Audi A4?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
User avatar
Vudu
Posts: 64
Joined: 24/01/2005 22:46

Audi A4?

Post by Vudu » 23/07/2006 14:02

Vozdra raja,

Razmisljam o kupovini Audi A4, godina 94-96, da je presao izmedju 100K i 150k, benzinac.
Zanima me da li neko vec ima iskustva sa ovom tipom audija. Da li ga preporucujete. Koje su mu prednosti i mane..
Hvala unaprijed na svim ozbiljnim komentarima.


nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

Post by nineac » 23/07/2006 15:04

Ono sto je mana passata mana je i A4. Trap je uzas, motor 1.6 preslabm, 1.8 sklon kvarovima bregastog vratila, plus ispodprosjecan po preformansama. Jedino vrijedno paznje od benzinaca jeste 1.8T, koji ima drugacija bregasta vratila, dobar obrtni moment u vrlo sirokom rasponu obrtaja (1.750-5.000 o/min).

shadow
Posts: 1631
Joined: 18/12/2005 14:54
Location: Charles River

Post by shadow » 23/07/2006 16:52

1.8 Turbo sa 150 konja je od ovih cetvrtaka najbolji a ako se mozes pruziti do v6 sa 2.8 motorom to je vec puno bolji izbor. Doduse, trosi prilicno za nase uslove.
Kod ovog 1.8 T obrati paznju na zupcasti remen, pucaju ko ledenice, sve samelju. Ako uzmes od nekoga kome ne mozes vjerovati i koji nema servisnu knjigu preporucujem da odmah zamjenis vodenu pumpu i zupcasti, barem se sa te strane osiguraj. Malo je karanana za zamjeniti jer je motor postavljen poprecno za razliku od ostalih/proslih modela ali ko se razumije nije ni to problem. Druga stvar im je prednji trap, ramena kojih ima po 3 sa obje strane (2 gore i 1 dole) su preosjetljiva i za puno bolje ceste od nasih tako da je to konstantna boljka (uvijek ti treba barem jedna). Takodjer, ako ima abs kocnice obrati paznju na abs module, na svakom drugom je rikavela a nije bas jeftin za popraviti.
sretno!

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

Post by nineac » 23/07/2006 18:47

shadow u A4 su svi motori uzduzno postavljeni!

shadow
Posts: 1631
Joined: 18/12/2005 14:54
Location: Charles River

Post by shadow » 23/07/2006 19:20

pa napiso sam: "ostalih/proslih modela" a ne audi a4, ne znam sta je sporno.

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

Post by nineac » 23/07/2006 22:58

Rekao si da je postavljen "poprecno za razliku od proslih modela"
Sto ispada da su motori u proslim modelima bili uzduzno postavljeni a sada poprecno.
U vecini audija su i prije motori bili uzduzno postavljeni!

User avatar
Vudu
Posts: 64
Joined: 24/01/2005 22:46

Post by Vudu » 24/07/2006 12:07

Kao prvo hvala shadow i nineac za odgovore. Vidim da obadvojica imate poprilicno tehnicko znanje o autima (iako mi je to za motor malo sumnjivo..poprecno/uzduzno :-) .
Ja sam selektirao ovo automobil uglavnom po njegovom spoljasnjem izgledu, a kao drugo naravno i po pristupacnosti cijene modela 94/95/96 godina. Nisam vrlo upucen u mehaniku vozila, pa mi je stoga drago da ste vas dvojica odlucili reagovati.
Pored vasih strucnih odgovra rado bih takodjer da cujem misljenje nekoga ko je posjedovao i vozio A4 duze vremena.

A posto ste vas dvojica (nineac,shadow) razumijete u tehniku, onda za vas jos jedno pitanje.
Koje auto, u klasi A4-ke, se po vama malo kvari, lako se odrzava i estetski dobro izgleda i naravno da je luksuzno vozilo (dakle prostor,udobnost itd da se mogu mjeriti sa A4), a da mu se i cijena moze usporediti sa A4 (moze naravno i niza cijena)?
(znam da zvuci 'too good to be true' ali potrudite se malo... :-D

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

Post by nineac » 24/07/2006 13:57

Prvo zaboravi na neki prostoru A4. A4 ima super unutrasnjost i sl, sli prostora vala nema. Neznam sta ti hoces ustvari. Moj kandidat je uvjek bio BMW. BMW 320i ili 325i su po meni bolji izbor, ali do tebe je.
Ako si se vec codlucio za VW tehniku, onda radije uzmi Passata sa 1.8T motorom. Ima vise mjesta, jeftiniji je, a koristi istu tehniku!

