


ja lično za sve krivim đuru-pucara-lopova!!!da nam nije more ukrao već bi odavno imali autoput :D :D :D
ali i do nas je samih.

hajducka travica
Posts: 761
Joined: 28/01/2011 18:11

#118 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by hajducka travica » 08/05/2011 14:14

quasar wrote:
hajducka travica wrote:
quasar wrote:Da, istina je da je u prvo vrijeme BiH planirana kao srediste gerilskog otpora u slucaju agresije Rusa ili NATO ili oboje. Sva namjenska industrija je imala svoje podzemne pogone. Komandna mjesta JNA su bila na teritoriji BiH, tako da to objasnjenje nije za pionire. Logicno je i da tada nije bilo nikakve isplativosti niti mogucnosti gradnje autoputa. Zapravo stanje putne mreze u BiH je bilo kao iz 19-vijeka. Makadam dobrim dijelom od Sarajeva prema moru.
Naravno da je vec u 70-tim godinama doslo do detanta i otopljavanja i prema istoku i zapadu. Autoput Bratstvo-Jedinstvo je trebao da poveze dva najveca centra u SFRJ. ZG_BG. Mozemo mi da mislimo sta hocemo, ali su to bili centri svega u bivsoj jugi. Od olimpijade u SA se potencira prica o autoputu Brčko-Ploče, spoj dvije luke, i od tad se procjenjuje kako i sa cime. Pocelo je od dvije milijarde tadasnjih US dolara pa evo danas do 6 milijardi eura.
Mislim da je uvijek, kao i sad glavni problem bio lova i isplativost.
I taj autoput Bratstvo-Jedinstvo, je u cijelosti vec rekonstruisan, tj. izgradjen nanovo unazad 10 g.
Razloge nepostojanja autoputa treba traziti samo u isplativosti izgradnje istog u ono doba.
:-) :-) :-) :-) :-) :-)
imas li ti sta pametnije reci?
o,ja,kako da ne.samo je pitanje imali potrebe pisati.

User avatar
quasar
Posts: 3643
Joined: 14/11/2009 21:02
Location: Samobanovan...

#119 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by quasar » 08/05/2011 14:16

hajducka travica wrote:

o,ja,kako da ne.samo je pitanje imali potrebe pisati.
Kad si se vec javio da kolutas ocima, onda si duzan i da kazes sta je to tako suludo u mom postu?

User avatar
nosara
Posts: 19969
Joined: 30/03/2005 12:10
Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija
Has thanked: 176 times
Been thanked: 119 times

#120 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by nosara » 08/05/2011 14:17

quasar wrote:
hajducka travica wrote:

o,ja,kako da ne.samo je pitanje imali potrebe pisati.
Kad si se vec javio da kolutas ocima, onda si duzan i da kazes sta je to tako suludo u mom postu?
:lol:

hajducka travica
Posts: 761
Joined: 28/01/2011 18:11

#121 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by hajducka travica » 08/05/2011 14:21

slobodni armirach wrote:
seshat wrote:a što ne bi naslov bio: BiH nije sposobna da kao samostalna država izgradi autoput. Evo sada nam ne brani ni BG ni ZG ni Ljubljana, a ni Skoplje. I?
:lol: :lol: :lol: NE BRANI,
kamara dokaza kako upravo iz tih centara preko svojih kvislinga prave probleme,

HDZ: izlaz autoputa kod Neuma, fantomski most na Peljescu, kupovanje zemljista Bevanda i oslali,
SDNSD: nikad se nije izjasnio o prolasku autoputa kroz PC dobojska regija, potensiranej fantoskog autoputa BL - Split
SDA: prodani Trhulj lobira za SCT, nakon SCT dolazi Primorje, taj isti levat postaje danas ministar

naravno da uticu iz ovih centara, nikom od komsija nije u interesu da BiH bude stabilna i prosperitetna.
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

To je odgovor svima na ovoj diskusiji,bravo jos jednom!!

