Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderators: ExNihilo, anex

neki
Posts: 5180
Joined: 17/02/2005 07:57

#26 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by neki » 29/08/2014 16:33

spacek wrote:onda cu te zamoliti da ne komentarises moje postove, jer ni po kojem osnovu nisi kompetentan da vodimo raspravu, osim sto ocito po necijoj direktivi kratko odogovaras bez ikakvog osnova. moja rijec protiv tvoje. nek na tome ostane!
:lol:
jesi puk'o..
Primjetis li da ti komentarises moje postove koji nemaju veze s tobom :-)
haj gudbaj
:lol:


tec
Posts: 1008
Joined: 15/12/2011 15:25

#27 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by tec » 29/08/2014 17:40

spacek wrote: BOSNA I HERCEGOVINA JE IZGUBILA MAGISTRALNI PUT SARAJEVO - VISOKO - KAKANJ - BILJEŠEVO!?
Iako je cijena autoputa bila vrtoglava od samog njenog građenja po trasi magistralne ceste, građani BiH su ostali uskraćeni za magistralni putni pravac, gdje im je pružena alternativa u vidu postojeće regionalne ceste Sarajevo - Semizovac - Podlugovi - Visoko i revitalizirane stare ceste/regionalne Visoko - Kakanj, kao i novoprojektovane lokalne ceste Kakanj - Bilješevo.
Koje vrtoglave cijene od Sarajeva do Bilješeva? Jeli ti uopšte znaš koliko je koštalo?
Jeli ti znaš šta je magistralni pravac(put)?
Jeli ti poznato kakvi su alternativni pravci autocesti u drugim zemljama?

Razumijem da si do jučer bio na selu pa očigledno ne znaš da ta magistrala o kojoj govoriš kada je građena trebala biti AUTOCESTA. Samo što je prijašnja država odlučila nakon početka izgradnje da samu dovrši pola autoceste i tako je postala brza cesta. Autocesta je MAGISTRALNI PUT znači nije se izgubila nikakva magistrala. Alternativni putevi za autocestu postoje i nigdje na svijetu nisu magistrale nego u većini slučajeva kombinacija između regionalnih i lokalnih puteva.

Prije nego što nešto tvrdiš provjeri da ne griješiš jer ovako se samo brukaš.

User avatar
vivaldi
Posts: 7322
Joined: 16/08/2008 15:56

#28 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by vivaldi » 29/08/2014 18:10

madner wrote:Kako li si dosao do ovog zakljucka da je tih 35 puno vise nego dobit od AC?

Ta racunica se tako lako moze oboriti da je to smjesno, ako se otvorit jedna firma godisnje sa 100 zaposlenih sa prosjecnom platom od 1200 KM zato sto su ispunjeni infrastrukturni uslovi (dakle otvori se ovdje a ne recimo u Rumuniji) fondovi drzava dobija oko 1.5 milion vise svake godine za svaku firmu. Za 30 godina, to je 45 miliona.
jedini razlog zasto odgovaram na tvoju nebulozu je sto nisi trol i sto si stari forumas

Ovih 35 je cijenica, a ovo tvoje AKO je apstraktan pojam.

Ali nije to bitno. Bitno je sto ovih 35 miliona nije ceh, vec samo baksis . I to je baksis samo za ovu i proslu godinu, a toga cemo bakisas u narednih 15-20 godina morati platiti stotine miliona.

ali nije ni to poenta.

Poenta je racun!!!

Ovo Koriora Vc sto imamo do danas je kostalo najmanje 1,5 milijardi maraka!!! MILIJARDI!!!

Znaci poenta je madneru u 1,5 milijardi, a ne u 35 miliona!

Gdje su te fabrike sto su "dosle kod nas umjesto u rumuniju, bugarsku.."???

Zasto ih nema??

autoput je dobar adut, ali nikakva, nikakva, nikakva garancija niti je presudan. Ono sto je vrlo vazno jeste to sto je to ubjedljivo najskuplji adut!!

Hrvatska ima 1,200 kilometara autoputa, duplo vise od srbije i gdje su hrvatima fabrike???? Imaju vise investicija od srbija, ali totalno drugaciju strukturu.

nedavno je o tome dw pisao


Hrvatska je imala svoju šansu kao „Eldorado“ za inozemna ulaganja. Predrecesijski investicijski bum završio je s mršavim uspjehom. Mahom su pokupovani tržišni udjeli u kompanijama, preuzet je finacijski i turistički potencijal zemlje. U proizvodne djelatnosti, s druge strane, ulagao se, pjesnički rečeno - kikiriki. Danas, kao članica Europske unije, s visokom cijenom rada i demotivirajućim poreznim sustavom i administracijom, između ostalog, i zbog zakonodavnog usklađivanja sa Bruxellesom, Hrvatska uživa višegodišnju stagnaciju koja ju smješta na ekonomsko dno EU članica.

Srbija pak prolazi isti karmički ciklus koji je Hrvatska odradila prije desetak godina i čini se da je odlučila zaigrati na nešto inteligentnije karte. Vučićeva vlada potiče nova zapošljavanja sa 10 000, ponegdje i 20 000 eura po radnom mjestu. Fiat je otvorio svoje postrojenje u Kragujevcu, Ujedinjeni arapski emirati ulažu tri milijarde eura u projekt Beograd na vodi, tu je i njemački Bosch koji će u svoje postrojenje nedaleko Beograda uložiti 70 milijuna eura. Čak je i Microsoft odlučio preseliti regionalnu središnjicu iz Zagreba u Beograd. Sve zvuči ipak malo drugačije od kupovanja banaka, medijskih kuća i turističkih resorta.

http://www.dw.de/za%C5%A1to-je-stranim- ... a-17661153

e sada vidi ono oko stimulacija zaposljavanja.