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 36881
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

Post by Alfons Kauders » 24/07/2006 14:28

nineac wrote:Prvo zaboravi na neki prostoru A4. A4 ima super unutrasnjost i sl, sli prostora vala nema. Neznam sta ti hoces ustvari. Moj kandidat je uvjek bio BMW. BMW 320i ili 325i su po meni bolji izbor, ali do tebe je.
Ako si se vec codlucio za VW tehniku, onda radije uzmi Passata sa 1.8T motorom. Ima vise mjesta, jeftiniji je, a koristi istu tehniku!


slazem se za prostor, a4 nije bas prostran autic, ali je kvaliteta materijala u unutrasnjosti za nijansu bolja od passata. ovako, 1.8T motor je solidan, ali ga ne bi preporucio, pogotovo ako trazis stariji auto (deset i vise godina). troskovi zamjene turbine bez problema idu i preko 2000 km, sto predstavlja gadnu investiciju u tako star auto. motor je postavljen uzduzno, mada ne znam sto je to nekima bitno. imam losa iskustva sa 1.8T passatom, ide super, ali i trosi ko budala - desetak na otvorenom, u gradu da i ne govorim, unutrasnjost i nije bas kvalitetna (npr. ljuste se rucke i plas. oplata na vratima). auto je presao preko 200000, zamijenjena je turbina, kocioni vodovi, radjen prednji ovjes i jos mali milion stvari, servis je prilicno skup. npr. - karter je aluminijski, nema cepa vec se kod promjene ulja probusi i zavari kako sam ja skonto... ako vec mislis uzeti ovako jakog benzinca raspitaj se za ugradnju plina, mislim da ispod 2500 nema nista... da sam na tvom mjestu trazio bi dizel (mada licno nisam ljubitelj dizelasa), samo radi ponovne prodaje, zamisli kakav ce biti belaj prodati velikog i troskali benzinca za nekoliko godina...

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

Post by nineac » 24/07/2006 14:42

Sve to stoji alfons. Ja mu samo govorim koji mu je najbolji izbor od svi tih motora, iako niti sa jednim VW benzincem se nece usreciti!
Unutrasnjost audija je kvalitetnija bez govora, ali eto kad covjek hoce A4. A performansama tog motora neznam sta bi ti rekao, ima mali sijaset auta bez turba iste klase i snage koja idu dosta bolje i manje trose, a o troskovima odrzavanja je bezpredmetno pricati!

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 36881
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

Post by Alfons Kauders » 24/07/2006 14:50

nineac wrote:Sve to stoji alfons. Ja mu samo govorim koji mu je najbolji izbor od svi tih motora, iako niti sa jednim VW benzincem se nece usreciti!
Unutrasnjost audija je kvalitetnija bez govora, ali eto kad covjek hoce A4. A performansama tog motora neznam sta bi ti rekao, ima mali sijaset auta bez turba iste klase i snage koja idu dosta bolje i manje trose, a o troskovima odrzavanja je bezpredmetno pricati!


u biti, sto se mene tice - nikad vise vag koncern, mozda nekad skoda... navikano, skupo, krade se... moze bolje...

shadow
Posts: 1631
Joined: 18/12/2005 14:54
Location: Charles River

Post by shadow » 24/07/2006 15:47

Vudu, vozio sam a4 nekad ranije (ne sjecam se godine) a posto radim kao auto dealer i obrcem uglavnom evropska auta tako stalno imam i vw/audi na placu. Kao sto sam ranije napisao, a4 sa 2.8 motorom (dakle sestak) je puno bolji izbor od ovog 1.8T ali nisam siguran koliko bi to bilo isplativo ako si u BiH. Manje se kvari, izdrzljiviji je i nema turbine.
Prostorno je passat veci od a4 tako da je vise do tebe i tvog ukusa a taj 1.8T je isti u oba auta bas kao i mnostvo drugih stvari. Stariji (otprilike 92-96) bmw 3 koji neko spomenu je takodjer karina sa prostorom, ja se u njemu osjecam skoro ko u golfu sto se tice (ne)udobnosti, pravo je skucen. Ne znam jel ovdje spomenut kao favorit zbog onog pod haubom (u tome se slazem) ili zbog udobnosti (tu audiju a4 dajem prednost). Za neki komfor bi morao ici stepenicu vise, znaci bmw 5 ili audi a6, ne mogu se porediti ali nazalost ni njihova cijena.
Od ostalih auta u toj klasi i za tu cijenu sigurno ima dosta modela ali ne snalazim se vise bas najbolje sa ovim trzistem, znam da bi svabi i svedjaninu uvijek dao prednost nad francuzom ili talijanom ali to je samo moj ukus.
Da sumiram, ja sam audijem kroz sve ove godine zadovoljan, kao i svako drugo auto ima svojih mana ali je ipak zadrzao dobar izgled, lijep enterijer i naravno solidne performanse tako da i neka minimalna ulaganja ne smetaju. Do prije mjesec dana sam vozio noviju A6 ali dealerski poso dozvoli luksuz da cesto mjenjam i vozim sta hocu pa sam ga promjenio a inace da ne radim ovo sto radim vjerovatno bih ga zadrzao na duze staze.

