Vidim jutros 010 u remizi.
Rekonstrukcija tramvajske pruge
-
- Posts: 21933
- Joined: 05/11/2009 11:49
#16476 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
- thekupus
- Posts: 6862
- Joined: 25/06/2011 22:38
#16477 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
- VladaFBiH
- Posts: 4593
- Joined: 01/02/2012 12:32
- Location: rajvoSa
#16478 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
- Truba
- Posts: 82611
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#16479 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Udes tramvaja kod arije
Radi sestica normala skrenuli
Radi sestica normala skrenuli
-
- Posts: 21933
- Joined: 05/11/2009 11:49
#16480 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
To je to o čemu sam pisao.
A ne da skrate do Č. Vile.
A ne da skrate do Č. Vile.
-
- Posts: 41087
- Joined: 30/07/2015 20:01
#16481 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Samo što je bolje imati jedan problem umjesto dva.ramizovstrasni388 wrote: ↑30/04/2024 11:00 kakav se sve polusvijet vozi tramvajima, ovaj cuko je najmanji problem
Ne kontam poriv da se jedna greška pravda ili relativizuje time što ima i druga, jedan pogriješio, nema veze griješe i drugi.
- Chmoljo
- Administrativni siledžija u penziji
- Posts: 45809
- Joined: 05/06/2008 03:41
- Location: i vukove stid reći odakle sam...
#16482 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
cuko je vrlo kulturan - ne stoji na vratima i vjerovatno ne dismr.
inače, nakon više tura sa novim ljepotanima utisci:
najveća mana je sigurno uski prolazi, ali u neku ruku i nisu mana. oni koji uđu, i u širokim tramvajima, rijetko se kreću prema drugim vratima, već svako sebi mjesto traži da lakše stane.
ima dovoljno vrata da se ne mora probijati kroz brdo ljudi da se izađe. klima odlično radi i osvježenje se voziti njima kada je toplije. mozak je navikao na toplotni udar kada se uđe u tramvaj, pa je onda ova situacija šok
fascinantno je koliko su sjedišta komotna, odnosno koliko ima prostora za noge. košarkaška ekipa bi se bez problema smjestila, jer skoro da se može stajati ispred ljudi koji sjede
ne znam zašto, ali imam osjećaj da iz nekog razloga prije nego što se zatvore vrata čeka se nešto duže. ne znam zašto je to tako, da li je do vozača ili nešto drugo.
također, nejasno mi je da tramvaj u pravilu kada staje, tik prije nego potpuno zaustavi, vozač pritisne kočnicu da svi poskoče. ne znam je li mora tako, ili se vozači još moraju navikavati. ali bukvalno svako stajanje je trzaj. mislio sam da je do pojedinih vozača, ali to se stalno dešava.
al su brate brzi. nevjerovatno mi je vidjeti kako pretekne auta koja idu oko 40ak na sat. primjetio sam da vozači tempiraju polazak sa stanice i uredno prolete kroz zeleno do druge, bez stajanja na semaforu prije stanice.
sve u svemu, zlata vrijedni, lijepi, čisti. ja odmah kupio kupon za tri mjeseca
inače, nakon više tura sa novim ljepotanima utisci:
najveća mana je sigurno uski prolazi, ali u neku ruku i nisu mana. oni koji uđu, i u širokim tramvajima, rijetko se kreću prema drugim vratima, već svako sebi mjesto traži da lakše stane.
ima dovoljno vrata da se ne mora probijati kroz brdo ljudi da se izađe. klima odlično radi i osvježenje se voziti njima kada je toplije. mozak je navikao na toplotni udar kada se uđe u tramvaj, pa je onda ova situacija šok
fascinantno je koliko su sjedišta komotna, odnosno koliko ima prostora za noge. košarkaška ekipa bi se bez problema smjestila, jer skoro da se može stajati ispred ljudi koji sjede
ne znam zašto, ali imam osjećaj da iz nekog razloga prije nego što se zatvore vrata čeka se nešto duže. ne znam zašto je to tako, da li je do vozača ili nešto drugo.