Za ovu milijardu i po maraka, mi smo mogli NEUPOREDIVO vise privuci fabrika i investitora da smo po jednom otvorenom radnom mjestu dali najludju stimuliacju od 100 hiljada maraka sto niko ziv nigdje ne daje.

Za milijardu i po maraka mogli smo finansirati 15,000 ( petnaest hiljada) novih realnih radnih mjesta, a ovako smo za milijardu i po dobili 80-90 kilometara autoputa i privredni kurac umjesto zamaha.

Sto hiljada maraka iliti miliona dzabnih maraka od drzave za onoga ko zaposli samo 10 ljudi je miliona puta veci mamac od ovih 80-90 kilometara puta.

ovo je naravno samo primjer kako se moglo, mada ga nikiad ne bi predlozio s ovolikim ciframa. Velike stimulacije svakako bih davao, ali ne bih sigurno 100 milja.

Investitore, bar i ovo sto ih ima malo, autoput ne privlaci. Jedna od ponajvecih investicija je stanicev juicy koji nece fabriku od 50miliona eura praviti kraj puta vec u kresevu gdje mu i jeste sjediste.

prije dva mjeseca Henkel kao najpoznatiji brend koji je u zadnjih 5-10 godina dosao u bih je poceo fabriku znas gdje? U bileci!! pa jel moze dalje od autoputa od ilece!! Nema ga ni u susjednoj crnoj gore.

pa oni taljani sto ulazu 60 miliona u mrkonjicu su isti oni talijani sto imaju fabriku u jajcu. Nikakve jebene veze nijedan grad nema sa autoputevima.

Pa cak i ova mala privredna cuda tipa gorazde, tesanj, kotor varos..su daleko od autoputa.

autoput jednostavno nije nikakva garancija, a uzasno skup pokusaj. uzasno skup.

ali i pored svega ja nista ne tvrdim, vec samo mislim da daljna gradnja autoputeva zahtjeva, ako nista drugo, ozbiljnu inventuru i raspravu.

naravno, mislim na strucnu raspravu a ne nermu niksica koji neki dan rece "ovaj tunel je POKLON svim bosancima i hercegovcima".

Poklon al u kurcu!

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37022
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#29 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by Alfons Kauders » 29/08/2014 18:11

tec wrote:
spacek wrote: BOSNA I HERCEGOVINA JE IZGUBILA MAGISTRALNI PUT SARAJEVO - VISOKO - KAKANJ - BILJEŠEVO!?
Iako je cijena autoputa bila vrtoglava od samog njenog građenja po trasi magistralne ceste, građani BiH su ostali uskraćeni za magistralni putni pravac, gdje im je pružena alternativa u vidu postojeće regionalne ceste Sarajevo - Semizovac - Podlugovi - Visoko i revitalizirane stare ceste/regionalne Visoko - Kakanj, kao i novoprojektovane lokalne ceste Kakanj - Bilješevo.
Koje vrtoglave cijene od Sarajeva do Bilješeva? Jeli ti uopšte znaš koliko je koštalo?
Jeli ti znaš šta je magistralni pravac(put)?
Jeli ti poznato kakvi su alternativni pravci autocesti u drugim zemljama?

Razumijem da si do jučer bio na selu pa očigledno ne znaš da ta magistrala o kojoj govoriš kada je građena trebala biti AUTOCESTA. Samo što je prijašnja država odlučila nakon početka izgradnje da samu dovrši pola autoceste i tako je postala brza cesta. Autocesta je MAGISTRALNI PUT znači nije se izgubila nikakva magistrala. Alternativni putevi za autocestu postoje i nigdje na svijetu nisu magistrale nego u većini slučajeva kombinacija između regionalnih i lokalnih puteva.

Prije nego što nešto tvrdiš provjeri da ne griješiš jer ovako se samo brukaš.
stanite samo sekund

ako se ne varam ta dionica M-17 (i dalje prema sjeveru), jer radjena relativno kasno u odnostu na ostale magistrale u bih, te je previdjena kao put rezervisan za motorna vozila koji bi se kasnije sirio na autocestu ili brzu saobracajnicu (sa ili bez zaustavne, nisam siguran)

molim ljude iz struke da me isprave ukoliko grijesim - a ako grijesim onda mi nije jasno kako se na potpuno istoj trasi, sa istim krivinama i nagibima, danas je danas tehnicki moguce ogranicenje od 130 umjesto 80 (ukoliko u startu nije tako projektovano i izvedeno)

ako jeste tako projektovano, koja bi bila logika izgradnje potpuno novog pravca i koja bi bila isplativost takvog poduhvata? dakle ili bi morao ici potpuno istom dionicom a imati puni profil (AC i M-17 jedan kraj drugoga, sest traka plus dvije zaustavne) ili bi se radilo drugom trasom koja bi isla visocije od ove, s vise objekata... plus bi ponekad prelazila preko postojece, preko jos vise objekata

spacek
Posts: 622
Joined: 02/02/2012 23:55

#30 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by spacek » 29/08/2014 18:14

...
Last edited by spacek on 22/04/2016 23:54, edited 1 time in total.