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

Post by nineac » 24/07/2006 15:57

BMW 3 sa prostorom oskudjeva, ali tehnicki je dalko bolji od A4! Zato sam rekao kada vec bira A4 neka uzme BMW 3, zna bar sta vozi, a ne ovako naidje Skoda i otpuse ga sa ceste sa istim motorom jer ima bolje proracunat diferencijal :lol:
Inace 2.8 V6 je dobar za ameriku, ali jaro sto se tice potrosnje u nasim uslovima gdje je 90% cesta up&down konfiguracija je uzasan izbor. Takodje nevidim poentu kupovine V6 motora pored R6 BMW-a, koji ima za nase uslove bolji mjenjac, brzi je, manje trosi, i na kraju krajev uopce bolje vozi, i nedjeli komponente sa upola jeftinijim autima!

The_Flyer2002
Posts: 1655
Joined: 29/03/2004 20:58
Location: US
Contact:

Post by The_Flyer2002 » 24/07/2006 18:12

AUDI A4 1.9 TDI (1996. - 161.000 KM)
NEKOLIKO SKLOPOVA RUŠI UGLED

Prvi Audi A4 predstavljen je u listopadu 1994. na salonu u Parizu, kao nasljednik uspješnog modela 80. Proizvodio se do kraja 2000., kad je stigao njegov nasljednik. Poput pravog njemačkog automobila to je solidan i kvalitetan automobil srednje klase, koji se visoko cijeni i kao nov i kao rabljen. Zbog toga u startu treba računati s dvije nepogodnosti. Prva je visoka cijena, a druga visok rizik krađe. Dakle, treba dobro procijeniti isplativost kupnje, jer se modeli u lošem stanju pretvaraju u 'vreću bez dna'. Prije odluke o kupnji treba trostruko pregledati papire i sve što se odnosi na status i stanje automobila.

Audi A4 je tipičan njemački automobil, koji i nakon 100.000 km djeluje solidno i čvrsto. Na cesti se ponaša kompaktno i ne uvija se, što je vrlo ugodno. Ali, začudo ima nekoliko neshvatljivo nekvalitetnih sklopova, koji nepotrebno ruše ugled. Na njih treba višestruko obratiti pozornost prilikom kupnje, jer su rezervni dijelovi i popravci kod ovog automobila vrlo skupi (to je i normalno, jer se podrazumijeva da Audije kupuju osobe koje imaju novca. Uredno ispunjena servisna knjižica dobra je preporuka za kupnju.


Rabljeni Audi A4 visoko se cijeni, ali ako je u dobrom stanju, na njemu se puno ne gubi

Kod svakog rabljenog automobila limarija je iznimno važna, a to je kod 'četvorke' iz Ingolstadta za pet. Karoserija je vrlo solidna i dobro zaštićena od hrđanja. Ako automobil nije imao teže oštećenje (sudar) u pravilu je sve O. K. i to je dobro polazište prilikom odlučivanja o kupnji. Pouzdanost i kvaliteta veći su kod mlađih modela (uklonjene su dječje bolesti) te su po statistikama ADAC-a modeli iz 1995. imali prosječno 14,3 kvara na tisuću vozila godišnje (žuto područje), dvije godine kasnije taj je broj pao na 15,0, a 1999 je smanjen na 11,0.


Prije nego pregledate automobil, dobro razmotrite od koga ga kupujete i kakvi su dokumenti

Dobro je spomenuti i modele sljedeće generacije - u 2001. bilo je 9,7, a 2003. samo 1,7 kvarova godišnje na tisuću vozila (0,17 posto). Zbog toga je dobro birati tu generaciju. A sada o 'crnim točkama' Audija A4 prve generacije, koje, nažalost potpuno nisu uklonjene ni kod druge. Prva su aluminijska ramena prednjeg ovjesa, koja su platila danak aluminijskoj izvedbi. Ona se rade od lake legure kako bi se smanjile neogibljene mase automobila (što doprinosi dinamičkoj stabilnosti) i ukupna masa automobila. No zbog toga su ležišta zglobova i oslonci manje otporni na trošenje, odnosno prije dolazi do štetnih zazora (koje uvjetuje potrebu izmjene). Radi se o dva poprečna i jednom kosom ramenu te je izmjena skupa (ukupno više od 10.000 kn).


