2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809

Post Reply
Husqvarnate250
Posts: 31
Joined: 07/08/2012 00:30

#1 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by Husqvarnate250 » 07/08/2012 22:12

Zdravo
Namjeravam kupiti Jettu 2.0 TDI 2007 god.
Ako neko ima to auto ili auto sa tim motorom molim da podijeli iskustvo


User avatar
ElRe
Posts: 5919
Joined: 12/12/2011 11:28

#2 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by ElRe » 07/08/2012 22:52

Nakon 2006. rijeseni problemi sa turbinom i diznama, ali kao i kod svakog modernog dizelasa problem sa EGRom, MAF-om i sl stvarima.

User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#3 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by Bakir1 » 07/08/2012 22:57

kolega ima slican auto, ganjaj jednu bregastu i bosch dizne, idu skupa, proguglaj koja je oznaka motora, ali mislim da je poslije 2006 svaki sa 140 jedna bregasta i bosch dizne.

Husqvarnate250
Posts: 31
Joined: 07/08/2012 00:30

#4 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by Husqvarnate250 » 08/08/2012 00:26

Hvala na dosadasnjim odgovorima, zar nema jos neko ko je imao iskustva sa ovim motorom

goran16v
Posts: 10152
Joined: 20/09/2011 09:02

#5 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by goran16v » 08/08/2012 09:35

Zadnjih 5,5 god vozim Octaviu s tim motorom, dvije bregaste Bosch dizne, presla 118k km, sto se motora tice imao jedan veci problem na nekih 60k km sa dosser klapnom koja je zamjenjena u servisu, cijena 700-njak KM. Bas jucer zamjenio zupcasti remen (na 120k km se mijenja) i mimo redovnih stvari zamjenjene gumice na intercooleru35 KM i to je otprilike to. Sto se potrosnje ulja tice, trosi vise, odnosno trosi u odnosu na 1,9 TDI, al ja mijenjam ulje na svakih 7,5k km i uvijek sipam do max i nikad se nije desilo da u tom intervalu spusti ulje do min tako da sam zasad i po tom pitanju miran.

Husqvarnate250
Posts: 31
Joined: 07/08/2012 00:30

#6 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by Husqvarnate250 » 08/08/2012 22:47

goran16v wrote:Zadnjih 5,5 god vozim Octaviu s tim motorom, dvije bregaste Bosch dizne, presla 118k km, sto se motora tice imao jedan veci problem na nekih 60k km sa dosser klapnom koja je zamjenjena u servisu, cijena 700-njak KM. Bas jucer zamjenio zupcasti remen (na 120k km se mijenja) i mimo redovnih stvari zamjenjene gumice na intercooleru35 KM i to je otprilike to. Sto se potrosnje ulja tice, trosi vise, odnosno trosi u odnosu na 1,9 TDI, al ja mijenjam ulje na svakih 7,5k km i uvijek sipam do max i nikad se nije desilo da u tom intervalu spusti ulje do min tako da sam zasad i po tom pitanju miran.
Hvala druze, samo koja je godina i ako nije problem oznaka na broju motora

530i
Posts: 8375
Joined: 08/12/2009 17:31

#7 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by 530i » 08/08/2012 22:56

Gdje je isplativost ako se ulje učestalo mijenja, a nije zbog vremenskog faktora.

User avatar
Slo Burner
Posts: 4406
Joined: 09/03/2012 14:20
Location: Apsurdistan

#8 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by Slo Burner » 08/08/2012 23:21

Ima problema sa uljnom pumpom, ali to i nije nesto sto mozes provjeriti...

legenda80
Posts: 1
Joined: 08/08/2012 23:27

#9 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by legenda80 » 08/08/2012 23:47

Imao vozilo s tim motorom 2.0 TDI 140 KS 2004 god nedavno sam ga prodao vozilo je na satu imalo predjenih 440.000 km i nikad ali bas nikada s tim autom nisam imao nikakav problem vezan za motor... a vozio sam ga 2,5 godine...vozilo sam dovezao i svicarske i radjen je za njihovo trziste a tamo su standardi kvalitete za sve pa tako i za vozila trostruko veci nego recimo za proizvode ili automobile koji dolaze za nasa ili trzista slicna nasim...vodi racuna da su ti dizne boschove a ne simensove jer upravo te dizne se ii najvise kvare a jako su skupe i s njima su svi imali problema.I ganjaj oznaku motora "BKD"


goran16v
Posts: 10152
Joined: 20/09/2011 09:02

#11 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by goran16v » 09/08/2012 09:14

530i wrote:Gdje je isplativost ako se ulje učestalo mijenja, a nije zbog vremenskog faktora.
Ja ne mjenjam nikad samo ulje nego ulje i sve filtere, a isplativnost u odrzavanju i ovaj motor ne idu u istu recenicu.

goran16v
Posts: 10152
Joined: 20/09/2011 09:02

#12 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by goran16v » 09/08/2012 09:19

