Bášča

Očuvanje čovjekove okoline.

Moderator: anex

Post Reply
kanocale

#5951 Re: Bášča

Post by kanocale »

totalni sam pocetnik. :stidljiv: tesko da razlikujem lopatu od motike. :lol: naucicu ja.
otisla u penziju, vremena na pretek. malo iz zabave i rekreacije moze se raditi. :)
malo cu vam dosadjivati sa pitanjima gdje se ima i sta kupiti.bolje tako nego da lutam. :)
Ratarka

#5952 Re: Bášča

Post by Ratarka »

zippoo87 wrote:
Ratarka wrote:
Imam ja sadim čičoku i rado bih ti poslao sjeme čičoke samo reci kako i nije ti kasno mi smo prošle godine sadili u martu izraste visoka oko 2 m pa i više sa žutim cvijetovima.
hocu i ja ako moze, samo mi treba i pojasnjenje - gdje da je posadim?
ja sam prije dvije godine posadio cicoku,cisto da probam i kod mene je rodila i bila pravo visoka,oko 2.5-3 m...pravio sam salatu od nje a i ubacivao u kuhanje,jer ona je neutralna,nema nikakav ukus ni miris...dodje kao da popuni posudu :D

e sada,negativne strane cicoke se pokazu slijedece godine,gdje iz svakog i najsitnijeg korijena (jedna dlaka korijena) izraste potpuno nova biljka i pocne da raste ...i tako u tom mjestu gdje je posadjena jedna sadnica,slijedece godine izraste 100,sto je vrlo iritantno i treba cupati svaka 2 dana

znaci,preporuka ti je da je posadis na nekom zabacenom mjestu,uz ogradu,zivicu...malo dalje od kuce,staze i tako...jer ces slijedece godine imati probleme i neces je se moci rijesiti
ona se samostalno siri tako iz godine u godinu,ako se ne kontrolise[/quote]
hvala puno na detaljnom pojasnjenju, mislim da imamo jedan cosak gdje ce biti idealno, tu nista drugo ne prezivljava :)
Banksy

#5953 Re: Bášča

Post by Banksy »

Primaklo se,

Sjetveni kalendar, februar 2015:
http://www.ajda-zagreb.hr/sjetveni-kalendar.html

povoljno za sijanje paprike i patlidžana, 23 feb. do 13h.

godišnji:
http://enmihuertosinergico.blogspot.com ... -2015.html
flor cvijet, hoja list, fruto plodovi, raiz korijen, hasta do, desde od,

Sretno :)
safran

#5954 Re: Bášča