User avatar
quasar
Posts: 3643
Joined: 14/11/2009 21:02
Location: Samobanovan...

#122 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by quasar » 08/05/2011 14:23

hajducka travica wrote: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

To je odgovor svima na ovoj diskusiji,bravo jos jednom!!
Aha, ta vrsta odgovora.
Ok, sad mi je jasno.

User avatar
nosara
Posts: 19969
Joined: 30/03/2005 12:10
Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija
Has thanked: 176 times
Been thanked: 119 times

#123 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by nosara » 08/05/2011 14:27

hajducka travica wrote:
slobodni armirach wrote:
seshat wrote:a što ne bi naslov bio: BiH nije sposobna da kao samostalna država izgradi autoput. Evo sada nam ne brani ni BG ni ZG ni Ljubljana, a ni Skoplje. I?
:lol: :lol: :lol: NE BRANI,
kamara dokaza kako upravo iz tih centara preko svojih kvislinga prave probleme,

HDZ: izlaz autoputa kod Neuma, fantomski most na Peljescu, kupovanje zemljista Bevanda i oslali,
SDNSD: nikad se nije izjasnio o prolasku autoputa kroz PC dobojska regija, potensiranej fantoskog autoputa BL - Split
SDA: prodani Trhulj lobira za SCT, nakon SCT dolazi Primorje, taj isti levat postaje danas ministar

naravno da uticu iz ovih centara, nikom od komsija nije u interesu da BiH bude stabilna i prosperitetna.
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

To je odgovor svima na ovoj diskusiji,bravo jos jednom!!
Ma nego sta...! Svi su krivi osim "nas"... :-) :-) :-) Otimaju nam komsije krampe i lopate iz ruku... :D

Uozbiljite se... :D

User avatar
zambaklija
Posts: 2737
Joined: 27/03/2008 14:56
Location: budžak

#124 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by zambaklija » 08/05/2011 14:29

zambaklija wrote:


sjedim u kafiću ono jutranja kafa novine....krajičkom oka vidim neke radnike a u 9 već čelopek :-) haj to već čujem kako između sebe razgovaraju,turski :shock: ,pomislih na prvu i mi imamo "gastarbajtere :mrgreen: "uz to pristižu već gosti jedan po jedan na prvu kafu i pošto znaju odakle sam uvijek ona blago tebi,hebe se tebi,ovdje nema posla brato itd...meni pukne film i rekoh daj ba prekinte s'tom šupljom turci vam ovda rade umjesto vi i tu kakarite jer bi svi samo guzovače.......osta ja još heftu sam sjediti i namiru kafu piti :D :D


priča druga:

kraj rata ,dolazim sa jednom organizacijom iz švabije ono humanitarci al baš pravi,ljudi se organizovali da idu pomagati da se opravljaju kuće i to.......došli u jedno mjesto njih 50tak,rasporedili se,dovukli i materijal a vlasnici sjede,diriguju i još zanovjetaju!!!!!halo ba niti jedan da je prstom mrdno a švabo došo da mu pomogne a ovaj još i malte ne mu mamu kreha........nakon 14 dana ljudi se pokupili i nikad više ništa bosna.. :( a uzeli 4hefte svog odmora :cry: :cry:


hahahahaha,zaboravi Kineza pomenuti,skoro na proputovanju kroz BiH i navratimo do Visokog da obiđemo jednog prijatelja izođemo u restoran a konobar Kinez gazda bošnjo odemo poslije u neki In kafić a konobar opet Kinez :D :D :D :D :D :D :D

hajducka travica
Posts: 761
Joined: 28/01/2011 18:11

#125 Re: BiH nije naslijedila niti km autoputa iz ex-Yu. Zašto ?

Post by hajducka travica » 08/05/2011 14:32

Kad bi se radilo samo krampom i lopatom autoput,ja bi vec danas zapoceo sa izgradnjom.

Locked