Husqvarnate250 wrote:
goran16v wrote:Zadnjih 5,5 god vozim Octaviu s tim motorom, dvije bregaste Bosch dizne, presla 118k km, sto se motora tice imao jedan veci problem na nekih 60k km sa dosser klapnom koja je zamjenjena u servisu, cijena 700-njak KM. Bas jucer zamjenio zupcasti remen (na 120k km se mijenja) i mimo redovnih stvari zamjenjene gumice na intercooleru35 KM i to je otprilike to. Sto se potrosnje ulja tice, trosi vise, odnosno trosi u odnosu na 1,9 TDI, al ja mijenjam ulje na svakih 7,5k km i uvijek sipam do max i nikad se nije desilo da u tom intervalu spusti ulje do min tako da sam zasad i po tom pitanju miran.
Hvala druze, samo koja je godina i ako nije problem oznaka na broju motora
2006, a oznaku ti javim, ne znam napamet.

User avatar
VladaFBiH
Posts: 2230
Joined: 01/02/2012 12:32
Location: rajvoSa

#13 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by VladaFBiH » 09/08/2012 09:35

Husqvarnate250 wrote:Zdravo
Namjeravam kupiti Jettu 2.0 TDI 2007 god.
Ako neko ima to auto ili auto sa tim motorom molim da podijeli iskustvo
Dobro ide, ne kvari se, poprilicno trosi i cuje se kao traktor - uzasno je bucan pogotovo ako si vozio neki common-rail dizel (octavia 2.0 - 2008)

esso_sa
Posts: 1591
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#14 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by esso_sa » 09/08/2012 10:07

Husqvarnate250 wrote:Zdravo
Namjeravam kupiti Jettu 2.0 TDI 2007 god.
Ako neko ima to auto ili auto sa tim motorom molim da podijeli iskustvo
I ja sam u fazi nabavke jednog vozila sa tim motorom, prilicno sam istrazivao, raspitivao se i evo ti moja saznanja.

2.0 TDI motori su najproblematiciji u vozilima kod kojih je motor uzduzno postavljen (Passat itd). Kod njih su malo drugacije izveli mehanizam za uljnu pumpu i tu su i problemi. Takodjer, ovi uzduzno postavljeni motori su najcesce dolazili sa Siemens diznama koje su problematicne i koje su bile predmet opoziva
Audi (modeli sa poprecno postavljenim motorima), Golf, Jetta itd. su manje podlozni problemima i uglavnom su u startu dolazili sa Bosch diznama koje su OK a i taj mehanizam uljne pumpe je bolje izveden i manje podlozan problemima
Vole potrositi malo ulja ali i to je individualno, nekome trose ulje ko blesavi a nekome bukvalno ne trose nista.
Turbina ce ti trajati ako ne budes stedio na kvalitetnom ulju i redovnim zamjenama ulja (do nekih 10 000 km max). Ako budes ipak stedio, racunaj da ce ti i turbo kad tad zveknuti.

Najveca mana na koju treba obratiti najvise paznje su porozne glave motora koje hoce puci i to je u stvari i najveci rizik kod kupovine auta sa 2.0 TDI motorom. Svake godine je isla revidirana verzija glave i mijenjalo se samo slovo na kraju kataloskog broja glave. Imas kataloske brojeve koji zavrsavaju sa slovima A, B ili C. A su najgore i najpodloznije pucanju, B su kao malo popravili ali ipet je bilo slucajeva pucanja glave, C je najbolja i tu su konacno i ispravili ovaj problem. One su krenule u modelima od 2005 godine. U sustini, sve gremline na 2.0 TDI motorima su ispravili od 2005 pa dok nisu presli na CR sistem 2008 god

Obavezno prije kupovine insistiraj da ga prodavac ostavi preko noci i ne pali ujutro. Kad dodjes da je motor hladan kao led. Tako hladan i nakon sto je prenocio, kod starta smije baciti samo malo crnog dima. Ako baci malo bijelog i onda sve normala (nema vise dima) to ti je prvi simptom da je glava napukla. Nizak nivo rashladne tecnosti u posudi, povecan nivo ulja, ljigavi sloj na cepu od ulja itd su takodjer dodatni pokazatelji napukle glave.

Neko je spomenuo oznaku motora BKD, vecina 2.0 TDI motora u svim VAG vozilima do 2006 god. nose oznaku BKD ali postoje neznatne razlike na njima, zavisno u koje su auto ugradjeni

Ne tice se direktno motora ali bitno je da provjeris i zamajac. Svi ovi noviji modeli sa TDI motorima dolaze sa plivajucim zamajcima koji vole prolupat a zamjena je cca 1500 maraka sa dijelovima. Vidi ima li nekih zvukova u podrucju mjenjaca dok motor radi, obicno lagano lupka i kucka, motor vise trese i zvuk dolazi/odlazi kako pritisces i pustas kvacilo

Eto, sretno sa kupovinom i valjda ce ti ovo bit od neke koristi :-D

530i
Posts: 8375
Joined: 08/12/2009 17:31

#15 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by 530i » 09/08/2012 11:16

goran16v wrote:
530i wrote:Gdje je isplativost ako se ulje učestalo mijenja, a nije zbog vremenskog faktora.
Ja ne mjenjam nikad samo ulje nego ulje i sve filtere, a isplativnost u odrzavanju i ovaj motor ne idu u istu recenicu.