User avatar
vivaldi
Posts: 7322
Joined: 16/08/2008 15:56

#31 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by vivaldi » 29/08/2014 18:16

[quote="addem"]

Znaci trenutno vise dobijaju ceste od autocesta federacije po osnovu akciza za gorivo. Greska je moja mislio sam da je pola pola. Vivaldi je baco ublehe da samo autoceste uzimaju lovu. [quote="addem"]

Kakva bolan ubleha???? Autoceste su prosle godine dobile 75 miliona maraka samo od akcize za gorive. AUTOCESTE, ne CESTE vec AUTOCESTE!!!

sta ti nije jasno ademe? gdje sam ja to rekao da ceste ne dobijaju pare. Da si citao ono sto sam pisao vidio bi da tamo pise da nema autocesta, pare bi isle cestama koje bi godisnje imale 75 miliona vise maraka (akcenat je na VISE).

znaci koliko god da sada imaju, imali bi 75 miliona vise. Jel sada jasnije??

tec
Posts: 1008
Joined: 15/12/2011 15:25

#32 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by tec » 29/08/2014 18:22

Alfons Kauders wrote:
tec wrote: Koje vrtoglave cijene od Sarajeva do Bilješeva? Jeli ti uopšte znaš koliko je koštalo?
Jeli ti znaš šta je magistralni pravac(put)?
Jeli ti poznato kakvi su alternativni pravci autocesti u drugim zemljama?

Razumijem da si do jučer bio na selu pa očigledno ne znaš da ta magistrala o kojoj govoriš kada je građena trebala biti AUTOCESTA. Samo što je prijašnja država odlučila nakon početka izgradnje da samu dovrši pola autoceste i tako je postala brza cesta. Autocesta je MAGISTRALNI PUT znači nije se izgubila nikakva magistrala. Alternativni putevi za autocestu postoje i nigdje na svijetu nisu magistrale nego u većini slučajeva kombinacija između regionalnih i lokalnih puteva.

Prije nego što nešto tvrdiš provjeri da ne griješiš jer ovako se samo brukaš.
stanite samo sekund

ako se ne varam ta dionica M-17 (i dalje prema sjeveru), jer radjena relativno kasno u odnostu na ostale magistrale u bih, te je previdjena kao put rezervisan za motorna vozila koji bi se kasnije sirio na autocestu ili brzu saobracajnicu (sa ili bez zaustavne, nisam siguran)

molim ljude iz struke da me isprave ukoliko grijesim - a ako grijesim onda mi nije jasno kako se na potpuno istoj trasi, sa istim krivinama i nagibima, danas je danas tehnicki moguce ogranicenje od 130 umjesto 80 (ukoliko u startu nije tako projektovano i izvedeno)

ako jeste tako projektovano, koja bi bila logika izgradnje potpuno novog pravca i koja bi bila isplativost takvog poduhvata? dakle ili bi morao ici potpuno istom dionicom a imati puni profil (AC i M-17 jedan kraj drugoga, sest traka plus dvije zaustavne) ili bi se radilo drugom trasom koja bi isla visocije od ove, s vise objekata... plus bi ponekad prelazila preko postojece, preko jos vise objekata
OD SARAJEVA DO ZENICE
magistrala o kojoj govoriš kada je građena je trebala biti AUTOCESTA.
Jeli ti sad jasno? Građena je u konturama tadašnjeg standarda za autoceste. Ostale dionice M17 NISU TAKO GRAĐENE .

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37022
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#33 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by Alfons Kauders » 29/08/2014 18:24

vivaldi wrote:
madner wrote:Kako li si dosao do ovog zakljucka da je tih 35 puno vise nego dobit od AC?

Ta racunica se tako lako moze oboriti da je to smjesno, ako se otvorit jedna firma godisnje sa 100 zaposlenih sa prosjecnom platom od 1200 KM zato sto su ispunjeni infrastrukturni uslovi (dakle otvori se ovdje a ne recimo u Rumuniji) fondovi drzava dobija oko 1.5 milion vise svake godine za svaku firmu. Za 30 godina, to je 45 miliona.
jedini razlog zasto odgovaram na tvoju nebulozu je sto nisi trol i sto si stari forumas

Ovih 35 je cijenica, a ovo tvoje AKO je apstraktan pojam.

Ali nije to bitno. Bitno je sto ovih 35 miliona nije ceh, vec samo baksis . I to je baksis samo za ovu i proslu godinu, a toga cemo bakisas u narednih 15-20 godina morati platiti stotine miliona.

ali nije ni to poenta.

Poenta je racun!!!

Ovo Koriora Vc sto imamo do danas je kostalo najmanje 1,5 milijardi maraka!!! MILIJARDI!!!

Znaci poenta je madneru u 1,5 milijardi, a ne u 35 miliona!

Gdje su te fabrike sto su "dosle kod nas umjesto u rumuniju, bugarsku.."???

Zasto ih nema??

autoput je dobar adut, ali nikakva, nikakva, nikakva garancija niti je presudan. Ono sto je vrlo vazno jeste to sto je to ubjedljivo najskuplji adut!!

Hrvatska ima 1,200 kilometara autoputa, duplo vise od srbije i gdje su hrvatima fabrike???? Imaju vise investicija od srbija, ali totalno drugaciju strukturu.

nedavno je o tome dw pisao


Hrvatska je imala svoju šansu kao „Eldorado“ za inozemna ulaganja. Predrecesijski investicijski bum završio je s mršavim uspjehom. Mahom su pokupovani tržišni udjeli u kompanijama, preuzet je finacijski i turistički potencijal zemlje. U proizvodne djelatnosti, s druge strane, ulagao se, pjesnički rečeno - kikiriki. Danas, kao članica Europske unije, s visokom cijenom rada i demotivirajućim poreznim sustavom i administracijom, između ostalog, i zbog zakonodavnog usklađivanja sa Bruxellesom, Hrvatska uživa višegodišnju stagnaciju koja ju smješta na ekonomsko dno EU članica.

