2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Podforum za motocikliste...

Moderator: Bobi

User avatar
commendatore
Posts: 6045
Joined: 26/03/2016 10:24
Location: Niodaklevačka VukojeBIHа

#26 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by commendatore » 25/03/2017 17:26

cassius wrote:Cisto da podijelim svoje iskustvo. Ja posjedujem Lifan 4T , koristim ga tako za neke kratke relacije praktican je. Vozio sam i gilleru runner prije njega 2T . Ovaj 4T je dosta sporiji , pogotov uzbrdo gdje ga 2T bukvalno pojede :D na pravcima je dobar kad uhvatis zaleta.
Ali sve u svemu 2T je dosta ekpslozivniji od 4T logicno :D
Sto se tice kvarova ni sa jednim nisam imao problema, iako je ovaj Lifan kinez i samo jednom mi je remen pukao u evo nekih 5 godina posjedovanja.
Na Gilleri nisam imao nekih problema, iako sam ga imao u pola manje nego ovaj sad.

Moja preporuka ti je 2T u svakom slucaju. Brandovi koje bi trebao gledat su ti vec preporuceni. Ako nisi sa parama toliko da mozes za polovnog izdvojit, onda mozes uzet keeway ili lifan.
hvala stari bravo za post :thumbup:


User avatar
commendatore
Posts: 6045
Joined: 26/03/2016 10:24
Location: Niodaklevačka VukojeBIHа

#27 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by commendatore » 25/03/2017 17:28

drndalo wrote:
commendatore wrote:
klixo wrote:Ja daaavno imao Keeway 150cc 4T , presao 8000 sa njim prodao ga.
Osim remena nikad nista.
Po meni bolje uzeti nov Keeway nego 10 godina starog italijana,francuza...
i ja sam nesto slicnog misljenja.... jedino jos kymco?
Ne primjetis neku minornu razliku u 49ccm vs. 150 ccm?
je li meni ili njemu :lol: mozda je poentirao oko brenda ne racunavsi kubikazu - uglavnom ok je post nema sta Keeway znaci nije toliko los koliko je kinez.... doduse koliko sam ja upucen u motosvijet trenutno azijski proizvodjaci strasne pare mlate na 2 tocka u svijetu..... indija kina itd itd.... pa vjerovatno su i naucili neko znanje...... uz talijane koji su enormno skupi.... ne daje mi se fakat par hiljada za 50 kubika

User avatar
Optimist
Posts: 10051
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#28 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by Optimist » 27/03/2017 12:44

Da ti ja prodam svoj Piaggio? Zadnju godinu sam za sezonu presao sa njim cijelih 500 km jer nemam vremena zbog posla... Ako si zainteresiran javi se u pp.

User avatar
BlackCaviar
Posts: 844
Joined: 05/06/2010 16:36

#29 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by BlackCaviar » 28/03/2017 02:05

commendatore wrote::bih:

Neko da preporuci solidan skuter?

da ne otvaram novu temu... et....
50 kubika ti je za grada taman, po meni za više nema potrebe osim ako ne živiš u baš nekom brdu pa trebaš više snage.

Odmah bih se ograničio na talijane, ostale ne bih gledao.

Ja bih 4T uzeo, naježim se kad oni 2T mikseri prođu pored, zamisli slušat onu zvrku konstantno...

Vozim Piaggio Fly 4T 50ccm od 2009. godine kad je i kupljen nov, prešao skoro 12 hiljada po Zenici, fino radi, tiho, ubrzanje solidno, nerijetko vozim još nekog sa sobom, znači oko 150 kg i ide normala. Ide do 60 km/h, što je sasvim dovoljno po gradu da te raja ne obilazi autima. Održavanje jeftino, mijenjanje ulja, filtera i ostalih stvari to radim sam sebi. Prema uputstvu trebam remen zamijeniti brzo. Jedino što je crklo za ovih 8 godina je prednja sijalica.

Iste godine su još trojica prijatelja uzeli 50ccm skutere, dvojica Kivije, jedan Apriliu 2T. I vozio sam ih sve, ma brate mili ubi ona zveka :D Kiviji neudobni, pretvrdi (barem iz te godine, ove nove modele ne pratim), na sve strane se raštimali, na jednom pukla kurbla, neozbiljnog dizajna isto igračke et itd. Aprilia je u dosta boljem stanju, udobnija, puno ljepša, ljepše i finije radi, talijan, skuplja jest ali je i kvalitetnija.

Ako si iz Zenice, mogu ti pokazati ovog Pjaaaađa nekad uživo ako hoćeš..

