astra f

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
shin
Posts: 7092
Joined: 19/09/2005 10:52

#1

Post by shin »

Potroslile se kocnice, kod mene je isto bilo na Corsi palio se jednom od 50 kocenja, nakon promjene sve se vratilo na normalu.
Como_Sarajevo
Posts: 624
Joined: 20/01/2004 00:00

#2

Post by Como_Sarajevo »

Ako ti auto proklizava očito je da ti ne radi ABS.Da je ispravan osjetio bi kao blago udaranje na pedali od kočnice.Imao sam sličan problem na četvorci.U servisu su mi zamjenili mikroprocesor ABS-a i od tada je sve ok.Najbolje u servis i nek ti pogledaju o čemu se radi.
shin
Posts: 7092
Joined: 19/09/2005 10:52

#3

Post by shin »

Svrati do majstora nek pogleda, moze biti i osigurac od ABS-a da je stradao.
shin
Posts: 7092
Joined: 19/09/2005 10:52

#4

Post by shin »

Vjerovatno, ako nije onda je ispod haube u onoj kutiji :-D
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#5

Post by Alfons Kauders »

sumnjam da je osigurac, da je on crko ne bi ti se nikako palila lampica, a ako nekad radi a nekad ne radi, ko sto kazes, to je nesto drugo.

i ne brini, nije ti mogao skinuti abs...
User avatar
chuchumbamayumbe
Posts: 11046
Joined: 20/10/2006 22:02

#6

Post by chuchumbamayumbe »

Kada si zadnji put mijenjao kocionu tekucinu? Potrebno ju je mijenjati otprilike svake dvije godine, mada vecina nase raje to, ili ne zna, ili misli da nije bitno. Moglo bi i to da bude kod tvog ABS-a problem?
User avatar
Qler
Posts: 23599
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#7

Post by Qler »

to ti je do lokalnog majstora :D

odes fino u ovlasteni servis i oni ce ti tacno reci sta je problem 100% :D
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#8

Post by ado-šampion »

Ovako, pločice, diskovi, kočione tekućine nemaju baš NIKAKVE veze s ABS-om, zato ti u servis i nek ti pogledaju u čemu je problem. Nisu ni senzori 100%, jedinu ako su otišli na sva četiri točka u isto vrijeme, što je gotovo nemoguće. Ja bih rekao da je mikroprocesor u pitanju, jer, inžinjerskim rječnikom rečeno (:-)) očigledno na impuls koji mu daju senzori ne reaguje (ne popušta kočenje), jer sam kažeš da auto proklizava pri kočenju. Prije nego odeš na servis provjeri osigurače i u kabini i ispod haube, za svaki slučaj, to bar nije teško.
Post Reply