Srbija pak prolazi isti karmički ciklus koji je Hrvatska odradila prije desetak godina i čini se da je odlučila zaigrati na nešto inteligentnije karte. Vučićeva vlada potiče nova zapošljavanja sa 10 000, ponegdje i 20 000 eura po radnom mjestu. Fiat je otvorio svoje postrojenje u Kragujevcu, Ujedinjeni arapski emirati ulažu tri milijarde eura u projekt Beograd na vodi, tu je i njemački Bosch koji će u svoje postrojenje nedaleko Beograda uložiti 70 milijuna eura. Čak je i Microsoft odlučio preseliti regionalnu središnjicu iz Zagreba u Beograd. Sve zvuči ipak malo drugačije od kupovanja banaka, medijskih kuća i turističkih resorta.

http://www.dw.de/za%C5%A1to-je-stranim- ... a-17661153

e sada vidi ono oko stimulacija zaposljavanja.

Za ovu milijardu i po maraka, mi smo mogli NEUPOREDIVO vise privuci fabrika i investitora da smo po jednom otvorenom radnom mjestu dali najludju stimuliacju od 100 hiljada maraka sto niko ziv nigdje ne daje.

Za milijardu i po maraka mogli smo finansirati 15,000 ( petnaest hiljada) novih realnih radnih mjesta, a ovako smo za milijardu i po dobili 80-90 kilometara autoputa i privredni kurac umjesto zamaha.

Sto hiljada maraka iliti miliona dzabnih maraka od drzave za onoga ko zaposli samo 10 ljudi je miliona puta veci mamac od ovih 80-90 kilometara puta.

ovo je naravno samo primjer kako se moglo, mada ga nikiad ne bi predlozio s ovolikim ciframa. Velike stimulacije svakako bih davao, ali ne bih sigurno 100 milja.

Investitore, bar i ovo sto ih ima malo, autoput ne privlaci. Jedna od ponajvecih investicija je stanicev juicy koji nece fabriku od 50miliona eura praviti kraj puta vec u kresevu gdje mu i jeste sjediste.

prije dva mjeseca Henkel kao najpoznatiji brend koji je u zadnjih 5-10 godina dosao u bih je poceo fabriku znas gdje? U bileci!! pa jel moze dalje od autoputa od ilece!! Nema ga ni u susjednoj crnoj gore.

pa oni taljani sto ulazu 60 miliona u mrkonjicu su isti oni talijani sto imaju fabriku u jajcu. Nikakve jebene veze nijedan grad nema sa autoputevima.

Pa cak i ova mala privredna cuda tipa gorazde, tesanj, kotor varos..su daleko od autoputa.

autoput jednostavno nije nikakva garancija, a uzasno skup pokusaj. uzasno skup.

ali i pored svega ja nista ne tvrdim, vec samo mislim da daljna gradnja autoputeva zahtjeva, ako nista drugo, ozbiljnu inventuru i raspravu.

naravno, mislim na strucnu raspravu a ne nermu niksica koji neki dan rece "ovaj tunel je POKLON svim bosancima i hercegovcima".

Poklon al u kurcu!
obojica ste donekle u pravu, ali ne treba gledati stvari jednostrano - ni preoptimisticno ni defetisticki...

iskreno - 1.5 milijardi u 15 godina nije neki luksuz koji si ne mozemo priustiti... to su tri cetvrtine godisnjeg budzeta FBiH, tri budzeta KS ili dvogodisnje izdavanje FBiH za socijalu i sl... to je desetogodisnja dobit bh telecoma

zaduzenje? jeste, ali povoljno - pogledati strukturu zaduzenja FBiH i RS, kamatne stope, rokove... radi se mahom o jako povoljnim sredstvima - a ucinci su visestruki... zaposleno je par hiljada ljudi, mahom domacih... cement iz kaknja i lukavca, metal iz zenice, operativa sirom drzave... placena je bruka poreza - tako da se u startu dobar dio tog novca vrati drzavi, hladno preko 20% od direktnih i indirektnih poreza... a onda se te pare vrte, od dobavljaca do obicnog radnika - i svi ponovo placaju porez - zaradjuju, trose, ulazu

a ako je autoput toliko skup i neisplativ, ako nema nikakvih pozitivnih ucinaka na privredu, zasto IMF i svjetska banka sugerisu da se ubrza izgradnja istog? zasto su projekcije rasta GDP-a u narednih 3-4 godine bile 2.8% do 4+%? i zasto se ne daju subvencije investitorima koji otvaraju nova radna mjesta (barem ne u obimu koji ti opisujes)? zato jer su to namjenska sredstva EBRD i ostalih finansijskih institucija... zar neko misli da bi nam evropljani davali pare po 1.25% do 2% da ovdje njihovim firmama dijelimo subvencije, da ovdje prebacuju pogone, otvaraju radna mjesta i placaju porez?!

ne - to bi morali raditi iz nekih drugih izvora, jednostavno ovo nisu pare za to... isto kao sto sutra ne mogu otici u banku trazeci stambeni kredit, a onda ga potrositi na kurve, kocku i kokain (mada znam likova koji su pokusali)

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37022
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#34 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by Alfons Kauders » 29/08/2014 18:26

tec wrote:
Alfons Kauders wrote:
tec wrote: Koje vrtoglave cijene od Sarajeva do Bilješeva? Jeli ti uopšte znaš koliko je koštalo?
Jeli ti znaš šta je magistralni pravac(put)?
Jeli ti poznato kakvi su alternativni pravci autocesti u drugim zemljama?