TouringBiker
Posts: 651
Joined: 03/04/2013 21:52

#30 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by TouringBiker » 29/03/2017 07:48

Imas u Robotu u Rajlovcu kineske, kod njih ack i od 200 ccm kosta 2.000 KM, to znaci ovi od 50 su jeftiniji. Novo, ima garanciju, a to znaci da su obezbjedili i servis...

User avatar
fwh
Posts: 445
Joined: 31/08/2009 11:29
Location: ...podno planine Nizbrdice

#31 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by fwh » 29/03/2017 08:38

jbg, ja vozim lifan 50 4qt - nov me izašao sa regg 1350KM (prije 7-8 godina). Deff nije neka snaga, ali me uzvuče uzbrdo kući, a ja imam 95kg.

Svima ko vozi skuter, Gillera runner je san - ali da nov se kupi.

Da sad kupujem, kupio bih novog Peugeot Kisbee. 4-stroke, 49ccm, 3,6KS - cca 2500KM i miran...

ili, npr.http://www.olx.ba/artikal/24536691/peugeot-kisbee/

User avatar
undefined007
Posts: 1062
Joined: 13/05/2014 16:37

#32 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by undefined007 » 29/03/2017 11:50

Dobra tema, pratim. :thumbup:

Naljeto sam planirao kupovinu nekog skutera do 50 ccm. :D
Lično bi najviše bio zadovoljan ako uzmem Peugeot SF-2 taj motor mi se oduvijek sviđao.
Gledao sam po piku otprilike za nekih 1000/1200KM bi se mogao naći solidan SF. :D
Također ni Piaggio NRG, Aprillia sr 50, Yamaha Aerox itd nisu isključeni. :D

Samo ono što neću uzimati su kineski motori.

User avatar
BlackCaviar
Posts: 844
Joined: 05/06/2010 16:36

#33 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by BlackCaviar » 29/03/2017 21:33

fwh wrote:jbg, ja vozim lifan 50 4qt - nov me izašao sa regg 1350KM (prije 7-8 godina). Deff nije neka snaga, ali me uzvuče uzbrdo kući, a ja imam 95kg.

Svima ko vozi skuter, Gillera runner je san - ali da nov se kupi.

Da sad kupujem, kupio bih novog Peugeot Kisbee. 4-stroke, 49ccm, 3,6KS - cca 2500KM i miran...

ili, npr.http://www.olx.ba/artikal/24536691/peugeot-kisbee/

Jbg, jest runner vrh al je bio preko 5 milja kad sam gledao skutere a to je vec fina cifra. Mene bas ne privlace takvi nabrijani dizajni, najvise bih volio kakvu Vespicu al su skupe u vraga.

User avatar
Casual's
Posts: 4282
Joined: 19/01/2012 00:08
Location: 44°12′N 17°56′E / 44.2°N 17.933°

#34 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by Casual's » 29/03/2017 21:47

Ima li neko fin 4T 50 kubika iz Zenice da proda ? Ne planiram uz brdo, a ne zelim sad da mi skuter dreci - zbog toga 4t.

TouringBiker
Posts: 651
Joined: 03/04/2013 21:52

#35 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by TouringBiker » 30/03/2017 12:24

Ovo su u Robotu, slikano lani u oktobru (a i sada ih imaju)...

Image

Image

Taj od 250 ccm je dosta pozitivno ocjenjen i u Americi gdje je prodavan

drndalo
Posts: 17743
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#36 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by drndalo » 01/04/2017 18:06

Mozda je glupo pitanje ali neko iskusniji da mi pokusa objasniti razlike u ponasanju u voznji skutera npr. 50ccm, ali razlicitih velicina tockova...? Limitirajmo se na one standardne male "valjke", te na one koji su dimenzijama blizi motociklima...? Stabilnost, okretnost, ubrzanje...? Nesto razmisljam...

Image

Image

Naspram:

Image

Image

TouringBiker
Posts: 651
Joined: 03/04/2013 21:52

#37 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by TouringBiker » 02/04/2017 08:24

drndalo wrote:Mozda je glupo pitanje ali neko iskusniji da mi pokusa objasniti razlike u ponasanju u voznji skutera npr. 50ccm, ali razlicitih velicina tockova...? Limitirajmo se na one standardne male "valjke", te na one koji su dimenzijama blizi motociklima...? Stabilnost, okretnost, ubrzanje...? Nesto razmisljam...
Pitanje je veoma razumno, što veći točak - to stabilniji skuter i lakše upravljanje. Oni sa većim ponašaju se skoro kao "pravi" motori.