Limarija je solidna i otporna na hrđanje te je jedino važno utvrditi da je boja na automobilu originalna

Druga crna točka je mjerač protoka zraka TDI motora, koji je toliko problematičan, da je jedan ljutiti vlasnik Audija A4 iz Njemačke savjetovao da se prodaje u kompletu 12 mjerača zraka. Treći veliki problem je isparivač klime, koji teško izdrži više od 60.000 km. Osim troška od 3000 kn problem je u nezgodnom i zahtjevnom procesu zamjene tog sklopa. Tada se može razmisliti i o ugradnji zamjenskog dijela, jer njegova kvaliteta nije lošija od izvornog. U ostalome (kompresor...) klimatizacijski uređaj je u redu.

Četvrto slabo mjesto je turbopunjač Garrett VNT 15, koji je vrlo sklon kvarovima i oštećenjima uslijed začađenja. To je bio velik problem na našim cestama, zbog goriva s velikom količinom sumpora. Začađenje pogoršava funkcioniranje EGR ventila, a na lopaticama stvara dinamički debalans, koji je vrlo štetan i u konačnici izaziva oštećenje, odnosno uništenje turbopunjača. Zbog toga je nužno nakon 100.000 km napraviti temeljit servis i tada turbopunjač može izdržati i 200.000 km. U protivnom odlazi nakon 120.000 km.


Dobro je ako su naplaci i gume originalni, jer sportske dorade povećavaju opterećenje ionako osjetljivih spona i krajnika

Neugodnost stvaraju brtve oko vrata, koje stvaraju neugodne šumove pri većim brzinama. To je jedna od stvari koje nisu trebale biti problem kod automobila s četiri spojena kruga na prednjoj maski. Od važnijih stvari treba obratiti pozornost na stanje zupčastog remena, kojeg treba izmijeniti nakon 100.000 km (zajedno s napinjačima). Nakon kupnje rabljenog primjerka, izmjenu je preporučljivo napraviti i preventivno. Na benzinskim motorima slabija mjesta su pumpa goriva, upravljačka elektronika te elektropokretač i alternator. No, ti se problemi javljaju rijetko.


Upravljački mehanizam, mjenjač i kočnice trajni su i pouzdani te njihovi problemi u pravilu ukazuju da je auto natprosječno maltretiran

Ako izuzmemo poprečna ramena, sve ostalo na podvozju je čvrsto i stabilno. To se odnosi i na kočnice te su prednji diskovi istrošeni samo kod vozila koja su natprosječno maltretirana. Upravljački mehanizam i kočnice također su vrlo kvalitetni i dobro podnose godine i prijeđene kilometre. S tim dijelovima problemi su rijetki. Visoku ocjenu zaslužuje i unutrašnjost, koja je vrlo postojana i otporna na oštećenja. Zbog toga odmah odustanite od modela s istrošenim (deformiranim) sjedalima i komandama - to je znak da je automobil natprosječno maltretiran i loše održavan.

Testni model sa 161.000 km još uvijek je u dobrom stanju. Nešto je bučniji nego novi (što je i razumljivo), malo se više trese u praznom hodu, ali vuče dobro, nimalo lošije nego kad je bio novi. U praznom hodu radi mirno, dim iz ispuha se gotovo ne osjeća, a u vožnji se ponaša normalno. Dobro reagira na gas i nema turbo rupe. Kočnice i upravljač su također bez greške. Osjeća se da je automobil dosta prošao, ali s obzirom da ima 161.000 km, sve je iznenađujuće dobro.


Unutrašnjost je postojana i trajna te ako uočite izlizane komande i deformirana, istrošena sjedala, odustanite od kupnje

Kupnja rabljenog dizelaša je riskantna, jer takav auto, zbog dobrih performansi i niske potrošnje dotadašnji vlasnici teško prodaju dok su u redu. U pravilu ih se žele riješiti kad se približe skupi kvarovi (turbopunjač, Bosch-pumpa, brizgaljke...). Zbog toga je preporučljiv pregled u specijaliziranom servisu za dizelske uređaje. I dobro zapamtite: nemiran rad u leru je vrlo loš simptom. Ne dajte se zavarati da se to lako podešava - u pravilu se radi o neravnomjernim tlakovima u cilindrima, odnosno njihovom istrošenju (ventili, karike, cilindri...).