Razumijem da si do jučer bio na selu pa očigledno ne znaš da ta magistrala o kojoj govoriš kada je građena trebala biti AUTOCESTA. Samo što je prijašnja država odlučila nakon početka izgradnje da samu dovrši pola autoceste i tako je postala brza cesta. Autocesta je MAGISTRALNI PUT znači nije se izgubila nikakva magistrala. Alternativni putevi za autocestu postoje i nigdje na svijetu nisu magistrale nego u većini slučajeva kombinacija između regionalnih i lokalnih puteva.

Prije nego što nešto tvrdiš provjeri da ne griješiš jer ovako se samo brukaš.
stanite samo sekund

ako se ne varam ta dionica M-17 (i dalje prema sjeveru), jer radjena relativno kasno u odnostu na ostale magistrale u bih, te je previdjena kao put rezervisan za motorna vozila koji bi se kasnije sirio na autocestu ili brzu saobracajnicu (sa ili bez zaustavne, nisam siguran)

molim ljude iz struke da me isprave ukoliko grijesim - a ako grijesim onda mi nije jasno kako se na potpuno istoj trasi, sa istim krivinama i nagibima, danas je danas tehnicki moguce ogranicenje od 130 umjesto 80 (ukoliko u startu nije tako projektovano i izvedeno)

ako jeste tako projektovano, koja bi bila logika izgradnje potpuno novog pravca i koja bi bila isplativost takvog poduhvata? dakle ili bi morao ici potpuno istom dionicom a imati puni profil (AC i M-17 jedan kraj drugoga, sest traka plus dvije zaustavne) ili bi se radilo drugom trasom koja bi isla visocije od ove, s vise objekata... plus bi ponekad prelazila preko postojece, preko jos vise objekata
OD SARAJEVA DO ZENICE
magistrala o kojoj govoriš kada je građena je trebala biti AUTOCESTA.
Jeli ti sad jasno? Građena je u konturama tadašnjeg standarda za autoceste. Ostale dionice M17 NISU TAKO GRAĐENE .
aha, ok samo do zenice znaci...

ne kontam, zasto onda pojedinci uporno tvrde da je bilo jeftinije izgraditi potpuno novi pravac kad smo vec imali pola gotovo? :D laik sam i molim da mi neko od njih objasni :D

neki
Posts: 5180
Joined: 17/02/2005 07:57

#35 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by neki » 29/08/2014 18:27

vivaldi wrote:
Ovo Koriora Vc sto imamo do danas je kostalo najmanje 1,5 milijardi maraka!!! MILIJARDI!!!
Iako se inace volis razbacivati ciframa moram primjetiti da si sad podbacio :lol:

Milijarda i po KM za 100 km autoputa uopste nije puno ( za forumske picajzle naglasavam da u ovih 100 racunam i Tarcin-Vlakovo i Bijaca-Medjugorje), to bi bilo 15ak miliona KM/km sto je super jeftino za prilicno nezgodan teren

tec
Posts: 1008
Joined: 15/12/2011 15:25

#36 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by tec » 29/08/2014 18:32

spacek wrote:
tec wrote:
spacek wrote: BOSNA I HERCEGOVINA JE IZGUBILA MAGISTRALNI PUT SARAJEVO - VISOKO - KAKANJ - BILJEŠEVO!?
Iako je cijena autoputa bila vrtoglava od samog njenog građenja po trasi magistralne ceste, građani BiH su ostali uskraćeni za magistralni putni pravac, gdje im je pružena alternativa u vidu postojeće regionalne ceste Sarajevo - Semizovac - Podlugovi - Visoko i revitalizirane stare ceste/regionalne Visoko - Kakanj, kao i novoprojektovane lokalne ceste Kakanj - Bilješevo.
Koje vrtoglave cijene od Sarajeva do Bilješeva? Jeli ti uopšte znaš koliko je koštalo?
Jeli ti znaš šta je magistralni pravac(put)?
Jeli ti poznato kakvi su alternativni pravci autocesti u drugim zemljama?

Razumijem da si do jučer bio na selu pa očigledno ne znaš da ta magistrala o kojoj govoriš kada je građena trebala biti AUTOCESTA. Samo što je prijašnja država odlučila nakon početka izgradnje da samu dovrši pola autoceste i tako je postala brza cesta. Autocesta je MAGISTRALNI PUT znači nije se izgubila nikakva magistrala. Alternativni putevi za autocestu postoje i nigdje na svijetu nisu magistrale nego u većini slučajeva kombinacija između regionalnih i lokalnih puteva.