Eno vidim Triabmoto oglašuje zimski popust 10% na sve modele Piaggio i Vespa, to je ona Bunjina prodavnica što se otvorila više pijace Ciglane u Alipašinoj. Oni imaju i polovnjake

http://triabmoto.ba/

hali gali halid
Posts: 1932
Joined: 08/10/2007 22:45

#38 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by hali gali halid » 02/04/2017 08:49

Poz, kontam i ja da uzmem nesto, mislio sam neki od 250ccm da uzmem, a nudi mi jedan lik runnera 50ccm, 2011 godina za 2300KM, probao sam ga, vuce ko lud, samo ne znam je li to ok cijena?

User avatar
commendatore
Posts: 6045
Joined: 26/03/2016 10:24
Location: Niodaklevačka VukojeBIHа

#39 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by commendatore » 02/04/2017 08:55

kako skontat da je neki skuter dobar i odrzavan sto se tice mehanike i motora

TouringBiker
Posts: 651
Joined: 03/04/2013 21:52

#40 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by TouringBiker » 02/04/2017 11:06

commendatore wrote:kako skontat da je neki skuter dobar i odrzavan sto se tice mehanike i motora
Pa odvezi ga nekom majstoru da pogleda, ili ga povedi sa sobom kad ides gledati. Da provjeri kompresiju, jeli udaran...

User avatar
commendatore
Posts: 6045
Joined: 26/03/2016 10:24
Location: Niodaklevačka VukojeBIHа

#41 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by commendatore » 02/04/2017 11:22

TouringBiker wrote:
commendatore wrote:kako skontat da je neki skuter dobar i odrzavan sto se tice mehanike i motora
Pa odvezi ga nekom majstoru da pogleda, ili ga povedi sa sobom kad ides gledati. Da provjeri kompresiju, jeli udaran...
fala pajdo - sto se tice mehanike auta ok sam s tim i sam - al eto mozda iimaju reko neke cake na skuteru....

User avatar
commendatore
Posts: 6045
Joined: 26/03/2016 10:24
Location: Niodaklevačka VukojeBIHа

#42 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by commendatore » 02/04/2017 11:24

BlackCaviar wrote:
commendatore wrote::bih:

Neko da preporuci solidan skuter?

da ne otvaram novu temu... et....
50 kubika ti je za grada taman, po meni za više nema potrebe osim ako ne živiš u baš nekom brdu pa trebaš više snage.

Odmah bih se ograničio na talijane, ostale ne bih gledao.

Ja bih 4T uzeo, naježim se kad oni 2T mikseri prođu pored, zamisli slušat onu zvrku konstantno...

Vozim Piaggio Fly 4T 50ccm od 2009. godine kad je i kupljen nov, prešao skoro 12 hiljada po Zenici, fino radi, tiho, ubrzanje solidno, nerijetko vozim još nekog sa sobom, znači oko 150 kg i ide normala. Ide do 60 km/h, što je sasvim dovoljno po gradu da te raja ne obilazi autima. Održavanje jeftino, mijenjanje ulja, filtera i ostalih stvari to radim sam sebi. Prema uputstvu trebam remen zamijeniti brzo. Jedino što je crklo za ovih 8 godina je prednja sijalica.

Iste godine su još trojica prijatelja uzeli 50ccm skutere, dvojica Kivije, jedan Apriliu 2T. I vozio sam ih sve, ma brate mili ubi ona zveka :D Kiviji neudobni, pretvrdi (barem iz te godine, ove nove modele ne pratim), na sve strane se raštimali, na jednom pukla kurbla, neozbiljnog dizajna isto igračke et itd. Aprilia je u dosta boljem stanju, udobnija, puno ljepša, ljepše i finije radi, talijan, skuplja jest ali je i kvalitetnija.

Ako si iz Zenice, mogu ti pokazati ovog Pjaaaađa nekad uživo ako hoćeš..
hajd eto predlozi danas popodne oko 4-5 dje da se nadjemo ako si za :mrgreen:

drndalo
Posts: 17743
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#43 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by drndalo » 02/04/2017 11:26

TouringBiker wrote:
drndalo wrote:Mozda je glupo pitanje ali neko iskusniji da mi pokusa objasniti razlike u ponasanju u voznji skutera npr. 50ccm, ali razlicitih velicina tockova...? Limitirajmo se na one standardne male "valjke", te na one koji su dimenzijama blizi motociklima...? Stabilnost, okretnost, ubrzanje...? Nesto razmisljam...
Pitanje je veoma razumno, što veći točak - to stabilniji skuter i lakše upravljanje. Oni sa većim ponašaju se skoro kao "pravi" motori.