također, nejasno mi je da tramvaj u pravilu kada staje, tik prije nego potpuno zaustavi, vozač pritisne kočnicu da svi poskoče. ne znam je li mora tako, ili se vozači još moraju navikavati. ali bukvalno svako stajanje je trzaj. mislio sam da je do pojedinih vozača, ali to se stalno dešava.
al su brate brzi. nevjerovatno mi je vidjeti kako pretekne auta koja idu oko 40ak na sat. primjetio sam da vozači tempiraju polazak sa stanice i uredno prolete kroz zeleno do druge, bez stajanja na semaforu prije stanice.
sve u svemu, zlata vrijedni, lijepi, čisti. ja odmah kupio kupon za tri mjeseca
- tramvajtrojka
- Posts: 11147
- Joined: 27/04/2021 22:52
#16483 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Chmoljo wrote: ↑30/04/2024 11:09 cuko je vrlo kulturan - ne stoji na vratima i vjerovatno ne dismr.
inače, nakon više tura sa novim ljepotanima utisci:
najveća mana je sigurno uski prolazi, ali u neku ruku i nisu mana. oni koji uđu, i u širokim tramvajima, rijetko se kreću prema drugim vratima, već svako sebi mjesto traži da lakše stane.
ima dovoljno vrata da se ne mora probijati kroz brdo ljudi da se izađe. klima odlično radi i osvježenje se voziti njima kada je toplije. mozak je navikao na toplotni udar kada se uđe u tramvaj, pa je onda ova situacija šok
fascinantno je koliko su sjedišta komotna, odnosno koliko ima prostora za noge. košarkaška ekipa bi se bez problema smjestila, jer skoro da se može stajati ispred ljudi koji sjede
ne znam zašto, ali imam osjećaj da iz nekog razloga prije nego što se zatvore vrata čeka se nešto duže. ne znam zašto je to tako, da li je do vozača ili nešto drugo.
također, nejasno mi je da tramvaj u pravilu kada staje, tik prije nego potpuno zaustavi, vozač pritisne kočnicu da svi poskoče. ne znam je li mora tako, ili se vozači još moraju navikavati. ali bukvalno svako stajanje je trzaj. mislio sam da je do pojedinih vozača, ali to se stalno dešava.
al su brate brzi. nevjerovatno mi je vidjeti kako pretekne auta koja idu oko 40ak na sat. primjetio sam da vozači tempiraju polazak sa stanice i uredno prolete kroz zeleno do druge, bez stajanja na semaforu prije stanice.
sve u svemu, zlata vrijedni, lijepi, čisti. ja odmah kupio kupon za tri mjeseca
Po meni je steta samo sto su ljudi prije tri godine u domu mladih izabrali plava sjedišta u tramvaju umjesto ovih drvenih, ova drvena su predivna , a sto se tice razmaka tako je u vecini novih tramvaja kad im se obrtna postolja nalaze ispod sjedišta koja su uzvisena
a i cudno je dobiti ovo kao kartu u stadlerima
-
- Posts: 11303
- Joined: 31/10/2013 06:48
#16484 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Je li ovo novi tramvaj, gledaj ga k'o apotekatramvajtrojka wrote: ↑30/04/2024 12:42Chmoljo wrote: ↑30/04/2024 11:09 cuko je vrlo kulturan - ne stoji na vratima i vjerovatno ne dismr.
inače, nakon više tura sa novim ljepotanima utisci:
najveća mana je sigurno uski prolazi, ali u neku ruku i nisu mana. oni koji uđu, i u širokim tramvajima, rijetko se kreću prema drugim vratima, već svako sebi mjesto traži da lakše stane.
ima dovoljno vrata da se ne mora probijati kroz brdo ljudi da se izađe. klima odlično radi i osvježenje se voziti njima kada je toplije. mozak je navikao na toplotni udar kada se uđe u tramvaj, pa je onda ova situacija šok
fascinantno je koliko su sjedišta komotna, odnosno koliko ima prostora za noge. košarkaška ekipa bi se bez problema smjestila, jer skoro da se može stajati ispred ljudi koji sjede
ne znam zašto, ali imam osjećaj da iz nekog razloga prije nego što se zatvore vrata čeka se nešto duže. ne znam zašto je to tako, da li je do vozača ili nešto drugo.