Prije nego što nešto tvrdiš provjeri da ne griješiš jer ovako se samo brukaš.
E nek i mi rekao!
Ja seljak pa ne znam, ti pametan pa sve znaš. Evo pošto ja nemam pojma, ti mi reci:
zašto ta cesta o kojoj govoriš sa izlaza iz tunela Vijenac nije utopljena u Autocestu, već nastavlja pred nje do naplatnih kućica na ulazu u Zenicu?
Druže kategorizacija te ceste M-17 je Gr.Hr. - Brod - Doboj - Maglaj - Zenica - Sarajevo - Konjic - Mostar - Čapljina - Gr.Hr. kao predviđena ruta E73 autoputa nekad davno prije rata, gdje joj je namjena promjenenjena u M-17 i gdje je trebala izgradnjom autoputa predstavljati rutu alternativnog pravca ko ne želi autoputem.
Razlikuj magistralni put, regionalni put i lokalni put...znam dobro da se ovdje u BiH vrlo lako može prodati muda za bubrege, jer narod nema opšteg znanja, ali po kategorizaciji taj put M-17 i dalje postoji i postojaće od Zenice do Doboja i Gr.Hr na Savi, a postojaće i na potezu Sarajevo - Mostar - Čapljina. Taj put samo nestaje na potezu Sarajevo - Bilješevo.
OD SARAJEVA DO ZENICE je građen kao autocesta, a Vjenac je postao neophodan jer ta stara dionica od Bilješevo - Lašva - Zenica nije dozvoljavala - FIZIČKI - izgradnju petlje, autoceste, alternativne na tom potezu.

Prestali dio tvog komentara je skupina kompletnih gluposti pa molim te ne ponavlja ih. Ti očigledno nemaš osnovnog znanja da se sa time baviš.

User avatar
vivaldi
Posts: 7322
Joined: 16/08/2008 15:56

#37 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by vivaldi » 29/08/2014 18:41

neki wrote:
vivaldi wrote:
Ovo Koriora Vc sto imamo do danas je kostalo najmanje 1,5 milijardi maraka!!! MILIJARDI!!!
Iako se inace volis razbacivati ciframa moram primjetiti da si sad podbacio :lol:

Milijarda i po KM za 100 km autoputa uopste nije puno ( za forumske picajzle naglasavam da u ovih 100 racunam i Tarcin-Vlakovo i Bijaca-Medjugorje), to bi bilo 15ak miliona KM/km sto je super jeftino za prilicno nezgodan teren
"No, bitan faktor koji određuje dinamiku jesu finansije. Do sada je u Koridor Vc investirano 1,275 milijardi KM, a za dovršetak projekta je potrebno još 3,5 do 4 milijarde eura, što daje prilično jasniju sliku o realnim mogućnostima."

ovo je izjava ensada karica direktora autocesta iz decembra 2013. Znaci kada saberes ulaganja ove godine, najmanje je 1,5 milijardi. ne znam gdje sam se onda provalio?

http://www.radiosarajevo.ba/novost/1344 ... uta-u-fbih

neki
Posts: 5180
Joined: 17/02/2005 07:57

#38 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by neki » 29/08/2014 18:44

vivaldi wrote:
neki wrote:
vivaldi wrote:
Ovo Koriora Vc sto imamo do danas je kostalo najmanje 1,5 milijardi maraka!!! MILIJARDI!!!
Iako se inace volis razbacivati ciframa moram primjetiti da si sad podbacio :lol:

Milijarda i po KM za 100 km autoputa uopste nije puno ( za forumske picajzle naglasavam da u ovih 100 racunam i Tarcin-Vlakovo i Bijaca-Medjugorje), to bi bilo 15ak miliona KM/km sto je super jeftino za prilicno nezgodan teren
"No, bitan faktor koji određuje dinamiku jesu finansije. Do sada je u Koridor Vc investirano 1,275 milijardi KM, a za dovršetak projekta je potrebno još 3,5 do 4 milijarde eura, što daje prilično jasniju sliku o realnim mogućnostima."

ovo je izjava ensada karica direktora autocesta iz decembra 2013. Znaci kada saberes ulaganja ove godine, najmanje je 1,5 milijardi. ne znam gdje sam se onda provalio?

--- NO LINKS ---/novost/134424/do-kraja-2014-imat-cemo-102-kilometra-autoputa-u-fbih
nisi se provalio, nego podbacio...vrijednost do sad izvrsenih radova na koridoru Vc (Bijaca-Zvirovici, Tarcin-Zenica, Odzak-Svilaj) mislim da daleko prelazi 1,5 milijardu KM

User avatar
vivaldi
Posts: 7322
Joined: 16/08/2008 15:56

#39 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by vivaldi » 29/08/2014 18:56

@ alfonse

nama stranci daju kredite za sve i svasta u rs-u su uzimali i za bolnice, spanci su nam dali za talgo vozove, daju i nam izbjeglice, povratak, struju, mali i srednja preduzca, deponije, vodoprivredu...

daju nam za sve jer nam sve i treba

ljudi kod nas kupuju polovna auta jer ne zato sto bolja od novih vec zato sto su nova preskupa, a ljudima trebaju i druge stvari u zivotu

opet ponavljam, autoput je sjajna stvar, ali je preskup za nas iz niza razloga jer smo mala zemlja, jebee konfiguracija, vrlo smo siromasni, nismo tranzitna zemlja...

mi vrlo lako mozemo doci u duboko sranje ako potegnemo jos milijardu za novih par desetina kilometara, u medjuvremenu potegnemo i za blok 7 i onda ostanemo used zivog blata gdje ne mozemo ni naprijed ni nazad, s nezavrsenim putem, a s velikim dugom zbog kojeg nam vise nece htjeti davati nove kredite

