Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Evolution_IV wrote: ↑16/05/2024 16:07
moderan je pravo , ne zna se iz kojeg ugla je ruzniji...
generacija prije njega institucija, a i limarija im je ironicno bolja
Očigledno nisi vidio ovo auto kada se tek pojavilo, a bilo je to 1997.-1998.. Tada je dizajnerski bio moderniji od aktuelnog A6 u današnje vrijeme. Posebno ga je isticao i bio je moćan ovaj zadnji kraj. Možda jedno od prvih auta koje sam vidio da je karambolka "dio cjeline" karoserije.
I meni je klasičniji i ljepši C4, ali ovaj C5 je jako dobar bio u svoje vrijeme, a ako je očuvan odlično je auto i danas. Takođe je i karavan vrlo moćan.
Što se tiče limarije, ovo auto ima debelo preko 20 godina, a ja trulog vidio nisam. Može da bude korozije na prednjim blatobranima i to je to. Isto, baš potpuno isto se može vidjeti kod C4 pa i kod B4 koji sam imao. Stavili su na unutrašnji dio prednjih blatobrana neki sunđer kao izolaciju i on nakon 20 godina skupljanja vlage zajebe prednje blatobrane.
Jesam, veca pojava mi je bila mazda lantis i upecatljivijeg dizajna realno(a tad nisam ni znao da je mazda)
Leshevi su svi kod nas na cesti, ako ga i vidis
kako reko, institucija od auta za te lafetaše
Bez zajebancije, tebi svaka druga rijec mazda. Kralju ohani, nije to dobro za kamenac u bubregu. Postajes kao onaj ze ministar
sime_cipol wrote: ↑16/05/2024 17:46
A6 je tih godina bio svemirski brod. Ali kao sto neko rece ostario brzo. Danas BMW E39 izgleda bolje od njega, a tada nije.
I e39 prije fejslifta je tanak, fl u nekog finoj boji i danas okrece glave.
sime_cipol wrote: ↑16/05/2024 17:46
A6 je tih godina bio svemirski brod. Ali kao sto neko rece ostario brzo. Danas BMW E39 izgleda bolje od njega, a tada nije.
I e39 prije fejslifta je tanak, fl u nekog finoj boji i danas okrece glave.
Cesto je par detalja presudno, eno RX-8 prije facelifta lesh, a facelift R3 verzija pornografija.
konektovan wrote: ↑16/05/2024 15:49
Bas naprotiv..dizajn je poprilicno jos uvijek moderan,..obzirom.da se krajrm 1997 predstavio..
Unutrasnjost kvalitetom, ergonomijom...bolja od mnogih danasnjih vozila.
kravamuzara wrote: ↑16/05/2024 19:19
Ovo vec izgleda kao nesto odmah poslije rata, drugog svjetskog
To ono vrijeme kada su japanci još rastavljali USA motore da vide kako radi i da pokušaju sklepati nešto na 4 točka. A vidi njih kako izgledaju, prave limuzine.
kravamuzara wrote: ↑16/05/2024 19:19
Ovo vec izgleda kao nesto odmah poslije rata, drugog svjetskog
To ono vrijeme kada su japanci još rastavljali USA motore da vide kako radi i da pokušaju sklepati nešto na 4 točka. A vidi njih kako izgledaju, prave limuzine.
Ode ti na tridesete i pocetke Toyote, do kraja pedesetih su vec stigli i prestigli gringose.
konektovan wrote: ↑16/05/2024 15:49
Bas naprotiv..dizajn je poprilicno jos uvijek moderan,..obzirom.da se krajrm 1997 predstavio..
Unutrasnjost kvalitetom, ergonomijom...bolja od mnogih danasnjih vozila.
Tacno tako
Top Audi
A Z3 samo kabrio
Onaj kupe
Isto patika
Ako si kolekcionar onda samo kupe. Po mogućnosti M model ili neki sa 3l motorom. puno su rijetki i zato su na cijeni. A biće i više ubuduće
Meni je BMW iz 80ih u 90ih odličan. E32, E34, E38 i E39... ovo poslije je srednja žalost. Pogotovo ovo što izlazi zadnjih godina... tehnički ok ali kvalitet katastrofalan a o dizajnu da ne pričam. Zgadili su mi brend
Šta mislite o ovom modelu?
Na početku sam ga dosta godina mrzio, bio mi je definicija luksuznog auta koji to po dijaznu nije.
Danas sam promjenio mišljenje, nekako je drugačiji u odnosu na svoje tadašnje direktne konkurente.
Vrlo dobar automobil. Meni je uvijek bio prihvatljiv, čak i u vrijeme kada nisam simpatisao njemačke automobile.
Ipak e39 je klasa za sebe.
Last edited by ElRe on 16/05/2024 21:59, edited 1 time in total.
Šta mislite o ovom modelu?
Na početku sam ga dosta godina mrzio, bio mi je definicija luksuznog auta koji to po dijaznu nije.
Danas sam promjenio mišljenje, nekako je drugačiji u odnosu na svoje tadašnje direktne konkurente.
Odličan automobil. Meni je uvijek bio prohbatljiv, čak i u vrijeme kada nisam simpatisao njemačke automobile.
Prijatelj je imao jednog. I to zloglasni 2.5 TDI Quatrro sa 150 KS. Prodao ga sa 400k (originalnih), a motor nikad nije otvoren, niti je sta radjeno na njemu. Radio ko sat. Jedino ga je zezala kontrolna tabla, poblesavi na svakom