Audi 80 B3 1.6B

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
LeKo
Posts: 1473
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: Alipasinsko

Audi 80 B3 1.6B

Post by LeKo » 06/04/2011 08:10

Drage kolege forumaši, znalci, hobisti i svi ostali :), hajde da zajedniči riješimo jedan problem. Naime, kupio sam nedavno stari Audi 80 1.6B za hobi šarafanje i ostale zavrzlame :D , auto je dosta dobar, ali :D imam manji problem na relaciji aktuatori - karburator (Pierburg 2EE), auto ujutro kad je hladan pali bez proble, aut. saug radi bez greške, potrošnja je po meni sasvim OK (grad 11l, otvoreno 6,5 - 7l),

1. problem se pojavljuje kod paljenja kad je umjereno hladan (paljenje tokom dana), neće da upali bez gasa (ako se pokuša kao da ga benzin dobro zalije pa presauga)

2. Na nekih 70 stepeni rashladne tekućine radi na nekih 900 o/min, međutim, kada se zagrije na nekih 90 poveća broj obrtaja na leru (na nekih 1.500)

Sumnjam na:
1. Aktuator rashladne tekućine
2. O2 senzor
3. Falš zrak
4. Slab kontakt na konektorima

Napomena: karburator nije moguće mehanički štelovati i mislim da je njego stanje sasvim OK.

Hajde pomozite, da ga uštimamo da radi k'o sat :D

P.S. Ne pitajte me što se za.ebavam s starudijom, hobi je čudna stvar :D

Pozdrav i hvala unaprijed :thumbup:


User avatar
AmADin_gospo
Posts: 2203
Joined: 14/05/2010 11:29

Re: Audi 80 B3 1.6B

Post by AmADin_gospo » 06/04/2011 09:25

moj jarane, da te obradujem, taj karburator u BiH znaju popraviti 2 čovjeka, jedan je u Bileći a jedan negdje oko doboja. isti sam imao na kadetu 1.8S pa sam morao kupiti drugi isti da mu prebacim elektroniku. naime, isti karburator je na autima kadet 1.8, golf 2 1.6, mercedes 190E, audi 80 1.6, BMW 318 i u još nekom renault-u.

paljenje pod gasom nije preporučljivo jerbo si i vidio da je u pitanju dvogrli karbaš koji na 2 usisu nema jednu brizgaljku o 0.5mm nego 4 po 2mm na tijelu grla iz koje gorivo ne izazi iz "rezervoara" u karburatoru nego direktno s voda iz benzinske pumpe.

za tvoj problem ja bih otišao električaru da ti pogleda instalaciju te kompjuter koji upravlja karbašem, jerbo on zna praviti probleme.

ako treba rezerni 2EE ili manual za isti, javi se na PP

sretno :thumbup:

LeKo
Posts: 1473
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: Alipasinsko

Re: Audi 80 B3 1.6B

Post by LeKo » 06/04/2011 10:49

Hvala drug na odgovoru, za manual sam se snašao, a ako šta za.ebem na ovom svom karbašu javim ti se za taj rezervni :) Otići ću prvo do električara nek ispita instalaciju i ostele điđe, složiti ćemo već nešto.

Jesi li ti čuo za nekog majstora u Brezi što radi karburatore? Kažu da je dobar.

User avatar
AmADin_gospo
Posts: 2203
Joined: 14/05/2010 11:29

Re: Audi 80 B3 1.6B

Post by AmADin_gospo » 06/04/2011 11:06

za karburatore u široj okolini SA, THE MAJSTOR je Slavko na vracama, a kad sam njemu išao rekao je da mono-motronic ne radi, te da đaba ne idem drugima (uključujuči u brezu) da neče uraditi, te da ti problemi koji se dešavaju nisu do karbaša nego do elektronike na njemu ili kompjutera koji njime upravlja.

mehanički 2EE na svim autima identični u svemu osim u nosaču na usisnoj grani te elektronici.

User avatar
rotor
Posts: 69
Joined: 10/05/2009 01:09
Location: Lokacija.

Re: Audi 80 B3 1.6B

Post by rotor » 06/04/2011 20:46

Ugradi plin, ako dobro pali hladan, na plin ce paliti i raditi kao sat kad je zagrijan, ili
nadji negdje karburator sa rucnim saugom, on se da lijepo nastelovati....mislim da taj karburator niko nikad nije mogao napraviti da radi kako treba.

User avatar
AmADin_gospo
Posts: 2203
Joined: 14/05/2010 11:29

Re: Audi 80 B3 1.6B

Post by AmADin_gospo » 06/04/2011 21:36

pieburg 2EE je veoma dobar karburator kad radi, kad počne zajebavati, onda su muke s njime. odlikuje se malom potrošnjom te veoma brzim odzivom na papučicu gasa i mogao bih reči da se ponaša kao 2 karburatora, jerbo po prelasku 1/3 gasa se otvara druga klapna gdje u motor gura sirovo gorivo i auto ide sumanuto :evil:

potrošnja se na mom bivšem kadetu 1.8S kretala od 7-9 po gradu do cca 25l pod punom turom 8-)

LeKo
Posts: 1473
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: Alipasinsko

Re: Audi 80 B3 1.6B

Post by LeKo » 07/04/2011 08:02

@ rotor, ne bih drug ugrađivao plin, ovaj auto mi nije primarno za vozati, a kupio sam ga jer na njemu je još uvijek sve originalno (mislim na izgled) i to ne bih mijenjao, čisto hoću da ga sredim i kadkad provozam (volim očuvana starija auta).

@ amadin, u pravu si na odziv i zvuk kad se otvori drugo grlo, mada je u opelima to još izraženije (uvijek su znali napraviti fantastičan benzinski motor bolji od VW), bolje idu i manje troše.

Prije neki dan sam sa suprugom krenuo malo van grada i išli smo s ovim autom, na nekih 120 sam stisnuo gas do kraja čisto da vidim efekat, kaže supruga je.ote ovo ko avion ima zvuk :evil: (slažem se samo za zvuk, performanse mu nisu jača strana, mada solidno ide za svoje godine i snagu motora).

Idući vikend ću se zadati oko njega, pa se javim s rezultatima. Hvala na pomoći i sugestijama. :thumbup:

User avatar
AmADin_gospo
Posts: 2203
Joined: 14/05/2010 11:29

Re: Audi 80 B3 1.6B

Post by AmADin_gospo » 07/04/2011 16:40

pa ipak je to starije auto i na 120 ga stiščeš u 5toj tako da i nemožeš imati neke spacijalne preformanse... spusti ti njega u 3ču pa gas do poda, pa ćeš da vidiš kako se volan čupa iz ruku :D

a što se tiče zvuka.. zavidim ti... nemože se nijedan auspuh porediti s zvukom strujanja zraka kroz karburator i šištanja 4 mlaza benzina kroz isti....

samo čuješ HHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

LeKo
Posts: 1473
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: Alipasinsko

Re: Audi 80 B3 1.6B

Post by LeKo » 16/04/2011 22:32

Popravljeno, kvar bio na senzoru (davaču-kako god) temperature, cijena 15 KM.

Post Reply