User avatar
vivaldi
Posts: 7322
Joined: 16/08/2008 15:56

#40 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by vivaldi » 29/08/2014 18:59

neki wrote:nisi se provalio, nego podbacio...vrijednost do sad izvrsenih radova na koridoru Vc (Bijaca-Zvirovici, Tarcin-Zenica, Odzak-Svilaj) mislim da daleko prelazi 1,5 milijardu KM
pa vjerujem da jete veca jer je tempo pojacan zadnjih godinu dana, ali uvijek idem na nizu vrijednost da me se ne bi neki bukvalac nadovezao i citirao me do besvjesti i nepotrebno skretao fokus diskusije

tec
Posts: 1008
Joined: 15/12/2011 15:25

#41 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by tec » 29/08/2014 18:59

neki wrote: nisi se provalio, nego podbacio...vrijednost do sad izvrsenih radova na koridoru Vc (Bijaca-Zvirovici, Tarcin-Zenica, Odzak-Svilaj) mislim da daleko prelazi 1,5 milijardu KM
1.6 milijardi km - € 820 miliona eura završenih i u izgradnji radova u federaciji. 15,6miliona KM po km ili €8 miliona po km

spacek
Posts: 622
Joined: 02/02/2012 23:55

#42 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by spacek » 29/08/2014 19:02

...
Last edited by spacek on 22/04/2016 23:54, edited 1 time in total.

neki
Posts: 5180
Joined: 17/02/2005 07:57

#43 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by neki » 29/08/2014 19:03

tec wrote:
neki wrote: nisi se provalio, nego podbacio...vrijednost do sad izvrsenih radova na koridoru Vc (Bijaca-Zvirovici, Tarcin-Zenica, Odzak-Svilaj) mislim da daleko prelazi 1,5 milijardu KM
1.6 milijardi km - € 820 miliona eura završenih i u izgradnji radova u federaciji. 15,6miliona KM po km ili €8 miliona po km
Interesantan podatak, posebno za stranacke pijune koji se, za pojedine dionice, razbacuju s ciframa od 25 miliona € po km.
Ako je tacno, izadje da nas je autoput izasao prilicno jeftino s obzirom da ne postoji ni km koji nema u sebi neki objekat..

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37022
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#44 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by Alfons Kauders » 29/08/2014 19:09

vivaldi wrote:@ alfonse

nama stranci daju kredite za sve i svasta u rs-u su uzimali i za bolnice, spanci su nam dali za talgo vozove, daju i nam izbjeglice, povratak, struju, mali i srednja preduzca, deponije, vodoprivredu...

daju nam za sve jer nam sve i treba

ljudi kod nas kupuju polovna auta jer ne zato sto bolja od novih vec zato sto su nova preskupa, a ljudima trebaju i druge stvari u zivotu

opet ponavljam, autoput je sjajna stvar, ali je preskup za nas iz niza razloga jer smo mala zemlja, jebee konfiguracija, vrlo smo siromasni, nismo tranzitna zemlja...

mi vrlo lako mozemo doci u duboko sranje ako potegnemo jos milijardu za novih par desetina kilometara, u medjuvremenu potegnemo i za blok 7 i onda ostanemo used zivog blata gdje ne mozemo ni naprijed ni nazad, s nezavrsenim putem, a s velikim dugom zbog kojeg nam vise nece htjeti davati nove kredite
to su sefe malcice pausalne ocjene... daju RS-u pare za gluposti, ali po nesto drugacijim kamatama... jednostavno NIJE ISTO uzeti kredit od 1.5% i prodati obveznice po 9%

nismo tranzitna zemlja, ali opet ima prometa - i opet i pored zajebanog terena taj put prolazi pored svih velikih centara osim bihaca i tuzle (a i tuzli je relativno blizu)... mi cemo sa tih 330km procentualno pokriti isti broj stanovnika i isti obim BDP-a kao hrvatska s 1330km

neke dionice ce biti isplative cisto po putarini, od zenice do tarcina, hladno... a to je trecina autoputa... u hrvatskoj je na taj nacin tokom cijele godine isplativo samo ono sto je jos u jugoslaviji radjeno, i eventualno dole do karlovca

a blok 7... pa i to ce generisati dobit, a rijec je o relativno malom zaduzenju s obzirom na vrijednost objekta i isplativost istog... doduse otvorio sam temu na kojoj ljudi uporno tvrde da je bolje zatvoriti TE Tuzla i rudnike u tuzlanskom basenu... gle cuda nerijetko se radi o istim ljudima kojima smeta i "bacanje para" na autoput... slucajnost? ne bi reko...

User avatar
vivaldi
Posts: 7322
Joined: 16/08/2008 15:56

#45 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by vivaldi » 29/08/2014 19:10

neki wrote:
tec wrote:
neki wrote: nisi se provalio, nego podbacio...vrijednost do sad izvrsenih radova na koridoru Vc (Bijaca-Zvirovici, Tarcin-Zenica, Odzak-Svilaj) mislim da daleko prelazi 1,5 milijardu KM
1.6 milijardi km - € 820 miliona eura završenih i u izgradnji radova u federaciji. 15,6miliona KM po km ili €8 miliona po km
Interesantan podatak, posebno za stranacke pijune koji se, za pojedine dionice, razbacuju s ciframa od 25 miliona € po km.
Ako je tacno, izadje da nas je autoput izasao prilicno jeftino s obzirom da ne postoji ni km koji nema u sebi neki objekat..

ovdje je neko stavio cjenovnik dionica

http://www.klix.ba/forum/autoputevi-u-b ... s5450.html

najskuplja je suhodol-tarcin - 24,5 miliona eura/km
gorica - biljesevo - 20 miiona eura/km

najjeftinija dionica josanica -podlugovi 2,2 miliona eura/km

tec
Posts: 1008
Joined: 15/12/2011 15:25

#46 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by tec » 29/08/2014 19:13

@spacek
:-) Očigledno niti ne čitaš jer je odgovor jako jednostavna. Ti se fino nastavi praviti budalom i pisati koje kakvo opravdanje za tvoje ne shvaćanje.