Pretpostavio sam, pa zato i napisah to! Servis izađe 150-200KM.

goran16v
Posts: 10152
Joined: 20/09/2011 09:02

#16 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by goran16v » 09/08/2012 11:51

530i wrote:
goran16v wrote:
530i wrote:Gdje je isplativost ako se ulje učestalo mijenja, a nije zbog vremenskog faktora.
Ja ne mjenjam nikad samo ulje nego ulje i sve filtere, a isplativnost u odrzavanju i ovaj motor ne idu u istu recenicu.

Pretpostavio sam, pa zato i napisah to! Servis izađe 150-200KM.
Ovaj i slicni motori bi imali servisne intervale i reducirane troskove odrzavanja tj isplativo odrzavanje da smo mi zamlja za koju je taj motor/auto projektovan, ali posto nismo i posto su kod nas cistoca zraka, goriva takva kakva jesu onda je to cijena voziti auto sa savremenim motorom u BiH, a servis sa zamjenom ulja i svih filera je cca 300 KM.

goran16v
Posts: 10152
Joined: 20/09/2011 09:02

#17 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by goran16v » 09/08/2012 11:52

goran16v wrote:
Husqvarnate250 wrote:
Hvala druze, samo koja je godina i ako nije problem oznaka na broju motora
2006, a oznaku ti javim, ne znam napamet.
BKD

Husqvarnate250
Posts: 31
Joined: 07/08/2012 00:30

#18 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by Husqvarnate250 » 09/08/2012 22:20

Hvala svima pogotovo "esso_sa"

tangoo
Posts: 7
Joined: 13/09/2008 20:17

#19 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by tangoo » 13/08/2012 15:08

Ja licno vozim golfa s ovim motorom, poprilicno sam zadovoljan, servisi su skuplji u odonosu na 1.9, skuplji su dijelovi, na 170 000 hiljada uradio sam zamajac koji kosta oko 980 KM bez ugradnje, zamjenjena klapna gasa koja kosta 431KM + redovan servis ulje i filteri.

User avatar
ElRe
Posts: 5919
Joined: 12/12/2011 11:28

#20 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by ElRe » 13/08/2012 17:05

To je sasvim OK cijena za odrzavanje 2.0 TDI motora i za ono sto on zauzvrat pruza.

preludezalude
Posts: 3943
Joined: 07/03/2012 00:09

#21 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by preludezalude » 14/08/2012 00:28

Ja sam samo cuo negativne dojmove za taj motor. Od ogromne potrosnje ulja (stalno treba pratiti nivo ulja jer je moguce da za 1000km potrosi litar ulja), loseg turbo punjaca do problema pokretanja uljne pumpe.

User avatar
ElRe
Posts: 5919
Joined: 12/12/2011 11:28

#22 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by ElRe » 14/08/2012 09:03

Sve rijeseno od cca druge polovine 2006.

User avatar
dottore
Posts: 1320
Joined: 06/02/2008 18:18
Location: Canton SA

#23 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by dottore » 14/08/2012 10:06

BKD 113tkm

Image

Image

turbina otisla, glava napukla, dizne i t d...

Tako da, ako kupujes polovnog, bez obzira na održavanje, sanse da se desi nesto slicno su velike.

esso_sa
Posts: 1591
Joined: 29/10/2005 16:20
Location: U 'Namu

#24 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by esso_sa » 14/08/2012 11:01

To je to... Ta glava im je u sustini najveci macak u vreci... Moze puci a i ne mora... Sve zavisi koliki si peh
Bitno je samo napomenuti da turbina i ostala mehanika na ovom motoru (osim dizni) ne odlazi samo od sebe zbog neke fabricke mane. Ti dijelovi crknu uglavnom kada glava prvo napukne pa rashladna tekucina dospije u ulje i tako ga onecisti i smanji mu moc podmazivanja... Ovo dalje vodi do crkavanja lezajeva u motoru, lezajeva turbine itd.
Isto se desava i ako ti je cilj sto veca usteda pa sipas jeftino motorno ulje koje mijenjas nakon puno predjenih kilometara... Na ovakvim motorima nema stednje i to treba razgraniciti prilikom kupovine.
Ako se vodis onom "nasuo sam cistu sintetiku, mogu preci 20 000km do iduce zamjene" ne ocekuj da ce ti motor i turbina dugo potrajati

citroen xm
Posts: 11513
Joined: 17/04/2012 22:57

#25 Re: 2.0 TDI Iskustva sa ovim motorom

Post by citroen xm » 14/08/2012 19:42

A zašto gatati i gledati u grah da saznaš kako se prethodni vlasnik ophodio pošto pretpostavljam da se kupuje polovan automobil. A sve to uz saznanje da motor ima ogromnih problema. Ako već hoćeš VW kupiš fino 1.9 TDI koji je mnogo pouzdaniji od ovoga i bar nema ovolikih problema.

Post Reply