Apple Mac - All about

Hardware, software, mobiteli, programiranje, internet...

Moderator: Benq

Post Reply
Cipelica

#876 Re: Apple MAC all about

Post by Cipelica »

Yamahalac wrote:
Cipelica wrote:Macoljupci,
desava mi se da je desni ventilator jako glasan sa vremena na vrijeme.
Ne preglasan, ali dovoljno glasan da iritira :S
Skinuh widget iStat Pro, koji pokazuje sve, od aktivnosti procesora, do rada ventilatora, i po njemu se ne bi trebao nikako cuti :S

Desava li se to jos kome?
skini ti fino hardware monitor pa vidi na koliko temp radi cpu i na koliko obrtaja

takodjer koja je masina u pitanju?
A Activity Monitor? Pokusala sam skontat preko njega 'jede' li mi ista procesor (buhahaha, koji sam ja laik za kompove :smajlikojegjestid :D), i tamo se sve cini uredu. Znam ja temp. cpu uz pomoc iStata, max. temp. koja mi se desila (od skidanja widgeta, da budem iskrena) je 50 °C (a ne mislim da je to previse :S)

A masina: MacBookPro 10.4.11 :) (ne pitaj me sto nisam uradila update na Leoparda, mrsko mi:D)
I hvala puno, pokusam ja i sa hardware monitorom :)
Yamahalac

#877 Re: Apple MAC all about

Post by Yamahalac »

pa updatiraj, izaslo je par fixova za to

takodjer temp je poprilicno ok, u hw monitoru mozes staviti i vidjeti na koliko rpm ti radi cooler i sl.
hare_mne

#878 Re: Apple MAC all about

Post by hare_mne »

jel se moze mjenjati maska na Apple iPhone 3G????
hare_mne

#879 Re: Apple MAC all about

Post by hare_mne »

imali ko da mi odgovori
hakazvaka

#880 Re: Apple MAC all about

Post by hakazvaka »

hare_mne wrote:imali ko da mi odgovori
ima ima. mogul ja? :D :D
imas temu za iphone ba..
ne moze se mjenjat maska
febo_acm

#881 Re: Apple MAC all about

Post by febo_acm »

U suštini i može, ali nije povoljno. Recima za 2G zadnji dio dođe oko 60KM, a displej i do 150KM. Za 3G je to i malo skuplje, tako da treba razmisliti da li je to isplatna investicija :P
hakazvaka

#882 Re: Apple MAC all about

Post by hakazvaka »