također, nejasno mi je da tramvaj u pravilu kada staje, tik prije nego potpuno zaustavi, vozač pritisne kočnicu da svi poskoče. ne znam je li mora tako, ili se vozači još moraju navikavati. ali bukvalno svako stajanje je trzaj. mislio sam da je do pojedinih vozača, ali to se stalno dešava.
al su brate brzi. nevjerovatno mi je vidjeti kako pretekne auta koja idu oko 40ak na sat. primjetio sam da vozači tempiraju polazak sa stanice i uredno prolete kroz zeleno do druge, bez stajanja na semaforu prije stanice.
sve u svemu, zlata vrijedni, lijepi, čisti. ja odmah kupio kupon za tri mjeseca
Po meni je steta samo sto su ljudi prije tri godine u domu mladih izabrali plava sjedišta u tramvaju umjesto ovih drvenih, ova drvena su predivna , a sto se tice razmaka tako je u vecini novih tramvaja kad im se obrtna postolja nalaze ispod sjedišta koja su uzvisena
a i cudno je dobiti ovo kao kartu u stadlerima
-
- Posts: 489
- Joined: 26/09/2020 18:41
#16485 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Jel se ta karta ne mora poništiti? Pitam jer još nisam bio u novom tramvaju.tramvajtrojka wrote: ↑30/04/2024 12:42Chmoljo wrote: ↑30/04/2024 11:09 cuko je vrlo kulturan - ne stoji na vratima i vjerovatno ne dismr.
inače, nakon više tura sa novim ljepotanima utisci:
najveća mana je sigurno uski prolazi, ali u neku ruku i nisu mana. oni koji uđu, i u širokim tramvajima, rijetko se kreću prema drugim vratima, već svako sebi mjesto traži da lakše stane.
ima dovoljno vrata da se ne mora probijati kroz brdo ljudi da se izađe. klima odlično radi i osvježenje se voziti njima kada je toplije. mozak je navikao na toplotni udar kada se uđe u tramvaj, pa je onda ova situacija šok
fascinantno je koliko su sjedišta komotna, odnosno koliko ima prostora za noge. košarkaška ekipa bi se bez problema smjestila, jer skoro da se može stajati ispred ljudi koji sjede
ne znam zašto, ali imam osjećaj da iz nekog razloga prije nego što se zatvore vrata čeka se nešto duže. ne znam zašto je to tako, da li je do vozača ili nešto drugo.
također, nejasno mi je da tramvaj u pravilu kada staje, tik prije nego potpuno zaustavi, vozač pritisne kočnicu da svi poskoče. ne znam je li mora tako, ili se vozači još moraju navikavati. ali bukvalno svako stajanje je trzaj. mislio sam da je do pojedinih vozača, ali to se stalno dešava.
al su brate brzi. nevjerovatno mi je vidjeti kako pretekne auta koja idu oko 40ak na sat. primjetio sam da vozači tempiraju polazak sa stanice i uredno prolete kroz zeleno do druge, bez stajanja na semaforu prije stanice.
sve u svemu, zlata vrijedni, lijepi, čisti. ja odmah kupio kupon za tri mjeseca
Po meni je steta samo sto su ljudi prije tri godine u domu mladih izabrali plava sjedišta u tramvaju umjesto ovih drvenih, ova drvena su predivna , a sto se tice razmaka tako je u vecini novih tramvaja kad im se obrtna postolja nalaze ispod sjedišta koja su uzvisena
a i cudno je dobiti ovo kao kartu u stadlerima
-
- Posts: 21933
- Joined: 05/11/2009 11:49
#16486 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Nema se ovdje sta ponistiti, to je to. Ovakvu kartu dobijes i u Centri.
Novi tramvaji svakako nemaju ponistace tako da ako imas onu "pravu" tramvajsku kartu nemas je gdje ponistiti.
Novi tramvaji svakako nemaju ponistace tako da ako imas onu "pravu" tramvajsku kartu nemas je gdje ponistiti.
- Chmoljo
- Administrativni siledžija u penziji
- Posts: 45809
- Joined: 05/06/2008 03:41
- Location: i vukove stid reći odakle sam...
