1,4 TDI 80 KS u VW grupaciji

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator: Bobi

Post Reply
AdnanSA
Posts: 1406
Joined: 31/01/2007 20:45
Location: City

1,4 TDI 80 KS u VW grupaciji

Post by AdnanSA » 25/10/2011 23:52

Valja li ćemu ovaj motorić i VW/Škoda autima.
Ima li kakvih velikih mana osim buke i čudnog zvuka, da li ima zupčasti ili lanac?
Hvala unaprijed


strojki
Posts: 32
Joined: 24/09/2010 12:24

Re: 1,4 TDI 80 KS u VW grupaciji

Post by strojki » 26/10/2011 08:39

Pozdrav,

Konkretno sam u vise navrata vozio Fabiu 1.4 TDI, mada je to cisti Common Rail motor. Interesantno, 3 cilindra. Za svoju zapreminu motora i masu, pristojno vuce, mada mi je mjenjac cudno optimizovan za dieselski motor. Potrošač mali, no auto je zaista mala brunda... bas je glasan, i prvi put kad sam sjeo mislio sam da mu ulje nikad nije mijenjano... Ispostavilo se da je to brundanje sasvim normalno... Auto je staro dvije godine.

Za nekoga ko puno vozi, i zeli pristojan auto, cini mi se smislenim izborom. Vjerovatno je najbolja za komercijaliste i mala sluzbena auta...

Za zupcasti ne znam, kao ni za ostatak tehnickih detalja...

User avatar
corxle
Posts: 90
Joined: 14/09/2011 11:48

Re: 1,4 TDI 80 KS u VW grupaciji

Post by corxle » 26/10/2011 10:11

Imam Ford Fiestu 1,4 TDCi i ista je situacija kao kod Strojkijeve fabije: malo trosi, snazna, bucna, a mjenjac..... pa recimo gdje bi sa drugim autom vozio u 3. stepenu prenosa, ja moram u 2. itd. Vec sam se navikao. Trazi veliki broj obrtaja.

User avatar
citroen
Posts: 5864
Joined: 19/05/2009 18:08
Location: Sarajevo,memli strana

Re: 1,4 TDI 80 KS u VW grupaciji

Post by citroen » 26/10/2011 20:22

strojki wrote:Pozdrav,

Konkretno sam u vise navrata vozio Fabiu 1.4 TDI, mada je to cisti Common Rail motor. Interesantno, 3 cilindra. Za svoju zapreminu motora i masu, pristojno vuce, mada mi je mjenjac cudno optimizovan za dieselski motor. Potrošač mali, no auto je zaista mala brunda... bas je glasan, i prvi put kad sam sjeo mislio sam da mu ulje nikad nije mijenjano... Ispostavilo se da je to brundanje sasvim normalno... Auto je staro dvije godine.

Za nekoga ko puno vozi, i zeli pristojan auto, cini mi se smislenim izborom. Vjerovatno je najbolja za komercijaliste i mala sluzbena auta...

Za zupcasti ne znam, kao ni za ostatak tehnickih detalja...


kakav ba Common rail? to je PD motor,3 cilindra TDI.

strojki
Posts: 32
Joined: 24/09/2010 12:24

Re: 1,4 TDI 80 KS u VW grupaciji

Post by strojki » 26/10/2011 21:08

citroen wrote:
strojki wrote:Pozdrav,

Konkretno sam u vise navrata vozio Fabiu 1.4 TDI, mada je to cisti Common Rail motor. Interesantno, 3 cilindra. Za svoju zapreminu motora i masu, pristojno vuce, mada mi je mjenjac cudno optimizovan za dieselski motor. Potrošač mali, no auto je zaista mala brunda... bas je glasan, i prvi put kad sam sjeo mislio sam da mu ulje nikad nije mijenjano... Ispostavilo se da je to brundanje sasvim normalno... Auto je staro dvije godine.

Za nekoga ko puno vozi, i zeli pristojan auto, cini mi se smislenim izborom. Vjerovatno je najbolja za komercijaliste i mala sluzbena auta...

Za zupcasti ne znam, kao ni za ostatak tehnickih detalja...


kakav ba Common rail? to je PD motor,3 cilindra TDI.


negdje sam ne nekom papiru od te Fabia-e procitao da je Common Rail, ali nisam siguran... Onda ova buka ima smisla, jer me je bas cudila sto je tolika...

Za broj obrtaja ista stvar... trazi veci broj obrtaja za dizela... Ne znam kakav je na odrzavanju nakon nekog vremena...

User avatar
johntra
Posts: 11566
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno
Been thanked: 1 time

Re: 1,4 TDI 80 KS u VW grupaciji

Post by johntra » 26/10/2011 21:39

Imao u službenom Roomsteru...dobar motor, iako je bučan...i za divno čudo bio je solidno elastičan i lako se nosio sa težinom Roomstera...

lavic
Posts: 2072
Joined: 14/04/2011 15:03
Been thanked: 1 time

Re: 1,4 TDI 80 KS u VW grupaciji

Post by lavic » 27/10/2011 17:15

johntra wrote:Imao u službenom Roomsteru...dobar motor, iako je bučan...i za divno čudo bio je solidno elastičan i lako se nosio sa težinom Roomstera...


Opa, :shock:
pa ti pohvali Nijemca, nece na dobro, a mozda dolazis tobe.. :-D

AdnanSA
Posts: 1406
Joined: 31/01/2007 20:45
Location: City

Re: 1,4 TDI 80 KS u VW grupaciji

Post by AdnanSA » 27/10/2011 18:19

Kakvi su kao polovni? Nešto na šta treba obratiti pažnju prilikom kupovine?