Eno vidim Triabmoto oglašuje zimski popust 10% na sve modele Piaggio i Vespa, to je ona Bunjina prodavnica što se otvorila više pijace Ciglane u Alipašinoj. Oni imaju i polovnjake

http://triabmoto.ba/
Hvala. Nastavak glupog pitanja, zasto onda jos firme stancaju ove s malim tockovima?

Koliko vidim na tabletu, ova strana im nije bas ni update-ovana od zimus, kad je bio ovaj popust... A i opisi modela na stanju su im izgleda svi do jednog samo copy/paste, sa nekim glupostima u tekstu... I nelogicnostima tipa Motor: 50 ccm, zapremina: 125 ccm...

4T u izvedbi 50ccm (za pocetak mi se ne polaze ispit za A) sta ima da valja? Kineze bas i ne bih razmatrao... Po mogucnosti s velikim tockovima...?

TouringBiker
Posts: 651
Joined: 03/04/2013 21:52

#44 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by TouringBiker » 02/04/2017 14:13

commendatore wrote:
TouringBiker wrote:
commendatore wrote:kako skontat da je neki skuter dobar i odrzavan sto se tice mehanike i motora
Pa odvezi ga nekom majstoru da pogleda, ili ga povedi sa sobom kad ides gledati. Da provjeri kompresiju, jeli udaran...
fala pajdo - sto se tice mehanike auta ok sam s tim i sam - al eto mozda iimaju reko neke cake na skuteru....
Pa ima ako je lupan, treba vidjeti jeli "spura" OK, tj prednji i zadnji tocak u istoj liniji, isto kao i kod motora. Da nije ram kriv i sl. Vilice isto provjeriti...

TouringBiker
Posts: 651
Joined: 03/04/2013 21:52

#45 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by TouringBiker » 02/04/2017 14:15

drndalo wrote:
TouringBiker wrote:
drndalo wrote:Mozda je glupo pitanje ali neko iskusniji da mi pokusa objasniti razlike u ponasanju u voznji skutera npr. 50ccm, ali razlicitih velicina tockova...? Limitirajmo se na one standardne male "valjke", te na one koji su dimenzijama blizi motociklima...? Stabilnost, okretnost, ubrzanje...? Nesto razmisljam...
Pitanje je veoma razumno, što veći točak - to stabilniji skuter i lakše upravljanje. Oni sa većim ponašaju se skoro kao "pravi" motori.

Eno vidim Triabmoto oglašuje zimski popust 10% na sve modele Piaggio i Vespa, to je ona Bunjina prodavnica što se otvorila više pijace Ciglane u Alipašinoj. Oni imaju i polovnjake

http://triabmoto.ba/
Hvala. Nastavak glupog pitanja, zasto onda jos firme stancaju ove s malim tockovima?

Koliko vidim na tabletu, ova strana im nije bas ni update-ovana od zimus, kad je bio ovaj popust... A i opisi modela na stanju su im izgleda svi do jednog samo copy/paste, sa nekim glupostima u tekstu... I nelogicnostima tipa Motor: 50 ccm, zapremina: 125 ccm...

4T u izvedbi 50ccm (za pocetak mi se ne polaze ispit za A) sta ima da valja? Kineze bas i ne bih razmatrao... Po mogucnosti s velikim tockovima...?
Ovi sa velikim su poceli ulaziti u modu krajem 1990ih, e sad, oni su skuplji od onih sa malim, mislim da je to osnovni razlog. I sa malim rade vise ove od 50 ccm, sa velikim vece kubikaze.

A sto se Triabmota tice, ja sam vidio da oglasavaju tu akciju u oglasu koji se pojavljuve na vrhu strane na PIK-u

User avatar
Casual's
Posts: 4282
Joined: 19/01/2012 00:08
Location: 44°12′N 17°56′E / 44.2°N 17.933°

#46 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by Casual's » 02/04/2017 17:59

BlackCaviar wrote:
commendatore wrote::bih:

Neko da preporuci solidan skuter?

da ne otvaram novu temu... et....
50 kubika ti je za grada taman, po meni za više nema potrebe osim ako ne živiš u baš nekom brdu pa trebaš više snage.

Odmah bih se ograničio na talijane, ostale ne bih gledao.

Ja bih 4T uzeo, naježim se kad oni 2T mikseri prođu pored, zamisli slušat onu zvrku konstantno...