#16487 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ova karta ti odmah ima sve sto i ponistena stara karta - pokaze broj vozila i vrijeme ulaska.aston_martin wrote: ↑02/05/2024 05:23
Jel se ta karta ne mora poništiti? Pitam jer još nisam bio u novom tramvaju.
-
- Posts: 11303
- Joined: 31/10/2013 06:48
-
- Posts: 489
- Joined: 26/09/2020 18:41
#16489 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Aha, hvala.
-
- Posts: 21933
- Joined: 05/11/2009 11:49
#16490 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
-
- Posts: 4690
- Joined: 20/01/2003 00:00
#16491 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Sta bi s Edom i sestarom... jel platio one 3k eura?
- Better Man
- Posts: 16855
- Joined: 01/10/2006 20:10
#16492 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
- Peacean
- Posts: 3028
- Joined: 11/09/2017 11:13
- Location: Sarajevo
#16493 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Šta je bilo ono okupljanje danas na Č. Vili? Vidio sam gomilu odijela kako se slikaju i snimaju a onda odoše prema Ilidži tramvajem
-
- Posts: 1622
- Joined: 20/02/2007 16:20
#16494 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Nema veze ideja podzemnog tramvaja sa dijelom pruge koji je uradjen gdje je vec izolovan od ostatka saobracaja. Bilo bi super kada bi se Obalom i Uskom Titovom tramvaj gurnuo pod zemlju da ne zavisi od zastoja ostatka saobracaja. U Becu ide voz koritom rijeke Vienna, koja me malo i podjseca na korito Miljacke.
- Laplace
- Posts: 10668
- Joined: 19/11/2012 18:37
#16495 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Znači, podvodni tramvaj.
- Logovan
- Posts: 94824
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
-
- Posts: 1622
- Joined: 20/02/2007 16:20
-
- Posts: 41087
- Joined: 30/07/2015 20:01
#16498 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Tramvaj sa Ilidže trebao ići prema Baščaršiji, ali kod remize skrene metar-dva prema remizi. Ispostavit će se da je došlo do greške, mislili su da je taj tramvaj posljednji. Zašto je to problem? Pa, zato što neko treba polugom pomjeriti skretnicu, ne radi komandom iz tramvaja ili nekog komtrolnog centra. Kao u stara dobra vremena prije rekonstrukcije.
Ala su je rekonstruisali, svaka im čast
A ono danas bi svečana vožnja političara u tramvaju
Ala su je rekonstruisali, svaka im čast
A ono danas bi svečana vožnja političara u tramvaju
-
- Posts: 1082
- Joined: 15/09/2005 17:22
- Location: sarajevo ...
#16499 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ako stvarno ta skretnica radi "na ruke", onda je ovo tvoj prvi post koji je na mjestu. Nisam ironican, bas jeste za kritike.Hakiz wrote: ↑08/05/2024 23:57 Tramvaj sa Ilidže trebao ići prema Baščaršiji, ali kod remize skrene metar-dva prema remizi. Ispostavit će se da je došlo do greške, mislili su da je taj tramvaj posljednji. Zašto je to problem? Pa, zato što neko treba polugom pomjeriti skretnicu, ne radi komandom iz tramvaja ili nekog komtrolnog centra. Kao u stara dobra vremena prije rekonstrukcije.
Ala su je rekonstruisali, svaka im čast
A ono danas bi svečana vožnja političara u tramvaju
Jel zna neko vise, zasto se moraju poluge koristiti?
- Truba
- Posts: 82611
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#16500 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
vjerojatno nije jos elektiricirano
ima neko logicno i najjednostavnije objasnjenje
mozda se ceka sve da se zavrsi pa onda
meni je veći problem sto se tramvaji ljuljaju nakon dvije godine
vidno vise nego prvih mjeseci
ali istina je furaju i do 60 na sat koliko sam mjerio nekad i 72 km na sat
ima neko logicno i najjednostavnije objasnjenje
mozda se ceka sve da se zavrsi pa onda
meni je veći problem sto se tramvaji ljuljaju nakon dvije godine
vidno vise nego prvih mjeseci
ali istina je furaju i do 60 na sat koliko sam mjerio nekad i 72 km na sat