User avatar
johntra
Posts: 11566
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno
Been thanked: 1 time

Re: 1,4 TDI 80 KS u VW grupaciji

Post by johntra » 27/10/2011 20:42

Šta ja znam...ne znam da ih ima nešto puno ko polovnih...sumnjam da ima nekih velikih problema, osim pregleda turbine...jbga, ovdje pod mnogo većim naporom zbog manjka cilindra....

condy
Posts: 7816
Joined: 22/09/2011 14:34

Re: 1,4 TDI 80 KS u VW grupaciji

Post by condy » 28/10/2011 12:57

AdnanSA wrote:Valja li ćemu ovaj motorić i VW/Škoda autima.
Ima li kakvih velikih mana osim buke i čudnog zvuka, da li ima zupčasti ili lanac?
Hvala unaprijed


Taj motor je nastao od motora 1.9 TDI, tako što je od motora 1.9 TDI, jedan cilindar odstranjen, nakon čega se dobije 1.4 TDI. To možeš provjeriti na autoportalima... :)

On nije common rail turbodizelaš jer da je taj tip, ne bi bio bučan.

Namjenjen je za manja gradska auta, potrošnja je veoma niska, ali ima jednu bitnu manu, izraženiju od 1.9 tdi motora, a to je što je veoma bučan. Ti ćeš u tom vozilu provesti dosta vremena, i sto manje buke, to je bolje, radi boljeg i ugodnijeg osjećaja. Meni prevelika buka smeta, a taj motor jeste bučan. Sad ovisno, da li je u pitanju Polo ili Fabia, i izolacija je u njima drugačija. Kod Pola je bolja kod Fabije je lošija ( to je inače tako u poređenju VW/Škoda ), tako da kod Fabije je bučnost izraženija. Slično je i kod Seata...

Motor je izdržljiv, provjeren, nije uopće osjetljiv jer jedan od najpouzdaniji ( potiče od 1.9 tdi motora ) ali nije namjenjen za oštriju i grublju vožnju, uz redovan servis može mnogo preći, a i dijelovi su povoljni i do njih se vrlo lako i brzo dolazi.

condy
Posts: 7816
Joined: 22/09/2011 14:34

Re: 1,4 TDI 80 KS u VW grupaciji

Post by condy » 28/10/2011 13:36

AdnanSA wrote:Kakvi su kao polovni? Nešto na šta treba obratiti pažnju prilikom kupovine?


Uvijek postoji rizik kod uzimanja polovnog motora, bez obzira koji uzimaš. Zavisi od mnogo faktora, koji obično ostaju nepoznanica jer teško da ćeš imati bitne informacije o održavanju tog motora-auta od prethodnog/ih vlasnika.

Prvo, bitna je stvarna kilometraža ( ukoliko je to moguće znati ). Šanse da je promijenjana su po meni preko 60% na svako polovno vozilo u BiH. Obično imaju dosta pređenih kilometara. tako ako je godiše 2002,2003g, teško da može imati ispod 180.000KM, naročito ako je uvezeno iz Evrope.

Ako je kilometraža do 150.000 km, manje ćeš imati ulaganja u njega, dok ako je viša, tada je i održavanje skuplje jer dolaze na red dijelovi koji su skuplji, kao set kvačila, koji je oko 400 KM.

Otprilike, ako ima zubčasti remen, moraš ga promijeniti osim ako auto ima servisnu knjižicu, pa znaš kad je sigurno mijenjan. Taj set je oko 500 KM. Samo orginalni dolazi u obzir, jer drugi su previše grubi, nisu elastični i na njima nemaš nikakvu garanciju da se neće pokidati. Ako je lanac, tada ukoliko nije mijenjan trebao bi ga zamjeniti jer se rastegne i tada je auto još bučnije, iako ne može pući. To je oko 250 KM.

plus, svi filteri, ulje motora i ulje od kočnica, sve za oko 200 KM. Pored toga tu su i kočnice, pločice/pakne koje se obično zapuste i to je oko 60 do 150 KM, gume zimske/ljetne min. do 400 KM.

Sve u svemu moraš još uložiti oko min 1000 KM...nakon kupovine.

Auto treba spojiti na laptop da se očitaju karakteristike motora, kao što je protok zraka, pritisak, i sl. i po tome ćeš najbolje uvidjeti kako je vožen i održavan. Sve druge stvari ( prošlost vozila ) koje očita osim onih koji dobije trenutno na osnovu senzora, nisu relevantne jer se mogu mijenjati,npr. kilometraža i sl., samo ono što očitaju senzori se koliko znam ne može tako lako promijeniti.

Vizuelni pregled vozila je jako bitan. Ako ima puno packica ili je ogreban, malo udaren, onda vidiš da je prethodni vlasnik bio nemaran. Unutrašnji pregled je isto bitan, jer ako je unutra zapušten šta onda očekivati od samog motora ispo haube. Npr. sjedišta škripe, izlizana, previše mekana, upadneš u njih, odnosno nisu tvrda...Dalje, po stanju kočnica-čeljusti npr. puno zahrđale, i papučica od gasa odnosno kvačila, odnosno njihove istrošenosti, izlizanosti se može primjetiti i istrošenost vozila itd.

sretno :)

p.s ovo se odnosi na kupovinu polovnjaka, a isto vrijedi i za 1.4 tdi motor, koji je mlađi motor dosta od motora iz 2002,2003.g.ali to ne znači da nema na sebi veliki broj kilometara... :)

Post Reply