Vozim Piaggio Fly 4T 50ccm od 2009. godine kad je i kupljen nov, prešao skoro 12 hiljada po Zenici, fino radi, tiho, ubrzanje solidno, nerijetko vozim još nekog sa sobom, znači oko 150 kg i ide normala. Ide do 60 km/h, što je sasvim dovoljno po gradu da te raja ne obilazi autima. Održavanje jeftino, mijenjanje ulja, filtera i ostalih stvari to radim sam sebi. Prema uputstvu trebam remen zamijeniti brzo. Jedino što je crklo za ovih 8 godina je prednja sijalica.

Iste godine su još trojica prijatelja uzeli 50ccm skutere, dvojica Kivije, jedan Apriliu 2T. I vozio sam ih sve, ma brate mili ubi ona zveka :D Kiviji neudobni, pretvrdi (barem iz te godine, ove nove modele ne pratim), na sve strane se raštimali, na jednom pukla kurbla, neozbiljnog dizajna isto igračke et itd. Aprilia je u dosta boljem stanju, udobnija, puno ljepša, ljepše i finije radi, talijan, skuplja jest ali je i kvalitetnija.

Ako si iz Zenice, mogu ti pokazati ovog Pjaaaađa nekad uživo ako hoćeš..
Druže gdje ga servisiraš ?
Kupio sam jučer 4T kineza, pa mu treba srediti sajlu kočnice i kmh, žmigavce priključiti na akumulator, i možda skinuti blokadu (ima neku na 45 km/h).

User avatar
BlackCaviar
Posts: 844
Joined: 05/06/2010 16:36

#47 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by BlackCaviar » 03/04/2017 23:01

commendatore wrote:
hajd eto predlozi danas popodne oko 4-5 dje da se nadjemo ako si za :mrgreen:
Što ne reče ranije nekad, nisam bio u Zenici jučer :D ako ti odg za vikend opet, trebao bih bit sad tu

Casual's wrote: Druže gdje ga servisiraš ?
Kupio sam jučer 4T kineza, pa mu treba srediti sajlu kočnice i kmh, žmigavce priključiti na akumulator, i možda skinuti blokadu (ima neku na 45 km/h).
Servisiran je u ovlaštenom kod Beganovića tamo dok nije ispao iz garancije.

Tu blokadu na 45 km/h sam skidao na svom 4T Peugeot i vjerovatno se radi o električnoj blokadi. Par minuta posla, prerežeš jednu žicu, al paziš koju, ima određenu boju :mrgreen:

Ne znam fkt koga da ti preporučim, znam da gore na GGM-u prekoputa Pub-a ima serviser skutera. Odmah je do ceste, u dvorištu ima bruka skutera svih vrsta. Probaj s njim.

Nenadddd111
Posts: 4
Joined: 06/04/2017 01:53

#48 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by Nenadddd111 » 06/04/2017 10:59

Evo da ne otvaram novu temu
Novi sam u svijetu skutera i treba mi pomoc
Za oko mi je zapao speedfight 4 LC Total
Ako mozete nesto da mi kazete o njemu.
Da mi kazete neke dobre cinjenice i neke njegove mane
I druga stvar je to da mi otac predlaze kupiti keeway f-act evo.
Ne znam nista ni o tom skuteru.
Ako mozete da ih uporedite i kazete mi koji da uzmem
Naravno kupovacu nov skuter ne polovan.Radi se o 50cc
Molim vas da mi odgovorite HITNO MI je.!! :)

Nenadddd111
Posts: 4
Joined: 06/04/2017 01:53

#49 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by Nenadddd111 » 06/04/2017 11:05

Evo da ne otvaram novu temu
Novi sam u svijetu skutera i treba mi pomoc
Za oko mi je zapao speedfight 4 LC Total
Ako mozete nesto da mi kazete o njemu.
Da mi kazete neke dobre cinjenice i neke njegove mane
I druga stvar je to da mi otac predlaze kupiti keeway f-act evo.
Ne znam nista ni o tom skuteru.
Ako mozete da ih uporedite i kazete mi koji da uzmem
Naravno kupovacu nov skuter ne polovan.Radi se o 50cc
Molim vas da mi odgovorite HITNO MI je.!! :)

User avatar
Filter
Posts: 6610
Joined: 31/12/2010 11:42
Location: no country for old men

#50 Re: 2T ili 4 T skuter do 49 ccm

Post by Filter » 06/04/2017 11:27

drndalo wrote: 4T u izvedbi 50ccm (za pocetak mi se ne polaze ispit za A) sta ima da valja? Kineze bas i ne bih razmatrao... Po mogucnosti s velikim tockovima...?

hmmm, zar A/A1 nije obavezno za sve na dva tocka??

Post Reply