Sta velis, firma iz Olova, natovari na kamion pa prebaci do prve pruge pa na voz, pa kad dodje tamo negdje opet na kamion .Hajlac wrote:Omiljeni "argument" dežurnih gurua - karikiranjeDrinski wrote:Kako ste krenuli, ispada da je najbolje da su ovdje ostali oni osmanski, volovski, putevi, a da kvarove na autima koji nastanu uslijed vožnje po istim, trebaju da plate uposlenici javnog sektora u BiH.
Stvarno se ponekada pitam kako samo nasjedate na gluposti.
Lijepo su ljudi na temi više puta govorili o modernizaciji i povećanju sigurnosti magistrala kao 100 puta isplativijoj alternativi autoputu
+Prebacivanju dijela tereta koji voze za vozače opasni šleperi i cisterne na modernizovane Željeznice(za šta je potreban djelić od tuđih para koje se istopiše za autoput).
Al' džaba, konstruktivnije je karikirati i ismijavati. Jer šta bi inače dežurni forumski "stručnjaci" radili po čitav dan.
De jos jednom, velicina prosjecne BH firme, koliki promet ostavaruje kao i dostupnost zeljeznicama.
Zapeo si za zleljeznicu ko sivonja, zeljeznice bez subvencija ne opstaju ni u mnogo jacim i vecim ekonomijama od BiH.