Dizelaš 1.9 TDI dobar je u izvedbama 90 i 110 KS, ali ako birate starije modele i ne prelazite puno kilometara preporučljiviji je benzinac 1.6

Ako ne prelazite više od 20.000 km, razmislite o benzincu - najbolja je opcija osnovni model1.6 sa 101 KS, jer je jednostavan, kvalitetan i pouzdan, a ide bolje od očekivanja i ne troši previše. Izbjegavajte 1.8T sa 150 km, jer je visoko opterećen i nije dobro kad ima puno kilometara, a problem mu je i turbina. Svakako se klonite atmosferskog benzinca 1.8 sa 125 KS, jer ima problema s bregastim vratilima i općom trajnošću, a ne ide ništa bolje od 1.6 (a više troši).

Rabljeni Audi A4 je dobar izbor ako je u dobrom stanju, ali klonite se primjeraka sa sumnjivim papirima (ako je promijenio više vlasnika) i ako nisu u dobrom stanju. Tada se ta investicija pretvara u loš posao, jer su dijelovi i servis Audija vrlo skupi. Ugradnja zamjenskih dijelova i popravak kod neovlaštenih servisa vrlo je riskantna i nije preporučljiva. Dakle, prilikom kupnje nužan je temeljit servis.

PROSJEČNA VRIJEDNOST (EUR):
1996. ..... 7000
1997. ..... 8.000
1998. ..... 9.300
1999. ..... 10.700
2000. ..... 12.200

Tandzika
Posts: 248
Joined: 25/06/2003 00:00

Post by Tandzika » 24/07/2006 19:37

Vozim cetvroku dvije godine (2003 godiste) i za mjesec dana ce biti mijenjan za novi(2006), sto znaci, pa mojoj presudi i ukusu da su kola "mali zmaj" :-). Obozavam ih, i vozicu cetvroku sve dok ne budem imala para da vozim osmicu :) :)
Doduse, kazu automehanicari ovdje, U SAD, da uvezene cetvorke imaju vise problema sa elektronikom, nego u Evropi ( u pitanju seu neke dvije zice, kratku spoj valjda, nekakvo ukrstanje..kako je meni objasnjeno, a koliko to mene kao djevojku interesuje :-) :D ), i to je jedini problem sto sam ja imala sa njim.
Kola su :dance:
Srecno!!! :D

whow
Posts: 2217
Joined: 11/11/2004 07:17
Location: Edmonton
Contact:

Post by whow » 25/07/2006 01:32

Jedini model Audija koji sam imao prilike voziti je bio 2001 A4 1.8T sa 170 ks. Ovaj Audi de odlikuje skladnom vanjstinom te gotovo savrsenim proporcijama za automobil te velicine. Tradicionalno njemacka kvaliteta je uocljiva i propracena besprijekornom paznjom za detalje. Unutrasnjost vozila odaje znakove luksuza i dobrog ukusa te ima pravilnan balans izmedu klasike i sporta. Ja sam imao priliku voziti cetvorku sa manualnim mjenjacem . Vozilo je imalo samo 29.000 km na satu tako da sam ostao iznenaden kada sam uocio da rucica mjenjaca i nije bas najslavnije klizila kroz brzine. Motor je naravno bio valjano izolovan i rad motora je bio gotovo neprimjetan dok je vozilo radilo u leru. Usporedbe radi u jetti koju pokrece isti 1.8 T agregat vibracije te buka motora je znatno izrazenija. Dvije cinjenice se nezalost ostavile ponesto negativan utisak : pri pogledu na instrument table digitalni sat je pokazivao da je vozilo trosilo preko 13 litara u kombinacije gradske i highway voznje. Takoder 1.8 T agregat se cinio ponesto nedostatan da hitro pokrene ponesto tesku limuzinu. Sve u svemu A4-1.8 T je na mene ostavio utisak vozila koje ima svoje vrline ali i mane koji svojom visokom cijenom mozda i nije najbolji izbor za onoga ko hoce najbolji odnos ulozeno dobiveno.

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

Post by nineac » 25/07/2006 03:59

Jos pure VW i Audi trebaju jesti :lol:
Ne , auto je OK, ali pored BMW-a, hmmmmmm

User avatar
Vudu
Posts: 64
Joined: 24/01/2005 22:46

Post by Vudu » 25/07/2006 10:29

Hvala puno na svim komentarima, idejama i misljenjima.
Izuzetno sam prijatno iznenadjen kolicinom i kvalitetom postova. Bravo, bravo, bravo! Za svaku pohvalu.
A sada mi valja promislit' :-)
U svakom slucaju znam na sta da obratim paznju ako se odlucim za kupovinu. :thumbup:

Post Reply