User avatar
vivaldi
Posts: 7322
Joined: 16/08/2008 15:56

#47 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by vivaldi » 29/08/2014 19:15

Alfons Kauders wrote:to su sefe malcice pausalne ocjene... daju RS-u pare za gluposti, ali po nesto drugacijim kamatama... jednostavno NIJE ISTO uzeti kredit od 1.5% i prodati obveznice po 9%
nisu pausalne, pa i rs pravi autoput od kredita istih banaka od kojih pravi i federacija.

bukvalno iste - ebrd i eib. od te dvije bake i fbih uzima kredite

razlika je samo u povlacenju sredstava jer je i fbih trazila i odobrene su joj stotine miliona maraka za iste stvari ko u rs-u, samo ih ne povlace zbog politickog podjebavanja

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37022
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#48 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by Alfons Kauders » 29/08/2014 19:22

vivaldi wrote:
Alfons Kauders wrote:to su sefe malcice pausalne ocjene... daju RS-u pare za gluposti, ali po nesto drugacijim kamatama... jednostavno NIJE ISTO uzeti kredit od 1.5% i prodati obveznice po 9%
nisu pausalne, pa i rs pravi autoput od kredita istih banaka od kojih pravi i federacija.

bukvalno iste - ebrd i eib. od te dvije bake i fbih uzima kredite

razlika je samo u povlacenju sredstava jer je i fbih trazila i odobrene su joj stotine miliona maraka za iste stvari ko u rs-u, samo ih ne povlace zbog politickog podjebavanja
znam da daju, nisam dalabu, citao sam par ugovora kada je bilo aktuelno... ali to opet nije isto - jer je RS vise zaduzena, jer su dionice koje namjeravaju raditi jos manje isplative od ovih u fbih

nisam mislio na te kredite, vec na druge koje pominjes - nepovoljniji su, dosta nepovoljniji

User avatar
vivaldi
Posts: 7322
Joined: 16/08/2008 15:56

#49 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by vivaldi » 29/08/2014 19:29

Alfons Kauders wrote:znam da daju, nisam dalabu, citao sam par ugovora kada je bilo aktuelno... ali to opet nije isto - jer je RS vise zaduzena, jer su dionice koje namjeravaju raditi jos manje isplative od ovih u fbihnisam mislio na te kredite, vec na druge koje pominjes - nepovoljniji su, dosta nepovoljniji
pa jesu neisplativije sigurno, mada su poprilicno i jeftinije zbog lakse terena, ali to ne mijenja sustinu jer je i u rs-u ista budalastina s autoputevima. totalno nepotrebno.

povoljniji, nepovoljniji tako je kako je. niko te ne tjera ni na sta.

samo sto ni federacija nema nikakav plan jer sta je alternativa? izgori bolnica u bihacu- ko je jebe, srusi se skenderija - ko je jebe.., nema vode po noci - jebes vodu..

nista od toga nije gusterov rep - nista se nece samo od sebe popravit

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37022
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#50 Re: Autoputevi u BiH - analiza isplativosti

Post by Alfons Kauders » 29/08/2014 19:40

vivaldi wrote:
Alfons Kauders wrote:znam da daju, nisam dalabu, citao sam par ugovora kada je bilo aktuelno... ali to opet nije isto - jer je RS vise zaduzena, jer su dionice koje namjeravaju raditi jos manje isplative od ovih u fbihnisam mislio na te kredite, vec na druge koje pominjes - nepovoljniji su, dosta nepovoljniji
pa jesu neisplativije sigurno, mada su poprilicno i jeftinije zbog lakse terena, ali to ne mijenja sustinu jer je i u rs-u ista budalastina s autoputevima. totalno nepotrebno.

povoljniji, nepovoljniji tako je kako je. niko te ne tjera ni na sta.

samo sto ni federacija nema nikakav plan jer sta je alternativa? izgori bolnica u bihacu- ko je jebe, srusi se skenderija - ko je jebe.., nema vode po noci - jebes vodu..

nista od toga nije gusterov rep - nista se nece samo od sebe popravit
rs ba pravi autoputeve za svoj ceif, politicko kurcenje... Vc je evropski koridor, a oni ne mogu ni sa hrvatskom dogovoriti da se uradi jebeni most na savi... jednostavno se ne moze porediti

bolnica se renovira - neki dan je bila vijest o tome sta je uradjeno, na godisnjicu pozara... ima jos posla, ali ide

http://www.klix.ba/vijesti/bih/godisnji ... /140727016

a sto se tice skenderije, vode, plina i grasa... jebi ga sefe, volim sarajevo ali zaboli me neka stvar... tuzla godinama nije imala vodu, fino se zaduzili, rijesili problem i evo vec 9 godina nema problema - da kucnem u drvo

medjutim sarajlije iz nekih meni nedokucivih razloga ocekuju da im tuzla, zenica i bihac kroz porez trebaju placati plin, vodu i obnavljati skenderiju... to su malcice nerealna ocekivanja imajuci u vidu da je kanton sarajevo dosta bogatiji, ima najvece plate i najmanje nezaposlenih... ne znam sta je sljedece, mozda ce se uskoro traziti da sarajlijama drzava placa struju, registraciju auta ili telefonski racun?

Post Reply